Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američan sexuálně zneužil čtyřletou holčičku. Její otec ho ubil k smrti

Extrémní případ sexuálního zneužívání musí řešit policie v americkém Texasu. Otec zde totiž nachytal neznámého muže, jak osahává jeho teprve čtyřletou holčičku. V záchvatu vzteku pak pachatele ubil k smrti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tuskau

Článek jsem nečetl

Moje dcera byla ve 3tí třídě 100m od školy obtěžována mužem (Karel Novotný 50l). Měl přistavenou Mazdu 5 s černými chromovanou trubkou vepředu. Do auta ji nedostal.

Za 10 minut jsem ho zadržel s jedním chodcem (kupodivu tajný policista:-/). Překvapivě znal svá práva a oháněl se svobodou. Za hodinu jsem se dozvěděl, že seděl 8 let za znásilnění(propuštěn po 4).

Následné vyšetřování ho osvobodilo, dcera měla trauma, protože musela být vyšetřována na psychiatrii na návrh jeho strany. (bájná lhavost- neúspěšně)

Dceru mám naštěstí! Ale ten HAJZL dál žije a nikdo ho nevymyškoval ;-€

+4/0
13.6.2012 17:53

.45 ACP

Re: Článek jsem nečetl

To je mi líto :-/ A takových ***** se tady někteří zastávají a dopřávají jim více práv než-li jejich obětem ;-€

+1/0
13.6.2012 18:14

tuskau

Re: Článek jsem nečetl

Proto patří tito lidé jinam. Nikdo je nechce ani v kriminálu.

+2/0
13.6.2012 18:23

Slaine55

Cudák pán děťomil. Ten vrah by měl dostat aspoň 12 let!

Máme štěstí, že žijeme v ČR, kde násilníci dostávají podmínky, oběti doživotí, zloději jsou nepostižitelní a okradení platí jak mourovatí!

+2/0
13.6.2012 17:06

tuli,tuli

Re: Cudák pán děťomil. Ten vrah by měl dostat aspoň 12 let!

Kdyby jste si prcetl pravdivou verzi ne tento blabol Kristalove lupy tak by jste mluvil jinak. Nicmene obvinen nebude a stal se z nej narodni hrdina.R^

0/0
13.6.2012 22:38

karlík X

Zdejší humanisté

jsou buď dementi, nebo stejní jako ten šmejd.Rv

+3/0
13.6.2012 15:09

AES/EBU

Jednoduché a účinné řešení,

ten pedofil už to víckrát neudělá.

+2/0
13.6.2012 14:22

BARON FON SAXOFON IV.

naše justice by se z tohoto měla poučit

a konečně uznat, že práva slušného člověka musí být vždy nad právy drbana!!

+4/0
13.6.2012 13:32

strouhalik

Naprosto souhlasím

Naprosto souhlasím s jednáním Otce. Ten pohled co se mu musel naskytnout by takovou reakci vyvolal u každého milujícího člověka. dost možná i kdyby to nebylo moje dítě jednal bych nejspíš stejně. Jen si to čtu mám husí kůži..tohle nemůže normální člověk udělat. Dívka se bude vzpamatovávat po psychické stránce velice dlouho a nemusí se vzpamatovat vůbec nehledě na to že klidně mohlo dojít k fyzickému poškození..to v tu chvíli nevíte. za mě teda..100% správné a jediné řešení..divím se, že vyjadřuje lítost.

+7/0
13.6.2012 13:18

Sangreal

Re: Naprosto souhlasím

taky bych toho parchanta rozsekal ze by ho nedala dohromady ani kriminalka miami

0/0
13.6.2012 13:34

EasyR1.7

Každému podle jeho zásluh

R^

0/0
13.6.2012 12:43

paulina

Dobře tak!

R^

+1/0
13.6.2012 12:38

weeeeew

v pořádku,

nač tyhle strůry živit ve vězení. Otázkou je, zda...se to tak skutečně stalo. Divné...cizí muž najednou v domě, kde je zrovna dítě samo. Nechci soudit, ale pokud je pravda, že dítě zneužil, zabití v sebeobraně je zcela na místě.

+5/0
13.6.2012 12:12

tuli,tuli

Re: v pořádku,

pravda to neni je to jenom hloupa interpretace kristalove lupy. Bud neumi anglicky nebo jsou to tupani na entou. Clanek je snuzka nesmyslu. Jedine co je pravda je ze ho parkrat trefil do hlavy a a zabil. Obvinen nebude a je z nej hrdina.

0/0
13.6.2012 22:41

morfejm

v sebeobrane, to ani nahodou

proste zabil cloveka a mal by ist sediet do chladku.Rv

0/0
13.6.2012 11:33

georgetown1

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

Máš pravdu - sebeobrana to nebyla, ale obrana vlastního dítěte ano. A v této situaci se dá předpokládat i vysoké riziko útoku na ostatní. Myslím, že se z toho dostane a je to dobře!

+4/0
13.6.2012 11:47

daadyy

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

to dítě snad nikdo nevraždil ne?

0/0
13.6.2012 11:56

georgetown1

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

Nevraždil, ale pokus o pohlavní zneužití je snad dostatečný důvod. Asi bys nechtěl vidět to, co by zbylo z toho, co by se pokusil ublížit mojí dceři!

+6/0
13.6.2012 11:59

Thrinie

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

0/0
13.6.2012 12:04

pikacu

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

Máš právo zabít člověka, kterej si che šáhnout na neexistující prsa tvojí čtyřletý dcery ?

0/0
13.6.2012 12:09

.45 ACP

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

Samozřejmě. A je to jeho svobodná volba a jeho rozhodnutí, tudíž nese za své jednání i za následky zodpovědnost.

+3/0
13.6.2012 12:15

emilo66

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

TO MÁŠ MOŽNÁ PRAVDU, ŽE NEVRAŽDIL. Jistě se měl otec dívat a čekat až dokoná čin, znásilní a pak zavraždí. Potom měl až táta právo ho zavraždit? Nebo jen zadržet a předat policii???

+1/0
13.6.2012 20:42

CortaCircuito

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

Podle českého právo se to jmenuje přesně "nutná obrana". Bránit můžeš nejen sebe ale i jiného...

.

Evropský a americký systém se liší prakticky jen v míře tolerance k "přiměřenosti". Americký toleruje daleko více nepřiměřenost obrany proti útoku, zatímco evropský požaduje trochu větší "rovnost zbraní" ... ale pořád toleruje silovou převahu na straně obrany.

+2/0
13.6.2012 12:42

EasyR1.7

Re: v sebeobrane, to ani nahodou

Nebojte se, do chládku ho určitě dají, aby se nekazil... :-P

0/0
13.6.2012 12:49

pettyo

No nevím...

..jestli nemá větší trauma z toho, že jí otec před očima zabije někoho jiného.

0/0
13.6.2012 11:27

FroschYankee

Re: No nevím...

presne toto ma hned napadlo.

0/0
13.6.2012 12:53

good_luck!

Když čtu ty reakce

ano, chytil jsem jednou zloděje při činu, který mi rozebíral auto (20 let zpět....?). Mohu říct, že zabránit tomu, abych mu šroubovák, který měl v ruce nevrazil do hrudi zabránila jen manželka, která šla se mnou.... Holt v afektu člověk udělá různé věci a na pročítání zákonných požadavků není čas ani chuť.

Plně stojím za otcem a každým obráncem svého majetku a života..... (i proti cikánům);-O;-€

+15/0
13.6.2012 10:33

good_luck!

trouba pachatel

měl do zločineckého ráje - naší milé země a my bychom mu přiznali dávky a otec holčičky by minimálně 25 let seděl, přičemž celá rodina by násilníkovi platila a lupa by nestraně vymývala mozky;-€

+1/0
13.6.2012 10:17

IARK - Duhový Králíček

Re: trouba pachatel

Postnes mi sem prosimte jeden jediny pripad, kdy zabiti v afektu u nas bylo trestano 25 lety odnetim svobody? Dekuji

0/0
13.6.2012 11:05

Tregold

Proto mám Texas rád

oproti zhýralému levicovému severovýchodu je to ještě pravá Amerika. Tomu otci fandím  - udělal správnou věc.

Mimochodem, v Texasu neexistuje mafie (tedy v tom klasickém projevu jako je ochrana za výpalné a pod.) a také se tam oproti třeba Kalifornii absolutně nechytla ruská mafie a to z jednoho prostého důvodu: v každém obchodě, baru či restauraci si téměř můžete být jisti, že tam je pod pultem minimálně brokovnice a kdokoliv by jenom naznačil, že by majitel měl platit nějaké výpalné tak dostane broky do břicha.

+9/0
13.6.2012 10:09

FroschYankee

Re: Proto mám Texas rád

to urcite. zivot nie je beckovy akcny film, chlapecku. a to ani v Texase.

0/0
13.6.2012 12:55

bk89322

Re: Proto mám Texas rád

Ustni naznaceni by se spatne dokazovalo, ale kazdy pokuso rvacku a rozbiti podniku velice rychle ukonci namirena brokovnice.

Oni si taky podobni grazlove spise troufnou obchod v noci podpalit, kdyz vi, ze nanejvyse nekdo zavola policii, ktera prijede az po case. Kdyz je tam riziko, ze na ne nekdo zacne okamzite strilet, uz se to za ty prachy nevyplati a to ani v pripade, ze maji sami zbrane.

+1/0
13.6.2012 14:17

.45 ACP

Re: Proto mám Texas rád

Ano, celkem logicky - tyhle typy obvykle útočí jen když mají zcela jasnou výhodu a to při použití zbraní oběma stranami nemají ...

0/0
13.6.2012 14:27

vanhouten

good job

R^

+5/0
13.6.2012 10:08

vanhouten

Re: good job

bohuzel u nas by sel otec sedet.

0/0
13.6.2012 10:08

Hail Eris

cikanska rodina

otec 23, dcera 4, bratr starsi...

buh vi jak to bylo, treba zavrazdil nevinneho, aby na nej hodil vlastni zlocin

0/0
13.6.2012 9:57

Toranoko

Re: cikanska rodina

ze je bratr starsi tam nebylo - tedy, ja to neobjevila. The adults were shoeing a horse and had sent the 4-year-old and her brother to feed chickens

0/0
13.6.2012 9:59

Hail Eris

Re: cikanska rodina

já to někde četl, hledat to už nebudu.. ale i kdyby ne, pořídit si dítě v 18 je cikánské i tak až dost

0/0
13.6.2012 10:17

good_luck!

Re: cikanska rodina

???

asi žiji v jiném regionu, ale loni u nás rodili dvě bílé, jedna 14, druhá těsně po 15ti...., jeden otec podnikatel (teda dívčiny, druhej živnostník)

+1/0
13.6.2012 10:21

Hail Eris

Re: cikanska rodina

ostravsko?

0/0
13.6.2012 10:31

IARK - Duhový Králíček

Re: cikanska rodina

Znacne neinteligentni prispevek.

+4/0
13.6.2012 11:09

.45 ACP

Re: cikanska rodina

Alespoň v něčem s vámi souhlasím ...

0/0
13.6.2012 11:10

Martinigue

Jak se

tam ten chlap dostal? A píšou že holčičku osahával ...nechtěl ji náhodou jen odnést rodičům, kteří nebyli schopni ji uhlídat?

0/0
13.6.2012 9:45

14letý klučina

Re: Jak se

Prdlačky, přečti si to níže, kde je odkaz a i překlad, ono to bylo trochu jinak než líčí Ilupa...

0/0
13.6.2012 9:48

Toranoko

Re: Jak se

byl to znamy jejiho tatinka, co pomahal na farme s konma...

0/0
13.6.2012 9:57

Baarten

A dobře udělal (otec)

Ještě že žije v zemi s aspoň trochu normálními zákony.

+3/0
13.6.2012 9:35

revolusn_na_case2

se mi to celý nevešlo do jednoho příspěvku

Ano, máš recht, právo střílet na cizího člověka na svém pozemku je dvojsečné a nechť je posuzováno individuálně případ od případu, stejně tak i ochrana majetku a rodiny, když dojde k nějakému úmrtí (prosím netahej mě za slovíčka, co je úmrtí, zabití, smrt následkem apod). Ale v žádném případě by to nemělo být jako u nás, kde zloděj a vrah má manévrovací prostor v zákonech, než ten, kdo se brání!!! Vždyť sakra řekni sám - ten chlap, co zastřelil kuší cikána zloděje při loupení na svém pozemku, ve svém domě a dostal 16 let tuším. Copak tě tohle nes..re?!?! Ach jo...kdyby u nás byly zákony postavený tak, že lidi by se mohli sami bránit a neměli z toho tahanice, tak ano - byly by případy, kdy by se to někdo snažil zneužít, ale rozhodně víc by ubylo těch druhých případů, kdy normální lidi platí za to, že se jen bránili!

+4/0
13.6.2012 9:28

morfejm

Re: se mi to celý nevešlo do jednoho příspěvku

zaujimave. ved neadvno sa na floride riesil pripad, kedy podobny idiot zabil 17 rocneho len preto lebo mal kapucnu na hlave a isiel si nieco kupit do samosky v susedstve. ale pretoze nejaky psychicky naruseny samozvany strazca poriadku zle vyhodnotil situaciu musel zomriet mlady clovek.

0/0
13.6.2012 11:36

.45 ACP

Re: se mi to celý nevešlo do jednoho příspěvku

Tohle bych raději nezmiňoval - podle některých zdrojů byl útočník ten mladík a černá komunita z toho udělala rasistickou vraždu (stejně jako to Cikáni zkoušeli v Tanvaldu) a to přestože ten střelec je hispánec ...

+1/0
13.6.2012 12:12

bk89322

Re: se mi to celý nevešlo do jednoho příspěvku

Ano, tam nekdo napred strelci rozbil temeno hlavy o chodnik, az tekla krev. Silne pochybuju, ze by si neco takoveho dodatecne udelal sam.

Strelec hlasil na 911 podezrelou osobu a ze ji sleduje. (Ano duvodem podezreni bylo, ze dotycny zrejme vypadal jak typickej cernoch z gheta.) Pote nasledoval dalsi telefonat na 911, kde byly zvuky zapasu a nekdo zretelne volal o pomoc. Cernosske organizace tvrdi, ze to byl ten zastrelenej, ale nejak mi to nesedi s tim, kdo volal a kdo mel rozbitou hlavu.

+1/0
13.6.2012 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.