Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha zkrotí magistrálu dvěma semafory. Budou brzdit kolony

Radní hlavního města odsouhlasili, že na magistrále ve směru do centra Prahy budou dva nové semafory. První na úrovni Kačerova, druhý za Nuselským mostem u vjezdu do Legerovy. Jejich úkolem bude zbrzdit provoz a udržet kolony mimo zástavbu. Měsíční zkušební provoz začne v srpnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Knize Ignor

Brilantni

A co jeste takhle trba udelat kazdych 100 metru zpomalovaci prahy? Do Prahy pres prahy!

0/0
6.7.2012 12:07

nicjmeno

Kozel zahradníkem

Pan radní Nosek mi připomíná chování pověstného kozla, kterého udělala ODS zahradníkem v zahradách MHMP. O dopravě asi moc rozumů nepobral.

0/0
28.6.2012 13:36

islandan

Re: Kozel zahradníkem

Ten a jemu podobní jsou tam jen proto, aby si řádně nahrabali - ostatní je nezajímá............

0/0
2.7.2012 9:53

akro

Re: Kozel zahradníkem

Praha jde stále vpřed se stupidními dopravními rozhodnutími. Není to tak dávno, co nesmyslně instalovaný semafor na začátku barrandovdkého mostu vygeneroval na několik let kolosální fronty na Jižní Spojce až ke kačerovu, aniž by se tím jakkoli pomohlo nájezdu od Modřan, čímž se to nesmyslně zdůvodňovalo. Radnice ve Vídni dokonce léta uváděla svým úředníkům Prahu jako odstrašující příklad nekompetentního diletantismu v dopravních rozhodnutích. A bohužel zcela právem.

0/0
2.7.2012 21:57

Slaine55

Jak říká můj táta: "Z hov.. bič neupleteš"!

Opravdový odborník, jim už jistě řekl, že je to nesmysl. A pak přišel někdo, kdo si odborník říká a vymyslel opět takovou pěknou věc, jelikož byl ochoten to vymyslet. Je mi z nich do breku! Je to jak mluvit do dubu "Dostavte obchvat a pak dělejte takové šaškárny"!!!

0/0
27.6.2012 15:34

Slaine55

Re: Jak říká můj táta:

Je to dost podobné odborníkovy, který u ústí z Blanky na Bílou horu zapomněl na výjezd směrem zpět dolu do Dejvic a Ořechovku. Též jsem na své otázky z vyšších míst nedostal ani řádku odpovědi...

0/0
27.6.2012 15:39

Knize Ignor

Re: Jak říká můj táta:

Objede to pres Hrad a Brusinici, to je prece skvele vymysleno.

0/0
6.7.2012 11:29

islandan

Re: Jak říká můj táta:

No jestli jsou to takoví odborníci jako z Plzně právníci, tak mě to vůbec nepřekvapuje.

0/0
2.7.2012 9:52

Rebby

Lanovy Most

Vím, že to není úplně k tématu, ale může mi někdo znalý vysvětlit, jaký mělo smysl stavět obchvátek lanového mostu, ve směru z centra, když je tam doprava stejně svedena, jako na původní "bobové dráze", do dvou pruhů? Kolony jsou tam nezměnené, vše při starém. Jen dobře vyhozená miliarda, anebo s tím plánují něco, co nám úspěšně tají?

0/0
27.6.2012 10:53

Slaine55

Re: Lanovy Most

No také jsem to nepochopil. Kolony dělá ona luxusní šedesátka, která je v onech místech kvůli bezpečnosti. Jak jste podotkl, je to bobová dráha a asi se to jen tak nezmění...

0/0
27.6.2012 15:30

mrazik007

nechapu

No takze uz pri vjezdu do prahy (u Hondy na opatove) bude snizena rychlost na 80 a od chodova na 50. Ve spicce bude stacit na chvili dat cervenou a mame kolonu az na kraj prahy. Staci se podiívat co udela nehoda v jednom pruhu a oni chteji zastavit vsechny 3 pruhy. To doprave a hlavne zivotnimu prostredi hodne pomuze.

0/0
27.6.2012 9:00

pepan z depa

jen nechápu kde se berou takový odborníci na dopravu,takhle to stojí za nic a ještě další zdržení.

0/0
27.6.2012 6:50

Valentyna

výborný titulek

...kolony v Praze je opravdu třeba zbrzdit...teď totiž jedou moc rychle!!!!R^

+3/0
26.6.2012 22:32

zorro_rojo

Re: výborný titulek

Staci uz jen vybirat poplatek za parkovani. :]

0/0
27.6.2012 1:11

Murcielago

Apríl?

To je první co mě napadlo, pak jsem zjistil, že to někdo myslí vážně. Zkrocení kolon překážkami a zácpami, to tu ještě nebylo. Jen tak dále vy géniové úředničtí!

0/0
26.6.2012 21:35

akro

Re: Apríl?

Bylo. Barrandovský most taky zažil semafor, nad nímž si půl Evropy ťukalo na čelo......

0/0
2.7.2012 21:59

venenum

kolona by měla stát na Nuseláku,

aby zoufalí řidiči mohli plynule skákat dolů.

Doporučuji upravit normované průlezy pletivem.

+3/0
26.6.2012 21:12

islandan

Re: kolona by měla stát na Nuseláku,

navrhuji přidat na most lana pro slézání do údolí pro případ, že by po celé délce mostu, tedy i podél celé čekající kolony, vypukl požár. Skákat dolů není příliš bezpečné.;-D

0/0
2.7.2012 9:47

Shieldt

neuvěřitelný, kolik naivků

s poznávačkou S věří, že kamera změří rychlost v místě projetí....z 50 najednou zrychlí na 75 a zpomalí pod další kamerou......denně to potkávám tohle ;-D

0/0
26.6.2012 20:19

Tunaq

Re: neuvěřitelný, kolik naivků

Čemu se divíš? To jsou voliči Davida Ratha!

0/0
27.6.2012 0:24

2Mac7

Praha zkrotí magistrálu

Hezký titulek, v překladu to znamená, že pražští radní ještě více zbrzdí a zkomplikují automobilovou dopravu v Praze, připočtu-li k tomu avizované změny v MHD, říkám ať už jdou do pr...

+5/0
26.6.2012 19:51

Kefalín5

Re: Praha zkrotí magistrálu

Co si ale lidi zvolili, to maj! ;-D;-D;-D (Dobře jim tak, ne?)

0/0
26.6.2012 20:56

uran235

To je jako když vás boli hlava

a léčite to tím, ze se prastite vsi silou do ruky, aby jste tu první bolest přes tu druhou necitili.

+2/0
26.6.2012 19:46

dahona

Re: To je jako když vás boli hlava

Já bych za trest toho, kdo to vymyslel nechala ve špičce týden jezdit z Kačerova k hlaváku. AŤ si to užije!

0/0
26.6.2012 19:57

Kefalín5

Re: To je jako když vás boli hlava

A proč netrestat primární viníky? Toho dukáta, co to vymyslel, vem čert! Ale voliči, ti ať si užijí! Volební hlas není o slevě v kaufláči, není za 30Kč...8-o

0/0
26.6.2012 20:59

turista-

Re: To je jako když vás boli hlava

Tohle v Praze nikdo nesliboval. Minimálně ne ty strany, které vyhrály.

+2/0
27.6.2012 0:32

mrosol

Re: To je jako když vás boli hlava

Když si vyberete lháře a podvodníky, tak logicky neplní co slibovali. Volby nejsou o tom porovnat dvě A4 textu a vybrat si tu lepší, vybíráte zástupce! Nikoliv A4 textu. A těch zástupců kandiduje cca 2000 z cca 27 uskupení, tj žádná sranda.

0/0
29.6.2012 13:10

dahona

Jasně!

Udělejte z magistrály jedno velké parkoviště. Už teď tam jedete přískokem v před.

0/0
26.6.2012 19:32

danny47

Re: Jasně!

!!R^

0/0
26.6.2012 19:36

Své dukáty věnuji na chudé feny

Semafory budou brzdit kolony

No potěš koště 8-o

+1/0
26.6.2012 18:12

Ehmuhm

Napad je to dobry

jen by meli sundat ty zabrany na Nuselaku. At se da skakat dolu ;-(

+1/0
26.6.2012 18:03

honzamo

To jsou zase nápady

Kdy těm tupým hlavám na magistrátu dojde, že jakémukoli zklidnění magistrály musí předcházet dostavění a zprovoznění příslušných tras, tedy vnějšího a vnitřního pražského okruhu!!!!!!!!

+3/0
26.6.2012 17:59

c114865

Re: To jsou zase nápady

A nezapomeň ještě dobudování radiál. Takže zhruba dalších 200 mld. nákladů- aby se zjistilo, že to bylo totálně k ničemu, protože ve světě už dávno vědí, že čím víc silnic, tím víc aut. To jsou jen ty vaše automobilistické sny.

+3/0
26.6.2012 18:07

jfb2

Re: To jsou zase nápady

Čím víc silnic tím více aut je polopravda až blbost. Více aut je, protože si je lid mohu dovolit. A řekněme do konce 90. let lidí přibývalo. A také je více potřebují. Takže je pro ně potřeba silnice. Tak jako domy, parky obchody a všechno. Ale vzhledem k vývoji, ten růst se zastaví, či už se zastavil, takže teď lze opravdu poslat dopravu tam, kde nebude tolik vadit.

0/0
26.6.2012 18:16

generál Failure

Re: To jsou zase nápady

A čím víc aut, tím vyšší výkon ekonomiky :-)

0/0
26.6.2012 18:26

Keni

Re: To jsou zase nápady

Odpověď je jednoduchá, NIKDY. To by musel být na kandidátce někdo rozumný. A když se někdo takový najde a dostane i nejvíc hlasů, je to stejně jedno. Pokud nedostane jeho strana 5%, tak může jít domů.

0/0
26.6.2012 18:16

Henry_Kissinger

to je zase dobře zamaskovanej odklon peněz

0/0
26.6.2012 17:50

generál Failure

Praktické a jednoduché řešení

Zrušit Hlavní nádraží a provoz přesunout na Smíchov a Holešovice. Tím se uvolní tunel pod Vinohrady + železniční spodek od hlaváku až na Spořilov, těsně vedle Jižní spojky. Ten půjde přijatelnými náklady upravit na silnici, na kterou se odkloní provoz magistrály a jejíž dopravní výkon bude řádově větší než stávající železnice. Nuselský most a silnice 5.května tak zůstane volná pro lokální obsluhu a její dopravní zatížení významně klesne.

+2/0
26.6.2012 17:48

hanakocz

Re: Praktické a jednoduché řešení

Právě zmodernizované nádraží za kdovíkolik milionu, tunely s nevyhovující bezpečnou šířkou - další miliardy na rozšiřování tunelu....nehledě na to, že tím totálně rozbijete železniční dopravu sever-jih - sice ano, přesunout na Smíchov, ale ze Smíchova na sever jedou vlaky přes hlavák:)

A zrušení nádraží uprostřed města v návaznosti na metro a velmi blízko centra.....rozhodnĚ by to auta neubralo!

0/0
26.6.2012 17:53

generál Failure

Re: Praktické a jednoduché řešení

Všechna rozhodnutí je třeba přijímat bez ohledu na již provedené investice.

 

Co se týká železniční dopravy -- on ještě někdo jezdí vlakem?

0/0
26.6.2012 18:05

c114865

Re: Praktické a jednoduché řešení

Hele, a co takhle zbourat celou Prahu a udělat z ní obrovskou dálnici? Někteří automobilisté jsou horší než fašisti.

+1/0
26.6.2012 18:08

generál Failure

Re: Praktické a jednoduché řešení

Výkon ekonomiky je takový, jaká je kapacita dopravní infrastruktury. Tohle pochopili už dávno v USA a v Německu. Ostatní, kdo tuto očividnou skutečnost popírají, teď ani nestíhají čumět :-)

0/0
26.6.2012 18:11

turista-

Re: Praktické a jednoduché řešení

V Německu by nikoho zbořit nádraží v centru kvůli dálnici nenapadlo.

+1/0
26.6.2012 18:18

generál Failure

Re: Praktické a jednoduché řešení

Během posledních 20 let se v Německu ruší průměrně 200 km železnic ročně, zatímco automobilová doprava (nákladní i osobní) trvale roste...

0/0
26.6.2012 18:36

turista-

Re: Praktické a jednoduché řešení

2005-2010: Železnice v Německu: 74944 => 82837 mil.oskm (zdroj eurostat.ec.europa.eu)

+1/0
26.6.2012 18:50

generál Failure

Re: Praktické a jednoduché řešení

To není v rozporu s tím co tvrdím. Tratí i nádraží tam ubývá, dopravní výkon díky vybraným dálkovým tratím mírně roste.

0/0
26.6.2012 19:03

turista-

Re: Praktické a jednoduché řešení

Ovšem rozhodně se nejedná o nádraží odpovídající našemu hlaváku.

+1/0
26.6.2012 19:14

dodo125

Re: Praktické a jednoduché řešení

vaše vlákno je velmi zábavné. Toužíte po zrušení železniční spojnice jihozápad střed v domnění, že to uleví automobilové spojnici jih/východ/ (střed) sever :D Pak házíte čísla z německa, kde se opravdu ruší tratě po kterých není poptávka přepravy a chcete je aplikovat na nejpoptávanější tratě v čechách, kde čekačka na nástupišti zabíjí stáda hladových v africe :D Sepište to a hoďte na magistrát, to je taková kravina, že se jí tam někdo musí chytnout. Řešení automobilové dopravy je jediné a to dostavět všechny investiční akce naplánované na padesát let za patnáct.....

+1/0
26.6.2012 22:42

hanakocz

Re: Praktické a jednoduché řešení

To byste se divil, kolik lidí jezdí vlakem.....a byl bych raději, kdyby jich jezdilo ještě více! Každý jeden člověk, co ze satelitu přijede vlakem do města znamená o jedno auto na magistrále méně, na S-linkách jezdí vlka každou pul hodinu a jen si vemte, kolik lidí se vejde do jednoho vlaku....Tolik aut místo vlaku děkuji nechci, vlak na elektřinu mi tu nesmrdí...(a výroba elektřiny z jádra - 57%+ - nesmrdí ani jinde ) Pak si mužete mimo jiné ráno na to nádraží stoupnout a uvidíte. Vlak není mrtvý zpusob....

+1/0
26.6.2012 18:29

generál Failure

Re: Praktické a jednoduché řešení

Což o to, já bych také byl raději, kdyby všichni ostatní jezdili vlakem a já bych měl volné ulice ;-D

+1/0
26.6.2012 18:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.