- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mor na vsechny ty, kteri tento zakon schvaluji !!!
v demokratickém státě o vyvlastňování byť jen uvažovat, natož to uvádět do praxe! To už tu jednou bylo - za min. režimu, od kterého se většina dnešních politiků distancuje a přitom provádí ty samé praktiky! To jsme to dopracovali... Za chvíli se budou vyvlastňovat nemovitosti, které "někde a někomu" překáží v praktikování jeho zlodějen. Požaduji zavést referendum na jakoukoliv naplánovanou veřejnou stavbu, přičemž výsledky referenda by byly závazné a nezpochybnitelné
největší brzdou jakých koli staveb jsou "ekologové", ne havránková.....
Připadá mi poněkud nefér, že článek zmiňuje farmářku Havránkovou jako jednu z brzd výstavby dálnice na Hradec. Přitom příčinou byla jednoznačně nečinnost a zupáctví ministerských úředníků, kteří absolutně selhali.
Chyba je v tom, že v ČR není demokracie, pokud chce někdo postavit něco na cizím pozemku, tak si ho musí normálně od vlastníka koupit. No a pokud je pro něho cena nepřijatelná a nebo si jí nemůže dovolit, tak má prostě smolíka a musí hledat jiné řešení. V případě dálnic se nejedná o veřejný zájem, ale zájem betonářské mafie. A naopak ve veřejném zájmu je oprava a údržba stávajících silnic. Je nelogické budovat další silnice, když nejsou prostředky ani na údržbu stávajících komunikací.
dálnice rozhodně né, to je jen zájem politiků, kteří dostanou tučné úplatky, za to že předražené stavby posvětí
ono vyvlastnění není znárodnění, protože je to ZA NÁHRADU. A je naprosto v pořádku, že ta cena bude placena za typ pozemku, o jaký se původně jednalo - za pole platit cenu pole.
Není možné, aby jeden jedinec blokoval desítky let stavbu zásadní společenské důležitosti. Ta dálnice někudy vést musí, a na každé trase se najde nějaký vykuk, který na tom bude chtít vydělat, nebo to bude chtít bojkotovat.
Vyvlastnění rozhodně v pořádku není. Dálnice může vést tam, kde nebude nikomu zasahovat do vlastnictví. Každý zásah do soukromého vlastnictví ve prospěch státu je negativní. V demokracii je pochopitelně možná a dokonce žádoucí aby byl soukromý majetek nedotknutelný. Nevím proč by měli být investoři a lobbisté ve výhodě proti normálnímu občanovi. Pokud by projektanti brali v potaz vlastnické poměry nemuseli by pak podstupovat zdlouhavé soudí procesy. Chaby je čistě na straně investora.
Neboj i toho se dočkáme pod vedením Kalouska
Vyvlastnění, v tom skanzenu jménem ČR, bude znamenat klasické znárodňování majetku za hubičku!!!! A mimochodem, dálnice není veřejný zájem, kvůli kterému je nutné vyvlastnit pozemky.....
ani bych neřek, že se to dá postavit na stejnou úroveň, protože za znárodněný pozemky lidi dostali restituce, za vyvlastněný se jim řekne: bylo to právně vpořádku, sbohem.
do nejblizsiho by to meli pacosi pres 50km. Zadna silnice neni verejny zajem, stejne tak obytna, nebo firemni zona. Jo to byly casy, kdyz BIS hledala kompromitujici informace na Marketu Regecovou, co odmitala prodat pozemek pro tu Phillips fabriku v Hranicich za almuznu, kdyz vsichni okolo se na tom napakovali..
Dnes to chteji zamezit, tak budou opet znarodnovat. Co takhle vyvlastnit pozemky cirvi zpatky cirkvi? Vyslo by to levnejs, nez ta chemikova zlodejina..