- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To bohužel ten, co psal článek, není schopen rozlišit :-)
Já stále nechápu, že se tomu někdo diví. Asi jsou všichni naprosto zmagořený nebo co. Vždyť je to naprosto normální i třeba na kolejích, že se v létě ohýbají a praskají. To samé se děje na silnicích a nelze tomu 100 % předejít. ČR není žádnou raritou a děje se to všude na světě ...
? projel jsem tisice kilometru po indickych dalnicich a nic takoveho jsem tam nevidel. Jen perfektni silnice i v 50°C....
takové závady se na silnicích dřív neděly. Je vidět, jak ŘSD kvalitně odvádí svou práci.
Já jsem u toho sice nebyl, ale je to údajně na úseku, který stavěli před 15 lety Němci.
vznikne po nějaké době procesem vytvrzení BETON ! ... Takže když praskla "cemento-betonová" deska, znamená to snad, že silničáři přidali do směsi při stavbě dálnice málo vody ? ...
Já bych ale v tomto případě na silničáře nebyl tak přísný - pokud vím, tak se před pár dny na Šumpersku třásla ZEMĚ... ... a to přece může pohnout podložím.
jasně lokální zemětřesení omezené na šířku silnice
že se každý rok pokládá nový asfaltový koberec na obchvatu Chebu - R6 ?
Protože ten neustále přebytkový rozpočet ČR prostě za něco utratit musíme! Jinak by se vybrané daně nevešly ČNB na server.
TO KDYZ SLYSIM TAK BLEJU..................
Chcelo by to Ministerstvo počasia ktoré by malo na starosti chladenie vecí v lete a ohrievanie v zime, prípadne by zamestnanci držali dáždniky nad problematickými úsekmi počas búrok a odháňali by škodlivý vietor... :) myslím že ak tomu dáme názov Európske ministerstvo globálneho otepľovania, tak na to dostaneme aj dotáciu...