Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista zastřelil při honičce ženu. Případ zametli, tvrdí její rodiče

Rodiče dívky, která v únoru zemřela v Praze policejní kulkou, nesouhlasí s tím, že Generální inspekce bezpečnostních sborů případ odložila. Policisté dívku zasáhli při pronásledování auta, ve kterém seděla. Advokát rodiny tvrdí, že se inspektoři nezabývali třeba rozpory ve výpovědích zasahujících policistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David Zeman

Upřímnou soustrast

Vážení a milí rodiče a blízcí,

(pokud navzdory všem v diskusi přítomným bezcitnostem do těchto textů ještě nahlížíte)

dovolte mi touto jedinou dostupnou cestou Vám vyjádřit svou hlubokou a upřímnou soustrast. Tragédie, k níž 1. února došlo, mnou nesmírně otřásla. Slova jsou laciná a zmohou pramálo ... nevím, zda Vás to může sebeméně potěšit nebo povzbudit, ale chtěl bych Vám říci aspoň tolik, že mé srdce je s Vámi a nikoliv s nenávistnou a bezcitnou většinou, které je ztráta mladého života lhostejná nebo dokonce zločinné, kruté a nesmyslné policejní zabití obhajuje.

Modlím se za zabitou dívku a Vám ve Vašem (jakkoliv v této zemi nerovném a nepříliš nadějném) zápase s policejní mocí a krutostí moc držím palce (a nebojím se pod to podepsat)

MUDr. Ing. David Zeman, Ph.D., neuroimunolog, Ostrava

+1/0
25.6.2012 19:45

schima

Ještě jednou !!!

Jelikož dívka byla častým spolupachatelem loupeží Hlinovského, vybrala si tuto zločineckou dráhu sama a dobrovolně. Ano, škoda jejího zmařeného života, do hlíny měl prdět Hlinovský. Nicméně obvinění, že GIBS případ zametla pod koberec mi přijde ulítlé.

0/0
25.6.2012 8:47

mak1_re

Re: Ještě jednou !!!

Byla častým spolupachatelem ...

Vy byste se v 50. tých letech uplatnil jako lidový vyšetřovatel, že ?

0/0
25.6.2012 18:21

schima

Re: Ještě jednou !!!

Ne, viděl jsem videozáznamy z jejich krádeží, tudíž pouze reaguji na podobné výstřelky do tmy, že se měla jednat o zcela nevinnou náhodnou obět. Jak píši nejednou, škoda jejího zmařeného života, ale chybu bych policii nepřipisoval

0/0
25.6.2012 20:03

mak1_re

Re: Ještě jednou !!!

Fajn - byla v době, kdy jí zabili hledaná policií? Pokud ano, pak se dá o Vašem tvrzení uvažovat, poku ne, tak to byla vražda.

0/0
26.6.2012 19:48

Honzasito

novináři, nechte policii pracovat

Kdyby se rodiče o holku starali dřív, asi by neseděla vedle zfetovanýho kriminálníka v kradeným autě. Kdyby měla policie padesátkrát měřit a jednou řezat, tak se můžeme s bezpečností v tomhle státě úplně rozloučit. Nemůžu si pomoct, ale ta dívčina prostě učinila dost kroků k tomu, aby ji potkal podobný osud. Přestaňme policisty buzerovat za podobné blbosti anebo je zrušme (a každý si zařídí soukromou domobranu).

+1/0
25.6.2012 8:34

dixichick

Blaboly samozvanych '' mudrcu '' !!!!

Nejdriv se to musi znova spravne ! vysetrit, to je rada pro typicky zvanici  ''experty ''. Ze se asi ona schovavala pod palubni deskou,nic neznamena.To je prirozena reakce,to udela kazdy. Nevite o ni nic,neznali jste ji jen placate nesmysly. A co je cesky - zlodfjei  ?  A jak spravne rika - Kamenozrout -  Nejdriv si zamette pred vlastnim prahem !;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
25.6.2012 1:06

schima

Re: Blaboly samozvanych '' mudrcu '' !!!!

To je hodně duchaplný příspěvek ... Ano, já dívčinu neznal, ale záznamy z kamerových systémů, jak pohámá Hlinovskému například s krádeží na benzinové pumpě, mě dostatečně přesvědčili o její dobrovolné kariéře spolupachatelky

+1/0
25.6.2012 8:50

Hynek Vilém Jarmila reloaded

nějak se rodiče nepozastavují, co dělala v kradeném autě..

Myslím, že mohou poděkovat tomu zlodfěji aut. V USA jdou všechny následky zločinu na vrub zločince, v tomto případě zloděje aut. Nezastavil, ujížděl - následky střelby má na triku on.

+7/0
25.6.2012 0:22

matesakoid

ó bóže

Vážení, zastřelení se pitvají, v pitevních protokolech bývá zaznamenán stav těla, údaje o trajektorii kulky v těle, v policejní dokumentaci je docela určitě poloha těla ve vozidle, protokol o ohledání vozidla i těla a to, že si tyto informace novináři před sepsáním jakéhokoli článku nedovedou opatřit je věc úplně jiná. Rodiče chtějí vidět jednoznačného viníka v tom, který střílel, ne v tom, který situaci svým abslutně asociálním chváním způsobil. Možná měla dvojice co skrývat, řidič měl určitě svůj pitomý důvod proč ujíždět (feťák, asociál, zmetek) a ta 25ti letá PANÍ měla svůj důvod proč se krčit pod palubní deskou.

  Na většinu diskuzí níže se dá reagovat jen tím, že o celém případu víte velké kulové a ještě ignorujete to minimum faktů, které se novinářům všech médií náhodou podařilo nevynechat.

+2/0
24.6.2012 23:16

Pravičák začíná být nadávka

V júesej by byl řidič

souzen za vraždu. A já to schvaluji.

0/0
24.6.2012 22:41

JJ5508

Re: V júesej by byl řidič

V USA jsou v nekterych statech prikazy,v pripade ohrozeni zivota sledovat a cekat az dojde benzin anebo je nechat ujet.Nevydavat v nebezpeci dalsi obcany.Trest smrti za kradene auto je asi trochu moc.A kdyz se vam nekdo vloupa do auta a rekne,ze se jen chtel ohrat,tak je to O.K.?

0/0
25.6.2012 1:55

antimultivitamin

Re: V júesej by byl řidič

Jde o specifické situace, kdy by zastavení vozu bylo podstatně nebezpečnější pro okolní řidiče. V případě, že jde auto zastavit, tak aby nebyli ohrožení ostatní účastníci silničního provozu, není důvod auto nezastavit. A tady to odnesla jenom posádka vozu, takže je vše ok. Ale stále tu zůstává ten problém s tím, že za smrt nese přímou zodpovědnost ten řidič, on celou situaci vyvolal a mohl kdykoli přestat před policií prchat. Policie ho opakovaně vyzvala k zastavení a byl varován, že doje ke střelbě a přesto neuposlechl. Moc dobře tedy věděl jakému riziku vystavuje sebe a svého spolujezdce. Holky je možná škoda, možná ne, ale policie za její smrt nenese nejmenší zodpovědnost. Pokud by policajt trefil náhodného kolemjdoucího, tak ani nic neřeknu.

0/0
25.6.2012 14:09

..Kamenožrout..

..

Jak tady čtu příspěvky typu "tahala se s feťákem, má co jí patřilo" a podobné sra.ky, tak mě tak napadlo, znáte všechny kamarády svých dětí? Víte určitě, že Vaše děti nefetují? Kydat hnůj na mrtvou holku je to nejprimitivnější co můžete dělat. Nejdřive si zameťte před vlastním prahem.

+4/0
24.6.2012 21:43

nešika, pán bolesti

Re: ..

Fetka a přítelkyně zloděje aut to byla, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel!

+4/0
24.6.2012 21:50

antimultivitamin

Re: ..

Podstatně horší je kydat hnůj na někoho, kdo se snažil chránit životy účastníků silničního provozu. Ano je to tragédie, ale na vině je tne řidič a on si za to může částečně také sama. Nejotřesnější na tom je, že se chce rodina hojit na policistovi a ne na tom, kdo celu situaci vyvolal.

+5/0
24.6.2012 21:52

..Kamenožrout..

Re: ..

Ano, kontra. Ale proti čemu vlastně?

Všiml jste na co reagujete? Je tam kydání hnoje na policistu?

Do příště prosím, se naučte číst. Děkuji.

+1/0
24.6.2012 21:57

nešika, pán bolesti

Re: ..

Nepoučujte a přečtěte si Váš a jeho příspěvek znovu, nebudete pak za tydýta!

+4/0
24.6.2012 21:59

chytrolínek

Re: ..

Otázka na poslední větu, vy už jste to udělal?

0/0
24.6.2012 22:35

Dawe-san

je.

je mi lito kazdeho vyhasleho zivota ale z tohoto nepochybne zklesneho clanku mam akorat pocit ze rodice dotycne zesnule pri vychove zapomeli zminit ze je zdravi prospesne si dobre vybirat partnera pokud mozno takoveho co treba nekrade (v cr celkem tezke, vim). A to ze rodice chteji ze smrti dcery "vytriskat" z policajtu nejake penize misto toho aby priznali svou neprimou vinu z urciteho pohledu muze byt zhovadilost.

+1/0
24.6.2012 21:20

centaur delta

Re: je.

Je velmi pravděpodobné, že rodiče usmrcené ženy toho v její výchově zanedbali více než dost. Což ale stále není ospravedlnění jejího usmrcení.

PS za svojí praxi jsem viděl spoustu vzorně vychovaných děťátek, kterým se rodiče fakt věnovali s plným nasazením a přitom z potomků vyrostli zločinci, zpravidla dosti nebezpečného ražení.

0/0
24.6.2012 21:25

chytrolínek

Re: je.

No a pokud ty vaše zločince Policie při zásahu střelí, žádná škoda, slušnému člověku se to s téměř 100% pravděpodobností nestane......

0/0
24.6.2012 21:27

centaur delta

Re: je.

civilisované společnosti posuzuje vinu nezávislý soud a ten také rozhodne o trestu. Nikoliv špatně vycvičený a zpanikařený policista s pistolí v ruce.

0/0
24.6.2012 21:29

chytrolínek

Re: je.

Kdyby recidivista zastavil, řešil by to soud. Nehrajte na city, v tomto případě je to ubohé.......

+1/0
24.6.2012 21:35

centaur delta

Re: je.

Však to soud řešit bude, jak toho nakonec chyceného zloděje tak i zbrklého střelce.

0/0
24.6.2012 21:36

chytrolínek

Re: je.

Kéž by těch "zbrklých" střelců bylo více, je smutné sledovat policistu, jak se bojí vystřelit v případě, kdy je mlácen trámem.....

+4/0
24.6.2012 21:41

thorough2

Re: je.

Soud bude řešit střelce? Jak to víš? Nevymýšlej si. Převzal to státní zástupce což ještě neznamená že to skončí před soudem.

+1/0
24.6.2012 21:50

chytrolínek

Re: je.

Vyhaslé životy některých, zdráhám se řici lidí, jsou pro společnost přínosem, ale to jsem již psal......

0/0
24.6.2012 21:25

centaur delta

Re: je.

Tento váš příspěvek smutně charakterisuje část policejního sboru.

0/0
24.6.2012 21:27

chytrolínek

Re: je.

Proč smutně, to že zlodějka již nikoho neokrade, nestáhne na drogové dno jediné dítě, to je velice pozitivní fakt....

+2/0
24.6.2012 21:29

centaur delta

Re: je.

Ta zlodějka patřila před soud. Pokud chcete vydávat za soud policajta s pistolí v ruce, tak se nacházíte mimo čas a prostor civilisované společnosti.

0/0
24.6.2012 21:31

nešika, pán bolesti

Re: je.

Humanismus není na místě, vzpomeň si na to před prázdnou garáží!

0/0
24.6.2012 21:34

centaur delta

Re: je.

Zde jest otázkou, co si vy představujete pod pojmem "humanismus".

0/0
24.6.2012 21:35

nešika, pán bolesti

Re: je.

Jste tak čisté stvoření, nebo to jen hrajete?

0/0
24.6.2012 21:41

chytrolínek

Re: je.

Co třeba strkání hlavy do písku před sažkami a jinými vyvrhely.....

0/0
24.6.2012 21:43

chytrolínek

Re: je.

Myslíte civilizovanou společnost, která pustí úchyla, který za dva dny zabije neviného člověka, tak to opravdu mimo jsem.......

+2/0
24.6.2012 21:37

chytrolínek

Re: je.

Dopředu je jasné, jak to dopadne, policista bude v pohodě......

0/0
24.6.2012 21:39

chytrolínek

Je nade vše jasné,.....

......že kdyby řidič zastavil, nikdo by po jeho autě nestřílel.......

+6/0
24.6.2012 21:08

antimultivitamin

Re: Je nade vše jasné,.....

R^

0/0
24.6.2012 21:11

centaur delta

Re: Je nade vše jasné,.....

Je jasné, že kdyby policista jednal správně, k použití zbraně, usmrcení nezúčastněné osoby a útěku pachatele by nedošlo.

+1/0
24.6.2012 21:16

prvni_signalni

Re: Je nade vše jasné,.....

"nezúčastněná osoba" si do kradeného auta s člověkem, který to auto ukradl, sedla dobrovolně.. takže zas tak nezúčastněná nebyla..

+3/0
24.6.2012 21:19

centaur delta

Re: Je nade vše jasné,.....

Dobře, tak si to rozeberme. Policisté se pokoušeli zastavit vozidlo proto, že bylo kradené. I kdyby ta žena věděla, že jede vkradeném automobilu a možné to tedy je, pořád to neopravńuje polici k jejímu usmrcení.

+1/0
24.6.2012 21:22

prvni_signalni

Re: Je nade vše jasné,.....

Neopravňuje, byl to vedlejší efekt. Já jsem třeba radši, že to odnesla spolupachatelka, než někdo nevinný.

+3/0
24.6.2012 21:24

centaur delta

Re: Je nade vše jasné,.....

Ta žena byla v dané chvíli nevinná.

+1/0
24.6.2012 21:26

chytrolínek

Re: Je nade vše jasné,.....

Neměla prostě jet s gaunerem, který na výzvu k zastavení nereagoval, jde o jednoznačně správné jednání policistů.

+1/0
24.6.2012 21:33

prvni_signalni

Re: Je nade vše jasné,.....

Nevinný člověk by do kradeného auta se zlodějem vědomě nenastoupil.. byla to její volba, musela počítat s určitým rizikem..

+2/0
24.6.2012 21:33

centaur delta

Re: Je nade vše jasné,.....

I kdyby to věděla, opravňuje to kohokoliv k jejímu svévolnému usmrcení?

+1/0
24.6.2012 21:37

prvni_signalni

Re: Je nade vše jasné,.....

Kohokoliv ne, policii - proč ne? Podílela se na spáchání trestného činu.

+1/0
24.6.2012 21:40

chytrolínek

Re: Je nade vše jasné,.....

R^

0/0
24.6.2012 21:44

antimultivitamin

Re: Je nade vše jasné,.....

Ona nebyla usmrcena svévolně, ale díky nezodpovědnému jednání toho řidiče. Možná jsi to nepochopil, ale oni jí nezastřelili jen tak z hecu, byla to nehoda. A viníkem zůstává ten řidič, protože on tu situaci vyvolal a mohl se policii vzdát. Což by udělal pokud by mu na životě spolujezdkyně aspoň krapet záleželo. Ale to už tu píšu po 100 a ty jsi stále nenašel jediný protiargument. :-)

+7/0
24.6.2012 21:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.