Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pošlete Breivika do blázince, požádal žalobce v závěrečné řeči

Norská prokuratura pronesla u soudu v Oslu své závěrečné stanovisko k duševnímu zdraví atentátníka Anderse Behringa Breivika. Označila ho za nepříčetného a jeho politická prohlášení za výplody fantazie. Pokud se soudci přikloní na její stranu, pošlou Breivika do psychiatrické léčebny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolozub

...

Níže podepsaní lékaří bazírují na vrozeném kreténizmu Josefa Švejka, vyjadřujícího se slovy "Ať žije císař František Josef ¨první, kterýžto výrok úplně stačí, aby osvětlil duševní stav vyšetřovaného jako notorického blba.

0/0
22.6.2012 9:30

Kefalín5

A ti Hujeři multikulti, kteří toto ve skutečnosti způsobili,

Ti, kdo tolerovali bolševický výcvikový tábor, ti do blázince nepůjdou?8-o8-o8-o

+1/0
22.6.2012 6:26

quadro

Kdyz si predstavim,ze je to muj pribuznej, dela se mi spatne

http://www.youtube.com/watch?v=BhtgINeaJWg

0/0
21.6.2012 23:57

Karlos BS MC

Re: Kdyz si predstavim,ze je to muj pribuznej, dela se mi spatne

tak tohle Ti kradu, díky

0/0
22.6.2012 0:05

Karlos BS MC

vážení přátelé

mám sice poslení život, kterým riskuju svůj účet-ale... pan bereivik není žádný psychopat. to se z něj snaží udělat média a stát. na ostrově utoya se dělaly školení, které bych přirovnal v čssr ke školením ssm. pan breivik se pokusil zlikvidovat následníky multikulturarizmu, o kterých byl přesvědčený, že chtějí zničit jeho zemi. a bohužel má pravdu. tzv "děti" kterým je systematicky vymýván mozek a je předpokládáno, že v budoucnu budou vládnout, musí být logicky cíl pro člověka, která se s tím neztotožní. u nás je to samé-osobně jsem znal pana Bendu-to byl perfekní člověk, i když  se z něho dělala média legraci. ale to co vytváří jeho "dítě" je na ............cenzurováno

+1/0
21.6.2012 23:50

petr.n_22

Re: vážení přátelé

Bendu ? Nemyslíte Dienstbiera??

0/0
22.6.2012 0:36

Kefalín5

Re: vážení přátelé

jeden za 18, druhý za 20-2

+1/0
22.6.2012 6:28

dunil_3

Přátelé;

tohle hov.o se směje. Proč? Protože nezažije jakoukoli hrůzu kterou způsobil. Kdyby se jeho střeva navíjela na kladku, tak uvidíme zcela jiný škleb. Je to šváb, který pouze využívá slabosti této společnosti. Nejmenší z nejmenších, který má pocit velikosti. Ještě dva takoví a lámání v kole bude, nebojme se. Zatím nemají takovou sílu a můžou se pouze potutelně usmívat. Nechme jim to....

0/0
21.6.2012 23:22

Paeris Kiran

Re: Přátelé;

A jakouže hrůzu to způsobil? Postřílel 77 lidí a dal do města jednu pidibombičku?

To je na většině území této planety hodně slabé dopoledne a valné většině lidí to nestojí ani za řeč.

0/0
21.6.2012 23:26

Kefalín5

Re: Přátelé;

Porovnej s bolševickými zvěrstvy, za který nebyl na víc nikdo potrestán...

0/0
22.6.2012 6:30

janzlatousty2

Váš příspěvek vypovíá hlavně o stavu

Vaší mysli. Je dětinský a hrůzný zároveň. Nijak by mi nevadilo, pokud by Brevika ostřelila zásahovka v den incidentu. Ale s  nesmysly, které píšete nemohu souhlasit.

BTW. že jsem Vás nikde neviděl psát podobná provolání na adresu Merkelové, či Sarkozyho, když iniciovali bombardování Tripolisu? Proti nim  je Brevik ubohý amatér.

0/0
22.6.2012 9:50

sitarista

Breivik

Vyšetřit by spíš potřebovali ti prokurátoři než Breivik.........a myslim si o tom všem to, že i když nás Breivik upozornil na problém, nad kterym nelze mávnout rukou, nemění to nic na tom, že zavraždil 77 lidí a zasluhuje tvrdej kriminál s brutálním zacházením...ráno polejt ledovou vodou, celej den tvrdě makat a večer 25 lískovkou na holou....po tejdnu by měl dost.....bohužel norské zákony nejsou uzpůsobeny k tomu, aby soudily teroristu (jak řekl jeden z přeživších)

+1/0
21.6.2012 22:20

janzlatousty2

proč ty tresty

stačí doživotí, když nemají trest smrti. Nicméně osobně  vidím riziko v psychiatrizaci nepohodlného  zločince, to dobře uměli  bolševici. navíc, buu li uševně  zdravému člověku dávat antipsychotika, bleskem z něj uělám  skutečného šílence....

+3/0
21.6.2012 22:23

sitarista

Re: proč ty tresty

oni z něj prostě toho blázna (podle mě blázen neni ani omylem) musej udělat, aby zpochybnili jeho názory a ideologii, protože se toho bojej jak čert kříže.....na to se jim ty bolševický praktiky hoděj Rv a když jsme u těch trestů, ty psychofarmatika napíchat rovnou, on si je z vlastní iniciativy brát nebude

+1/0
21.6.2012 22:49

Paeris Kiran

Re: Breivik

Proč všichni lidi trpí deziluzí že když někdo ve vězení pracuje je to výhodné?

Sdělím vám drobné tajemství- k jakékoli pseudoužitečné práci by ho musela vést eskorta a zajistit že by neměl šanci utéct by bylo asi tak 10x dražší než ho zavřít na samotku do které by do konce jídla dostával jídlo okýnkem a nemohl ven.

0/0
21.6.2012 23:28

janzlatousty2

Asi tak, pokud by zásahovka Brevika zastřelila ještě na

ostrově, neuronil bych pro něj ani slzu. To ale neznamená, že budu zavírat  oči před skutečností, která je prostá - Fanatický multikulti ultralevicový experiment   zakázal jakoukoli diskusi o mantře, kterou  levicová inkvizice  naservírovala Norsku, ke není diskuse, je i frustrace, důsledkem je pak i jenání ála Brevik.

V Norsku  jsou při diskuzi (jejích náznacích) označováni všichni oponenti  domácí i zahraniční jako "fašisté" a "xenofóbové"  i běžný přístup k imigrantům v dikci USA je ze označen  za "necitlivý", či  "nacistický". Mláež je  ultralevicovou "stranou práce" masírovaná tak, že SSM  proti tomu byl čajíček.

Strůjci této antidemokratické strategie mají na  smrti několika esítek manipulovaných mladých lidí stejně zodpověný, jako Brevik.

+2/0
21.6.2012 22:18

chytrolínek

Pošlete Breivika.....

.....na šibenici, přeje si většina slušných lidí.......

0/0
21.6.2012 21:51

janzlatousty2

hezký příspěvek, ětinsky se snažím svůj názor označit jako

názor "slušných lidí", a vynucuji tak souhlas, aby si případný oponent nepřipadal jako "neslušný";-D;-D;-D

+4/0
21.6.2012 22:09

lenin z vosku

Ja se bojim levicaku

ze zacnou krast. Nemaje penez na pivo, zacnou krast. Jak se mam branit? Nechodit do prace a chranit svuj majetek?:-/

0/0
21.6.2012 21:47

Gemars Moše Dajan

Breivik antisemita. lol

hmm muslumové a židé se nesnáší, jsou tedy navzájem antisemité.

0/0
21.6.2012 20:24

net.Xtreme se nevzdává

Hmm

"Podle našeho přesvědčení je horší vsadit psychotického člověka omylem do vězení než nepsychotického zavřít na psychiatrii"

S tímhle se dá krásně popřít presumpce neviny (je lepší zavřít neviného do vězení než vraha pustit mezi lidi)

 

PS: Pokud je cenzor placen od smazaných příspěvků, tak je něco špatně...škoda, že radši nezaměstnáte novináře, který ovládá rodný jazyk.

+1/0
21.6.2012 19:41

huh

Re: Hmm

Nemáte to náhodou obráceně, psychtický je nevinný.

+1/0
21.6.2012 20:04

net.Xtreme se nevzdává

Re: Hmm

Nemám, protože pro zdravého člověka je psychiatrie horší než vězení...

0/0
21.6.2012 20:07

Gemars Moše Dajan

Re: Hmm

Ale je jistě snadnější z ní utéct.

0/0
21.6.2012 20:25

net.Xtreme se nevzdává

Re: Hmm

No to v Breivikově případě zrovna nevím...kromě toho nevím, zda utíkat chce, ono to má smysl, jen když člověk ví, že ho nenajdou a když bude nejhledanější muž Evropy, tak není jen tak se ztratit...imho moc věrných přívrženců nemá

0/0
21.6.2012 20:30

Kaniokova

Levičáci, co tak "úspěšně" zavedli polit. korektnost

a s ní i debilní multikulti, ti strašně nutně potřebují, aby z Breivika udělali blázna. Aby byla na vině jeho nemoc, ne JEJICH nesmyslná populistická sebevražedná vstřícnost k multikulti !

Multikulti je PŘÍČINA, Breivik je DŮSLEDEK !!!

+7/0
21.6.2012 18:58

jakatakatula

Re: Levičáci, co tak

R^

+2/0
21.6.2012 19:16

Sarka G Weatherwax

MIla J.

0/0
21.6.2012 19:19

Sarka G Weatherwax

Sorry, tady mi to nechtene uletelo -

Mila J. - obavam se, ze tady musim velmi nesouhlasit. Na vine za mnohonasobne vrazdy neni ani jedno, ani druhe. Na vine je Breivik, tecka. Spolecensky dopad radikalizace na obou stranach si muzete zvazit sama po precteni celeho fora, ze ktereho se mi svira zaludek hruzou. Politicky nesouhlas ( i zcela zavazny, bez diskuse) vyjadreny vrazdou deti je v civilizovane spolecnosti, do ktere jiste chcete patrit, neakceptovatelny za jakychkoli okolnosti. Jsem si zcela jista, ze byste nedovolila svemu diteti prastit druhe dite mezi oci a zlomit mu nos protoze toto s nim v necem nesouhlasi. My velmi razantne ucime sva vnoucata resit sve konflikty slovy a nikoli nasilim. Vy i ja si dobre pamatujeme doby ricich davu nadsene souhlasicich s politickymi vrazdami. Kdyz se zamyslite nad tim, co zdejsi "antimultikulti" hlasaji, ospravedlnuji nejen politicke vrazdy, ale nediskriminovane politicke vrazdy na detech.

+4/0
21.6.2012 19:27

Sarka G Weatherwax

Neveslo se mi vsechno

Nevim co je vetsi hruza: obhajovani nezodpovedne immigracni politiky pod zasterkou urcite ideologie, nebo omlouvani hromadnych politickych vrazd pod zasterkou "obrany" proti one ideologii.

+3/0
21.6.2012 19:28

Kaniokova

Šárko, já VŮBEC nehájím Breivika !!!!

Naopak tvrdím, že si zaslouží trest smrti. ALE nesouhlasím, že je blázen. To v žádném případě.

Jestli se nebude korigovat vstřícnost k multikulti (k islámu), budou se objevovat další Breivikové ! Evropa má na kahánku, s prosperitou, demografií, demokracií. Porodnost islámské populace na evropském území je přímým ohrožením. My si stihneme nadělat vlastních problémů až až sami, ovšem islámský nekompatibilní problém to znásobí maximálně. Nechci-li, aby mi mé děti jednou chodily plivat na hrob, záleží i na mě, abychom na toto šílené nebezpečí hlasitě upozorňovali a vyvíjeli tlak na evropské politiky, aby tento problém nějak řešili. On je to problém "zatím" tak nějak ne až tak pozorovatelný, ale jednou exploduje!

+2/0
21.6.2012 19:37

Sarka G Weatherwax

Vugooglujte si tenhle clanek

Europe model is broken on all levels vsechno to jsou nesmirne problemy, ale musi se resit cestou prevahy moralni, ne palebne.Mejste se, musim bezet byt uzitecna :-)

+1/0
21.6.2012 19:39

Paeris Kiran

Re: Sorry, tady mi to nechtene uletelo -

Každý člověk má nějakou linii za kterou už dochází k tak podstatnému porušení jeho svobody že má právo použít násilí.

A mimochodem studoval sem minulost... ještě sem nenašel příklad konfliktu který byl skutečně !!!vyřešen!!! jinak než násilím.

Ano konflikty se obvykle táhli století se snahou řešit je jinak ale NIKDY se je nepovedlo jinou metodou vyřešit.

0/0
21.6.2012 23:32

EmiTu

Re: Levičáci, co tak

Zlý Breivikům mozek je PŘÍČINA, multikulti je ZÁMINKA

+1/0
21.6.2012 19:24

Kaniokova

MULTIKULTI je P Ř Í Č I N A !!!

A je jedno, jeli Breivikův mozek "zlý", to islámské ohrožení Evropy je tak zřetelné, že to nevydrží další "zlé" mozky...

Vám nedochází, že za půl století tady může být "politická strana islámská", a může mít tolik voličů, aby si prosadili jejich zájmy na území našich dětí ???

Naši předkové nám předali svou zem v solidním stavu s nadějí, že se nám povede dobře. Totéž bychom měli dělat my ! Myslet na naše potomky !

+5/0
21.6.2012 19:55

Sarka G Weatherwax

Jeden z faktoru, zcela urcite -

ale obavam se ze takovbou kauzalitu zde pripsat jednoznacne nelze. To pak exkulpuje stejne (ci vice, podle toho na ktere strane spektra se nachazite) extremisticke skupiny nacku, kteri si zase multikulti berou za svoji zaminku - ackoli jejich ideologie bezpochyby multikulti predchazela casove. Spolecnost by byla velmi hloupa kdyby VSEM faktorum ktere v teto hruze hraji roli nevenovala patricnou pozornost; s durazem an VSEM, ne jen tomu jednomu. A navic "multikulti" je prislis siroky pojem - tolerance jinakosti je podle mne stale dobra vec a prinasi mnoho kladu; jakmile ale zacnu tlerovat illegalni jednani tech jinacich protoze jsou jinaci, pak jsem na vratke pude. Jinymi slovy - dodrzovani zakonu vsemi stejne, zaroven se slusnou mirou tolerance - je to skutecne tak obtizne?

+1/0
21.6.2012 20:03

gogan

Re: Jeden z faktoru, zcela urcite -

To co píšete by byl ideál. Jenže v demokracii jak známo platí většina a pokud bude v Evropě věšina islamistů je jasné jak to dopadne. To je prostě střízlivě viděná realita. A islamisti se s tím ani nijak zvlášť netají.

+2/0
21.6.2012 20:09

net.Xtreme se nevzdává

Re: Jeden z faktoru, zcela urcite -

Protože islamisti jsou netolerantní podobně jako komunisti, ancisti a fašisti, tak je třeba je buď držet v šachu, což je dost mizerné řešení nebo je donutit přimět jít jinam...či změnit názor.

+2/0
21.6.2012 20:11

Sarka G Weatherwax

Nemyslite ze by stacilo

pouhe dusledne dodrzovani zakonu te ktere zeme? Zakonu ktere musi platit stejne pro vsechny - tedy zadne omlouvani vrazd ze cti "historii a kulturnimi odlisnosmti" ci zvazovani zda "sharia law" by se nemela povolit islamisticke mensine v te ktere zemi. Zijes v teto zemi, cti jeji zakony - ale zarovne ja budu ctit te pravo pojidat halal stravu a petkrat denne se pomodlit smerem k Mecce. Pokud budu ty zakony tvrde a nesmlouvave uplatnost, kazda podskupina se rychle nauci ze to jinak nejde.

+1/0
21.6.2012 20:15

net.Xtreme se nevzdává

Re: Nemyslite ze by stacilo

Však jo, problém je, pokud se dostanou k moci a možnosti napsat si zákony vlastní.

+1/0
21.6.2012 20:32

i-vet

Re: Nemyslite ze by stacilo

ve Francii dle demografů už za 10-15 let budou mít volební většinuRv:-/

+1/0
21.6.2012 21:18

Sarka G Weatherwax

NIkoli nezbytne -

pokud v te demokracii plati zakony. Moc vetsiny by se zhusta rovnala moci davu - a tu si jeste prilis dobre pamatuji, i kdyz nejnebezpecneji se projevila v mem ranem detstvi.

0/0
21.6.2012 20:12

gogan

Re: NIkoli nezbytne -

Jenže většina voličů které spojuje něco mnohem silnějšího než politický názor, si snadno pomocí své strany zákony změní k obrazu svému - demokraticky zavedou diktaturu, to už tady mnohokrát bylo.

+2/0
21.6.2012 20:17

Gemars Moše Dajan

Re: Jeden z faktoru, zcela urcite -

madam. obsazování Evropy muslimy je cílené. Existuje na to i smlouva.

+2/0
21.6.2012 20:22

monthy70

Re: Levičáci, co tak

a holocaust byl důsledek toho, že se tu židi moc roztahovali ? nebo důsledek pár chorých mozků ?

+2/0
21.6.2012 19:28

gogan

Re: Levičáci, co tak

Účelovost režimu, nejde srovnávat s činnem jednotlivce, stejně jako Stalinova genocida vlastního národa, zčásti účelová zčásti zaviněná paranoiou, ale umožněná ideologií. Židi měli prostě pech že byli většinou majetní, ale jinak v náckovskejch lágrech zařvala i strašná spousta nesemitů.

+1/0
21.6.2012 19:38

Kaniokova

Nebude-li se něco dělat s příčinou,

nezmění-li se v tomto směru nic, "vstanou" noví Breivikové...

Vždycky je nutno řešit příčinu i důsledek !

A ne zaklapnutím dveří v blázinci smést ten problém ze stolu !!! či zamést ho pod koberec !

+1/0
21.6.2012 19:45

kopr13_1

Re: Nebude-li se něco dělat s příčinou,

R^R^  absolutní souhlas , napsal jsem to sem už na začátku diskuze v 15:47  :-)

+2/0
21.6.2012 20:08

net.Xtreme se nevzdává

Re: Nebude-li se něco dělat s příčinou,

Správně, Breivik patří do vězení, to problém vyřeší;-D

0/0
21.6.2012 20:13

Kaniokova

Když nechápeš, že vůbec nejde o to,

kde bude Breivik vegetovat, tak to je těžké vysvětlování.... Za takový šílený čin si zaslouží trest smrti..

ALE jde o to (!!!) že si norská vláda (prohlášením Breivika bláznem)... USILOVNĚ... DĚLÁ... ALIBI !

O tom, jak to v Norsku vypadá, bylo v našem tisku informací až až ! Je velmi potřebné ozřejmit, jak moc tomuto norská vláda "pomohla". Jak nereagovala na varovné, kritické hlasy! Levicová norská vláda neudělala ani náznakem nic, aby předcházela takovému "konečnému řešení" !

Stačí si počíst články tohoto redaktora, Nora žijícího u nás (napsal jich víc) - http://zpravy.ihned.cz/c1-55465750-nor-zijici-v-cesku-problemy-s-imigraci-a-zlocinnost-norsko-neni-tak-idylicke

Nebo i toto - http://hnonline.sk/svet/c1-52380970-vypoved-slovaka-z-norska-oslo-je-plne-imigrantov

0/0
21.6.2012 21:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.