Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Tvrdé přistání Boeingu v Japonsku, letadlo se téměř rozlomilo

Mezinárodní letiště Narita v Japonsku se ve středu stalo svědkem nepovedeného přistání Boeingu 767. Během přistávacího manévru, při němž se stroj téměř rozlomil v půli, se jako zázrakem nezranil žádný ze 193 cestujících a členů posádky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HAIRY SNATCH

V RUSKEM

letadle uz by byli po smrtiR^

0/0
23.6.2012 21:15

K.Bartak

Re: V RUSKEM

Vážně? Kolik toho máš:-P

0/0
23.6.2012 23:26

+Victor+

Boeing 767

Jdu se mrknout na Aukro, jestli tam není v aukci od korunky.:-)

0/0
23.6.2012 15:19

jack007jac

to maj v pojistovne asi radost co?

;-D

0/0
23.6.2012 12:38

BananaPhonE

Bože

Oh jaký šokující nadpis. Doporučuju redakci si nastudoat význam některých slo. ;-D

+2/0
23.6.2012 11:51

minutos007

Re: Bože

A co se ti na tom nadpise nezdá?

+5/0
23.6.2012 11:52

MeddlinG

Re: Bože

Třeba to "letadlo se téměř rozlomilo".

+3/0
23.6.2012 12:55

minutos007

Re: Bože

A není to pravda?

+2/0
23.6.2012 21:22

kiv

Re: Bože

Není. To éro snese daleko větší ránu o zem než byla  tato ...  Dokud nepopopraskají gumy nebo se neulomí nějaká část podvozku, drak zpravidla nedojde zásadní úhony a vydrží ...:-) Ale o čem by pak bulvár typu IDnes pak psal ..

+1/0
23.6.2012 23:06

Salada

Re: Bože

Tak tedy se ten trub evidentně ohnul. Moc daleko k rozlomení myslím neměl.

+1/0
24.6.2012 7:45

vths111

Re: Bože

trub? 8-o8-o8-o

0/0
24.6.2012 15:58

Salada

Re: Bože

No jo. Jsem trubka.

0/0
24.6.2012 19:23

soc01

Re: Bože

Ono to není jenom o podvozku. Když se zadaří, jako třeba tady, tak to odnese jiná část dřív. Podvozek sice schytal ránu, ale následná rotace, odpružení, do toho deformace trupu a druhý dopad.... no udělá to svoje...

0/0
24.6.2012 23:25

Junglista

Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Pardon sem Boeingovej odjakživa :-)

0/0
23.6.2012 10:46

slapr

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

když jsem viděl přistávat Čmeláka, tak s tím kolikrát křápnul ještě víc - a přežil to!

0/0
23.6.2012 10:53

ježo

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Víš proč čmelák lítá,přestože by podle fyzikálních zákonů neměl?

0/0
23.6.2012 11:26

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Ne, proč?

0/0
23.6.2012 14:05

Fluffin

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Protože to neví :-)

+4/0
23.6.2012 14:07

ježo

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Hajzle,to byl můj bonmot.;-D

0/0
23.6.2012 14:14

Fluffin

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

tu nadávku sis mohl odpustit vůči ženě..navíc jsi to psal před 2 hodinama, takže jsem odpověděla, aby se dotyčný dočkal odpovědi, pokud už bys na diskuzi nebyl, je ti to jasný, hajzle? Tak a oba přijdem o sto dukátů ;-)

0/0
23.6.2012 14:27

minutos007

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

To není neznalostí čmeláka ale tazatele...

0/0
23.6.2012 21:24

K.Bartak

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Boeingovej a taky moudrej. To se hned pozná.;-D

0/0
23.6.2012 11:00

Junglista

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Co maj osobní preference společnýho s moudrostí?

0/0
23.6.2012 11:08

K.Bartak

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Nejde o osobní preference, ale o způsob vyjadřování. Avšak to tvůj rozoumek těžko pobere:-P

0/0
23.6.2012 14:21

1000101111010010

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Tím způsobem vyjadřování myslíte například argumentovat ad hominem? Souhlasím. Docela dost to o vás vypovídá...

0/0
23.6.2012 17:02

K.Bartak

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Nemělo by se používat obratů, jejichž význam uživatelé plně nepochopili. Na druhou stranu chápu, že v dnešní době to může na jednodušší jedince zapůsobit8-o

0/0
23.6.2012 23:36

Pavel_V

Re: Jestlipak by takovej náraz přežil i multievropskej šrot?

Pane kolego, k překvapení všech "Bojínkových" bojínků ten "šrot" přežil například nouzové přistání do řeky v New Yorku. A proč to překvapení? Nevíte? Přežil přistání do vody a neutrhla se mu křídla, i když jejich zatížení bylo evidentně _mnohem_ větší než kolik tomu předepisují normy.

Nechte na hlavě - Francouzi, Němci, Britové i Italové dělají výtečnou práci, bez ohledu na bojínky. To, že se z toho tehdy dostali všichni lidi v pořádku je i jejich zásluha. EU

0/0
25.6.2012 1:10

Star25

...

Řekl bych že trochu přehnaný nadpis, nicméně je pravda že letadlo je na odpis.

0/0
23.6.2012 10:38

Apaté povstala, Themidu zdolala

Bulvár

Není jasné, není jisté, jako zázrakem ;-D Koukám, že lepší redaktoři přešli do Blesku a horší z Blesku přešli sem.

To, že se jim nic nestalo není žádný zázrak, ale důsledek práce konstruktérů. Zázrak je, že autor článku udělal střední školu.

0/0
23.6.2012 10:30

p.erk

Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

nic se mu nestalo a na opravu stačí kvalitní stříbrná izolepa :-).. Nejsem letecký mechanik, ale vím o tom tolik , že to letadlo je vhodné leda do šmelcu a na ND...

+4/0
23.6.2012 10:17

Hijo De Puta II

Re: Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

Trup je do šrotu, zbytek na náhradní díly...:-P

0/0
23.6.2012 10:26

bk89322

Re: Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

Nikoliv, cele to jde do srotu. V letectvi se pouzite nahradni dily nepouzivaji. (Pochopitelne nemuzu vyloucit, ze to nekde, kde vlastni par ultralightu, nedelaji, ale udrzba a opravy dopravnich letadel podlehaji striktnim predpisum a kontrolam.)

+1/0
24.6.2012 17:21

K.Bartak

Re: Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

Jenže ta stříbrná isolepa se musí dát z obou stran a ve dvou vrstvách! Jinak to nebude držet.

+7/0
23.6.2012 10:29

phdr.

Re: Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

;-D;-D;-D

0/0
23.6.2012 10:35

K.Bartak

Re: Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

DíkR^

0/0
23.6.2012 10:43

p.erk

Re: Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

no přesně tak! A předtím to pokapat sekunďákem! ;-DR^

0/0
23.6.2012 10:43

Nism0

Re: Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

Protože se to opravit dá.. Letadlo určitě neni v pořádku, ale všechny 767, který měli podobnou "nehodu" s podobným poškozením se opravili a lítají dál. jak jsem psal u někoho dole. Opravujou se i daleko horší zlomeniny. Například luftahnsa poškodila 747 daleko víc, a po opravě pořád lítá. registrace je D-ABYZ

+3/0
23.6.2012 16:22

soc01

Re: Koukám že podle řady diskutérů je letadlo v pořádku

Tak ta 747 je drsna.

0/0
23.6.2012 16:57

Hijo De Puta II

Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

...vypadá to, jakoby přistával bez přístrojů manuálně a to s takovou kráv/ou není žádná pr/del. Letadlo to vydrželo, akorát jsou pomačkaný krycí plechy...:-P

+1/0
23.6.2012 10:11

p.erk

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

Počkej, krycí plechy?? a uvnitř jsou traverzy?? Potah je součástí konstrukce, ne?? Já bych do tý plechovky už nevlez...

+2/0
23.6.2012 10:13

Hijo De Puta II

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

Travery tam jsou, kdyby tam nebyly, tak by se to letadlo zbortilo uplne...:-P

0/0
23.6.2012 10:22

K.Bartak

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

A čo to totok tie Travery, pánko velkomožný?

0/0
23.6.2012 10:24

Hijo De Puta II

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

To je obyčajný preklep, ty chumaj.:-P

+1/0
23.6.2012 10:25

K.Bartak

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

Uf, to som si oddychol;-D

0/0
23.6.2012 10:32

soc01

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

traverzy.... kryci plechy... pan je znalec....

+1/0
23.6.2012 11:47

Coffin Corner

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

Nechápu jak jste schopný z těch záběrů vyvodit že přistával bez ILS a co vlastně znamená "přistávat manuálně"? O samonosném trupu jste evidentně také asi neslyšel.

+1/0
23.6.2012 10:20

Hijo De Puta II

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

Vznáším pouze domněnku, od toho je snad diskuze, ne? Pokud toto nejste svým IQ schopen pochopit, tak mlčte a do diskuze se vůbec nezapojujte.:-P

0/0
23.6.2012 10:25

Coffin Corner

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

Souhlasím. Když je domněnka tak pitomá, že to mlátí dveřma, je lepší mlčet ;-D

+2/0
23.6.2012 10:28

K.Bartak

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

Když jste tak moudrý, co to je - samonosný trup?

0/0
23.6.2012 10:41

Coffin Corner

Re: Otázka je jestli fungovala komunikace s ILS...

Ano, uznávám že jsem měl použít termín skořepinový, ale v samotné podstatě by se nic nezměnilo.

+1/0
23.6.2012 10:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.