Diskuze

BESIP oprášil původní logo, nové za 100 tisíc se neujalo

Oddělení ministerstva dopravy BESIP se vrátilo k původnímu logu. Jeho modernější podobu představilo v pátek. Před více než rokem si přitom BESIP pořizoval logo nové. Vyšlo na 100 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pakostič

22. 6. 2012 20:30
nejlepším řešením

je BESIP zrušit. Není na důchody, není na zdravotnictví a musíme přitom život takový zbytečný spolek

0 0
možnosti

dan.ny

22. 6. 2012 15:41
Doufejme, že současné logo ČT zůstane zachované

Česká televize se rozhodla zničit své absolutně unikátní logo. Malá písmena ¨č¨ a ¨t¨ spojena do televizní obrazovky bych označil za národní bohatsví. Odloupit háček písmenu ¨č¨ a parohy písmenu ¨t¨ a odtrhnout od sebe obrazovku je asi jako vzít sochy na Karlově mostě a olámat je zpět na kusy balvanů. Nenechme si zničit logo ČT[>-]

1 0
možnosti

Huckleberry Švédd 10

22. 6. 2012 16:46
Re: Doufejme, že současné logo ČT zůstane zachované

... koho zajímá nějaká ČT 8-o8-o

1 0
možnosti

jdobry

22. 6. 2012 14:27
hotentoctina

"kampaň zaměřená na budoucí řidič The Action"

but tam zapomenute pismeno, nebo oni mluvila jinym jazyk :-P

0 0
možnosti

cernovlasej-blondak

22. 6. 2012 13:49
K čemu vlastně BESIP je?

0 0
možnosti

z.pepa

22. 6. 2012 13:55
Re: K čemu vlastně BESIP je?

Zvyšuje bezpečnost na silnicích a dělá osvětu v ZŠ.

0 0
možnosti

duch zavražděného iuose

22. 6. 2012 13:46
hmm

Škoda, že se o existneci besipu dozvídám jen ze zpráv o jeho logu

4 0
možnosti

krkavec běžné velikosti

22. 6. 2012 13:50
Re: hmm

R^

0 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v1

22. 6. 2012 13:37
ale hlavně když si teta z kamarádské firmy

přišla na své ;-DR^

0 0
možnosti

username

22. 6. 2012 13:47
Re: ale hlavně když si teta z kamarádské firmy

ono 100 tisíc za logo není moc, pakliže se to připravuje včetně všech dalších podkladů. Řekl bych, že je to spíš nižší střed u takto velkých firem. Navíc nebylo vůbec špatné, jasně říkalo o co jde (na rozdíl od toho starého/nového).

Problém (nejen loga) BESIPu ale je, že prostě není vidět, ty aktivity, které vznikaly, nijak nevypichovali to logo BESIP, spíš se to prezentovalo jako aktivita Ministerstva vnitra, nebo se tam rvalo logo EU fondů, ze kterých to bylo třeba částečně hrazeno. Je otázka, jak moc je vůbec rozpoznatelnost značky pro takovouto firmu důležitá, zda-li není podstatný jen výsledek práce.

1 0
možnosti