- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
od září tedy kromě přestupu ztrávíme na cestě 2x tolik času. Nyní jedu busem 154 na nádraží Horní Měcholupy 22 minut. Od září se ale 154 dostanu jen na Háje, tam někde najdu linku 183, počkám si na ní 20min (nebude to metrobus aby měla kratší intervaly) a pak dojedu na nádraží. Čímpak jezdí ti, co vymýšlejí takováto "zlepšení"?!
Teď nám tady staví 2 busy. Jeden z nich, který jezdí jen ve špičce v pracovních dnech, úplně zrušili a uvádí, že ho nahradí spoj druhý, u kterého ovšem změní trasu tak, že už nebude naší lokalitou projíždět. Bravo
Vavřenova!
Zajímalo by mě, co Ropidi fetovali...
Řídím tramvaje již několik let. Ale současné změny mi přijdou trochu přitažené za vlasy. Praha se zbavuje více dopravních spojů. Stále se spekuluje, kde ušetřit. Ale od jednoho odborníka vím, že tam kde by se mělo šetřit, je hlavně generální ředitelství DP. Měli by se podívat třeba do Berlína. Oproti Praze je tam miniaturní ředitelství, které spravuje podstatně větší podnik, nežli je v Praze. To víte, musejí se někde zaměstnat manželky kamarádů a radních. Takové obří toky peněz přeci nemohou nechat jen tak ladem.
Hlavně že DP měl na zlaté padáky pro managery, které vyhodil. Když někdo dělá špatně svou práci, tak se vyhodí bez zlatého padáku. To ovšem v Praze neplatí.
To jediné, co v Praze ještě trošku funguje, teď naprosto zničí. Ale doufám, že když bude MHD nabízen méně služeb tak i adekvátním způsobem sníží jízdné!
A lidi nemají co kde šmejdit, mají sedět doma nebo být v práci.
Jezdí někdo z ropidu vůbec MHD? Odpověď: Ne. Stále posloucháme od ROPIDu posloucháme, jak jsou změny prospěšné, že se chceme přiblížit západní Evropě apod. Koncept páteřních linek je vhodný, ale ne pro město jako je Praha, už teď tyto údajné páteřní linky jezdí stylem "jeden autobus, půl hodiny nic, pak dva až čtyři spoje stejné linky za sebou", pozoruju to denně.
Jinak by měl také ROPID uznat svojí chybu při sestavování jizdních řádů, k nám do Čimic jezdí tři linky od metra, mají se omezovat a všechno se má "stěhovat" na linku 183, která již nyní jezdí nechutně přeplněná a zpožděná, linku 152 (kloubové autobusy), která jezdí o tři minuty kratší čas do Čimic než linka 183 (krátké autobusy), má být pomalu zrušena, protože linka 183 jede v Kobylisích minutu před linkou 152 a lidé se cpou do linky 183.
Absolutně také nechápu jízdní řád večer, do Bohnic jezdí všechny autobusy naráz, pak dvacet minut nic, k mám do Čimic to samé.
Ropid ničí MHD, místo přímé linky přestupují teď lidé stokrát.
Přesně tak. Pravidelně se na Kačerově sjíždí vláček 150 - 139 - 205, pak tam 10 minut nic nepřijede. Kdyby se na to dalo alespoň spolehnout, ale metrolinka vedená přes půl Prahy pro ROPID zjevně něčekaně na své trase sbírá nepravidelnosti. Podobně jezdí na jihu tramvaje, od Palačáku jedou za sebou ...
hloupí jako radní v Plzni či jiných městech. Místo toho, aby se snažili, aby linek MHD bylo co nejvíce a tím zmizelo co nejvíce aut z ulic tak vymýšlejí nesmyslné kombinace tratí a přestupů, že většina lidí raději jede autem. Při tom MHD má hlavně auta z ulic měst odstranit, jinak ve městech jen čmucháme smrad z motorů.
V Plzni obvykle dělají prázdninové jízdní řády s omezení počtu spojů a po prázdninách už se spoje nenavýší. Někdy to na mně dělá dojem, že DP by nejraději vozili cestující z konečné na konečnou nebo nejezdili vůbec a jen brali peníze za jízdné.
Co to je zase za paznecht, jednou píšete to a pak zas opak... Je to nějaké celé divné to schvalování.
kontakt na jednoho z těch potentátů na magistrátu, co je za to zodpovědný? Nevíte tu adresu někdo?
pošlete jim nějakého vira aspoň?
je to možné? takže od září tudy bude jezdit pouze jedna tramvaj a to č. 12?, protože:
č. 15 zrušili už nyní.. a někdy je to docela kolaps
č. 5 od září nebude už tudy vůbec jezdit...
ona i ta radnice P7 je docela vymakovaná, no ale tohle je docela síla
Bude tam jezdit linka 14/24, takže Orteňák zůstane plusmínus na svym, ale o nějakym zpřehlednění se rozhodně mluvit nedá...