- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v noci jsem spal dobře, ale i tak, když jsem musel odpoledne řídit, tak jsem cítil, jak se tělo mátoží.
pohledem na auta se jeden neubrání pocitu, že pud sebezáchovy zabíjí. auta se zdá se srazila na straně spolujezdců, tedy na stranách, která k sobě mají při normální jízdě nejdále. spekulací může být, že řidiči přirozeně strhnou řízení tak, aby se náraz vyhnul jim. přitom asi existují studie, že přímý čelní náraz udělá menší paseku, než tento "roh na roh". ale samozřejmě je to hrozné takto přemýšlet. nehledě na to, jak potom vysvětlovat, že řidič neudělal nic k odvrácení nebezpečí.
Máte pravdu, čelní střet je bezpečnější, ale žel na těchto haváriích je vidět, že pudy jsou silnější než stokrát opakované poučky a zvlášť v krizových situacích na ně člověk ani nemá čas vzpomenout. Jen se opět potrvrdila smutná pravda o sedadle smrti...
... když vidím na silnici plnou, tak tam asi není jen pro nic za nic ... jel jak prase ... můj názor. Lidový soudy na piráty silnic, jinak se spravedlnosti nedočkáme ...
Na hodně místech v bananistánu je plná čára zbytečně. (třeba před zatáčkou/za zatáčkou mají být dvě čáry plná+přerušovaná) Mnoho zbytečných zákazů způsobí otupění řidiče a častější porušování.
boreček na motorce to tam nevybral a vlítnul do protisměru. Já jak blbec uhnul do pangétu, zničil si spodek auta a ohrozil celou svoji rodinu. Tomu *** na dvou kolech se nic nestalo a ani se neobtěžoval zastavit.
Je to hnus, člověk se může snažit jak chce ale vždy se může najít někdo kdo mu vše jak mávnutím kouzelného proutku změní. A jen drobná informace pro motorkáře. Bylo to moje poslední uhnutí před touhle chátrou silnic, také přetekla moje trpělivost a jakékoli ústupky proti této spodině společnosti jsou mi nyní cizí. Mě ten přímej náraz až tak bolet nebude
Jo tak proto seš tak vysazenej na motorkáře .. no ono to časem přejde
lidi si musí uvědomit tu ohromnou odpovědnost jakoou na silnici mají nejen za sebe ale hlavně za ty ostatní....proč musí všichni jezdit na hranici nebo za hranicí rychlostního limitu? Proč nemůžou jezdit v klidu o 30 km míň? Já tak jezdím, většinou o 20 km míň a jsem tady neustále napadán za zdržování....kdyby jeli oba dva v součtu o 50 km mín tak nemusel nikdo z nich zemřít
Je to tak. Navíc časová úspora dosažená rychlou jízdou nikdy není nijak extra zázračná.
.
Už aby tu byly ty automaticky řízená auta bez zásahu řidiče. Věřím, že počítač, který má 360 stupňový přehled kolem vozu a reakce v řádech milisekund, by tuto situaci zvládl určitě bez zranění.
.
Navíc by k tomu nejspíš ani nedošlo, protože počítač na mikrospánek ani únavu z horka netrpí. Za 50 let se budou naši vnuci divit, jak jsme mohli být tak hloupí a zkoušet řídit auta sami.
když umírají úplně nevinní lidé. Ti, kteří za autonehodu absolutně nemohou.
no oba ridici to ocividne na posledni chvili ztrhli na stranu spolujezdce.. to je proste reflex..
předpokládám, že tu střechu ustřihli hasiči... Jinak součet rychlostí při čelním nárazu není sranda, v tomto případu asi ten proti, kterému se vyřítí auto v protisměru nemá moc šancí..
soucet rychlosti pri celnim narazu je fyzikalne chimera. Pokud obe auta maji stejnou hmotnost a jedou stejne rychle proti sobe, je teoreticky uplne jedno, jestli narazi do zdi nebo do sebe navzajem. Navic, na celni naraz jsou ata konstruovana, tak je lepsi to nekam napalit predkem, nez bokem. Ale lidska prirozenost je snazit se vyhnout celnimu narazu.
to vypadá fakt hnusně , určitě tam oba nejeli 90 km/hod. ...
u celniho narazu se rychlosti scitaji a rekl bych, ze to poskozeni tak nejak odpovida narazu v rychlosti +- 180 km/h