Diskuze

Barbarské, ale oprávněné, řekl Breivik. Dle obhajoby jednal v sebeobraně

Obhájce norského atentátníka Anderse Breivika chce, aby soud jeho klienta uznal příčetným a trestně odpovědným. Nejlépe by ho však měl osvobodit, protože prý jednal v sebeobraně. Breivik ve své závěrečné řeči pronesl, že jeho čin byl barbarský, ale oprávněný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bradley

12. 7. 2012 13:20
Breivik pod cenzurou medii?

Od 22.6.2012 o Breivikovi zadne zpravy. Dokonce i CNN zpravodajstvi o nem nic nevi.

Jak tedy ten soud dopadl a jaky dostal trest? Ceho se media boji, ze o tom vsichni tak zaryte mlci?

0 0
možnosti

biggles

22. 7. 2012 4:50
Re: Breivik pod cenzurou medii?

Co byste ještě chtěl vědět? Všechno už 100x zopakoval a jen těžko se dočkáte nějakých zvratů. Je zcela zbytečné dělat tomu pošukovi další PR. Co může očekávat za trest taky víme a rozsudek jěště nebyl vynesen.

0 0
možnosti

Franta z Prahy

23. 6. 2012 1:17
Jeho zločin je proti tomu, co nás čeká akt čirého humanismu

Až začne v Evropě platit právo Šaría budou na denním pořádku 1000x barbarštější činy a budou páchány s požehnáním oficiálních autorit...

6 0
možnosti

,Moravian,

23. 6. 2012 15:33
Re: Jeho zločin je proti tomu, co nás čeká akt čirého humanismu

Jo jo, az bude mit babicka koule tak bude dedeckem...To muzes dodat take, ty  ty trolle...

0 0
možnosti

jpvJ

22. 6. 2012 21:24
Kouli na nohu, pořádnej lom a udřít k smrti.

Humor by ho přešel po pár dnech.

1 0
možnosti

Franta z Prahy

23. 6. 2012 1:18
Re: Kouli na nohu, pořádnej lom a udřít k smrti.

To samé bych udělal s pachateli rasistických činů z řad menši...

1 0
možnosti

- antimultikulturista -

22. 6. 2012 19:29
souhlasím s obhajobou

R^R^R^

10 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

22. 6. 2012 19:43
Re: souhlasím s obhajobou

Já s ní v zásadě souhlasím, jen si myslím, že tohle je typická ukázka nepřiměřené obrany...

7 0
možnosti

bindis

22. 6. 2012 19:10
Jediná odpověď a čin který si zaslouží.

"Tož jo Breiviku, neber to osobně, ale mládež, ketrou jsi postříle, se radovala ze života, měl sis to vyřídit s těmi, co tě štvali." a prohnal bych mu kulí hlavou.

0 0
možnosti

Joachim.Nowak

22. 6. 2012 18:54
Psyciatrická léčebna - výhody a nevýhody pro Breivika.

Běžný těžký delikvent usiluje o umístění do psychiatrické léčeny, než aby šel do vězení, protože v psychiatrické léčebně jsou obecně příznivější podmínky, nežli jsou ve vězení. Breivik usiluje do vězení, aby nebyl zpochybněn jeho Manifest. Lze to chápat.

Ovšem taky psychiatrická léčebna má výhodu. Je to léčebna a nikoli trestnice. Ve vězení by byl Breivik alespoň 23 roků. V psychiatrické léčebně může prostřednictvím advokátů usilovat o své propuštění teoreticky ihned.

Může prokazovat, že je už vyléčen. Ůředně bude mít potvrzeno, že byl v dově svého činu nepříčetný, takže jej už nemožno trestat.

Nepříčetný byl, ale za nějaké dva roky může poděkovat lékařům za úspěšné vyléčení s tím, že není dál zákonný důvod Breivika v PL držet. Že je zcela duševně zdráv, což on snadno prokáže,protože on je ve skutečnosti duševně zdravý člověk. Takže by ho měli po vyléčení pustit. Fakticky je vyléčený už teď. Copak by mohl psychicky nemocný člověk takhle vystupovat v procesu? Ani náhodou.

0 0
možnosti

Johanka z parku

22. 6. 2012 17:21
Stejně je zvláštní, že Breivikově ideologii obhajují ti,

o kterých by si jeden pomyslel, že 11. září je podle nich útok naplánovaný Američany a Kaddáfí, jakožto osvícený llidumil, byl nelegitimně svržen zlými silami západu. V tom případě by totiž islámský fundamentalismus a arabský terorismus nebyly zas takovými hrozbami, jak ale na druhou stranu tvrdí.

0 0
možnosti

Paeris Kiran

22. 6. 2012 17:26
Re: Stejně je zvláštní, že Breivikově ideologii obhajují ti,

Vzhldem k tomu jak nevalné mínění mám o zpravodajckých službách USA dost pochybuju že by 11. září vůbec byly schopny naplánovat... natož ještě utajit. Povětšinou novináří ví co má ředitel CIA k obědu v tamní kantýně dřív než to ví on sám.

A kaddáfí dostal na hubu čistě proto že se rozhodl začít znárodňovat zahraniční investice. Což je v podstatě jen klasická zlodějna kterou historicky státy zkoušeli často... ovšem vždy následovala zcela regulérní válka kdy se ten okradený pustil do zloděje. Řekněme že mi to vůbec žíly netrhá.

4 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

22. 6. 2012 17:15
kdyby někdo v 30. letech

povraždil Hitlerovy kamarády...byla by to sebeobrana nebo by to byl blázen?

11 0
možnosti

opportunity

22. 6. 2012 19:00
Re: kdyby někdo v 30. letech

A souvislost?

0 0
možnosti

matoosh

22. 6. 2012 17:10
Mně nejde do hlavy jak to dokázal

Zabil všechny lidi na tom ostrově u Osla? To nikoho nezranil či se netrefil? To ho nedokázali spacifikovat? Musel se po ostrově pohybovat, byl nervozní a pod. A s prvním výstřelem se lidé měli zabarikádovat v nějakých domech. Mně se to zda FAKE! Obrovská NOVINÁŘSKÁ KAČENARv;-O

Nevěřím, že se to stalo!

0 0
možnosti

ODSCSSD7

22. 6. 2012 17:16
Re: Mně nejde do hlavy jak to dokázal

a jak asi detskej tabor mel spacifikovat cloveka az po usi ozbrojenyho ty novinarska kachno  ;-D

0 0
možnosti

prdící had

22. 6. 2012 16:04
léčebnu pro Breivika

a to proto, že to pro něj bude největší trest. R^

0 0
možnosti

gogan

22. 6. 2012 16:15
Re: léčebnu pro Breivika

Vrah patří do vězení, ne do blázince.

4 0
možnosti