- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je BESIP zrušit. Není na důchody, není na zdravotnictví a musíme přitom život takový zbytečný spolek
Česká televize se rozhodla zničit své absolutně unikátní logo. Malá písmena ¨č¨ a ¨t¨ spojena do televizní obrazovky bych označil za národní bohatsví. Odloupit háček písmenu ¨č¨ a parohy písmenu ¨t¨ a odtrhnout od sebe obrazovku je asi jako vzít sochy na Karlově mostě a olámat je zpět na kusy balvanů. Nenechme si zničit logo ČT
... koho zajímá nějaká ČT
"kampaň zaměřená na budoucí řidič The Action"
but tam zapomenute pismeno, nebo oni mluvila jinym jazyk
Zvyšuje bezpečnost na silnicích a dělá osvětu v ZŠ.
Škoda, že se o existneci besipu dozvídám jen ze zpráv o jeho logu
přišla na své
ono 100 tisíc za logo není moc, pakliže se to připravuje včetně všech dalších podkladů. Řekl bych, že je to spíš nižší střed u takto velkých firem. Navíc nebylo vůbec špatné, jasně říkalo o co jde (na rozdíl od toho starého/nového).
Problém (nejen loga) BESIPu ale je, že prostě není vidět, ty aktivity, které vznikaly, nijak nevypichovali to logo BESIP, spíš se to prezentovalo jako aktivita Ministerstva vnitra, nebo se tam rvalo logo EU fondů, ze kterých to bylo třeba částečně hrazeno. Je otázka, jak moc je vůbec rozpoznatelnost značky pro takovouto firmu důležitá, zda-li není podstatný jen výsledek práce.