Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud: Nenecháte dítěti dát hexavakcínu, můžete dostat pokutu

Nejvyšší správní soud vyhověl stížnosti ministerstva zdravotnictví ve sporu o očkování tzv. hexavakcínou. Tou jsou očkovány děti v prvním roce života a obsahuje protilátky proti šesti vážným chorobám. Rodiče, kteří očkování dítěte odmítnou, budou muset nově počítat s možností pokuty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdenka K.

---

ach jo ,je to ale v pr...i s tou demokracii u nas:-/:-/ par chytrych hlav se dalo dohromady.........

0/0
5.6.2012 13:27

vendelin

To je zase kecůůůů

Co to udělat jednoduše. Nenechal jsi dítě očkovat, v pořádku, Tvoje věc. V případě jeho nakažení platíš kompletně celou lékařskou péči, nic nedostaneš zadarmo. Nemáš na to, dítě umírá a tebe zavírají za jeho zabití. Na druhou stranu, nechal jsi ho očkovat, projvili se vedlejší účinky - dostáváš od státu / zdrav. pojišťovny finanční kompenzci.

+3/0
5.6.2012 9:22

PremetFugas

Re: To je zase kecůůůů

A co když se nakazí i očkovaný? Kdo bude platit jeho léčení? A proč by neočkovaní měli přispívat ze zdravotního pojištění na vakcíny a na léčení jejích nežádoucích účinků?

Takže jediné jednoduché řešení v tomto duchu by bylo pouze zcela zrušit zdravotní pojištění a každý ať si prevenci nebo léčení platí ze svého.

0/0
5.6.2012 9:28

vendelin

Re: To je zase kecůůůů

Pokud se nakazí očkovaný, pak by to logicky měla zaplatit firma, vyrábějící vakcínu, ne?

+1/0
5.6.2012 9:51

PremetFugas

Re: To je zase kecůůůů

Logicky ano, ale ta samozřejmě za nic neručí.

0/0
5.6.2012 10:10

Leinad

Re: To je zase kecůůůů

Zdravotní pojištění má být na komerční bázi jako jiné pojištění.

Pojišťovna si stanoví výluky, stanoví si pravidla pro výpočet pojistného, a klient se rozhodne, zda se nechá pojistit.

+1/0
5.6.2012 11:31

Bernifox

Re: To je zase kecůůůů

Finanční kompenzace za smrt dítěte ? No tohle opravdu mohlo napadnout jen inteligenta :-(

A jaká je hodnota dítěte ? Teď jsem zvědav na rozumy ...

0/0
5.6.2012 9:37

Headshot45

Re: To je zase kecůůůů

To by se stanovilo podle kilogramů.

0/0
5.6.2012 9:45

IvaZik

Re: To je zase kecůůůů

Očkování zabíjí a nemoci, proti kterým se očkuje nezabíjejí? Pokud vím, tak v případě tetanu je úmrtnoct 100%. A na černý kašel jsou úmrtí i dnes a kolik by to bylo bez očkování? Jen tak mimochodem, před 2 roky roky mi právě černý kašel prodělal 15-letý a dospělý syn, oba očkovaní-i přes opravdu mírný průběh bez horeček a dušení díky očkování to byl opravdu mazec a kluci se pak vzpamatovávali několik měsíců, víc jak rok ještě měli oslabenou imunitu (a lékařka nás na to dopředu upozornila, že se mohou i přes lehký průběh choroby vzpamatovávat i 2 roky). Nikomu nepřeju nic zlého, jen ať odpůrcům očkování jejich dítko projde touhle podle nich neškodnou nemocí a díky tuposti rodičů si tuto nemoc, proti které je očkování zbytečné, prožijí hezky naplno. Nakazit se může totiž velmi snadno-ve škole, v autobuse, v obchodě-černý kašel je totiž na vzestupu.

0/0
5.6.2012 10:02

Bernifox

Re: To je zase kecůůůů

úmrtnost bez očkování bude větší než 100% ? Jak by se tohoto dalo dosáhnout ?

0/0
5.6.2012 10:42

vendelin

Re: To je zase kecůůůů

Nedávno tu byl článek, že hodnotu člověka ocenili, ale už nevím na kolik milionů.....

0/0
5.6.2012 10:07

Leinad

Re: To je zase kecůůůů

Jakou jinou by sis představoval - zabití dítěte lékaře? :-/

0/0
5.6.2012 11:40

j.s.uvažující

Debile!

Necháš dítě naočkovat, ono ti ochrne, přestane mluvit, nebo se mu stane něco jiného, nebo taky třeba umře. Ty dostaneš od státu odškodnění několik miliónů, budeš spokojenej rozesmátej sedět doma, protože jsi dítě naočkoval. Takhle to myslíš? Dívat se třeba na ochrnuté dítě není hezký pocit. Kord když víš, že se tomu mohlo zabránit. Nejde o to neočkovat, JAK SE TU STÁLE MNOHO LIDÍ SNAŽÍ PŘEKROUTIT. Jde o to, že jsou očkování šetrnější a člověk by si je i rád koupil/zaplatil ze svého. Ale bolševickodemokratický stát nám nařídí, kdy máme co a jak dělat. Bohužel je tu stále mnoho TUPÝCH ovcí, kteří ješte odkývou, že je to tak správně. Někdy mám pocit, že by jim vyhovovalo i to, kdyby věděli, kdy mají chodit na WC. O tomto všem píši proto, že náš kluk po očkování přestal mluvit, začal až kolem 4 roku, ještě dnes (je mu 7) mluví špatně. Diaknóza? Špatná reakce na MMR. BOHUŽEL SE O TOM MLČÍ. I lékáři nám to neoficiálně potvrdili, ale veřejně si netroufnou, bojí se lékařské komory, o licence.

+2/0
5.6.2012 9:45

j.s.uvažující

Re: Debile!

Jen jsme rádi, že to dopadlo jen takto, taky nám mohl třeba ochrnout. (ono i to mluvení je částečné ochrnutí z důvodu poškození části mozku, které se stará o koordinaci pohybu)

0/0
5.6.2012 9:50

vendelin

Re: Debile!

Nevím, proč mi nadáváte....... Asi by to chtělo trošku vychování.

Nikdo netvrdí, že budu spokojenej a rozesmátej sedět doma. Vím, že nejen každá vakcína ale i každý lék může mít vedlejší účinky a skončit to špatně. Kdyby jste v té době za ochrnutí dítěte dostala velkou částku, můžete si dovolit lepší léčbu (třeba v zahraničí), lázně a já nevím kde co. Samozřejmě že to zdraví dítěti nevrátí, ale takhle stát nařídil a když se to potentononcovalo, tak Vás v tom nechal samotné. :-(

0/0
5.6.2012 10:02

j.s.uvažující

Re: Debile!

Nadávám proto, že mě nadzvedl naspis - To je zase kecůůůů - ostatně mě nadzvednul i ten zbytek, o placení si problému, který jsem vpodstatě nezavinil já, ale nějaký přihlouplý státní úředník.

0/0
5.6.2012 10:30

Bernifox

Re: Debile!

Radši si průběh života dítěte zorganizuji sám, než platit celý život za léčbu po špatném očkování. Oni se z toho špatného očkování stejně svlíknou a hodí to na jinou diagnózu a nebude ani odškodné, spíše ještě tahanice za pomluvu. Tady už nikomu nejde o zdraví dětí, ale o finanční tok, namaštěné kapsy, zkrátka business !

0/0
5.6.2012 10:45

Amdusias

Lidstvo

Lidstvo tu žilo bez vakcín statisíce let a přežilo. To že tu je nějaká povinnost se očkovat je holý nesmyl i z hlediska zdraví obyvatelstva, protože se tím vychovávají generace lidí bez vlastní imunity, přičemž přijde zmutovaný kmen nějakého´microorganismu a už hrozí pandemie. Je to jen další způsob jak vydělávat na "hloupých" lidech.

Zavedl bych nový lidový zákon za každou zlodějinu a lež má každý občan právo rozkopat danému politikovy mezinoží. Co vy na to? Lepší ne?

+3/0
5.6.2012 9:06

j.s.uvažující

Re: Lidstvo

Já s tím souhlasím, nejen kvůli zdravotnictví, ale i školství atd... R^

0/0
5.6.2012 10:00

hejhou007

Re: Lidstvo

Mate pravdu, ze lidstvo prezivalo a prezilo do dneska, ale bez ockovani by byla úmrtnost poněkud vyšší a život by byl o dost složitější. Když si přečtete válečný nebo meziválečný román, tak v mnoha z nich se setkáte s umíráním mladých lidí na TBC. A očkováním se imunita neničí, naopak to tělo si vytváří tu imunitu vůči té nemoci, očkování není pláštěnka, která vás ochrání před patogeny, ale umožní tělu včas zareagovat a včas imunitní systém aktivovat a patogen zničit dřív, než se rozmnoží a naděla paseku!!!

0/0
7.6.2012 20:46

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Co je očkování za dobrodiní?

http://www.psychosomatic.cz/cz/obchod-se-strachem

0/0
5.6.2012 8:48

j.s.uvažující

Re: Co je očkování za dobrodiní?

http://beta-glucan.wz.cz/info/lekar_4.htm

0/0
5.6.2012 10:00

Rudý přízrak fights for freedom

i tak se dostat tu pokutu vyplati

porad lepsi nez zabit vlastni ani ne jednolete dite. !!!!!!!!!!

+5/0
5.6.2012 8:20

Edd

Farmaceutická lobby si připisuje další vítězství.

Jde jenom o prachy. To očkovani nezabrání ničemu.

A tak zvané "vedlejší" účinky je jedinné, co máte zaučeno.

+1/0
5.6.2012 5:35

Escoto

Re: Farmaceutická lobby si připisuje další vítězství.

Ale kulový.

Hexavakcínou se očkuje pěkně dlouho a je to v pořádku.

Akorát teďka začali pseudopřírodní lidi svojí svatou válku proti očkování a za vším vidí farmalobby (tim ale neříkam že ta neexistuje).

0/0
30.6.2012 11:22

\/ladyka Božíhněv

Takže zase rasismus

...Úřady a soudy by však podle ÚS měly v individuálních a odůvodněných případech upustit....

Platič daní a nájemného pokutu dostane, cigán bude vysmátý - dětská obrna incesťáčka porozeného 13.ti-letou dcerou vlastnímu otci je pro cigána vysoký zdroj příjmů a automobil ze zdravotní pojišťovny zdarma. A tu pokutu nejen že nezaplatí, on ji dokonce ani nedostane.Rv

+1/0
5.6.2012 1:56

jirha

To zase čumím

kolik máme v čechách odborníků na vakcíny.

Až v televizi vystoupí někdo kdo tomu rozumí jsem ochoten poslouchat ale dnes v TV ti úplně vymatlaní rodiče to fakt neberu jako argument.

+1/0
4.6.2012 22:57

Leinad

Re: To zase čumím

Proč by vymatlaní rodiče neměli mít nárok rozhodovat o svých dětech?

0/0
4.6.2012 23:01

jirha

Re: To zase čumím

Protože mají prd a ne vědomosti o tom. To je stejné jako kdyby první bezdomovec mohl řídit jadernou elektrárnu jen proto že si myslí že by to zvládl.

+2/0
4.6.2012 23:03

Leinad

Re: To zase čumím

Takže budeme lidi vyrábět ve zkumavce pod dohledem odborníků.

+1/0
4.6.2012 23:12

malie

Re: To zase čumím

Tak tohle je zase kec.Tim chcete říct, že proste nikdo kdo nevystudoval vysokou skolu v oblasti informační technologie tak nemá právo si koupit pocitac? Buďte tak láskavej a nedělejte z lidi nesvepravna individua, který si nejsou schopni vyhodnotit dostupné informace!

+1/0
4.6.2012 23:37

jirha

Re: To zase čumím

No to je srovnání dokonalýznalec čištění podlahy je dostatečně vzdělaný na to aby rozuměl medicíně a jako srovnání dáte někoho kdo vystudoval IT a nemá právo koupit si PC.

No gratuluju k demagogii.

0/0
4.6.2012 23:46

wiki5.5

Re: To zase čumím

co kdybychom po narozeni deti je odevzdali moudremu statu, ktery vi vsechno lip

+1/0
5.6.2012 1:14

\/ladyka Božíhněv

Re: To zase čumím

Studovat IT nikdo nemusí, ale kleknout a pomodlit se sto otčenášů a zdrávasů před tím, než zapne počítač, musí každý nevzdělanec. ;-)

0/0
5.6.2012 2:00

cecilka82

Re: To zase čumím

Protože tohle rozhodnutí se netýká jen jejich dětí...

+1/0
4.6.2012 23:34

jeste.nespokojenejsi.obcan

Re: To zase čumím

Ať žije všemocný stát a jeho nařízení pro naši ochranu. ;-D

+1/0
5.6.2012 0:10

Leinad

Re: To zase čumím

a koho ještě?

0/0
5.6.2012 1:47

Fonon

Re: To zase čumím

ostatní populace

0/0
5.6.2012 5:20

Leinad

Re: To zase čumím

Jak? Nestačí stanovit nemoci kterým lze předcházet (očkováním) jako výluku z pojištění?

0/0
5.6.2012 11:35

příspěvek byl smazán

Re: To zase čumím

Mohou rozhodovat, ale jen do té míry, kdy se to nepříčí se zákony a především s Úmluvou o právech dítěte. Děti mají právo na ochranu i před špatně informovanými rodiči, kteří je svojí hloupostí a odmítnutím očkovat proti vážným nemocem mohou vážně ohrozit na životě.

0/0
5.6.2012 8:56

PremetFugas

Re: To zase čumím

Takže politici a lobisté jsou podle vás lépe informovaní než rodiče. A proto se u nás třeba ještě donedávna očkovali novorozenci proti TBC a několik z nich za tuto ruskou ruletu zaplatilo životem. A myslíte, že za to někdo nesl zodpovědnost?

Za dítě vždy nese zodpovědnost rodič a proto musí mít i svobodu rozhodování.

0/0
5.6.2012 9:24

Euronymos

Re: To zase čumím

Když to řeknou v TV, tak je to pravda?

0/0
5.6.2012 11:37

jirha

Re: To zase čumím

Když to řekne někdo jiný než rodič a nebo redaktor někdo kdo v tom celý život dělá jsem ochoten naslouchat všechno ostatní jsou emocionální bláboly.

Pro mě platí to co vím od svých lékařů ale hlavně to že je to povinné.

0/0
5.6.2012 11:55

Leinad

Proč?

Očkování má být volitelné. :-P

O tom, které riziko si zvolit (nakažení vs vedlejší účinky) si chci rozhodnout sám a ne skrze lobujícího felčara.

+1/0
4.6.2012 21:38

jirha

Re: Proč?

Jasně souhlasím a zároveň má být volitelné zda-li tito blbové mají právo s námi žít ve společném státě.

0/0
4.6.2012 22:53

Leinad

Re: Proč?

Koho máš na mysli?

0/0
4.6.2012 22:59

MaaGor

Re: Proč?

chytrému napověz, hloupého trkni;-)

0/0
4.6.2012 23:00

wiki5.5

Re: Proč?

rekl MaaGor ;-D

0/0
5.6.2012 1:16

jirha

Re: Proč?

Toho kdo razí zásadu neočkovat a když se nakazí a tím zmutuje vir který pak ničí moje děti.

Proč on má právo se neočkovat a já nemám právo zjistit že chodí do stejné školy a vyvolat referendum zda-li tam chodit smí?

Pokud se nakazí tak násobně se zvýší riziko že se moje děti nakazí ač očkované protože kmen se změní

0/0
4.6.2012 23:02

Leinad

Re: Proč?

Ty máš své děti jinak ve skafandru a cestou do školy/ze školy se nemůžou s nikým potkat, a od školy vyžaduješ naprosto čité prostředí? 8-o

+1/0
4.6.2012 23:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.