Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová studie: prasečí chřipka zabila 15krát více lidí, než se myslelo

Pandemie takzvané prasečí chřipky z roku 2009 zabila celkem 284 500 lidí. Virus H1N1 si tak vyžádal patnáctkrát více životů, než kolik v té době potvrdily laboratorní testy. Vyplývá to z nové studie publikované v britském časopise Lancet Infectious Diseases.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bo55bo

Který farmaceutický koncern sponzoroval tuto studii?

Nebo se jich spojilo více ???;-€

0/0
26.6.2012 14:29

ka-boom

Pokud těmto číslům někdo uvěří

tak se obávám, že mu už není pomoci. Takový člověk už totiž musel naprosto ztratit vlastní soudnost a jeho mozek je vymyt propagandou mainstreamových médií.

+3/0
26.6.2012 10:21

Mysel

Re: Pokud těmto číslům někdo uvěří

Copak se Vam nelibi? Vzdyt maji novy hezky statisticky model, o kterem jsme se v clanku dovedeli tolik podrobnosti! :o)))

0/0
26.6.2012 10:54

Lumpíí i po banánu 8

Re: Pokud těmto číslům někdo uvěří

zajímalo by mne, jak zjistili, že v asii + v africe žije jen 38% populace (když je na zemi cca 7 miliard a z toho 4 žijí v Asii a 1 v Africe)

kdepak asi soudruzi udělali chybu ?;-D

0/0
26.6.2012 11:01

IARK - Králíček z pekla

Re: Pokud těmto číslům někdo uvěří

1 evropan vyda za 2 asiaty ;-D

0/0
26.6.2012 11:18

Lumpíí i po banánu 8

Re: Pokud těmto číslům někdo uvěří

a pořádně stavěný amík vydá za 5 somálců R^;-D (pak už by to i sedělo)

0/0
26.6.2012 11:44

pavel64

Bubáci

Tak nejen norský terorista vycvičený v Jemenu, ale i chřipka je stále k dispozici. A těch lidí, co mělo v Africe chřipku v těle když zrovna umřeli hladem.

+3/0
26.6.2012 10:07

BARON FON SAXOFON IV.

že by nevyužité skladové zásoby vakcín?

+3/0
26.6.2012 10:07

Jakov Michajlovič Sverdlov

Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Tady se může prosadit každý chudák.

Povšimněte si např. diskutujícího IARK - Duhový Králíček. Část diskutujících tady označuje za méněinteligetní, sám sebe zřejmě považuje za duševního lumena.

Ale není schopen psát bez gramatických hrubek.

+1/0
26.6.2012 9:21

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Chytat 60 klistat rocne a nenechat se ockovat na zaklade toho, ze nechce vedlejsi ucinky latky o kterych ani nevi zda existuji proste neinteligentni JE.

Gramatika u me s inteligenci nema absolutne nic spolecneho - za to muze dysortografie.

+2/0
26.6.2012 9:24

Jakov Michajlovič Sverdlov

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

O pána se 60 klíšťaty nejde. To je úplný mimoň.

Jde o to jak se tu prezentuješ ty. Tohle není žádná dysortografie. V 5. třídě jsi nedával pozor u slovesa být. :-P

+1/0
26.6.2012 9:27

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Zjisti si co to je dysortografie - pak se tu nebudes ztrapnovat ;-D

+2/0
26.6.2012 9:28

Jakov Michajlovič Sverdlov

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Je zajímavé, že kromě slovesa být žádné chyby neděláš.

Ale chápu, aspoň na diskusi IDnes můžeš vypadat jako bourák, když ti to v životě nejde.

0/0
26.6.2012 9:31

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Zajimave to byt muze mozna pro tebe, tim ukazujes pouze to, ze me vidis poprve v zivote. Jinak by jsi dost dobre vedel, ze chyby mam casto. Ale v poradku, dal me presvedcuj o tom co mam ci nemam. ;-D

+2/0
26.6.2012 9:33

Jakov Michajlovič Sverdlov

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Tvá reakce mluví za vše.

0/0
26.6.2012 9:35

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Jiste - jsi pouhy lhar.

+2/0
26.6.2012 9:36

zorro_rojo

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

No.. popravde, gramatiku se muze naucit kazdy. A kdyz ne naucit, tak "nacist".. jako treba ja. :]

Ale jinak souhlas.

0/0
27.6.2012 0:58

ježo

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Gramatiku vzal čert,ona se chybička občas vloudí.Navíc nejsou diskuse slohové cvičení,nebo obchodní dopis.

U zmíněného je gramatika ten nejmenší problém.

+4/0
26.6.2012 9:27

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

jiste - nejvetsi problem je treba to, ze vecne diskutuji a vetsinou mam pravdu, pak se ovsem objevuji lidi, ktery do diskuse nijak neprispeji, jedine co delaji, ze za mnou behaji jak pejsci a pomlouvaji me, protoze maji mindracek, ze neunesli nejakou predchozi diskusi, kde jsem je ztrapnil.

+1/0
26.6.2012 9:30

Jakov Michajlovič Sverdlov

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Ne, ne. Hošánku, tvoje mentální exhibice tu pozoruji delší dobu.

+1/0
26.6.2012 9:32

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

1) nemluvil jsem k tobe

2) lzes - dukazem toho je, ze jsi napsal to, ze mam chybu pouze ve slove "byt", jelikoz chybuji v gramatice dost casto, tak ty me rozhodne vidis poprve v zivote.

+1/0
26.6.2012 9:34

ježo

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

S tebou je totiž jeden problém.Nepochopil jsi,co je diskuse.Pravdu máš,až když tvé argumenty uzná soupeř.Ohledně pomlouvajících lidech máš asi pravdu.S tím se ovšem nedá udělat nic jiného,než je ignorovat.

+1/0
26.6.2012 9:58

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Tak to je totalni nesmysl - jelikoz me bavi se hadat a tak se dost casto bavim i s trolly a meneinteligentnima lidma, tak tam souper nikdy neuzna pravdu. Tudis dle tveho mineni, kdyz jsem se treba hadal s haterama policistu o tom, ze delaji jen svou praci a oni, ze spravne policiste nemaji ujizdejici auto stihat aby chudaka pachatele nevydesili a on se nevyboural, tak takovy clovek proste neuzna, ze mam pravdu ikdyz ji mam. Problem je, ze ve vetsine diskusich ja uvedu argumenty a oponent na to uvede snuzku blabolu, ktery se vysmeje i spousta jinych lidi a presto k uznani mych argumentu nedojde - neznamena to ale, ze nemam pravdu.

0/0
26.6.2012 10:11

Jakov Michajlovič Sverdlov

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Jde o to jestli tvé argumenty nejsou natolik stupidní (což dle mého jsou viz. tvá výmluva ohledně pravopisu), že inteligentní člověk nemá sílu se s tebou hádat.

0/0
26.6.2012 10:57

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

"což dle mého jsou viz. tvá výmluva ohledně pravopisu" ano i s takovymito individui diskutuji - muj pravopis je strasny a oni se se mnou hadaji jak me desne pozoruji a jak delam chyby jen v "byt" ;-D nemam potrebu se pred lhari jako jses ty vymlouvat, napsal jsem fakt, ale to nepochopi nekdo kdo si nezazil 4 hodiny dene delani grafickych a textovych cviceni a i presto mel z diktatu za 5, ikdyz vsechny ostatni predmety mel za 1. Takovy individuum me bude presvedcovat svyma uzasnyma argumentama, ze dysortografie se vyleci jen tim, ze budes davat pozor v pate tride pri slove "byt" ;-D

0/0
26.6.2012 11:17

Jakov Michajlovič Sverdlov

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Díky za potvrzení.

0/0
26.6.2012 11:25

IARK - Králíček z pekla

Re: Diskuse IDnes mě nepřestanou fascinovat.

Toho, ze kecas a tve zavery jsou na urovni maleho ditete? Nemas zac.

+1/0
26.6.2012 11:41

vanj

Ze by...

Ze by uuz opadl zajem lidi o zbytecne vakciny? Je treba jim zase osvezit pamet a pokud to nepomuze, tak udelame nejakou tu epidemii, vsak oni se zase nechaji pichnout;-D

+2/0
26.6.2012 9:13

anfrene

Re: Ze by...

spise zajem o neobycejne vakciny na neobvykle typy prasecich a ptacich chripek

0/0
26.6.2012 9:15

venenum

zabila - nezabila

zbytek už má protilátky ;-)

+1/0
26.6.2012 9:10

Pete Notime alias Rainy Day

Akorát zapoměli řící že

úmrtnost je o řád nižší než u normální chřipky

+5/0
26.6.2012 9:10

Přezdívka č. 2,23x10e12

Re: Akorát zapoměli řící že

Pššt!

0/0
26.6.2012 9:21

Matouš Lázňovský

Re: Akorát zapoměli řící že

Můžu se zeptat, jak jste na to přišel?

Já jsem takovou informaci nikde nezaznamenal.

0/0
26.6.2012 10:17

Lumpíí i po banánu 8

Re: Akorát zapoměli řící že

http://doslova.cz/relax/zdravi/2796-bna-chipka-zabiji-vic-ne-prasei-zatim

0/0
26.6.2012 10:22

Matouš Lázňovský

Re: Akorát zapoměli řící že

Proboha, to je novinový článek, který srovnává hrušky a jablka. Na jedné straně je statistický údaj o úmrtí na chřipku za rok, na druhé maý vzorek lidí, u kterých byla laboratorně prokázána přítomnost "prasečí chřipky" v těle (laboratorní analýza přítomnosti chřipkového viru se nedělá u každého úmrtí: těch dva tisíce je tedy v podstatě odhad.). Nemluvě o tom, že srovnává dobu nástupu epidemie s celoročním průběhem, což by podle mého také mohl být problém, ale to je jenom dohad.

Prasečí chřipka opravdu nebyla žádná pohroma, ale tohle je nesmyslné srovnání.

0/0
26.6.2012 10:48

Lumpíí i po banánu 8

Re: Akorát zapoměli řící že

možná nesmyslné, ale i tak o něčem vypovídající

0/0
26.6.2012 10:53

Matouš Lázňovský

Re: Akorát zapoměli řící že

Svým příspěvkem jsem právě chtěl vysvětlit, že nikoliv. :)

Špatně udělané srovnání o ničem nevypovídá. Kdyby udělali test jednoho pacienta, ten nezemřel, a pak se na sledování epidemie vykašlali, tak by se tím prokázalo, že ve srovnání v běžnou chřipku prasečí nezabíjela vůbec? Asi sotva, že. A tohle je stejný případ. Srovnává se tu nesrovnatelné.

0/0
26.6.2012 11:01

Lumpíí i po banánu 8

Re: Akorát zapoměli řící že

tak kdyby vzali 40 dnů epidemie normální chřipky a porovnali to s těmi 40 dny prasečí, tak ta úmrtnost na normální chřipku bude možná vyšší o řády dva. Takhle se to rozpočítalo na celý rok, ačkoliv i obyčejná chřipka jde ve vlnách.

0/0
26.6.2012 11:03

Matouš Lázňovský

Re: Akorát zapoměli řící že

Kdyby něco takového udělali, tak by možná zjistili, co říkáte, souhlasím. Možná ne, ale to nemůžeme vědět, protože nic takového v článku nikdo neudělal a ani o tom nemluví.

Místo toho jde o srovnání malé skupiny laboratorně prověřených případů se záplavou běžných případů, u kterých se žádné laboratorní testy neprovádí. Ani během doby doby výskytu H1N1 se nestíhaly dělat analýzu vzorku od všech nemocných chřipkou, nemáme pod Brdy tajný provoz, který dokázal udělat stovky tisíc analýz jen tak z plezíru hygieniků. Udělalo se, co se dalo, ale to je jen "kapka v moři".

Je to jen procvičování trojčlenky, beze smyslu a výpovědní hodnoty.

0/0
26.6.2012 11:26

Lumpíí i po banánu 8

Re: Akorát zapoměli řící že

to jo.

0/0
26.6.2012 11:45

Přezdívka č. 2,23x10e12

Chripka uz je nuda, chce to neco noveho

Treba takova dovezena Ebola, to by bylo. Stacilo v mediich sdelit, jake ma priznaky a co s vami udela a mate plne cekarny, nejaka ta "beta verze" vakciny existuje. :-P

0/0
26.6.2012 9:07

Lumpíí i po banánu 8

Re: Chripka uz je nuda, chce to neco noveho

v americe mají případy moru

0/0
26.6.2012 9:08

Přezdívka č. 2,23x10e12

Re: Chripka uz je nuda, chce to neco noveho

Ten se dá dobře léčit. Navíc netuším, jestli na něj existuje očkování ;-)

0/0
26.6.2012 9:26

Lumpíí i po banánu 8

Re: Chripka uz je nuda, chce to neco noveho

udělá se vakcína, pořádné bububu a to by bylo, aby to neudali

0/0
26.6.2012 9:36

annalucie

a komu tím prospějete...

copa se to na nás zasejc chystá ???

0/0
26.6.2012 9:06

Mražená spermie

***

Takhle přesně to mají ilumináti v oumyslu. Lidé co nevěří na očkování, to jsou rebelové proti novému pojetí světa. Udělají ještě několik podobných akcí kdy se budou očkovat opravdu jen snadno manipulovatelní jedinci a pak se do světa vypustí VIRUS ! Zemřou miliardy potenciálních rebelů a zůstanou jen tvární občané (většinou). Taková je pravda NWO !!! 8-o Halelujá.

0/0
26.6.2012 9:03

Mražená spermie

Re: ***

Navíc pak mají připravenou supervakcínu, kterou nabídnou po pandemii. Kdo s přeživších se nenechá očkovat ?

0/0
26.6.2012 9:05

Lumpíí i po banánu 8

Re: ***

když se nad tím tak zamyslím, asi budu raději mrtvý rebel, než poslušná ovce. Navíc já věřím na karmu ;-)

0/0
26.6.2012 9:07

Mražená spermie

Re: ***

:-)

0/0
26.6.2012 9:09

Max - třetí nick

Re: ***

O to přece nejde, jde o to, že každej lék má nějaký vedlejší účinky, v něčem si pomůžeš a něco jinýho třeba totálně odk**víš. Já vakcínám a lékům obecně extra nevěřím, raději risknu tu chřipku, klíšťovku, atp. To je celý, žádný konspirace se nekonaj.

0/0
26.6.2012 9:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.