- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je dnes módou, že každý movitý člověk, musí pro svou image, ještě získat pilotní průkaz. Viz v nedávné minulosti i bývalý politik Zeileinec, s image pana Kondelíka. Protože jde většinou o neukázněné pracháče a ožraly, kteří si myslí, že nad ně není, jsou pak takovéto důsledky. Ono pokud Cesně jen vysadil motor, není problém přistát. To ví každý, kdo se o tento sport boháčů otřel. Učil to i vymívaný Svazarm, který v minulosti zadarmo, a nebo jen za brigádu na letišti vychoval stovky pilotů, kteří se uplatnili v armádě i ČSA.
Ehm, no on Svazarm byl predevsim o vychove pilotu pro armadu, takze je jasne, ze jich par vychoval...
Když už to píše někdo kdo se nevzzná v letadlech, tak se snad zeptá někoho kdo se letadech aspoň trochu vyzná, např. redaktoři Technetu, ti snad Cessnu od nějakého ULL rozeznají.
neviditelné ruce trhu.Nasekat co nejvíce pilotů, s nejmenším náletem hodin a z konkurečních důvodů co nejlevněji.I když pravda, dostat Cessnu do neúmyslné vývrtky chce trochu umění.Jako většiny hornoplošníků se při nácviku zábrany pádu má snahu spíše prosedat,než spadnou do vývrtky.A je pravdou, že se obecně osnovy zjednodušily, s ohledem na typ používaných letadel.Postupem času i UCL upravilo nároky při zkouškách pilotů na kvalifikaci PPL.
Jen dva nebo tři dny neustálého hluku, a smrad z kouřových stop.
Dva stromky poražené v parčíku. Hromada odpadků tamtéž. Policie nikde nic.
Spousty spotřebovaného střeliva do Flaku.
jakmile vysadí motor, dojde k rotaci...
... taky rotace ... http://zpravy.idnes.cz/video-pad-dvojplosniku-078-/zahranicni.aspx?c=A120617_150353_zahranicni_ts
... žeprej vývrtka ...
a dokonce s tlacnou vrtuli... asi naka novinka ! :-)
odbornici na iDnes... :-))))))
tak to dopadne, kdyz kuchar dela rekaktora.....
taky si říkám, pěkné foto pro ilustraci
To, co "spadlo" v sobotu na odletu leteckých účastníků po boleslavském leteckém dni byl UL a sedl přesně podle předpisů před sebe z důvodu zadřeného motoru těsně po startu z RWY 23. Jakýkoli jiný manévr by byl smrtelný.
Jediný důvod proč se nezdařil v podstatě triviální nouzák byla ta za*raná řepka v ose dráhy. Poděkujme Babišovi a spol ... Jinak ti chlapci z toho vystoupili sami a zdraví, což byla klika...
Jsi na NEJlepčím zpravodajském serveru v ČR....
Těmito malými letadly vlastní výroby, je to zřejmě samá porucha a zanedbaná údržba!!!
Milé hrábě, co asi víte o letání, údržbě a dalším ...
Kdysi, bylo v osnovách, že každý sportovní pilot musel zvládnout základy akrobacie. Dnes na to bohužel nejsou letadla, která by to legálně zvládala, tak se to z osnov vypustilo. Takže noví piloti v životě neletěli vývrtky. Dělají se jen zábrany vývrtek, ale to je na hov... Pilot musí vědět, jak vývrtka vypadá, jak ho letadlo varuje, aby do vývrtky nespadlo. Dokonce i někteří instruktoři v životě neletěli vývrtku - a to musí pak být hrůza ve vzduchu, když učí žáka děalt zábrany vývrtek. Kdyby do ni doopravdy spadli, tak se rozmáznou.
Při tom vybrat vývrtku není nic těžkého. Při uvedení letadla např. do pravé vývrtky se vyšlápne levá noha, potlačí se knipl, počká se až se to dotočí, přidá plyn, a pak se vybere střmhlavý let (pár metrů na to je třeba). 10 z 10 lidí, to není schopno na poprvé vybrat sama. Hrůza, že se to roztočilo, letadlo nereaguje na křidýlka a padá k zemi je taková, že ztvrdou a čumí.
Jejda - ted vam urcite vyctou, ze jste proti demokracii...