Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to špionka, podezírají Libyjci právničku z Haagu a zavřeli ji do vazby

Libyjské úřady poslaly pracovníky haagského Mezinárodního trestního soudu do preventivní pětačtyřicetidenní vazby. Čtyřčlenná skupina přijela na sever Afriky minulý týden jednat o vydání Sajfa Isláma Kaddáfího k soudu. Tripolis podezírá australskou advokátku Melindu Taylorovou a její libanonskou tlumočnici ze špionáže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

daadyy

pekne

Takze tu mame dalsi nestabilni zemi typu Irak ci Afghan..Ted se tam budou ve jmenu demokracie 20let mydlit a ve finale to tam zabere jinej diktator nebo islamska skupina..

0/0
12.6.2012 8:04

waleyo

Re: Ono to předtím bylo nějak lepší?

Myslím to jak Kaddáfí posílal bomby na berlínské diskotéky nebo do amerických letadel a občas preventivně zmasakroval nějaké Libyjce - to je ten správný pořádek jak má být dle Tvých představ? Neříkám, že nestabilita je něco žádoucího, ale nevylívej vaničku i s dítětem, ano?

+1/0
12.6.2012 8:09

D.E.S

a kdepak je ostříhaná holčička .. ?

0/0
11.6.2012 21:55

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: a kdepak je ostříhaná holčička .. ?

Kup si mývala, brouku. Tomu bude jedno, že je s tebou nuda.

+4/0
11.6.2012 22:25

4Aliencz

Re: a kdepak je ostříhaná holčička .. ?

R^;-D

0/0
12.6.2012 1:31

greenalien

Víte, jak se pozná, že jsou Timurovci nesví?

Přejdou na osobní útoky. Nemají důkazy pro nic, nejsou schopni si nic vyargumentovat, tak alespoň budou na plné plíce urážet. Přístup opravdu hodný samotného plukovníka. :-)

+5/0
11.6.2012 21:42

D.E.S

Re: Víte, jak se pozná, že jsou Timurovci nesví?

prosím, co osobního píšu ty Timurobijče .. :)

0/0
11.6.2012 21:50

4Aliencz

Re: Víte, jak se pozná, že jsou Timurovci nesví?

Dole jsi pána nazval "kecalem", jak jsem si právě přečetl a k tomu dodávš, že musí být "neskutečně vypatlanej" - to mi přijde osobní dost ;-D ale možná je to mezi vámi proletáři normálka ;-D;-D

+2/0
12.6.2012 1:36

D.E.S

Re: Víte, jak se pozná, že jsou Timurovci nesví?

Vypatlanej jsem psal na "ostříhanou holčičku" , když se odsuzoval čechy jak se  chovali k němcům po skončení války, co nám tady vypálili Lidice a Ležáky a umučuli tisíce lidí ... a klidně napíšu, jsi taky vypatlenej ?

0/0
12.6.2012 9:39

janzlatousty2

Proč jsi k sobě tak sebekritický, ty takový etalon

diskuse bez invektiv, příspěvků plných důkazů   a argumentů. ;-D;-D;-D

0/0
12.6.2012 3:22

waleyo

Re: Proč jsi k sobě tak sebekritický, ty takový etalon

:D Takže cíl invektiv se nesmí ozvat s popisem stavu diskuse, aby náhodou z diskuse neudělal "diskusi plnou invektiv"? ;)

+1/0
12.6.2012 8:12

Pan_Bubacik_ze_Zdisral

...

.. zelena priserka zase radi ... 8-o

0/0
11.6.2012 21:32

D.E.S

Re: ...

jojo, zelený Ali opět perlí ..

0/0
11.6.2012 21:34

rene1879

A projde jim to, jsou ti totiž "naši" gauneři...

Dokážete si představit co by se dělo, kdyby zavřeli do lochu právníky z Haagu jinde? Bombardéry NATO už by startovaly, aby jim to humanitárně nandaly...

+1/0
11.6.2012 21:23

D.E.S

Re: A projde jim to, jsou ti totiž

Dočkej času, tam to dlouho nevydrží a nakonec tam pojede i Greenalien bojovat za arabskou demokracii, třeba taková jako je v Soudské arabii ..

0/0
11.6.2012 21:39

janzlatousty2

a za hlasitého zpěvu

"ody na radost" bude zelený Raoul konvertovat k Islámu.

0/0
12.6.2012 3:25

Stříhali dohola velikou holčičku

Proberte se, děcka a soudruzi.

Demokracie nevzniká za dva měsíce.

My tady v Česku jsme půl roku po osvobození (rok 45) pakovali statisíce Němců - civilistů - za hranice, s balíčkem do 50 kg na osobu, někdy s výpraskem jako prémií.

(To není relativizování prasáren, píšu to pro ilustraci, že nastolit pořádek chvíli trvá i ve společnosti, která ho zažila. A demokracie, to je na běh roky až desetiletí.)

+1/0
11.6.2012 21:06

janzlatousty2

hmmm, to je velmi moudré....

Takže jinými slovy - i  šimpanzovi bylo jasné, že po pádu  Kadáfího  upadne země do chaosu kmenové bálky a bezpráví, likvidaci infrastruktury . Ale ve jménu "importu demokracie"  bylo nejlepší tak učinit, protože nějaký  evropský pseudointelektuál bude  blaženě mručet, že běžní libyjci  mohou při "budování" demkracie  svobodně umírat, zatímco jinak by  úpěli (ve zdraví a jisti svým majetkem) pod jhem diktátora;-DEUR^

OK, a jak  zpracuješ  fakt, že se mají lidé v Libyii nesrovnatelně hůře než za Kadáfího?

To není o tom, že by byl kadáfí "dobrý", ale jen o měřitelných benefitech  starého  a nového  "systému" vlády v Libyii

+8/0
11.6.2012 21:13

greenalien

Re: hmmm, to je velmi moudré....

Mě by zajímalo co to je ta "likvidace infrastruktury", poněvadž v Libyii všechno běží, ropný průmysl, odvoz odpadků, dokonce se v Tripolisu začaly spravovat silnice, což třeba nebylo za Kaddáfího úplně běžné.

+2/0
11.6.2012 21:15

D.E.S

Re: hmmm, to je velmi moudré....

sice se tam každý den střílí, občas tam něco vybouchne, ale co, to prostě k demokracii patří ..  Třeba v Iráku taky každý den dělají takové velké oslavné ohňostroje, akorát že u toho umírá dost lidí. Ale to nevadí že. Hlavně že vyvážejí ropu, a i ty odpadky odvezou ..  Ty jsi tedy komik ..

0/0
11.6.2012 21:33

greenalien

Re: hmmm, to je velmi moudré....

Tak se ukažte hoši, kde je ta "likvidace infrastruktury" ? Máte fungující kanalizaci, elektřinu, silnice, přístavy, letiště, odpady, všechno.

+2/0
11.6.2012 21:38

D.E.S

Re: hmmm, to je velmi moudré....

Ano, my to tady máme, ale vy to tam nemáte :)

0/0
11.6.2012 21:41

greenalien

Re: hmmm, to je velmi moudré....

No já jsem v Čechách, ale tohle je i v Libyii. Ukaž mi, co z toho kde nefunguje. Nebo si, kluci, jenom tak plácáte nesmysly?

+2/0
11.6.2012 21:43

D.E.S

Re: hmmm, to je velmi moudré....

Tak jako arab si snad doma tam ne ?

0/0
11.6.2012 21:47

greenalien

Re: hmmm, to je velmi moudré....

Tak já Arab nejsem, ale tvůj přechod do osobní roviny beru jako důkaz, že zkrátka nemáš co říct.

+2/0
11.6.2012 21:49

D.E.S

Re: hmmm, to je velmi moudré....

ale na tom přeci není nic špatného, já zase nejsem křesťan .. přeci nemusíš lhát, tady je demokracie a svoboda. Znám země, kde by ti to neprošlo ..  ..

0/0
11.6.2012 21:52

4Aliencz

Re: hmmm, to je velmi moudré....

R^;-D

0/0
12.6.2012 1:26

Kwak Kwakovič

Re: hmmm, to je velmi moudré....

Oprava silnic byla poměrně běžná a jejich hlavní tahy byly rozhodně kvalitou srovnatelné s našimi. Vím to jelikož jsem tam zajišťoval české stavební firmy.

0/0
11.6.2012 22:17

greenalien

Re: hmmm, to je velmi moudré....

A jinak jestli se lidé mají lépe nebo hůře: nedávno jsem třeba četl, jak se v Misurátském přístavě přestaly vybírat úplatky, poněvadž si to místní samospráva může tvrdě ohlídat, narozdíl od Kaddáfího džamáhiríje kdy všechno patřilo všem, ale nikdo neměl odpovědnost za nic.

No a pak jsou tu ty věci jako svoboda shromažďování, svoboda slova, svoboda tisku, připravované volby, což také přináší benefity. Otevřená společnost funguje lépe, než kolektivistický svinčík.

+2/0
11.6.2012 21:17

D.E.S

Re: hmmm, to je velmi moudré....

zapoměl jsi napsat že mohou všude cestovat, kecale ..

0/0
11.6.2012 21:35

4Aliencz

Re: hmmm, to je velmi moudré....

copak, soudruhu, ujíždí ti nervy? ;-D

0/0
12.6.2012 1:27

janzlatousty2

je s tebou zábava, jako vždy koneckonců

"otevřená splečnost" pod taktovkou  militantních bojůvek a nesourodých a trvale spolu válčících frakcí? Svoboda tisku?  svoboda shromažďování (platí pouze pro muže), svoboda vyznání ,kterou "demokratičtí"  představitelé  "otevřené společnosti" odmítli opakovaně garantovat.

Nejvíc mne rozesměje rozjásaný tón tvých příspěvků, jak vesele předpokládáš , že se z pro Libyjce abstraktních a nepředstavitelných pojmů stane najednou realita.;-D

Víš drahý Greenalinere, za minulého režimu mne fascinovali lidé, kteří nadšeně vykřikovali hesla o socialismu. Prostě jsem si myslel, že se přetvařují, takovým  nesmyslům přece nemůže lidská bytost věřit!

Dnes díky Tobě  vím, jak  hluboce jsem se mýlil, věřili tomu a byli stejně moudří a přemýšliví jako je   patrné z Tvých příspěvků.

0/0
12.6.2012 3:19

greenalien

Rueger zkrátka nemá co konkrétního říct

1. Svoboda tisku - v Libyii vznikly po revoluci stovky soukromých tiskovin (většinou místních deníků), za Kaddáfího tuším existovaly jedny noviny vlastněné vládnoucí rodinou. Já třeba čtu Libya Herald, a ano, svoboda tisku skutečně existuje.

-

http://www.magharebia.com/cocoon/awi/xhtml1/en_GB/features/awi/features/2012/02/07/feature-02

2. Svoboda shromažďování - platí pro všechny, nejen pro muže. Nelži.  http://www.tripolipost.com/articledetail.asp?c=1&i=7321

3. Toto nejsou abstraktní hesla, tohle jsou fakta o životě a konkrétní věci ve kterých se situace zlepšila. Naopak to ty mluvíš výhradně v abstraktních termínech, nejsi schopen vysvětlit nebo doložit kteroukoliv ze svých frází.

0/0
12.6.2012 11:17

greenalien

Re: hmmm, to je velmi moudré....

A mimochodem, "ve zdraví jisti svým majetkem pod jhem diktátora" je pěkný blábol sám o sobě, ale jestli chceš vědět něco víc, zjisti si něco o kampani s názvem "Odkud to máte", a jak se za Kaddáfího znárodňovalo s AKčky v ruce. To je jeden z důvodů, proč jsou v současné Libyii třenice, lidé se přou o majetek který jim Kaddáfí sebral a dal jiným.

+2/0
11.6.2012 21:27

D.E.S

Re: hmmm, to je velmi moudré....

víš, ty celá území patří klanům, ne jednotlivcům, tak tady prosím nekecej ..  A jde o to, že každý chce zrovna ty s ropnými vrty, které odjakživa patřili USA ...

0/0
11.6.2012 21:37

greenalien

...

Nejenže plácáš nesmysly, ale také se vyhýbáš tomu o čem mluvím: tvrzení že si byl někdo za Kaddáfího jistý majetkem nebo zdravím je blábol. Ještě v 90. letech se braly lidem domy, protože je měly "přebytečné". Tak se prostě dle uvážení výboru nastěhovali třeba na tvůj majetek úplně cizí lidé.

+2/0
11.6.2012 21:40

D.E.S

Re: ...

každý afričan chtěl žít v Libyi, ekonomicky nejsilnější africké zemi, s nejvyšším HDP na hlavu. A ty tady budeš plácat něco o majetku nebo zdraví .. Libye byla pro afrčany to, co za socialismu pro nás USA.

0/0
11.6.2012 21:46

D.E.S

Re: Proberte se, děcka a soudruzi.

jojo, po výročí vypálení Lidic, jsou to opravdu parádní argumenty s těmi němci..  ty musíš být neskutečně vypatlanej ..

0/0
11.6.2012 21:28

janzlatousty2

Díky Sarkozy a Merkelová!

To jsou ti hodní "demokrati" kteří jsou u moci za peníze  daňových poplatníků EU. Takže   byl odstraněn "zlý" Kadáfí, který držel jednotlivé kmeny na uzdě , aby se vzájemně nepodřezávali, v zemi vybudoval infrastrukturu a funkční systém školství a zdravotního zabezpečení.

Tak jsme ho  zavraždili a země upadla do chaosu občanské (spíše kmenové) Války,  "vláda" ovládá  Tripolis a 60 km  kruh. V zemi zcela absentuje právo, lidé si  nejsu jisti ani životem, ani majetkem, ani zdravím..

Skvělá práce Sarky, volby jsi projel, na krku desetitisíce mrtvých, ale spíš dobře....R^

0/0
11.6.2012 20:55

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Díky Sarkozy a Merkelová!

Správně,

pokud se zítra na Sahaře objeví kobylky, může za to Sarkozy.

Za Kaddáfího přece kobylky nebyly.

+2/0
11.6.2012 21:01

janzlatousty2

rádoby vtipné, ale nic neříkající

Sarkzy s Merkelovou byli architekty  útoku na libyi. Kadáfího by si člověk   jistě nepozval k vánočnímu stromku, nicméně za danných okolností byl nejmenším zlem. Tvrdě potíral islamisty, bránil imigrantům   utíkat do Evropy a  kmenům na území Libye vládl tak, aby se navzájem nevyvražďovali. Po  mladickém koketování se sověty spolupracoval se západem , a poměrně významně jej  sponzoroval.

To předvedly země staré EU bylo pouze podříznutí věřitele. 

Můžeš si psát co chceš, odpovídá to šíři tvého přehledu a (ne) znalosti  severoafrických reálií.  Pragmatik  hodnotí pro a proti , svazák zbaští co mu naservírují  manipulativní média.

+6/0
11.6.2012 21:08

janzlatousty2

Díky Sarkza

0/0
11.6.2012 20:51

D.E.S

Koukám ..

že zelený Ali tady obhajuje bratry ve zbrani ... Nicméně už je jiná doba a lidi už ti to prostě nežerou. :)

0/0
11.6.2012 20:23

jqwert

Vrchol ledovce

Myslím si, že zprávy které se dozvídáme z této“k demokracii kráčející země osvobozené od diktatury“ jsou pouze zlomek toho, jak to tam ve skutečnosti vypadá a co už nejde utajit.

+1/0
11.6.2012 20:16

Prof. Čmajzl , občanský demokrad

Vítám boj lybijských demokratických sil

proti Kadáfího agentům na britském velvyslanectví . Toto bude stejný případ. Anglii , Francii a USA ovládli Kaddáfího agenti Rv

+1/0
11.6.2012 19:59

Nenic mi me triangly

zapad uvedl tuto zemi do peknych sracek

;-(

+1/0
11.6.2012 19:24

Antonín, topič

Libye pokračuje

ve své oblíbené politice;-D;-D;-D

Navzdory humanitárním bombardérům plných pravdy a lásky;-D

0/0
11.6.2012 19:19

Kwak Kwakovič

...byla na britský diplomatický konvoj vypálena raketa.

Není divu - již v prvopočátcích upozorňovali někteří z "rebelů", že si chtějí osvobodit zemi sami a přítomnost cizinců v Libyi je nežádoucí. Viz ilustrční foto - http://www.guardian.co.uk/commentisfree/cifamerica/2011/mar/01/libya-revolution-no-fly-zone. Když pak zjistili, že plukovník je oříšek, na kterém by si mohli vylámat zuby, smířili se se západní pomocí. Dnes už jim ovšem - tedy aspoň části - západní Satan nevoní. Uvidíme po volbách - až se jich dočkáme.

0/0
11.6.2012 19:12

greenalien

...

Bububu.

-

Místo "aspoň" stačí napsat "pouze části", nijak jsem si nevšiml masových demonstrací nebo projevů nevole vůči státům NATO, navzdory tomu co se prorokovalo před válkou, natožpak nějakého náboženského fanatismu. Že v Libyii nějací extrémisté jsou je fakt, ale to jsou asi všude. Teď už alespoň extrémisté neřídí stát.

http://www.libyaherald.com/benghazi-islamist-rally-angers-locals/

+1/0
11.6.2012 19:59

jqwert

Re: ...

Jak to myslíte, že extrémisté neřídí stát. On to tam někdo řídí ?

0/0
11.6.2012 20:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.