Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sýrie přesunula tanky na sever země, zřejmě v reakci na turecké manévry

Syrská armáda údajně shromáždila na 170 tanků poblíž města Allepo na severu země. Syrská opozice spekuluje, zda je to v rámci chystaného útoku na její pozice, či je to reakce na čtvrteční turecké manévry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KRUTOHLAV222

Tak

snad to vůdce Asad ustojí a zabaví svou zemi teroristů.Je nekutečné, že to tak dlouho trva.A ted jim pomáhá CIA další dodávaji teroristům zbraně atd.Ale naši bratřo Rusové jim určitě pomůžou.No snad se nenajde nějaký pravdoláskářž, ktarý přijde s humanitární bombardováním.

0/0
30.6.2012 14:06

Majkyho_pupik

Re: Tak

Tak snad to diktator Assad neustoji a skonci vlacen prachem za pickapem ;-) a Syriie bude zase konecne svobodna a bude si moci zvolit svoji dalsi cestu ;-)

0/0
30.6.2012 14:13

Alfa Omega

Re: Tak

R^

0/0
30.6.2012 14:16

KRUTOHLAV222

Re: Tak

Jo jo tak jak v Lybii-ty chytrolíne.

0/0
30.6.2012 14:32

Majkyho_pupik

Re: Tak

presne. tak jako v Libyi ;-)

0/0
30.6.2012 14:42

KRUTOHLAV222

Re: Tak

Kadaffi tam měl aspon pořádek a co je tam ted banda teroristu a lidé mají houby.Tak měli všechno.

0/0
30.6.2012 15:33

Majkyho_pupik

Re: Tak

Kadaffi tam mel totalitni diktaturu a urcoval lidem co maji delat a rikat. Co tam maji ted uz neni rozhodnuti Kadaffiho ale svobodnych Libyjcu... ;-)

0/0
30.6.2012 16:09

zorro_rojo

Na sto sedmdesát tanků se přesunulo na sever Sýrie

Tak presne na takovem tanku co je na fotce jsem slouzil.

To ze je to BVP-1 je nepodstatne. :)

0/0
30.6.2012 2:19

Alfa Omega

Re: Na sto sedmdesát tanků se přesunulo na sever Sýrie

Pokud po befku toužíš, můžeš si jej koupit.

0/0
30.6.2012 14:17

zorro_rojo

Re: Na sto sedmdesát tanků se přesunulo na sever Sýrie

To sice muzu, ale jezdit me s nim nenechaji. A jako hracka je to pro me prece jen ponekud drahe. :]

(a kanon bych stejne mit nesmel.. a sanitku nechci. ;) )

0/0
1.7.2012 21:39

Stein-X

Brother Nathanael speaking the truth as always :)

http://www.youtube.com/watch?v=9bMy2LMkCFo

0/0
29.6.2012 23:35

vintason

že se na to ne...

stejně ví, že je západ napadne tak jako tak, provokuje letadly z Turecka, za chvíli spadne omylem raketa z Izraelské lodi... je to jasný jako vždy, západ vyprovokuje válku, pak bude rok dva v očích lidí ten ublížený než na to dojdou a nakonec se budou vymlouvat že svoje vojska nemůžou tak rychle stáhnout, ale budme rádi že žijem v klidu a míru v tom našem česku, ty naše politický tahanice jsou oproti tomu detail ;-)

0/0
29.6.2012 21:00

petr_leicester

Re: že se na to ne...

budme radi???

http://czech.ruvr.ru/2012_05_17/75039453/

zase bych se tak neradoval....myslite ze by ta valka byla omezena jen jako lokalni konflikt?

0/0
30.6.2012 14:01

Deratizátor is back!

To jako že si Turci svoje letadla preventivně sestřelí

ještě nad svým územím, aby Syřané neměli další zbytečné výdaje? Nebo jak si to soudruzi poturčenci představují?8-o

0/0
29.6.2012 20:57

Lumir_B

Turecko varovalo, že v případě narušení svých hranic odpoví

zbraněmi...

Což o to, to má logiku.

Jen se divím, proč se Turci diví, že Sýrie odpověděla na narušení své hranice...?

+9/0
29.6.2012 20:07

Stříhali dohola velikou holčičku

Syrské tanky, samozřejmě, nadále podporujeme

))

0/0
29.6.2012 17:56

dannny

Proč je k titulku

Sýrie přesunula 170 tanků na sever přiložena ilustrační fotografie, na které není ani jeden tank ale dva BVP? To si redakce opravdu nemůže pohlídat?

0/0
29.6.2012 15:57

pučmidrát

Re: Proč je k titulku

Nebud malicherný, těm nevojákům je to stejně jedno!;-D

0/0
29.6.2012 16:44

obcanek

Re: Proč je k titulku

To by tomu musel někdo rozumět. Kde L-159 označí za stihačky a SU 23 za strategický bombardér je možné všechno.

0/0
29.6.2012 17:47

Opričnik3

Mimochodem, jestlipak si Steiner ještě pamatuje

jak na jaře 2011 hlasitě jásal nad revolucí v Egyptě a Tunisku a tleskal tomu, že ti odporní pohůnci USA, EU Mosadu a CIA jako třeba USA hafánek Mubarak jdou do kytek a konečně bude moct začít pořádné lidové tažení proti jak on říká "obřezancům", protože mu ještě nikdo nevysvětlil, že co se předkožky týká, tak se muslimové od židů rozhodně neliší.

Jestlipak si to ještě pamatuje, nebo že by to už dávno přepsal ve své paměti nějakou alternativní verzí historie, ve které "obřezanci" jásají nad tím, že v Egyptě se ujímá moci muslimské bratrstvo a v Sýrii vítězí al.-Kajda? A co mu na tuhle myšlenku asi řekl jeho psychiatr? :-)

+6/0
29.6.2012 14:56

odborářský papaláš na golfu

Re: co mu na tuhle myšlenku asi řekl jeho psychiat?

To ti můžu napsat přesně: "Chce to silnější prášky!" ;-D;-D;-D

+1/0
29.6.2012 14:58

Stein-X

Re: Mimochodem, jestlipak si Steiner ještě pamatuje

Jenom si placej klaune, kdyz ti to dela dobre.Kazdy slusny clovek tebou pohrda.

+2/0
29.6.2012 19:58

doom

Re: Mimochodem, jestlipak si Steiner ještě pamatuje

Význam slova "slušný" nepoznáš, tak ho nepoužívaj !!! ;-€

+1/0
30.6.2012 11:43

vejcednes

Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

chovanie Turecka. Navyše keď na území Turecka pod pláštikom utečencov sú tábory "bojovníkov za peniaze" ktorí vychádzajú za tmy vraždiť do Sýrie. No a ak zoberieme do úvahy fakt, že britské špeciálne komando sa pred tromi dňami pokúsilo vytvoriť na sýrskom území pri hranici s Tureckom nárazníkovú zónu, ktorú by mohli následne krajiny západu chrániť letecky ako slobodnú Sýriu...... asi tam treba spraviť poriadok :-)

+3/0
29.6.2012 14:51

odborářský papaláš na golfu

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

To není pravda, každá suverénní země by tak nereagovala. Ty nejmírumilovnější a nejsuverénnější země jako třeba Rusko by zareagovaly tak, že by v reakci na sestřelené letadlo protivníka vyslali tankové divize na jeho území v předstihu a zastavily by se až na dohled od jeho hlavního města,. tak jak to Rusko udělalo v Gruzii. :-)

+2/0
29.6.2012 15:07

vejcednes

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Myslíš umravnenie toho zločineckého Gruzínska, ktoré pod rúškom noci zaútočilo ťažkými zbraňami na údajne vlastnom území na mesto plné ruských občanov?:-)

0/0
29.6.2012 15:11

odborářský papaláš na golfu

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Máš tam chybu - správně tam má být "Údajně zaútočilo těžkými zbraněmi na vlastním území těsně předtím, než plno ruských občanů dorazilo na stejné území v mírových tancích ". ;-D

+2/0
29.6.2012 15:29

Sharpe

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

No dulezite je, ze kdyz 4 milionova Gruzie zautocila na 150 milionove Rusko, tak ze se Rusko dokazalo ubranit

+2/0
29.6.2012 17:11

rigel

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Upravujes dejiny podle tveho gusta.

0/0
29.6.2012 15:21

odborářský papaláš na golfu

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

To mi říkával soudruh Kojzar každý den. Nic nového pod sluncem. :-)

0/0
29.6.2012 15:30

rigel

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Neuhybej, lide si pamatuji jak to s tou Gruzii bylo.

0/0
29.6.2012 15:37

odborářský papaláš na golfu

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

A jak to tedy bylo? Jižní Osetie, separatistická gruzínská provincie, bohatě podporovaná ve svém separatismu ruským medvěděm už od ranných 90tých let, poté co ze svého území spolu s podobnou Abcházií vyhnala asi za podpory ruské KGB cca 250000 Gruzínů potřebovala nějaké to mezinárodní uznání a takže blahovolné asistence mírových pozorovatelů OSN (světe div se) z Ruské armády sestřelovala gruzínská letadla a bombardovala z kanónů gruzínské vesnice na gruzínské straně hranice tak dlouho, dokud Saakashvilimu neujely nervy a neposlal tam specielní policejní jednotky, které ovšem překročily gruzínsko-osetínskou hranici zhruba 4 hodiny poté, co ji z druhé strany překročily ruské tanky. Výsledkem byly asi 12 hodinové boje v Osetii, páč tanky přece jenom nejezdí tak rychle jako džípy a pak krátká ofenzíva do Gruzie včetně humanitárníh bombardování gruzínských měst a zábor dalšího území v Gruzii a další desetitisíce gruzínských uprchlíků a vyhlášení loutkových samostatných republiček

+3/0
29.6.2012 16:15

pečlivý čtenář

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Hele když už lžeš, tak alespoň podle anglické wiki. Kdyby 4 hodiny před útokem projela Rokským tunelem 58. armáda, tak žádná válka není a nebylo by ani noční bombardování Chinvali. I zde na idnesu se lze v dobových článcích dočíst, kdy projely první tanky a o co Saakašvilimu šlo.

Mimochodem to, jak zametl s Adžárií 3 roky předtím reflektuješ? Sídlo modrých přileb v Chnivali jsi viděl? I tradičně protiruská EU přiznala vinu za rozpoutání války Gruzii a aby se strejda SAM příliš nenasral, tak obvinili i Rusko, že přitápělo a zejména, že nemělo pokračovat na Gruzínské území. To je tak vše, útok byl logicky zákeřný, protože bylo nutné nachytat Rusko nepřipravené. Gruzínci počítali s tím, že nočním raketovým terorem vyženou Osetince do tunelu v Roki, kde proud uprchlíků zablokuje možnost projet silám 58. armády (dislokované na Kavkazu) a za nimi ten tunel podminují. Bez "obětí" k ochraně a možnosti použití pozemních sil doufal šaašek v to, že se na to "slabý" Medvěděv vyzobne.

0/0
29.6.2012 20:21

kradu rád jsem sociální demokrat

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Synku, i azbukové po čase přiznali, že na Gruzii zaútočili 12 hodin předtím, než se Saakašvili k něčemu rozhoupal. Víš, současná zpravodajská technika USA si s primitivní ruskou vojenskou spojovací technikou umí poradit docela dobře. Takže si tady lži dál, zdatný rusořiťolezče!

0/0
29.6.2012 20:49

!!saco ej hcoP depotoxE

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

to chce klííd emeriřiťofileR^

+1/0
29.6.2012 21:01

pečlivý čtenář

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Na to mohu jen 8-o A myslím, že nejsem sám.

0/0
30.6.2012 3:13

Ku předu levá, zpátky ni krok!!

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Ano, hlupáků tvého ražení je tady více.

0/0
30.6.2012 9:15

odborářský papaláš na golfu

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

, které uznalo asi 5 zemí světa, vesměs takových, které milují Rusko, což je nepodstatné, protože o tom, že by byly tyhle zamičky samostatného života schopné celkem nikdo neopochybuje.

Hlavního cíle bylo dosaženo a Sudety se po očištěníé vrátily do Říše. Jenom by mne zajímalo, proč Rusko tak úporně brání srbské nároky na Kosov, nebo vlastní na Čečensko, Ingušsko či Dagestán, když v tomhle případě se zachovalo podle zásadového bolševického kréda přesně naopak?

A co bude až Rusko rozdá dostatečný počet svých pasů na Krymu nebo třeba v Karlových varech, taky bude agrese proti separatisticvkému obyvatelstvu zastavena mírumilovnými ruskými tanky? :-)

+4/0
29.6.2012 16:18

pečlivý čtenář

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Jinak kosovo drtivá většina světa neuznala a díky slábnoucí pozici USA už ani neuzná. Ostatně, beztak to uznali jen patolízalové (viz) strejdy Sama a težká minorita nejen obyvatel světa, ale i HDP světa ;-):

http://en.wikipedia.org/wiki/File:CountriesRecognizingKosovo.png

A že Abcházii s Osetií uznalo jen 6 (9) států? To jen poukazuje na výrazně menší vliv Ruska ve světě. Nic jiného. Jedná se o téměř stejný případ. Akorát s tím rozdílem, že zatímco Albánci jako přivandrovalci území získali, tak Gruzínci jako přivandrovalci (ano, je to tak, "doma" tam jsou Abcházci a Osetinci, ostatně ke Gruzii je připnul až jakýsi Džugašvili, jestli ti to něco říká) území ztratili.

Jinak válku Abcházie s Gruzií v 92 začala Gruzie. Je zajímavé, že když se trhal Svaz, hlasovali pro, když se chtěli stejného práva domoci Abcházci, šli jim Gruzínské jednotky natrhnout anál ani se předtím nijak dlouho nedohadovali.

+2/0
29.6.2012 20:31

kradu rád jsem sociální demokrat

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

No hlavně že vzkvétá azbukystán. Jinak ti mohu sdělit, že o jeho obyvatelích mám mínění takové, že pokud bych ho zde napsal, nepřijdu o sto dukátů ale rovnou o účet. A stejný názor mám i o těch, kteří ho zde velebí a lezou mu spodem do tlustého střeva, patříš mezi ně.

0/0
29.6.2012 20:45

Stein-X

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

Tvuj nazor nikoho nezajima.

+3/0
29.6.2012 21:02

pečlivý čtenář

Re: Ja myslím, že každá suverénna krajina by takto reagovala na

A pěkně tě to sere viď ;-)

Mám pro tebe jednu radu. Žij a nech žít, budeš to mít ve tvém mrzkém životě o něco lehčí.

0/0
30.6.2012 3:12

Opričnik3

Hele Steinere - ty přihlouplý antisemito:

slyšel jsi, že ten prohnilý islamistický egyptský relativně svobodně zvolený prezident chce mít ve své vládě zastoupené ženy i tamní křesťany? Kolik křesťanů a žen má ve vládě sekupární Asad nebo jeho podřízený Hizballáh, či Hamas? Povídej. :-)

+3/0
29.6.2012 13:13

doom

Re: Hele Steinere - ty přihlouplý antisemito:

Štajner má komplex zo svojho židovského pôvodu. Po pätnástke ho to prejde  ;-)

0/0
29.6.2012 13:37

pečlivý čtenář

Re: Hele Steinere - ty přihlouplý antisemito:

http://en.wikipedia.org/wiki/Najah_al-Attar, http://en.wikipedia.org/wiki/Hala_Mohammad_al-Nasser, http://en.wikipedia.org/wiki/Lamia_Assi, http://en.wikipedia.org/wiki/Kawkab_Sabah_al-Daya,

V parlamentu jich sedí 32 z 250 členů. Ještě něco puclíku ?

;-D

0/0
29.6.2012 13:41

Opričnik3

Re: Hele Steinere - ty přihlouplý antisemito:

No jasně, máš pravdu, sice ve vládě je z uvedených jenom polovina, ale nějaké tam jsou, sice to nejsou křesťanky a ani že by měly nějakou skutečnoou moc o tom nemůže být řeč, ale nevadí, důležité je že jsi měl pravdu. Jenom fakt nechápu, proč když je ten Asad tak sekulární a demokratický, proč už nemůže jeho famílie ke kormidlu 40 let pustit někoho jiného, asi by všichni ostatní moc podporovali íránskou teokracii anebo hamasí demokracii. ;-D

0/0
29.6.2012 14:38

kars

Re: Hele Steinere - ty přihlouplý antisemito:

Kdo píše, že je Assad demokratický?

Co říkají na změnu v Egyptě tamní koptové?

0/0
29.6.2012 14:43

Opričnik3

Re: Hele Steinere - ty přihlouplý antisemito:

Toho neznáš, to je úplně jinej čudla, který tady furt říká, že Asad je legitimní a svobodně zvolený diktátor, ty to nejsi.

Mimochodem, co má společného Egypt s Asadem?

0/0
29.6.2012 14:51

pečlivý čtenář

Re: Hele Steinere - ty přihlouplý antisemito:

Hele, v naší vládě je 16 pozic a jen 2 obsadily ženy a jen jedna z nich je opravdová ministryně.

Jako ta víceprezidentka má velkou moc a je dávána na roveň s Raniaou a Asmou, tedy že se jedná o nejvlivnější ženy v dané oblasti. Snažíš se okecat neokecatelné. Sýrie je sekulární stát, ve kterém se k moci může dostat v praxi kdokoliv, stejně jako tomu bylo u nás za socíku. Nelze si tedy křeslo tak snadno koupit obelháním dementních voličů jako u nás, ale pílí, loajalitou a samozřejmě rektálním alpinismem se dostane nahoru kdokoliv. mimochodem, dlouhodbým prvním víceprezidentem, jakož i premiérem byli křesťané. Byli odlifrování až díky demonstracím co loni začaly. Jinak ženských mají ve vládě více než my. A já trvám na tom, že my jsme ultrasekulární země. Takže neokecávej a uznej, že jsi přestřelil. Přiznání chyby neznačí hloupost, ale naopak moudrost, protože mýliti se je lidské.

O tom, že Hizballáh/Hammás jsou prasata nepochybuji, ovšem USA taky podporují prasata a sami jimi nejsou.

0/0
29.6.2012 15:07

rigel

Re: Hele Steinere - ty přihlouplý antisemito:

Nesouhlasim s tim,ze se jen tak "prestrelil".Umyslne lze.:-)

0/0
29.6.2012 15:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.