Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hledač „kešek“, jehož tělo našli v pilíři mostu, si nejspíš vzal život

Dvaatřicetiletý hledač "pokladů" Ondřej Švejda, jehož tělo bylo minulý týden nalezeno v jednom z pilířů mostu v pražské Libni, pravděpodobně spáchal sebevraždu. Podle policie to vyplynulo z předběžných výsledků soudní pitvy. Bližší podrobnosti policisté sdělit nechtějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

byvalyvoliccssd3

Sebevražda v mostním pilíři?

To už přeháníte. Můj tip je, že mu na onen svět někdo pomohl a těla se takto zbavil. Škoda ho.

0/0
19.6.2012 11:08

spelec

Re: Sebevražda v mostním pilíři?

Jasne, dvojitý agent a fingoval to jako nehodu, pripadne sebevrazdu... Lidi jak muzete delat nazory, kdyz máte nulove informace? Tohle je nejvetsi záhada, ne to jestli spáchal nebo nespáchal ...

Přemýšlejte trochu...

0/0
23.6.2012 10:40

inkognito79

takový poklad

bych teda najít nechtěl

0/0
19.6.2012 9:26

Gunter von Bahnhof

hlavně že to bylo všem jasný

všichni od začátku hned něco kritizují aniž by měli informace. To samé média. Děs běs

0/0
19.6.2012 7:59

Karel moudrý

keškaři

Já znám dva. Oba jsou lehce podivínští cvoci.

0/0
19.6.2012 7:53

Qlk_5

Tyhle aféry každého jen otravují

Už by měli tyhle kešky a internety zakázat!;-O

0/0
19.6.2012 0:05

2Mac7

Re: Tyhle aféry každého jen otravují

dočkejte času:-/

0/0
19.6.2012 7:56

medabzuk

skoda,

co jsem cetl na forech, tak to byl fajn chlap. rip ;-(

0/0
18.6.2012 21:40

apocalyptor

Byl to GeoDeath.

8-o8-o8-o

0/0
18.6.2012 20:23

arogancemoci16

pitomci jsou různí...

0/0
18.6.2012 20:19

dracekv1

příčina

A jaká je příčina smrtí, do dneška mi to není nějak jasné

0/0
18.6.2012 19:31

Igen

Re: příčina

40x se bodl do hrudníku ze zadu.

0/0
19.6.2012 3:29

ondraH.

Re: příčina

vy mate hrudnik vzadu? ;-D byl ste s tim uz u lekare? :-P

0/0
19.6.2012 5:40

Dr.Onufrakova

Ja mám vzadu aj hrudnú chrbticu

0/0
19.6.2012 6:10

Gunter von Bahnhof

Re: příčina

nepochopil vtip ;-D;-D;-D

+2/0
19.6.2012 7:59

dreg

Hmmm,hledal poklad

My jsme v jeho letech chodili spíš na třešně,Je ale jiná doba,že?:-P

0/0
18.6.2012 19:21

dracekv1

Re: Hmmm,hledal poklad

a neni to jedno? Hlavně když má člověk nějakou zálibu s trochou pohybu. Někdo sedí doma jak pecka a čučí jen tan TV

+12/0
18.6.2012 19:30

dreg

Re: Hmmm,hledal poklad

opravdu "chvályhodná" zábava8-oběž to říct jeho rodičům,že se jejich syn dobře "bavil":-/

0/0
19.6.2012 7:04

hroch_cz

Re: Hmmm,hledal poklad

Nečetl jsi článek, hlávko zelná? Jeho smrt s geocachingem nesouvisí, takže to, jestli se u něj bavil, nebo nebavil, je naprosto irelevantní. A jeho rodiče mohli být rádi, že měl takovouhle, nadto velmi chvályhodnou zábavu, než aby se poflakoval třeba po Hlaváku a sypal do sebe nějaký svinstva. Kdo ví, co ho přimělo udělat to, co udělal, každopádně je to tragédie a nám nepřísluší ji hodnotit. Zcela jistě to ale nebylo kvůli tomu, že už dlouho nemůže vyřešit nějakou "mystery cache". Kačeři jsou kolikrát zvláštní lidičky, ale nejsou to magoři. To tu v diskusi najdeme spoustu vhodnějších adeptů na tohle označení.

+1/0
19.6.2012 11:08

Igen

Re: Hmmm,hledal poklad

Jé jsem chodil za holkama.

0/0
19.6.2012 3:29

bloud-velbloud

Re: Hmmm,hledal poklad

Já s holkama na třešně

0/0
19.6.2012 7:21

brekebrekke

sebevrazdu do pilire jako mafiani

hmm,tj strasne divny a nezvykly:-/ r.i.p.

0/0
18.6.2012 18:22

tuan4

Re: sebevrazdu do pilire jako mafiani

...............přečti si dějiny soudního lékařství a budeš se divit ještě víc.

+1/0
18.6.2012 19:05

5_reinkarnace

Vzkaz pro iDnes

Co kdyby jste prestali parazitovat na cizim nestesti a nechali osvejdu spat...

+7/0
18.6.2012 17:02

Rychlé Šípy

Re: Vzkaz pro iDnes

Kdepak. Aspoň si třeba jiný potencionální sebevrah přečte diskusi a zjistí, že svojí zbytečnou sebevraždou neprospěje ničemi a nikomu, a ostatní jej rozhodně oslavovat nebudou. A to jsem to napsal ještě hodně slušně.

+4/0
18.6.2012 17:06

Sir Humphrey Appleby

Re: Vzkaz pro iDnes

myslíš že se lidi sebevraždí kvůli ostatním, nebo kvůli sobě?

+1/0
18.6.2012 17:10

Barush.m

Re: Vzkaz pro iDnes

Kvůli ostatním, vždycky kvůli ostatním. Existují samozřejmě výjimky potvrzující pravidlo. Mezi takové lidi patří sebevrazi, kteří došli až na kraj lidského poznání a usoudili, že svou existencí světu neprospívají. A těch je opravdu málo.

+1/0
18.6.2012 17:15

Sir Humphrey Appleby

Re: Vzkaz pro iDnes

ale, ale....... nejčastěji jsou to lidé pro které buď život ztratil cenu, nebo se pro ně stal již natolik nesnesitelným že jej raději ukončí. Sebevraždy kvůli jiným osobám jsou většnou jen demonstrační  a zpravidla nedokonané. vždy jde ale o osobní rozhodnutí člověka, jehož hodnotový žebříček, aktuální situaci a nebo zdravotní stav jsou natolik odlišné od našeho, že nemůžeme jejich počínání nijak objektivně hodnotit. normálního zdravého člověka sebevražda ani nenapadne, natož aby ji uskutečnil.

+3/0
18.6.2012 17:23

Barush.m

Re: Vzkaz pro iDnes

Aaaa, tady to vypadá na zajímavou diskuzi :D Zastávám názor, že kvůli ostatním. Od malička deprivované dítě - kvůli matce. Člověk, pro něhož se stal život nesnesitelným - protože mu ho takový dělá jeho okolí. Člověk, pro něhož život ztratil cenu - přišel o lidi, kvůli kterým by stál zato. Zase kvůli někomu. Jasně, zapomněla jsem na např. asistovanou sebevraždu nevyléčitelně nemocných lidí v terminálním stádiu. Problém je v tom, že se spousta lidí vraždí, protože a) nemá peníze, b) nemá partnera, c) rodina ho nenávidí, d) přišel o práci a tak dál - opět problémy způsobené nezdravým okolím, tlakem společnosti, nedobrým rodinným zázemím. Stojím si za svým.

+5/0
18.6.2012 17:35

Sir Humphrey Appleby

Re: Vzkaz pro iDnes

ale to si nerozumíme - s tím, že k sebevraždě jej často dožene jednání jiných lidí souhlasím, ale to dle mne stále neznamená že ji spáchá kvůli nim - dělá to kvůli sobě.

+1/0
18.6.2012 17:45

opportunity

Re: Vzkaz pro iDnes

Dělá to pro sebe, protože je pro něj takový život nesnesitelný, ale ta nesnesitelnost je zapříčiněna jinými. Jde o to, jak interpretuješ slovo "kvůli".

0/0
18.6.2012 18:14

Toranoko

Re: Vzkaz pro iDnes

ale je to proto, ze on sam si to interpretuje tak, ze mu zivot za to nestoji... je to jeho postoj, jeho reseni problemu. Prece nemuzete nekoho jineho vinit, ze vy nemate penize... tohle vsechno jde zmenit, pokud jste schopni zmenit vas vnitrni postoj ke svetu a k zivotu. Tim samozrejme jejich utrpeni nesnizuju, ale vinit z neceho "ostatni" je proste utikat pred svou vlastni zodpovednosti....Bohuzel je v nasi spolecnosti stale malo zpusobu a moznosti, jak takovym lidem ukazat jine moznosti, vychodiska, a kolikrat nikdo ani netusi, jak na tom opravdu vnitrne jsou... to, co se deje, je soucasti vyvoje spolecnosti, jen se tim zatim zviditelnuje, jak na tom jsme..

0/0
18.6.2012 17:48

Barush.m

Re: Vzkaz pro iDnes

Těší mě, že si vlastně neodporujeme, ale každý se díváme na problém z jiného úhlu pohledu, z nichž jsou všechny "správné". Já to beru tak, že pokud jedinec dosáhl určitého stupně vnitřního klidu a usmíření se sebou samým (nenapadá mě vhodnější slovo než "osvícení" :))), jediný důvod k sebevraždě je intelektuální. A vzhledem k tomu, kdo a jak a proč se dneska kde sebevraždí, bychom (dle tohoto názoru) měli mít svět plný (již zemřelých, žeano) neskonale moudrých lidí. Pokud se člověk pokusí o sebevraždu kvůli nějakému z dříve jmenovaných povrchních důvodů, vidím chybu na společnosti, nedostatečné osvětě a odborné pomoci = sebevražda kvůli někomu.

0/0
18.6.2012 18:04

Toranoko

Re: Vzkaz pro iDnes

no, ja se sve zodpovednosti nezrikam. ty prozitky, ktere tu mate, jste si sam zvolil, ac se to tak nezda... a vinit nekoho, ze vam umoznuje zazit to, co jste si zazit pral, je veskrze podivne :-) Pokud potrebujete prozit odpusteni, musite mit jaksi co odpustit, tudiz je trochu kratkozrake se vztekat, ze vam nekdo ublizil :-)

0/0
18.6.2012 23:05

Barush.m

Re: Vzkaz pro iDnes

Bohužel mi Váš příspěvek do předchozí diskuze naprosto vůbec nezapadá. Zaprvé - jsem žena. Zadruhé - nemluvila jsem o žádném odpuštění. Zatřetí - o jakých prožitcích to mluvíte?

0/0
18.6.2012 23:25

Toranoko

Re: Vzkaz pro iDnes

zaprve - pardon :-) Za druhe, ano,nemluvila to byl priklad. A za treti - o vsech, ktere tu v zivote prozivate.

0/0
19.6.2012 0:47

belisen

Re: Vzkaz pro iDnes

Vy teda máte starosti. Starejte se hlavně o svůj život a nesnažte se tady pochopit životy sebevrahů, stejně to nerozlousknete. Mají to jen oni ukryté ve své hlavě. Hrajete si na psychology? Nemusíte, protože ani oni tomu zase tak dobře nerozumí a jen se domnívají, podobně jako vy. :-)

+1/0
19.6.2012 2:19

tuan4

Re: Vzkaz pro iDnes

...................jen drobný vklad - a co sebevraždy z nešťastné lásky?

A že jich už bylo!

A důvod? - druhá osoba.

0/0
18.6.2012 19:09

Toranoko

Re: Vzkaz pro iDnes

duvod ? Vlastni pocit nehodnoty, bezmoci,frustrace,  nevule dale zit bez teto osoby.

+1/0
18.6.2012 23:06

tuan4

Re: Vzkaz pro iDnes

........................podle sebe,soudím tebe.

Ale TAKHLE život nefunguje!

0/0
18.6.2012 23:08

dino_na_idnes

Re: Vzkaz pro iDnes

A jak tedy život funguje? Někdo z nešťastné lásky skočí z mostu, někoho něco takového napadne a zavrhne to, někdo na to ani nepomyslí. Podle Vás se tyto případy liší tím, že zatímco v prvním případě byl objekt nenaplněné touhy objektivně ztělesněním dokonalosti, ve druhém jen lehce nadprůměrný a ve třetím milování nehodný?

0/0
19.6.2012 8:34

tuan4

Re: Vzkaz pro iDnes

...............toť otázka pro psychology,psychiatry,sociology.

Vy jste z oboru?

Že máte takové kategorické soudy!

Víc diskutovat nehodlám.Jen hloupý člověk o sobě nepochybuje.moudrý se nejdříve informuje,pak zapřemýšlí a až poté vynáší soudy(ovšem NE kategorické).Tečka!

0/0
19.6.2012 11:52

jm0

svojí zbytečnou sebevraždou neprospěje ničemi a nikomu

no, čistě technicky, prospěje sobě. proto to dělá.

0/0
19.6.2012 10:07

lu1

Re: Vzkaz pro iDnes

Tak to jste trochu mimo, už jen proto, že nejdřív proběhla informace v tom smyslu, že OS přišel o život při geocachingu je fér, že teď uvádějí pravděpodobnou příčinu smrti. Žádné parazitování v tom nevidím.

+2/0
18.6.2012 17:07

rezerva

Re: Vzkaz pro iDnes

Původní zřejmě nepravdivou informaci vyvracejí "další pravděpodobnou" informací. Říkejte tomu jak chcete, klidně i seriózní noviny

+3/0
18.6.2012 17:39

Jeff Winger

Re: Vzkaz pro iDnes

budí ho snad někdo

+1/0
18.6.2012 17:13

Scottiesk1

Re: Vzkaz pro iDnes

Myslíte to asi dobře, ale nesouhlasím.

Mezi spánkem a smrtí je dost podstatný rozdíl. Z mrtvých vstal pouze jediný člověk a to asi jenom protože to byl prý Boží syn..

Jakožto člověk, který se geocachingem také baví uvítám informaci, že se mu nestalo neštěstí při hledání, ale zemřel z jiného důvodu - nejspíš ještě tragičtějšího a horšího, možná zbytečnějšího...

Soustrast jeho rodině!

+1/0
18.6.2012 17:45

Rychlé Šípy

Za vším hledej ženskou

... dostal ultimátum, nemohl se rozhodnout mezi ženskou a keškou až nakonec zvolil to nejhorší řešení.

0/0
18.6.2012 16:42

dedust2002

Re: Za vším hledej ženskou

babu?

0/0
18.6.2012 17:02

bubak.velkej

Re: Za vším hledej ženskou

Těžko říct jak to bylo, já ho neznal...  třeba měl fakt osobní problém, nebo byl trochu šotouš už povahou a nějaký zkrat způsobil to co způsobil... škoda mladého života... :-(

+1/0
18.6.2012 17:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.