Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva Íránce čeká trest smrti, potřetí je přistihli se sklenkou alkoholu

Írán popraví dva muže za opakované popíjení alkoholu. Oba však mohou nejvyššímu trestu uniknout, pokud nad svým činem projeví lítost. V zemi je výroba, prodej a konzumace alkoholu přísně trestána už přes třicet let. Přesto zřejmě spotřeba stoupá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

warekkonecnesmazan

teda

konecne poradnej ilustracni obrazek ;-D

0/0
26.6.2012 9:50

Mirais

Oni dělají otřesné věci i za střízliva

;-)

+1/0
26.6.2012 9:30

maxxan.

Re: Oni dělají otřesné věci i za střízliva

Už takhle jim ten Kalašnikov nevychladne. Co po pár stakanech vodky 8-o?

0/0
26.6.2012 18:48

ten, který vytočí i děs

To má ale Kalousek kliku, že je kUtalík

a biřmovanej a chemik;-D

0/0
26.6.2012 9:21

uzsemvopatrnej

Už aby jim došla ta ropa

začnou se požírat mezi sebou hlady a bude pokoj.

+1/0
26.6.2012 9:17

Lino Inventura

No to se jim to svržení šáha Pahlavího vyplatilo :-)))

za jeho vlády se alkohol prodával a konzumoval zcela volně, dokonce dělali celkem kvalitní vodku Gagarin a český sládek nějaký pan Badin tam léta vařil velmi dobré pivo- samozřejmě z českého chmele:-) Jediné, co šáh opravdu tvrdě trestal, bylo držení drog

+3/0
26.6.2012 8:39

maxxan.

Re: No to se jim to svržení šáha Pahlavího vyplatilo :-)))

Co chtěli, to mají.

0/0
26.6.2012 18:45

Arnold Rimmer Červený trpaslík

Náboženství

Ať si dělají co chtějí,ale jen ve své zemi,ať se kamenují,fousáči ať se scházejí v čajovnách jako teplý bratři,a místo práce nebo zábavy ať v mešitách ohýbají hřbet celý den-je to jejich vlast a jejich problém.U nás naštěstí prakticky žádné náboženství nikdo nepraktikuje i když nás církve budou stát miliardy:-(

+2/0
26.6.2012 7:47

odborářský papaláš na golfu

A pak že prý alkohol neškodí zdraví!

;-D

0/0
26.6.2012 7:30

sámvelkýmao

no

tak to bych byl popravován každý den.....;-D;-D;-D

0/0
26.6.2012 7:30

Gemars Moše Dajan

Re: no

nebyl, nejsi muslim.

0/0
26.6.2012 8:22

baki

Re: no

Byl, jedině že je třeba Armén žijící v Íránu. Křesťanský turista přistižený s flaškou to schytá taky.

0/0
26.6.2012 9:11

maxxan.

Re: no

A co nekřesťanský turista, nekřesťansky nalitej ? Ten taky ?

0/0
26.6.2012 18:47

Pohodomil

Je to jasný...

...povolení šroubů vede u muslimek přes emancipaci a u muslimů přes chlast.;-D. Každý chce to, co právě nemá a závidí to sousedům;-)

0/0
26.6.2012 6:39

Igen

Myslím, že tam nemají ožralé "lóbisty".

;-D;-D;-D

0/0
26.6.2012 3:19

odborářský papaláš na golfu

Re: Myslím, že tam nemají ožralé

To skutečně nemají - tamní lóbisté jezdí s majáčky a s komandy na motorkách a na překážející civily po ulicích střílí. ;-D;-D;-D

0/0
26.6.2012 7:32

Novotnak

Překvapilo mě, jak je tato islámská společnost

tolerantní ke křesťanské menšině.

0/0
25.6.2012 23:23

OskarPokorny

Re: Překvapilo mě, jak je tato islámská společnost

Tak bacha - V tom "zlém" Íránu náboženské menšiny dokonce participují na vládě (mají stále zástupce v každé vládě) - zatímco v Saúdské Arábii (který je oficiálně náš kamarád) nejsou jiná náboženství tolerována(oficiálně neexistují).

0/0
25.6.2012 23:36

horymir

Re: Překvapilo mě, jak je tato islámská společnost

A vysvetleni proc, najdes v Koranu. Velice jednoduche.

0/0
26.6.2012 0:08

Gilgameš

Re: Překvapilo mě, jak je tato islámská společnost

jj Jsou věci, které se k našinci dostávají se zpožděním...

0/0
25.6.2012 23:39

Stary Fafa

Re: Překvapilo mě, jak je tato islámská společnost

Tolerantni je, ale je to takova zvlastni tolerance, napriklad se rozhodne nedoporucuje konvertovat ke krestanstvi, pokud uz je nekdo jednou muslim.

+2/0
26.6.2012 2:34

Antonín, topič

Re: Překvapilo mě, jak je tato islámská společnost

A jestli pak víte, co se stalo Hanele Karadžićové?

0/0
26.6.2012 9:09

odborářský papaláš na golfu

Re: Překvapilo mě, jak je tato islámská společnost

No zkuste si konvertovat a uvidíte. A jak jsou teprve tolerantní k židovské menšině - za pouhých 20 let se její velikost zredukovala samou laskavostí na čtvrtinu. ;-D

+1/0
26.6.2012 7:33

hornyuhor

Prevencia pred trestom smrti

Ja poznám ľudí, ktorý bez akéhokoľvek nátlaku a hrozby šibenicou úprimne ľutujú konzumáciu alkoholu už na druhý deň. Občas sa pritrafí . Keby čakali na nejaké odvolacie konanie nejakej súdnej inštancie, asi by im praskla hlava.;-D

+1/0
25.6.2012 22:25

Novotnak

Třetina je větší než čtvrtina,

i když je v tom slově menší číslovka... Proto by možná bylo vhodnější psát spíše "čtvrtinu až třetinu" namísto "třetinu až čtvrtinu"... :-P

+3/0
25.6.2012 21:50

Fai Rodis

Re: Třetina je větší než čtvrtina,

Nekdy jich chytim sest i pet.

+1/0
25.6.2012 22:51

Novotnak

Re: Třetina je větší než čtvrtina,

11... :-P

0/0
25.6.2012 23:21

pivoaborovička

tak na zdravie ....

0/0
25.6.2012 21:46

monte melkonian

V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Muslimové samozřejmě mají zákaz konzumovat alkohol, ale křesťané, především Arméni s alkoholem problém nemají. A prakticky na každé, tedy i muslimské svatbě, se alkohol konzumuje, samozřejmě ne v takové míře jako u nás. Íránci pro sváteční chvíle kupují alkohol většinou v křesťanské komunitě, tedy zase u Arménů.

0/0
25.6.2012 21:15

Antonín, topič

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Srandovní je to v SAE. Samozřejmě nesmíte konzumovat alkohol, nesmí se prodávat, ale tak nějak ho seženete a navíc, policie obvykle neví, jak alkohol zjistit, pokud tedy nejste totálně našrot.

0/0
25.6.2012 21:28

Titan.no1

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Nehledě k tomu, že ten trest smrti je spíše zvednutý prst. Írán neumírá na humanismus. Křesťan tam nebyl popraven dvacet let, jestli loni někoho popravili, tak opět proto, že nevyužil šanci a dopadl jako Hus - neodvolal...

0/0
25.6.2012 21:32

wiki5.5

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

mate zvlastni vyklad toho co je zvednuty prst

http://www.fidh.org/IMG/pdf/Rapport_Iran_final.pdf

0/0
25.6.2012 22:07

Titan.no1

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Nikoli, organizace pro lidská práva je společnost na úrovni Greenpeace. Kritizuje kde co a zabíjí civilizaci. V Íránu prostě máte možnost, jak se trestu vyhnout (v tomto a dalších případech), pokud někdo nevyhoví právu, tak je potrestán. V Íránu není zdaleka tolik justičních omylů - vražd - jako v USA.

Odkazujete na propagandistický článek s podtitulem "A state terror policy" a nevšiml jste si, za co dostali trest "murder". Vybavte si dnešní "vzory demokracie" před sto a více lety - věšelo se skoro denně, nyní se umírá na humanismus.

A ještě k ukamenování, to chce sám Írán zrušit...

0/0
25.6.2012 22:17

hornyuhor

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

K tým justičný omylom napr. v USA, k tomu len toľko, že justičné omyly sú iba tie, ktoré si štát a jeho justícia dokážu priznať. Preto počet justičných omylov závisí aj od nezávislosti súdnictva. V takom stalinskom ZSSR alebo aj v normalizačnom Československu veľa justičných omylov nebolo, pretože justícia v totalitných štátoch býva "neomylná".

+1/0
25.6.2012 22:22

Titan.no1

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Dovolím si nesouhlasit. Je rozdíl zvůle justice a prokázaný omyl. Jedná se justiční vraždy podle totalitního práva, nikoli o justiční omyl. V Íránu nedochází k množství justičních omylů, ty popravy jsou prostě za trest, to, že se to někomu nelíbí je jeho problém...

0/0
25.6.2012 22:34

hornyuhor

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

No keď to beriete takto, tak to je niečo iné. Justičné vraždy sú predsa len trošku iný "level". Tam naozaj nedochádza k justičným omylom, pretože tam si štát cielene vyberá. Podľa toho či sa potrebuje zbaviť Milady Horákovej, Rudolfa Slánskeho, celých Lidíc alebo len za každú cenu ukázať, že dokáže odhaliť každý kriminálny zločin. Osobne si myslím, že počet justičných omylov je v USA vyšší aj kvôli tomu, že ich súdnictvo je na rozdiel od českého alebo slovenského nezávislejšie a má tendenciu rozhodovať spravodlivejšie, čo sa prejavuje aj v kontrolných - teda odvolacích mechanizmoch. V našich krajoch pomerne často narazíte na to, čomu sa vraví "kolegialita" sudcov.

0/0
25.6.2012 22:42

Titan.no1

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Ano, ale kolegialita nemá s faktem nic společného. Omyl se prokazuje forenzně, nikoli u soudu (bohužel zpětně po letech). V USA je porota složená z lidí, kteří nemají s justicí nic společného (holič, prodavač, kdokoli) a ta určuje vinu někdy pod tlakem podvržených důkazů, někdy pod tlakem společenské objednávky. Konečné slovo má stejně guvernér státu, a tam nezáleží na faktech, ale spíše na politickém přesvědčení, republikáni souhlasí s hrdelním trestem daleko častěji, než demokraté...

0/0
25.6.2012 22:53

wiki5.5

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

a co vam vadi na tom, ze o rozsudku rozhoduje porota? A kde jste objevil, ze jsou podvrzene dukazy a spolecenske objednavky? Ja mel za to, ze tady byla diskuze o Iranu a vy jste to vyuzil k lacine anti Ami propagande

0/0
25.6.2012 23:09

Titan.no1

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

První věta má vašeho příspěvku má něco do sebe. Další jsou zoufalým odvedením pozornosti. Vy jste začal srovnávat státy, tak si to důkladně vychutnejte. Jestli je něco laciné, tak zdání svobody, demokracie a práv zločinců...

0/0
25.6.2012 23:15

wiki5.5

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

ano, odvadite. znovu se tedy zeptam kde jsou podvrzene dukazy a spolecenska objednavka? Vy proste jste anti Ami a to je vas jediny "argument"

0/0
25.6.2012 23:21

Titan.no1

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Jestli nevidíte objednávku u odsouzených černošských nevinných, tak nemá cenu se s váma dal bavit. Zcela záměrně ignorujete závěry forenzní vědy... Amifil je daleko horší označení, než anti Ami...

0/0
25.6.2012 23:32

zajicek jacicek

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Ti Tvoji nepravem odsouzeni cerni,byli temer vzdy,mnohanasobni zlocinci,takze pokud je omylem popravili,tak se nic tak strasneho nestalo,muj drahy antiAmi.

+1/0
26.6.2012 0:20

Stary Fafa

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Dobre, nam se prosim dejte dejme pet prokazanych pripadu, kdy byl ve Statech na objednavku popraven cernoch a nasledne se ukazalo, ze byl zcela nevinen. Dejme tomu za poslednich tricet let.

+2/0
26.6.2012 2:20

Stary Fafa

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Titane, muzete nam nejak vysvetlit tohle: "Omyl se prokazuje forenzně, nikoli u soudu (bohužel zpětně po letech)." To jako nazory jednoho forenzniho patologa vyvrati platny rozsudek?

+1/0
26.6.2012 2:39

wiki5.5

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

proste placa pate pres devate jen aby zasel pochybnosti a vypadal, ze vi o cem mluvi, proto jsem s nim tu diskuzi ukoncil.  Proste jen antiami a to je vse.

0/0
26.6.2012 4:58

wiki5.5

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

samozrejme a fotky jsou z ochotnickeho divadla

0/0
25.6.2012 22:31

Titan.no1

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Co mají fotky společného s výkonem trestu. Že se podle vás nesmí zveřejňovat. Má se svět řídit podle toho, co vy uznáte za vhodné? Saddámova poprava byla na videu a ujišťuji vás, že Saddnám ji nenařídil...

0/0
25.6.2012 22:44

wiki5.5

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

kolik jste toho dneska vypil, ze mluvite tak z cesty?

0/0
25.6.2012 23:06

Titan.no1

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

Typický argument zoufalého člověka....

0/0
25.6.2012 23:16

wiki5.5

Re: V Íránu jsem byl a není to zas tak žhavé

to je fakt... prestante byt zoufaly, cisi to z vas na sto honu

0/0
25.6.2012 23:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.