Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Rathově stínu řešili poslanci nižší růst penzí. Levice ho nezastavila

Ve stejný den jako o vydání Davida Ratha k trestnímu stíhání se poslanci vládní koalice rozhodli jednat o nižším růstu důchodů. Opozičním sociálním demokratům i Věcem veřejným to vadilo, ale zabránit tomu obě strany ani s pomocí komunistů nedokázaly. Levice marně usilovala o to, aby vládní návrh spadl pod stůl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vyznanie

dotaz?

Zajímalo by mně ,za co platíme pana Schwarzenberga,když  prospí snad i svůj pohřeb.Ten být prezidentem,tak raději emigruju.;-D;-D8-o

0/0
6.6.2012 9:39

munkiki

Re: dotaz?

Jdu také ! ;-DR^

0/0
6.6.2012 11:02

řezbář

Těším se

na den, kdy policie přivede do sněmovny Kalouska s Drábem

0/0
6.6.2012 9:19

Antikodex

Důchody jsou na ekonomickou situaci v ČR vysoké

Důchodci dnes berou nejvyšší penze (vzhledem k platům) od konce II. sv. války. A protože je důchodový systém dlouhodobě deficitní, musí se s tím něco udělat. Můj názor je ten, že by se penze měly jednorázově snížit min. o 10%. Tím by se vyrovnaly nesmyslné valorizace, dělané v minulosti pouze z populistických příčin.

+2/0
6.6.2012 8:15

luki

Re: Důchody jsou na ekonomickou situaci v ČR vysoké

Máte pravdu, pro důchodce, děti, studenty, matky na mateřské a invalidy zavést potravinové lístky :-P;-)

0/0
6.6.2012 8:45

munkiki

Re: Důchody jsou na ekonomickou situaci v ČR vysoké

Žádné lístky!Víte,kolik stojí jenom výroba lístků na pražskou MHD a odklánění peněz za ně?Kdepak něco pro lidi,to by bylo plýtvání!Mají málo?Hm,tak to mají smůlu . . . ;-(:-/ -Q

0/0
6.6.2012 11:10

Baarten

Re: Důchody jsou na ekonomickou situaci v ČR vysoké

Souhlas, když šetřit, tak všichni. Ale nejdřív bych zrušil zbytečné úřady, sloučil různá ministerstva, zrušil nesmysly jako biopaliva, fotovoltaiku, přestal dotovat kdejaký nesmysl .... a pak by se vidělo, jestli by náhodou jenom toto nestačilo na vyrovnaný nebo lehce přebytkový rozpočet.

0/0
6.6.2012 9:40

munkiki

Re: Důchody jsou na ekonomickou situaci v ČR vysoké

Přesně tak ! R^R^R^

0/0
6.6.2012 10:57

zupan

A proč by zvedali tu almužnu zvanou důchod.

Vždyť stejně chcípnouu, tak co!

0/0
6.6.2012 7:29

pavouk06

Re: A proč by zvedali tu almužnu zvanou důchod.

Máš fotra? Pokud ano, jdi za ním, a popros ho ať Ti krumpáčem rozrazí tu Tvoji nevymáchanou tlamu, HŇUPE!

+3/0
6.6.2012 7:48

tuan4

Re: A proč by zvedali tu almužnu zvanou důchod.

R^R^R^R^R^

0/0
6.6.2012 8:15

petr66

Re: A proč by zvedali tu almužnu zvanou důchod.

Asi to potřebují zrychlit.

0/0
6.6.2012 8:03

tuan4

Re: A proč by zvedali tu almužnu zvanou důchod.

.............ty nejsi zrovna duševní sprinter,což?

0/0
6.6.2012 8:16

vladapepana

Re: A proč by zvedali tu almužnu zvanou důchod.

Neznám pistatele. A le pokud má rodiče ještě naživu a jsou v důchodu, tak ať jim tuto větu řekne.  Divil bych se, kdy by mu v tom okamžiku nevzazlilipřinejmenším pár facek. Tento příspěvek je od osob, která nemá "sociální brzdu".

No má asi nějaký mindrák a tak se pokouší seberealitovat na tomto fóru. Vždyť o nic nejde . Je mně ho upřímně líto. Jsem zvědav, zda se ozve na tento přípspěvek a sdělí jak dopadl u svých rodičů.

0/0
12.6.2012 16:16

silný kuřák

Jímá mě hrůza,

když si uvědomím, jaké máme obrovské štěstí, že naše vláda je tak mimořádně rozpočtově odpovědná.... Jak málo stačilo k tomu, aby nějaká jiná vláda byla rozpočtově neodpovědná.... Takhle vím, že Kalousek, Drábek, Nečas a řada dalších velkolepých ekonomických gigantů již splácí dluhy, nezatahují nás do dalších ekonomických dobrodružství a naši budoucnost vidím skutečně dobře...Jenom drobnost mi vadí: že něco takového lze říci jen při naprostém pominutí smyslů....

+2/0
6.6.2012 6:19

zupan

Nesmite kourit, potom se budou vymlouvat

na nikotinovy opar.

0/0
6.6.2012 7:26

munkiki

Re: Jímá mě hrůza,

R^!

0/0
6.6.2012 10:58

neandrtálec

Kapitalizmus po 20 letech nemá ...

... i když někteří z nás (uhlobaroni, keťasové, veksláci, a ten jeden) ... slaví velkolepá úspěch.

:-)

0/0
6.6.2012 4:16

Si0 po 4. zákazu

Re: Kapitalizmus

Od "kapitalizmus" se odvozuje "kapitaliztický"?

0/0
6.6.2012 5:41

luki

Re: Kapitalizmus

Lze použít obě formy, s s i se z.

0/0
6.6.2012 8:47

digitaaalek

ESM

Na ESM medialni informacni embargo ;-D

A to nacasovani R^EU

+2/0
6.6.2012 0:35

neandrtálec

Re: ESM

... copak to, ale až nám sem Evropa přestane prát dotace, to bude dílo ...

:-)

0/0
6.6.2012 4:17

Si0 po 4. zákazu

Re: ESM

Nejsme tu v Číně, informací je dost.

+1/0
6.6.2012 5:40

kvaskovice

spokojený důchodce

Hele ty spokojený důchodče slyšel jsi někdy o komunistovi jménem Josef II,pokud ne tak si to zjisti,ten to církvi sebral a proč to máme po několika stoletích platit my.

+5/0
6.6.2012 0:22

HrubesaMares

Rekord

dnesnim zasedanim zasekl parlament sekeru 425 MILIARD korun hluboko. A to prosim pod vedenim vlady _rozpoctove zodpovednosti_ ... (mnoho zvracejicich smajliku) RvRvRv

+2/0
5.6.2012 23:32

na to se nedá dívat

a o ESM ani carka

to si rikate novinari? FUJ!!!!!!!!

+2/0
5.6.2012 23:24

pavel64

Re: a o ESM ani carka

Jsou to profesionálové, plní zadání. Na jejich místě by se jen šílenec pustil do rozboru tohoto tématu.

0/0
5.6.2012 23:46

HrubesaMares

Re: a o ESM ani carka

uz jenom proto ze je to nad moznosti chapani bezneho redaktora ;-)

0/0
5.6.2012 23:53

nexus98

Hlavně aby zbylo na statisícové odměny

"loajálním" ministerským úředníkům. Zbytek občanů nemusí ani jíst..:-P

+1/0
5.6.2012 23:20

zupan

Občané jim pořád všechno "žerou"!

!

0/0
6.6.2012 7:28

nekom

Je to spravedlivé a správné...!

Výše nejen vyplácených důchodů, ale třeba i platů ve státní sféře by měla záviset na vývoji HDP a to jak plusovým, tak mínusovým směrem...! Privátní firmy taky nepřidávají na platu, když se jim nedaří...! A církevní restituce by měly proběhnout obdobným způsobem jako u jiných subjektů..., není možné ,,hlasem lidu" (hlavně toho rudého) legalizovat odmítnutím církevních restitucí komunistickou zlodějinu...! Jinak jsem důchodce spokojený s výší svého důchodu a nižší valorizaci chápu a žíly mi netrhá.......:-/

+3/0
5.6.2012 22:41

munkiki

Re: Je to spravedlivé a správné...!

Přeji Vám,vážený důchodče,aby Vám ta spokojenost hodně dlouho vydržela a žíly netrhala ! :-):-/

0/0
5.6.2012 23:14

HrubesaMares

Re: Je to spravedlivé a správné...!

zlodejina probiha prave ted :-/

0/0
5.6.2012 23:30

navsteva bzdi na socialistu

V dobe stagnujicicho rustu HDP

a narustajicich pozadavku na vydajovou stranu rozpoctu, je "pomalejsi" rust penzi naprosto zbytecny a zbytny nadstandart. Penez maji byt zmrazeny a to minimalne na dobu, nez HDP zaznamena alespon 0,5% rustu dva kvartaly po sobe.

0/0
5.6.2012 22:22

Ejsí

Alespoň vidíte vážení socani

jak jste neschopní díky svým zlodějinám.;-(

+1/0
5.6.2012 21:33

Gróf

Pro pravici není v této zemi místo.

Všem budu v budoucnu způsob Kalouskovy a Drábkovy vlády připomínat jako odstrašující příklad.Rv!!

+5/0
5.6.2012 21:25

nexus98

Re: Pro pravici není v této zemi místo.

Tahle země potřebuje opravdovou pravici jako sůl. Je potřeba vymést všechny ty komunisty, převlečené komunisty a svazáky. A přibalit jim s sebou na cestu i kamarády bývalé veksláky..

+2/0
5.6.2012 23:22

Pepek_Vyskoč

A co o megatunelu ESM ?????

Rv

+5/0
5.6.2012 21:23

HrubesaMares

Re: A co o megatunelu ESM ?????

jedina zminka pul vety na CT1 - jinak absolutni ticho 8-o To jenom naznacuje jaka to bude megasvinarna Rv!!

+1/0
5.6.2012 22:40

R. Hrabovský

Re: A co o megatunelu ESM ?????

Tak a jste na indexu!

0/0
5.6.2012 23:47

horduch

pokud projde ESM

tak vyklopíme portmonku kdykoliv o to Brusel požádá

0/0
5.6.2012 21:03

navsteva bzdi na socialistu

Re: pokud projde ESM

ten uz prosel, proti bylo jen par pozustatku VV, vsichni ostatni pro ci se zdrzeli.

0/0
5.6.2012 22:23

Li.Kr

Ono nestačí

že církev má dostat během třiceti let 59 miliard plus úroky,ale proč  jim má stát ještě 17 let vyplácet církevním hodnostářům plat..

+3/0
5.6.2012 18:44

anettex

Re: Ono nestačí

Je to nemravné, starat se o církve, když se stát potápí. Přece jen bývalá příslušnost ke KDU-ČSL hraje roli?

Snad to ministru financí zlomí vaz a příště už ho nikdo nezvolí (bohužel pozdě).

0/0
5.6.2012 20:45

hokejovy expert

Re: Ono nestačí

Ono by bylo také zajímavé vědět kolik stát od roku 1948 (nebo kdy byla ta církevní odluka od státu) do církvý nasypal, a to ne jenom do platu duchovních ale také do rekonstrukcí kostelů atd... aby se pak nakonec ještě neukázalo že by církve naopak něly vracet...

+3/0
5.6.2012 22:04

Jirka0954

Re: Ono nestačí

Zůstaňte raději u hokeje hokejový experte, neboť církevní odlukou od státu opravdu není to, že jim seberu veškerý majetek a učiním je na sobě - státu - závislými, díky čemuž teď tyto problémy musíme řešit. To je totiž přesný opak.

0/0
5.6.2012 23:25

Suska

Velka cervnova kleptokraticka revoluce

Kleptokraticka vlada hodla v jednom dni, ve stinu malozlodeje, obrat 4 generace cechu, aby mohla prihrat par stovek miliard nejvetsimu kleptomanovi v dejinach - katolicke cirkvi. (sekundarne i sobe)

-

Neexistuje situace, kdy jeden ziskava miliardy aniz by, krome slibu a hrozeb, cokoli realneho produkoval a nekdo jiny to nemusel odpracovat.

Katolicka cirkev 2000 let hlasala, stasila a slibovala cosi, o cem nikdo nemuze vedet jestli je to vubec pravda, cimz na svem vrcholu z ostatnich vysala tolik, ze vlastnila polovinu ceskeho kralovstvi. Pambu seslal osvicenske reformatory a tomuto totalitarnimu krouzku sarlatanu a kleptomanu majetek, ktery nabyla klamanim lidi (vykupovani se z hrichu odpustkama je proste podvod), zabavila. V tom pokracovala i prvni republika a moc dobre vedeli proc. Komunisti uz nemeli co zestatnovat.

Katolikum se ale opet podarilo v detstvi vymyt mozek nasim vladnim cinitelum, kteri v nasich dlouholetych diktatorech vidi moralku a vraci stav 200 let nazpet.

+5/0
5.6.2012 18:32

Parcival

Re: Velka cervnova kleptokraticka revoluce

Vaše znalost dějin je mizerná.

+1/0
5.6.2012 21:16

Suska

Re: Velka cervnova kleptokraticka revoluce

Pokud nemate argument, tak se bezte zchladit vodou a nepiste sem.

-

Vase reakce je ukazkovy utok ad ignorantiam a ad hominem tedy utok na oponenta misto argumentovani...

K takovemu diskusnimu stylu se lide uchyluji, kdyz jsou frustrovani vlastni neschopnosti oponovat.

Asi by se sluselo vam pripomenout, ze takovy argument patri do nadrazni po 12 pivech pet minut pred rvackou.

+1/0
5.6.2012 21:38

Manon

Rath?

To je skutečně jen malá ryba , kde jsou ty velryby? Snad i na ně časem dojde . Bude nutné, aby z Evropské unie skutečně se v Česku uskutečnily prověrky a pořádné a následně , aby se vymetl ten odpad co je v parlamentu , vládě a sněmovně na smetiště dějin. Darebáci

0/0
5.6.2012 18:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.