- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
by si měl vybrat nějakou delší dovolenou a odpočinout si. Pak by mu možná došlo, že vypouštět tyto bulvární kydy pár hodin po nehodě je přinejmenším nevkusné...
Všichni litují řidiče. Jako lékař jsem sloužil víkendové služby na okresní interně 15 let, včetně JIP. Do práce jsem nastupoval v pátek v 7.00 a odcházel v pondělí v 15.30.Službu jsem nastupoval v pátek v 15.30 Neustálý stres, příjem za příjmem, v noci "spánek" po 2-3 hodinách, v 7. ráno k tomu vizity : JIP, itermediár, dialýza..... Kdybych udělal závažnou chybu, nikdo by mě nelitoval. Viděl jsem lékařky brečet po službě. Takovou zátěž vydrží dlouhodobě jeden z deseti. K lékařům se chováte jako k dobytku, řidiče litujete.....zajímavé.....
To záleží na situaci. Pokud zrovna vy jste tím nešťastníkem, který vypadnul z okna převráceného autobusu a kterému ten sunoucí kolos utrhnul nějakou končetinu a zvalchoval orgány, tak je vám v tu chvíli nejspíš vcelku jedno jestli se vám to stalo vlivem nehody autobusu, nebo třeba vlivem výbuchu bomby.
To samé platí i z pohledu záchranářů, pokud si nehoda vyžádala mrtvé a těžce zraněné.
Nejak nechapu motivy lidi, kteri jeste v dnesni dobe jezdi na dovolenou do Chorvatska, natoz autobusem a s cestovkou. Vzdyt letenky do celeho sveta jsou extremne levne. Pokud navic umite alespon trochu anglicky, tak jste schopni si zaridit dovolenou sami a na miste si pak muzete pujcit auto, vzit taxi nebo zkusit mistni dopravu a bydlet treba i na ruznych mistech - proste dovolena presne podle Vas.
Zrovna do Chorvatska lze jet i úplně zcela na blind a tam, kde se libi se usadit a do hodiny najít plně vyhovující ubytování - osobně vyzkoušeno a není k tomu ani nutné znát jinou řeč než češtinu ...
Co tu řešíte letadla apod. Prostě veškerá vina je na JP JIndřichův hradec, resp. řidiči této firmy.
Ano, viník je jasný... o to přece v zákonech jde... určit jednoznačně toho, kdo za to může... ideálně pokud je už mrtvý, aby nemohl už nic říci...
Řídit autobus je těžká řehole. Na silnici riskuje život (nebo minimálně možnost nehody) i úplně zdravý, odpočatý a mladý řidič. Do toho se přičítá tlak na snižování nákladů dopravce (netvrdím, že zde bylo něco zanedbáno či porušeno).
Mikrospánek je zlo, které mnohdy přichází bez varování.
Může za to Bůh?
(Neberte to prosím jako provokaci, opravdu mě zajímá názor věřících).
No, hele, jsem ateista, ale neznáš-li, zkus si přečíst (případně poslechnout) Tajemnýho cizince od Marka Twaina... To je zajímavej pohled na účel věcí, co se lidem dějí
nic se nezmění. Není to tak dávno, kdy zákon a plné spoluzodpovědnosti právnických osob ( tedy i kanceláří jejich jsou řidiči mnohdy zaměstnanci ) schodil Klaus ze stolu. Řidičů je mi líto a chápu že jsou často pod velkým tlakem jak cetujících tak zaměstnavatelů.
100% souhlasím, vidím to každý den. Řidič nemá odpočinek, dopravce ho nutí jezdit přes předpisy. Když se ozve, může jít. Věta z článku: "Nyní budou cestovní kanceláře dbát více na to, komu svěřují cestující," uzavřel ředitel záchranky." je zcela mylná, cestovky do nitra dopravních firem vůbec, ale vůbec nevidí.
A problém je i z kontrolami na silnici. U čeho není CSPSD, to jakoby zkontrolováno vůbec nebylo, policie přestávkám řidičů nerozumí ke kontrole technického stavu neohne hřbet pod auto. Ti zkontrolují leda tak zda byl řidič připoután.
Jistě, protože při leteckém neštěstí není koho ošetřovat.
záchranářen, Mudr.Schwarzem, který si tady mastí politické triko a znovu si brousí zuby na koryto v senátu.http://www.youtube.com/watch?v=eIOhrgjM2VI