Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehodu autobusu v Chorvatsku nepřežila rozhodčí a trenérka koní Vojáčková

Brněnská jezdkyně, trenérka koní a rozhodčí Věra Vojáčková sedávala v autě i v autobuse vždycky vepředu. Dopředu se posadila i v chorvatské lince brněnské cestovní kanceláře Atlas Adria, která vezla turisty na Makarskou riviéru. Nehodu autobusu na chorvatské dálnici nepřežila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek.Paroubek

trapárna

Vážení a milý novináři neodvracejte pozornost od skutečných problémů, tím že budete vypisovat o nehodě autobusu pořád dokola. Nehoda je tragédie, ale ty články mi nepřipomínají pietu pro pozůstalé a oběti. Jste trapní popisováním podrobností a veřejným jmenováním každé z obětí.

Co tak více článku o naší bývalé generálce s uadauem? Prošustrovat ze státního 680 mega a schovávat se za imunitou to je síla.

0/0
28.6.2012 15:59

koprak podruhé

Ano každá oběť někomu chybí to je bez debat.

Mladý,starý,slavný.... Prosím redakci aby dodržela pietu. Nehoňte si bodíky na cizím neštěstí. Děkuji.

+3/0
28.6.2012 14:33

Petrolin3

Není to sice k tomuto článku,

ale štve mne to.V poslední době se staly dvě velké nehody autobusů s mnoha mrtvými.Nejprve  to byly holandské děti při návratu ze zimní rekreace,nyní zase lidé jedoucí se rekreovat k moři.Nehody neměly nic společného s rekreováním.V obou případech selhali řidiči.Tyto nehody by nedopadly tak tragicky kdyby nedošlo k chybám v návrzích a úpravách komunikací.V prvním případě to byl nevhodný tvar výklenku v tunelové stěně a v druhém případě stožár bezpečnostní kamery umístěný před svodidly a lom svodidel v místě mostních pilířů.Co dělají dopravní experti ?Neměli by jen sedět doma se zabývat piráty,ožraly a podobně.Chce to vyrazit do terénu a koukat kolem sebe a nařizovat co se má upravit.I tráva vysoká jako auto,keře zakrývající značky,v komunikaci osazené vysoké plastové homole bránící výhledu mohou zítra brát životy,

0/0
28.6.2012 14:26

bez_tolerance_hlouposti

neznam

mel bych?

0/0
28.6.2012 13:24

Leninovo bytostné já

a bude prosim i hlasovani

o NEJsmutnejsi pribeh/o NEJznamejsi osobu/o NEJmladsi ci NEJchytrejsi z tech zemrelych? :-/

+1/0
28.6.2012 12:52

ororokorebuch

Souhlasim s vetsinou komentaru

urcite kazdy z tech 8 mrtvych mel pribuzne a pratele, kteri je meli radi, snad i nejake zaliby a konicky. Media temito clanky hraji na city ctenaru, je to chladny obchodni kalkul. To je jako kdyz v Bildu pisou, ze krasne studentky zahynuly v Thajsku. No ty mene krasne mely smulu, ty nikoho asi nezajimaji...:-P

+5/0
28.6.2012 11:50

Roczelle

Re: Souhlasim s vetsinou komentaru

Hlavně, že když spadlo letadlo s hokejisty, to bylo hluku....

0/0
28.6.2012 20:22

daadyy

smutné

Ale bude tu i 7 dalších článků o dalších obětech? Myslim, že pokud ztratíte někoho blízkého, tak vám je jedno, jestli je to mistr ve svém oboru anebo je to flákač..

+3/0
28.6.2012 11:27

21.3 1371

Re: smutné

je vidět, že jsi nic nepochopil. Jdi a napiš těch dalších sedm článků, když jsi tak chytrej...

+1/0
28.6.2012 11:40

neverest

Re: smutné

tys nic nepochopil, tvoje ubohá logika na úrovni redaktora Blesku ti to nedovoluje

+2/0
28.6.2012 11:56

daadyy

Re: smutné

to bych musel být jedině novinářská hyena a to nejsem, takže máš smůlu :-P

0/0
28.6.2012 12:54

Modrý Přízrak

Re: smutné

je to silnej příběh, jediné oko nezůstané suché :-/

0/0
28.6.2012 11:49

21.3 1371

proč to čtete a píšete pak kraviny do diskuze

šašci co si hrají na moudré diskutéry a kritiky médií. Když mně to nezajímá, tak nečtu a nepřispívám. Jak jednoduché. Ono svoboda znamená, že může iDNES psát o čem chce, milé děti. ;-DRv

+1/0
28.6.2012 11:14

daadyy

Re: proč to čtete a píšete pak kraviny do diskuze

tak nečti a nepřispívej..my ostatní si to uděláme podle sebe :-P

+2/0
28.6.2012 11:28

21.3 1371

Re: proč to čtete a píšete pak kraviny do diskuze

mně to docela zajímá a ty si dělej podle sebe co chceš akorát by jsi nemusel otravovat.

+1/0
28.6.2012 11:38

vanj

Re: proč to čtete a píšete pak kraviny do diskuze

Já zas nikdy nepochopil, proč si ti, které to zajímá, všímají uživatelů, které to nezajímá a ještě na ně musí nějakým povrchním způsobem reagovat. Ono svoboda znamená, že každý může říct svůj názor, milé dítě. ;-DRv

0/0
28.6.2012 11:47

MajklNajt

Re: proč to čtete a píšete pak kraviny do diskuze

Protoze je to otravne.

0/0
28.6.2012 13:43

zabili black_jacka, parchanti

.

kolik tam bylo mrtvvych 7? znam nehodu, kde bylo take 7 mrtvych a nemluvilo se o ni prakticky vubec, natoz aby byly noviny plne srdceryvnych pribehu ze zivota...

0/0
28.6.2012 10:45

Hrajitosvama

Re: .

To máš sice pravdu, ale objevila se nová informace, a to, že ta paní byla svobodná, bezdětná.

Takže ji asi potrestal Bůh...či co tím chtěli vlastně říct.

0/0
28.6.2012 10:53

medvedice1

nechte tu paní odpočívat v pokoji

média i čtenáři.

0/0
28.6.2012 10:44

Hrajitosvama

Děkuji iBlesku za důležité informace.

+1/0
28.6.2012 10:35

Cestovatel v čase

Ročně na silnicích v ČR zahyne přes 1000 lidí

Budete psát o všech?

Jako že by si to mnozí zasloužili, jako nevinné oběti a mnohdy významní lidé....

+5/0
28.6.2012 10:11

Neutrální Nick

Re: Ročně na silnicích v ČR zahyne přes 1000 lidí

A v důsledku kouření a nesprávné životosprávy zemře mnohonásobně více lidí...

0/0
28.6.2012 10:24

Fluffin

ach jo..

tak toto je opravdu Blesk.... :-/

+9/0
28.6.2012 10:04

Empire_

nechutné

proč zvěřejňujete jména? Pro rodinu a přátele tohle musí být vážně příjemné čtení...Rv

0/0
28.6.2012 10:02

Fluffin

Re: nechutné

jméno nevadí, ale mohly vynechat ty osobní informace o stavu, dětech atd...

0/0
28.6.2012 10:05

medved.007

A o tom to je.

Když někdo zemře, tak to má spoustu souvislostí. Jedna moudrost říká, že se má truchlit ne za zemřelého (tomu už nikdo nepomůže), ale za blízké pozůstalé (nakonec ten rituál loučení slouží pozůstalým, aby se mohli se ztrátou vyrovnat). Zůstávají děti, manželé, rodiče, přátelé. Někteří se ocitnou ve velice obtížné situaci - nejen že přišli o svého blízkého a oporu, ale najednou děti nemají rodiče, který by jim pomáhal po cestě životem a ztratili třeba živitele rodiny. Tohle mi často vyskakuje, když čtu o nějakém ha*zlovi, který pro pár korun nebo ušetřených minut v autě někoho zabil. Všem pozůstalým z této havárie upřímně přeju hodně sil a pěkných vzpomínek na ztracené blízké.

+10/0
28.6.2012 9:57

Pravičák začíná být nadávka

Re: A o tom to je.

mně zase kaká, když nějakého mého kamaráda pohřbí "v kruhu rodinném" - ani se s ním nemohu rozloučit... Uvědomují si ti pozůstalí, že je plno lidí, co by se rádi se zesnulým rozloučili? Za co se stydí? Anebo za vše může prorostlý ateismus?

+1/0
28.6.2012 10:41

medved.007

Re: A o tom to je.

Kdysi nám ve třídě dva měsíce před maturitou právě zemřel spolužák v autě. Celá třída byla na pohřbu.

0/0
28.6.2012 10:50

Pravičák začíná být nadávka

Re: A o tom to je.

správně - tak to má být. Kdyby mně nepřišli kámoši na pohřeb, tak bych byl naštvaný ;-). A po pohřbu musí být kalba a vzpomínat! R^

0/0
28.6.2012 10:52

kacinecka

Re: A o tom to je.

A pohřeb je co? Akce nařízená zákonem? Co když se na to někdo dívá jinak, než ty? Co když rodina toho zemřelého má dost starostí sama se sebou a nemá náladu na cizí lidi, byť by to byli přátelé zemřelého? Co když někdo vůbec pohřby neuznává, protože týden po úmrtí, kdy se člověk pomalu z celé té sračky dostává, nestojí o další nálož a rozhrabávání citů? Co když má někdo prostě jen jinej názor? Odsoudíme ho? :-)

0/0
28.6.2012 13:55

Mouchard revival

...ve vší úctě k zemřelým...

...nenalézám smysl tohoto článku....

+14/0
28.6.2012 9:38

MIR80

Re: ...ve vší úctě k zemřelým...

Kazdy z tech tragicky zahynuvsich byl jedinecny clovek, at uz byl cimkoliv

+3/0
28.6.2012 9:43

mamina2

Re: ...ve vší úctě k zemřelým...

To jistě, ale to platí o každé nehodě a dokonce o každém úmrtí. Tak proč pořád dokola mluvit zrovna o těhle.

0/0
28.6.2012 10:37

Pravičák začíná být nadávka

Re: ...ve vší úctě k zemřelým...

A NEZASLOUŽÍ SI TO SNAD TA PANÍ??? Ona přece nežila jen pro sebe!!! Styď se.

+1/0
28.6.2012 10:45

mamina2

Re: ...ve vší úctě k zemřelým...

Takových umírá denně několik. Mé kolegyni zrovna včera zemřela včera a jen na jejich vsi jsou tento týden 4 pohřby.

0/0
28.6.2012 10:52

mamina2

Re: ...ve vší úctě k zemřelým...

Včera zemřela teta, ne včera:-(

0/0
28.6.2012 10:56

MIR80

Re: ...ve vší úctě k zemřelým...

Ano, napsal jsem to trosku spatne, ja prave s Vami plne souhlasim..

0/0
28.6.2012 10:53

alagnesia

Re: ...ve vší úctě k zemřelým...

...začala okurková sezona, o něčem se psát musí. A pravdou je, že nehody a úmrtí lidi lákají.

0/0
28.6.2012 10:19

Výstřik do tmy X.

Ale jedno se musí nechat

každej by chtěl zemřít v klidu a míru ve spánku, jako ten řidič. :-)

+2/0
28.6.2012 9:27

JEDEME78

Re: Ale jedno se musí nechat

ten smajl je od tebe hnusnej

+3/0
28.6.2012 9:35

Caretaker

Re: Ale jedno se musí nechat

Třeba potkal na odpočivadle holku rohypnolku, která si ho spletla s řidičem odstavenýho kamionu. Kus jako kus.

0/0
28.6.2012 9:58

CYnikCYnik

Hyeny

Už s tim jděte do háje a dejte těm lidem pokoj. Vždyť jste jak hyeny!

Hlavně, že se tam posílají psychologové a vy je pořád otravujete. Kdyby se něco takového stalo mé rodině, jel bych za nimi a začali by mě tam otravovat novináři, tak bych asi dal někomu pořes tlamu. Alespoň byste chvíli mohli psát o něčem jiném.

Nejhorší je, že na úroveň bulváru klesla nejen iDnes, ale i Česká televize. RvRvRvRvRvRv

+3/0
28.6.2012 9:26

Pravičák začíná být nadávka

Re: Hyeny

Aha, tak když zemře v jistých kruzích známá osobnost, tak by v novinách neměla být ani zmínka? To si opravdu myslíš???

+1/0
28.6.2012 10:47

silmien.valliin

A bude

ted osmidilnej serial o kazdym zabitym?

+9/0
28.6.2012 9:13

Alechin

Re: A bude

A budete tu kafrat? Kdo vas nuti to cist? Neznal jsem pani Vojackovou, nemam blizko ke konim, ale proc by nemohlo byt psano o cloveku, ktery zemrel? Obzvlaste kdyz chtel pozvednout ducha druhych. To si zaslouzi uctu a o takovych lidech by se melo psat vic. Cest jeji pamatce.

+7/0
28.6.2012 9:21

uživatel eliminován v18.0

Re: A bude

tak proč podobně úchylně nepíšou o každým, kdo se zabije dnes a denně? Jenom když je to hromadná havárka, tak se z toho můžou po.... Rv

0/0
28.6.2012 9:34

Alechin

Re: A bude

s tim souhlasim. Mohou psat. A kdyz o tom date redakci podnet, treba i napisou. Nebo zkuste sam napsat nejaky zajimavy clanek a dat jej redakci. Treba se to chyti a bude ceska novinarina zas o trosku lepsi. Me vadi jen to, ze lepsi svet muzou udelat zas jen lidi, cili my. A jen kafrat umi skutecne kazdy.

+1/0
28.6.2012 9:50

mamina2

Re: A bude

Nemohou, na to by ani všechny noviny nestačily. Proto taky nemá logiku psát zrovna o těhle.

0/0
28.6.2012 10:39

Neutrální Nick

Re: A bude

A proč zde není článek o všech zemřelých?

Nebo o každém zemřelém člověku v ČR?

+1/0
28.6.2012 10:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.