Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Euro je umělá, vnucená měna a Klaus maják, tvrdí europoslanec Farage

V době, kdy Evropská unie řeší, jak uklidit problémy Řecka, Španělska i dalších zemí eurozóny, přijal český prezident Václav Klaus na Hradě vůči EU ostře kritického europoslance Nigela Farage. Ten zastává názor, že čím dříve se Unie rozpadne, tím lépe a charizma prezidenta EU Hermana van Rompuye dříve přirovnal k mokrému hadru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kaniokova

Je třeba "bojovat" proti ESM

Petice proti ESM - http://esm.svobodni.cz/petice-show.php?page=30

0/0
19.6.2012 15:15

R66

EÚ - volný pohyb osob, zboží, služeb a peněz

To byla původní myšlenka a vize ... šlo by o smlouvu mezi státy ne o zřízení byrokratických center pro vytváření evropských k uživení nemalého množství úřadů a úředníků, kteří chtějí nad vším mít své razítko .... bohužel tito kapři si rybník nevypustí .... Na startu tohoto přerozdělovacího kolosu stála snaha Francie a Německa se znovu dostat k moci v Evropě ....

Na závěr parafrázované heslo jednoho velkého politika:  "Dluhy se platit musí" PS: i s úroky !!!

+1/0
19.6.2012 10:36

legadema

NO....

už se těším na presidenta Jakla ;-D

0/0
19.6.2012 9:37

LimonadovyJoe03

S tím takzvaným europrezidentem má úplnou pravdu.

Schválně byla vybrána nula bez charisma, aby to neohrozilo státníky vládnoucích zemí EU. Co do vzhledu ten člověk působí jako kříženec Špidly a Husáka a co se jeho názorů týče, patrně žádné nemá, protože je vůbec nikde neprezentuje. Nesnaží se nijak profilovat, pro vážnost svého úřadu nikdy nic neudělal.

+2/0
19.6.2012 8:32

Led c 9

Re: S tím takzvaným europrezidentem má úplnou pravdu.

nenechte se mi mýlit. To je zkušená šedá eminence.  Však oni na Bilderbergu vědí, proč si ho vybrali. Sám Farage ho nejprve nazval tichým zabijákem evropské demokracie a později se opravil a změnil to na pěkně hlasitého zabijáka evropské demokracie. S tím charizmatem máte pochopitelně pravdu, ale o to je nebezpečnější, protože podceňovaný.

0/0
20.6.2012 8:04

Rodnok

Re: S tím takzvaným europrezidentem má úplnou pravdu.

on to taky není prezident...

0/0
20.6.2012 20:22

sir Humprey junior

Za dnešní Hyde Park Brusel ČT nePOCHválí

:-P;-D

+2/0
18.6.2012 23:32

quadro

Anglie odchodem z EU i euroskepticismem

pravdepodobne vydela, cili Nigelova politika ma urcity smysl. To se ale v neda rict o nas, paktovat se s ruskem nezni vubec lakaveji.

+1/0
18.6.2012 23:09

sir Humprey junior

Re: Anglie odchodem z EU i euroskepticismem

Rusko není SSSR, tím je spíš EU

+3/0
18.6.2012 23:33

quadro

Re: Anglie odchodem z EU i euroskepticismem

Tak si jdete do Ruska, kdyz se vam tak libi, ja tady znovu ale rusy nechcu.

+1/0
18.6.2012 23:38

sir Humprey junior

Re: Anglie odchodem z EU i euroskepticismem

já ani Rusy, ani Němce, ba ani Frantíky

+1/0
18.6.2012 23:42

vítek z prčice

no to tedy byla společnost

Farage, Bobošíková, Jakl ....  prostě image jako ten mokrý hadr - jak pravil pan Farage. Mimochodem - EU žádného "prezidenta" nemá, ta funkce se jmenuje úplně jinak. Euplivači tady ukázali neprofesionalitu. :-)

0/0
18.6.2012 22:59

janzlatousty2

Ale, ale, ten smajlík je smutnou ilustrací

demagogie,,,,,,Předseda EU, s pravomocemi prezidenta....

+2/0
19.6.2012 0:24

Rodnok

Re: Ale, ale, ten smajlík je smutnou ilustrací

No, teda jestli v nějaké zemi je jedinou pravomocí prezidenta předsedat jednomu zasedání ;-D;-D

Tyhle pravomoce měl i náš premiér, když jsme předsedali EU, ta funkce stálého (nerotujícího) předsedy byla zavedena až potom.

0/0
19.6.2012 0:41

sir Humprey junior

Re: Ale, ale, ten smajlík je smutnou ilustrací

a za to bere Mokrej Hadr víc jak Obama

+2/0
19.6.2012 10:43

vítek z prčice

Jsem rád, že jsem v Evropě

.. pravda, pečení holubi tu do huby nelétají, jak věřili někteří troubové. Projekt sjednocené Evropy je skvělá a úspěšná věc, přes pochopitelé obtíže. Nelze ji chápat staicky, je to složitý proces, který si vyžádá ještě řadu let. Nejen společná měna, ale celá společná hospodářskámpolitika je nutností. Celý "euroskepticismus" vyplávý hlavně z toho, že čeští kmotří nechtějí, aby jim z Bruselu koukali do karet - na jejich nadstandardní kradení. Jistě, jinde se krade také. ale nějak přiměřeně, ne v takovém rozsahu a tak sprostě. Dúvodů, proč fandit EU je více, ale ty přesahují obzor "eurobijců". DIskuse nemá v tomto případě smysl, tyto separatistické názory prostě patří do popelnice.  EU

0/0
18.6.2012 22:52

nickless

Re: Jsem rád, že jsem v Evropě

Příspěvek obsahuje samé nesmyslné plkání, ale završuje to poslední věta, která jasně ukazuje, jak to eurofanatici myslí s demokracií a odlišnými názory.

+6/0
18.6.2012 23:21

janzlatousty2

milý Vítku, jak vyfiknutéz projevu eurobyrokrata,

fráze, fráze, fráze, fráze , lži, fráze, lži.....a opět fráze a  lži.

Fakta nula, stejně  planuli zraky  německým občanům, když blaženě hajlovali při pálení knih "židovských podlidí" stačí trochu propagandy a emoce frčí na plno.

Asi ti stále nedošlo, že nikdo soudný nemá nic proti primárním skvělým  myšlenkám pojetí EHS (volný pohyb lidí a zboží a pomoc při  rozvoji infrastruktury). Ti oškliví eurospektici nesouhlasí s  nesmyslnými kroky, které  determinují  politici za současné politickokorektní totality , zakazující diskusi a kritiku. Současní šéfové  EU jsou mnohem důkladnější a chytřejší než Stalin s Hitlerem dohromady. Výsledek je ale velmi podobný.

A stačí tak málo, nelhat, nemanipulovat a nebýt demagogickými, To bychom ale byli na Eurohujers  v Bruselu  příliš nároční..

+4/0
19.6.2012 0:18

Zdenyk23

Re: Jsem rád, že jsem v Evropě

Mno. To bychom měli. Složitě a dlouze jste řekl staré komunistické heslo: "Kdo nejde s námi, jde proti nám." A tak jste ukázal, kam vlastně směřujete vy, i vaše sjednocená Evropa.

0/0
19.6.2012 8:20

Vlada_07

Re: Jsem rád, že jsem v Evropě

A já jsem rád, že jsem v Evropě a že mohu při cestování bez problémů platit v mnoha státech jednou měnou ( byť si pravý Čecháček myslí, že česká koruna je kdovíjaké terno, zvláště když se pohybuje v průběhu týdne o 5 %).  Díky volnému pohybu jsem dostal bez problémů práci, díky volnému pohybu a harmonizaci daní mne neokradou dva státy a v Německu mohou stuidovat moje děti za stejných podmínek jako Němci. Kdo umí jazyk, nepotřebuje víc. Jasně, v ČR je potřeba udržet lidi - a to se bude dařit především tak, že nebudou umět kváknout cizím jazykem a budou plně závislí na českém pracovním trhu. Aby pořád mohli s radostí brát třetinu západoevropského platu.

0/0
19.6.2012 20:51

802

Re: Jsem rád, že jsem v Evropě

Takto "sjednocená Evropa" správně řečeno  zglajšaltovaná to není žádný pokrok, to je návrat ke kremelskému protektorátu který jsme tady měli 40 let.

Tys zřejmě velmi mlád a velmi nerozumný, takovým jako ty se dříve říkalo kolaboranti.

0/0
19.6.2012 11:01

802

Re: Jsem rád, že jsem v Evropě

Nepleť si pojmy, separatista je ten co chce rozdělit existující stát oproti tomu kolaborant je ten co tleská když větší  státy chtějí dirigovat ty menší, a o to v té EU hlavně jde.

Pokud by o tohle nešlo tak proč v EU nejsou dvě sněmovny jako v USA, tam v jedné sněmovně mají všechy USA státy stejný hlas bez ohledu na velikost. Krom toho tam ty všechny státy mají i obrovské pravomoci do kterých jim nikdo nemůže krafat, viz třeba trest smrti. To je v EU něco nepředstavitelného tady nám chtějí krafat i do dětského pískoviště.

0/0
19.6.2012 11:13

wrangler

Re: Jsem rád, že jsem v Evropě

Vrať se do Prčice!;-€

0/0
19.6.2012 11:59

klatu

Re: Jsem rád, že jsem v Evropě

Hail

0/0
19.6.2012 15:08

vítek z prčice

Klaus maják - Klaus zvon

Promiňte, vypůjčil jsem si Majakovského, psal sice o Leninivi, ale je to pěkné, ne ? :-):-):-)

+1/0
18.6.2012 22:42

broukmravenec

ano!

:-)[>-]R^EURv

+1/0
18.6.2012 22:31

zmensvoubudoucnost

Klaus byl snad jediny

co se nebal verejne řikat co si myslí a co si myslel se naplnilo EURO jde do kytek... ne žeby muselo ale nekdo o to intenzivne usiluje .. vite jak jednoduše zotročite člověka? tak že ho zadlužite.. a pak mu řeknete že si za to vlasně muže sám.. ale to že mu nejprve pujčite na 1% urok a pak po měm chcete 80%  o tom už se nemluvi učel to splni a to se přesně stalo řecku. My všichni ovce si taky mužem pujčit za 5-20%  jen kamradi z bank si pujčujou za 1% od ECB no není to skvěly byznis ;-D;-D;-D a hloupe ovce jen kyvaji hlavama a dal věří pohadkam v telce DOBROU NOC děti

+5/0
18.6.2012 22:16

zmensvoubudoucnost

Re: Klaus byl snad jediny

kdyby se někomu nechtělo spát  

http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/685-pravda-o-kolosalni-manipulaci-lidstva-jiz-prosakla-ven

zajimavý rozhovor

0/0
18.6.2012 22:18

quadro

Re: Klaus byl snad jediny

Boze, to je ale komik ten Morris! Evropsky parlament je pry klub kuzelkaru bez kompetenci,

jeho teorie pak zaklada na zaklade povidani policejního komisaře ;-D

0/0
18.6.2012 23:34

rokaro

no to je novonka,

zě je euro uměle vytvořená měna sloužící pro obohacení vyvolených vím již dávno,ale klase jako maják rozhodně nevidím...maják čeho...opravdu k popukání

0/0
18.6.2012 21:56

janzlatousty2

k popukání je kvůli vlastní nenávisti

a chybějícímu úsudku odsuzovat někoho, kdo měl roky pravdu a nebál se jí říkat

+3/0
18.6.2012 22:06

TYGR.NET

Re: k popukání je kvůli vlastní nenávisti

Dobře, měl pravdu a říkal jí ... to beru. Vlastně to, že tu nemáme Euro, je z mého pohledu jeho zásluha a jsem za to rád. Ale co privatizace? Tam praqvdu neměl a mýlil se neustále ... a o škodách raději nebudeme diskutovat.

0/0
18.6.2012 22:43

Rodnok

Re: k popukání je kvůli vlastní nenávisti

" to, že tu nemáme Euro, je z mého pohledu jeho zásluha a jsem za to rád" - Euro nemáme proto, že jsme ani vzdáleně neplnili nikdy podmínky. Ano, můžeme to považovat za Klaunovu zásluhu, ale nechápu, co je na tom pozitivního.

0/0
18.6.2012 23:28

janzlatousty2

t není problém Klause, že to nechápeš...

je ale zábavné, pokud  se i v dnešní době  nejde někdo, kdo nechápe, co je pozitivního na nepřijetí Eura  naší republikou.;-D;-D;-DMezi ekonomy se asi nenajde někdo, kdo by si s t ebou notoval.

+3/0
19.6.2012 0:27

Rodnok

Re: t není problém Klause, že to nechápeš...

nepochopil... podmínky, které jsme neplnili a neplníme, byly např. o deficitu rozpočtu. Plnění podmínek by ukazovalo na zdravou ekonomiku.

Jinak nezaklínej se autoritou (nejmenovanými ekonomy), když tomu stejně prd rozumíš ;-D

0/0
19.6.2012 0:38

rcs-34

Re: t není problém Klause, že to nechápeš...

Nemecka, Francouzska, Recka a Spanelska ekonomika za to vypadaji velmi zdrave. Uplne kypi zdravim.

0/0
19.6.2012 7:27

Rodnok

Re: t není problém Klause, že to nechápeš...

Jo, německá (přídavná písmena píšeme s malým písmenem, vlastenče) ekonomika je na tom díky euru dobře.

0/0
19.6.2012 8:16

Antonín, topič

Re: t není problém Klause, že to nechápeš...

Škoda, že je v EU jediná.

0/0
19.6.2012 9:48

ditrinoroo

Klaus - maják?

Proč ne? Maják přece signalizuje: za mým světlem neplujte nebo ztroskotáte!;-D

Kromě toho asi tak za půl hodiny je pohled na jakýkoliv maják nevýslovně nudný.

0/0
18.6.2012 21:36

JAR-47

Re: Klaus - maják?

dětino, nějak máš problém pochopit psaný text;-D

+1/0
18.6.2012 21:48

janzlatousty2

ale alespoň jsme se zasmáli

0/0
18.6.2012 21:53

ditrinoroo

Re: Klaus - maják?

Neberte sebe, diskuze na iDnes a různé článečky tak vážně. Nevšiml jste si smajlíka;-D?

Stará pravda se zase potvrzuje: Nechoď chlapče s pány na led a s ironií mezi diskutéry na iDnes!

P.S. Máte problém pochopit, že loď plující důsledně za světlem majáku má šanci ztroskotat? Majáky také totiž varují před skalisky, víte?;-)

0/0
18.6.2012 22:16

novinkycz

HydePark

Poprvé v životě co jsem se těšil na rozhovor s politikem v televizi.

+9/0
18.6.2012 21:10

Huffnagellův duch

Re: HydePark

Přesně tak, a nezklamalR^R^

+1/0
18.6.2012 22:24

Zastavit stát !!!

Nigel Farage byl dnes v Hydeparku ČT

Doporučuji shlédnout záznam R^

+6/0
18.6.2012 21:03

broukmravenec

Re: Nigel Farage byl dnes v Hydeparku ČT

díky:-)R^

+1/0
18.6.2012 22:32

Ne schnekům i maslimákům

Tady je eurokomiků

Až hrůza.

A vyvolávají maoistu Barrosa a lezou mu evidentně do análu, stejně jako byrokratickému, islamofašounům nakloněnému Bruselu. To jsou věci..Rv

+4/0
18.6.2012 20:29

janzlatousty2

"ministryně zahraničí EU"

bývalá (?)  agentka KGB a ultralevičačka, to jsou věciVEU

+3/0
18.6.2012 20:40

Majitel 45 nicků, tento je 46.

Teď ten nýmand

odpovídá na otázky na ČT24

0/0
18.6.2012 20:24

janzlatousty2

pokud se REALISTA = NÝmand

pak máš pravdu

+2/0
18.6.2012 20:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.