- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No né? Co to vidím? Rtuťový teploměr? Vražedná zbraň zakázaná nejvyšším sovětem EU? Pozor páni redaktoři, abyste ještě z toho neměli polízanici
pokud z jakéhokoli důvodu, vypoví pojišťovna vašemu felčarovi smlouvu tak jste v (doplňte sami) Tato banda podělá na co sáhne
Přelétání mezi pojišťovnami je blbost, ale takle je to na hlavu postavené.
Čekáme potomka v příštím týdnu. Automaticky bude mít pojišťovnu po matce, ale tato pojišťovna nemá skoro žádný program pro děti. Když jsme to zjistili, žena požádala o změnu pojišťovny, ale ta se provede až od 1. ledna, takže potomek bude mít nevhodnou pojišťovnu ještě jeden a půl roku (a skoro dva roky od "nahlášení změny" pojišťovny jeho matky...)!
za omezeni na jeden prestup rocne , za skvelou cekaci dobu rok a pul (po 1.7.) aneb jak jde zkonit dobry napad
Pojišťovny zřejmě doplácejí na nelogickou zvrácenost, kterou u nás zavedli mobilní operátoři, kabelové televize a poskytovatelé dalších podobných služeb: Noví zákazníci často mají mnohem výhodnější tarify než dlouholetí klienti, takže se mnohdy vyplácí starou smlouvu zrušit a ihned si sjednat novou - výhodnější. Firmy se zkrátka soustředily na získávání nových duší a věrné klienty považují za hloupé bulíky, kteří jsou dobří jen jako stabilní zdroj příjmů. "Bulíci" si to ovšem pomalu přestávají nechat líbit a začínají zkoušet, zda by změna neznamenala výhodu například i v případě zdravotních pojišťoven.
banky také škubou nejvíc věrné klienty, chytí na nízkou hypotéku a potom mu napaří pořádný úrok- třeba KB
at se prestupuje klidne desetkrat do roka...
kdyz prestoupim k pojistovne, kvuli necemu co mi u stavajici chybelo... a mesic po prestupu to ta nova pojistovna zrusi.... je to na facku
Ja jsem u VZP a jsem spokojen. Mohu se optat, co je ta bomba vec, na kterou te ta pojistovna utahla?