Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odposlechy dávají Rathovi částečně za pravdu, peníze měly jít na volby

David Rath se ve svém projevu obratně vyhýbal zmínce o penězích, které si odnášel v krabici od vína. Úplně se ale tomuto tématu nevyhnul - a možná tím zneklidnil své bývalé kolegy z ČSSD. Podle Ratha totiž měly peníze sloužit na volební kampaň. Naznačují to další odposlechy, které přinesl deník Insider.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FLOGYN

To jsou paradoxy!!!

Celkem jsem přesvědčený, že D. Ráth je lump a že si zaslouží trest a že není v soc. dem. sám.  Ale, že hlavní moralizující komentáře mají představitelé TOP09  či ODS, za kterými se táhne dominující šńůra stamilionových a miliardových kauz, to mi připadá, jako kdyby kázal o humanitě Adolf Hitler. Osobně jsem zvědavý co bude žvatlat po měsíční vazbě třeba alkoholik Kalousek (zbrojařské zakázky, lobování pro hazard či pro obří ekotendr), nebo pan Bendl (prodej nemocnic s lukrat. pozemky, Dalík s Topolánkem (pandury), Barták (tatrovky), Mazánek s Kolibříkem atd.pan Drobil a co pan Nečas jak bude vysvětlovat svůj nekompromisní postoj k milionům na účtu nezměstnané paní Dlouhé, manželky jihočeského kmotra, jak budou chlapci vysvětlovat prgramové zametání zlodějen atd. To bude teprve příjemná podívaná.

+1/0
7.6.2012 13:20

singlemalt

Re: To jsou paradoxy!!!

Nic nového, popsal to Langer v Obrácení Ferdyše Pištory před osmdesáti lety

0/0
7.6.2012 13:28

spokojený důchodce

O zázračném proměnění

O zázračné proměně vína v miliony pan Ráth nemluvil,jelikož si nejspíš uvědomil,že prozradil před poslanci a díváckou veřejností,že vlastně hlavní vinu přiznal a to,že to ten úplatek měl jít na volby!;-D

0/0
7.6.2012 12:38

Praotec Tunel999

To neni zadna novinka..

CR doted nezkrachovala z jednoho jedineho duvodu. Socani ani dnes nekradou tak tezce, jako modre straky, nebo chemikparty. Barta si dokonce uzakonil v partaji, ze 10% z kazde zakazky jde do strany...;-D

0/0
7.6.2012 12:18

bertik

Re: To neni zadna novinka..

ten je stejnej zloduch jak d ra.. a asi jich je vedcina co si prevadej prasulky na sva konta

0/0
7.6.2012 23:00

čuk2gek

jaktože úděs cituje

výpis z odposlechu Pancové a Salačové? Pochybuje ještě někdo o důvodu proč to nejdříve dali severočeskému st. zastupitelství a proč policisti vyšetřovali tak konspirativně?

0/0
7.6.2012 11:30

weeeeew

Potopí se i celá ČSSD?

+2/0
7.6.2012 10:08

hawk.

Přání otcem myšlenky.

Už aby to bylo ! Tím totiž umřou i bolševici.

+1/0
7.6.2012 10:21

..Zmuda..

Re: Přání otcem myšlenky.

Ale nevymřou. Jsou u moci a uspěšně se množí!

+1/0
7.6.2012 10:32

čuk2gek

Re: Přání otcem myšlenky.

chlapci pletete si dojmy s pojmy. Převlíknutí krvesajové nikdy nebyli ideo, ale prostě dacanivyžírky a jsou stále, bez ohledu na barvu. Život není černobílý. A blb zůstane blbem, jak se nám odkopal mesijé Dryml v úterý na Hyde Parku

0/0
7.6.2012 11:38

..Zmuda..

Re: Přání otcem myšlenky.

Ale jo, jsme snad v rozporu?

0/0
7.6.2012 11:41

spokojený důchodce

Re: Přání otcem myšlenky.

U tebe "Zmudo"to je velice viditelné už dlouho!;-D

0/0
7.6.2012 12:33

ajsemtuzas

KSČ

vše nastražili komáři a jejich klika z dob totality. Voliči kteří chtěli volit socany dozajista nepřejdou k avatarům a Kradouskovi ale z 90% se daj ke komárům.

+1/0
7.6.2012 9:56

pavel.61.

Re: KSČ

to nemáte valné mínění o morálních vlastnostech voličů levice

0/0
7.6.2012 10:39

čuk2gek

Re: KSČ

ano i já mám velmi špatné mínění o levoličích

0/0
7.6.2012 11:31

weeeeew

Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

na volby, tak je přeposílali na účet, proč se s nimi tahat po ulici v krabici od vína. Kdyby byly skutečně legální , věřím tomu, že Rath by se s takovým sponzorským darem rád pochlubil.....a BTW....kolikrát už tahle zafinancoval volby??? Nevím o žádném jeho příspěvku, Vy ano? Pak se ptám, proč zrovna tento první v krabici od bot?:-)))

0/0
7.6.2012 9:49

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

Socani mají nějakou akciovku (rozuměj pračku), co je sponzoruje. 35 mio za provoz restaurace apod. Víc se tam asi vyprat nedalo. ;-D

0/0
7.6.2012 9:51

weeeeew

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

:-)) no to ano, ale já se ptám konkrétně na Ratha a jeho finance:-))

0/0
7.6.2012 9:53

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

Není to jedno? Ratha chytili, ostatní nechytili, ale dělají to všichni. I TOPce musejí povinně odvádět desátky ze všech zakázek. Podle toho se taky stanoví jejich ceny.Rv

0/0
7.6.2012 9:56

weeeeew

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

ratha chytli, jde o to, aby drželi a nepustili....a pomalu chytali další, ale obávám se, že za chvíli bude celý národ pozavíraný

0/0
7.6.2012 10:04

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

Nebude. Politikům jde o rozdělení moci v zemi, ať už volby dopadnou jakkoli. Rath bude pravděpodobně brzy propuštěn kvůli nějakému procesnímu pochybení, na chvilku ho odklidí do nějaké trafiky a za pár let se vrátí. Jako Čunek, Zeman, Drobil, brzy i Langer a další. Tam platí klasická mafiánská pravidla.

0/0
7.6.2012 10:08

weeeeew

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

Ano, jenže tihle pánové se vrátili v klidu. Dokážeš si představit, že by se Rath vrátil v klidu???? Já ne. Srovná celou politickou scénu se zemí a má proč. Tak rychle, jak ho hodili ti jeho přes palubu, to se hned tak nevidí.

0/0
7.6.2012 10:24

ajsemtuzas

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

asi sbírka od lidí z ulice  no tak to nesl na volební kampaň aby měl kámoš Sobotka radost.

0/0
7.6.2012 9:52

weeeeew

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

seděl u metra a sbíral do klobouku??? hergoit, to vynáší, jdu taky!!!!:-))))

0/0
7.6.2012 9:53

White_bear

Re: Kdyby!!!! Ty peníze byly legální a měly jít skutečně

Kdyby!!! (?) ty peníze skutečně byly na volby, tak rozhodně ne na tisk volebních plakátů a do účetnictví strany :-))) Kór v dnešní době, kdy se hlídá každá koruna, vynaložená na volby, kdy se strany shodly na limitech, tak by to rozhodně byly peníze na účet, jo jo :-)) To má logiku :-)) Bože, myslete trošku.

0/0
11.6.2012 13:01

halagajda

Ano, to je preci bezne...

..take dostavam sponzorske dary v milionech v hotovosti navic zabalene v krabicich od cehoholiv;-)

0/0
7.6.2012 9:49

pavel.61.

už v úterý ostře odmítl předseda této strany Bohuslav

Sobotka. "S kauzou Davida Ratha nemá financování ČSSD   UŽ  nic společného.

0/0
7.6.2012 9:46

ajsemtuzas

Re: už v úterý ostře odmítl předseda této strany Bohuslav

v současné době již ne, Z Litoměřic jim už asi nikdo nic nepošle. Možnmá ale že tam získá pár nerozhodnutejch voličů při svém vyprávění

0/0
7.6.2012 9:53

231/4

Re: už v úterý ostře odmítl předseda této strany Bohuslav

Musíte oddělit financování ČSSD od financování voleb.;-)

0/0
7.6.2012 10:10

Muroň

Politická kauza!

Byly-li to peníze určené na volby a né jako úplatek, pak se jedná o jednoznačně politickou kauzu, kdy vládní koalice ovládající policii znemožní opoziční straně přijímat finanční prostředky skrze navýšené ceny zakázek. A to je vážení vražda demokracie, likvidovat financování opozice!

0/0
7.6.2012 9:46

weeeeew

Re: Politická kauza!

no...ale proč peníze na volby se zdráhal vydat? proč je nosil v krabici a nepřeposílali si je na účet, když je to tak transparentní?:-)))

+1/0
7.6.2012 9:46

Muroň

Re: Politická kauza!

No protože je dneska všechno tak drahý, i ty kampaně zdražujou. Dostávají na ně slevu při platbě v hotovosti. Kdybyste nesl v krabici peníze pro firmu, taky je nedáte první URNĚ, která si o ně řekne.

0/0
7.6.2012 9:56

weeeeew

Re: Politická kauza!

ano...o firemní peníze položím život:-)))

0/0
7.6.2012 10:05

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Re: Politická kauza!

8-o;-D Je sice pravda, že policii a justici ovládá koalice, ale jinak jsou socani s ODS spojená nádoba. Možná se jen Sobotka nechtěl dělit.

0/0
7.6.2012 9:47

Terrek

Re: Politická kauza!

To se právě obávám, že nádoba už spojená nebude, koalice porušila "hájemství", když bylo ČSSD u koryta, respektovali zlodějny svých předchůdců a rychle se snažili vytvořit si "zdroje" vlastní a teď jednoho z nich ukřižují, mno, až se karta obrátí, určitě se pan Sobotka pokusí něco málo ODS ce vrátit, mohlo by se to trochu zvrhnout, udávání je přece národní folklór hned po zlodějně...

0/0
7.6.2012 10:00

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Re: Politická kauza!

Je to normální mafiánský trest za nějaký "podvod", co socani na ostatní provedli. Za to dostal Rath přes prsty. Proto se ho taky celá ČSSD tak rychle a vystrašeně zřekla. ODS brání každého svého zloděje (drobil ap.) do skonání těla. Je to klasické mafiánské varování. Pokud zabere, Ratha brzy tajně propustí a budou společně krást dál na všech úrovních, které mají rozdělené. Žádné Sobotkovo vracení nebude, jen kecy.

0/0
7.6.2012 10:05

hawk.

Pravda,

ro jsou ale chudinkyyyyyy!!!

0/0
7.6.2012 10:02

weeeeew

Pomaloučku, polehoučku....

...však on se z toho chlapec vylíže a pak.....spaste duši a pánbu s námi!!!!!

0/0
7.6.2012 9:44

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Mě zajímá 350 miliard, které Kalousek pošle Řecku.

Rathova vinotéka už je odhalena a bude (snad) i potrestána. Pište o miliardách, které se Kalousek zavázal platit řeckým, portugalským a španělským soukromým bankám. ;-€

0/0
7.6.2012 9:43

hawk.

Zajímavé časy.

Myslím, že na tom sponzorování strany (ČSSD) tímto způsobem něco bude. Protože Rath byl ve sněmovně kvůli tomu velmi ukřivděný, že ho spolubratři hodili tak rychle přes palubu (už to samo o sobě určitě nemluví o čistém svědomí socánků) a včera honem všichni, Sobotkou počínaje a Škromachem konče vylítli jako papíroví čertíci.

Jsem jen zvědav, jak se dále vyvinou kauzy v dalších krajích, na kterých policie pracuje. Jak říkám, budou to ještě zajímavé časy.

+1/0
7.6.2012 9:23

trophop

Re: Zajímavé časy.

No hlavně ,aby si posvítili taky na všelijaké mazánky a kolibříky! Ale to nehrozí,že?:-/

+1/0
7.6.2012 9:27

hawk.

Mazánkové a kolibříci

také nezůstanou stranou. Už toho bylo moc, kupodivui na českou kotlinu, která toho vydržela nebývalo mnoho. A naprosto zkostnatělí zloději jsou samozřejmě u těch nejstarších stran. Proto říkám, že jsou lidíé blbí, když teď preferují ČSSD, čekajíce na ráj na zemi. Ničeho se nedočkají, možná tak stoupající hvězdy bolševiků.

0/0
7.6.2012 9:55

Praotec Tunel999

Re: Mazánkové a kolibříci

Kolik za tu propagandu beres??;-D

0/0
7.6.2012 12:20

Satan 16 2

Re: Zajímavé časy.

to že něco hodně smrdí, tak to bylo jasné okamžitě. Socani obratem vytahovali pracky z hoven hned v úterý ráno po nočním zatčení Ratha. Hodili ho přes palubu tak rychle, že si ani nestačil natáhnout ponožky. Nedělám si iluze, že u ostatních stran je to jiné, ale tentokrát socani doplatili na to, že ve všech krajích jsou u vesla a ovládají ty podivné agentury rozdělující evropské dotační peníze. A jak jsem někde četl, tak teď je sice Rath ta největší "hvězda" ale do hledáčku policie se dostal jako vedlejší produkt, při sledování jiných lidí právě z těchto agentur.

+2/0
7.6.2012 9:38

Šárka 3

Financování stran

Strany by měli oddtajnit své sponzory a zveřejnit své dobrodárce. Bez vyjímkly všechny strany a bude klid.

0/0
7.6.2012 9:14

Satan 16 2

Re: Financování stran

ale to strany oficiálně dělají a o tom debata není. Tady je debata o penězích, které jdou mimo účetnictví, nejsou převáděny přes účet, neexistuje na ně žádný doklad...

+1/0
7.6.2012 9:32

Igen

Ta firma, která chtěla přispět na volby

mohla dát svých přebytečných 7 mega socanům prostřednictvím sponzorského daru. Protože však s prachama na volby, v bedničce od vína, běhá nějaký obřezanec po nocích ulicemi, je zde něco mimo mísu.

+1/0
7.6.2012 9:06

bakules

Re: Ta firma, která chtěla přispět na volby

jednak se dar daní a za druhé žádná taková firma není.Je jen krycí firma ta dostane peníze z ukradených dotací za fiktivní služby straně a pak to daruje straně.

0/0
7.6.2012 9:10

bakules

už tu tu někdo psal

nenechte se oblbnout rádoby důležitým cizím slovem ¨¨ audit¨¨ pokud to není forenzní/vyšetřovací/ a přidělený někým nezávislím tak běžný audit o o kterém mlel Starec je úplná fraška.Prostě dodáte příjmové a výdajové doklady tak aby to sedělo.Ještě jsem neviděl přijmový doklad na sedmičku vína:-/Soc dem stále spolehá že její elektorát zřejmě není dost inteligentní a že slovo audit  zní honosně.Rv

+5/0
7.6.2012 9:03

MiroTR

Re: už tu tu někdo psal

R^

0/0
7.6.2012 9:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.