- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
lítají nebo teda nelítají?bylo o nich ,že problémy snad odstranili ,ale zase pro ně není využití protože se na afghan nehodí a na nic jiného se nekupovali-- to mě přijde jako blbej for pro někoho poslat letoun kterej je v podvědomí lidí ,že nemá nalítáno
V takových případech je dobré,že armáda nasadí svou techniku ve prospěch lidí.Za to jí patří dík.Teprve až se člověk dostane do podobné situace jako lidé s havarovaného autobusu ocení každou maličkost,která usnadní život.Řeči kolem některých jedinců jsou zbytečné.
A potom sľúbiť záchranu. Netreba však zabudnúť, že keď zasadá parlament a vláda, majetky, zdravie a životy občanov sú v ohrození.
Na co máme v záloze armádní letky,které se stejně použijí jen párkrát do roka.Není to trochu drahý přepych pro takovou zemi jako jsme my?Všude nás nutí k utahování opasku,ale druhou stranou se plýtvá kde může.Nebylo by levnější a rychlejší požádat o pomoc jiných přepravců,větší zem nebo společnost?Pak se divíme,že není na nic a nic nefunguje.Kdy už konečně budou u moci odborníci na slovo vzatí jak se slibovalo v r.89 a ne politici co chtějí rozumět všemu a o všem neodborně bez zodpovědnosti rozhodovat a pak se ještě diví,že se tak konalo stále,ale náhle se chce změna?
Letoun A319CJ má výrobcem doporučen roční nálet 600 hodin. Ty naše vojenské údajně létají kolem 1000 hodin ročně. Podle mě jsou využívány více než na maximum.
V téhle konfiguraci myslím ano. Druhá je VIP pro převoz papalášů. Ale přestavět jde určitě také.
Tady. Třeba v UK pro podobné případy používají svoji civilní letku spadající pod ministerstvo vnitra.
což by teda byla fakt smůla.
Ani napsat bez chyb to neumíte.