Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kauza Rath štěpí středočeskou ČSSD, členové se mezi sebou začali hádat

Středočeská ČSSD má kvůli Davidu Rathovi problém sama se sebou. Strana totiž není jednotná a straníci se proti sobě staví a osočují se navzájem. Jedni tvrdí, že neměli s exhetjmanem nic společného, druzí jim vzkazují, že jsou hyeny. Rath už má i svého "advokáta" ve straně - Richarda Dolejše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nahoda

@

Začínám se bát otevřít KONZERVU!!!!!!

0/0
3.6.2012 15:33

odborářský papaláš na golfu

Re: @

Záleží na tom, který přítel ti ji dal do igelitky. O Kotta bych ji fakt nebral, co kdyby v ní byla sedmička? :-)

0/0
3.6.2012 15:41

nahoda

@

kdo toho více nakradl ??!!

0/0
3.6.2012 15:29

Ryky

Pokřivená morálka kraské rady a krajského vedení socanů

jim nedovolí pochopit, že mají okamžitě odstoupit, několik let nechodit mezi lidi a každé ráno si dát deset facek.

+1/0
3.6.2012 12:56

noorange

vznikaji kridla Rathofilu a Rathofobu

+1/0
3.6.2012 12:45

držte si klobouk

nebude lepší hodit ručník do ringu?

0/0
3.6.2012 11:21

punkaca

Bilderberg group

Bilderberg group

Proc nemame info o probihajicim setkani Bilderberg group v US???O politice tam letos bude debatovat Eric Schmidt, výkonný ředitel Googlu, Craig J. Nuncie, šéf ředitelů výzkumné strategie u Microsoft Corporation a Reid Hoffman, spoluzakladatel a výkonný ředitel LinkedIn. K dalším pozoruhodným účastníkům patří Peter Thiel, šéf Clarium Capital, který poskytl finanční krytí takovým on-line podnikům jako Facebook a Paypal stejně jako LinkedIn a Friendster.

!!!!!!!

+1/0
3.6.2012 10:34

punkaca

Re: Bilderberg group

Bilderberg group

Účastní se tam těžké váhy z různých z největších on-line a sociálních mediálních společností na planetě, všichni účastnící se pospolu tajného víkendového výletu. vicepresident Evropské komise, generální ředitel Světové obchodní organizace, president Světové banky a vicepresident Světového ekonomického fóra.Přihoďme ještě špetku královských rodin z Holandska a Belgie a několik vysokých politiků a šéfů států z Rakouska, Číny, Velké Británie, Irska, Ruska, Itálie, Kanady, Španělska a Německa i šéfa zahraničních záležitostí ze Syrské národní rady. Přidejte dva bývalé US presidentské kandidáty, guvernéra a senátora a to pořád jenom škrábete po povrchu těch, kdo jsou účastníky Bilderberg. zdroj:nwoo.org a dalsi jmena na prisonplanet.com!!!!

0/0
3.6.2012 10:35

aspergillusflavus

"Pravice" a "levice" jsou u nás a dnes již vlastně

kdekoli jinde jen zavádějící pojmy, které akceptují hlavně povrchnější nebo jednodušší lidé. Tato problematika je poněkud složitější. Viz: http://www.politicalcompass.org/index  Každopádně u nás je situace ještě o něco komplikovanější díky množství bezcharakterních zlodějských kariéristů, nalézajících se vždy právě tam, kde lze nasměrovat tok peněz do těch správných (jejich nebo spřízněných) kapes. Právě těchto lidí jsou všechny strany napříč politickým spektrem plné, nemá tedy se hádat, kdo jsou větší darebáci. To co udělal Rath, je běžná praxe. V jeho případě ovšem velmi naivně realizovaná. Normálně se to dělá poněkud jinak, peníze v hotovosti nikdo ze zúčastněných ani nemá v ruce. Vše jde bankovními transfery, přes různé nastrčené firmy. Ten člověk musel být stižen iluzí naprosté nedotknutelnosti, když udělá takovouto "botu", zatímco ho veškerý bezpečností aparát ovládaný konkurencí má na mušce. Pro mně je to jen důkaz toho, že ČSSD je jen druhá garnitura i v tunelování a zlodějnách

+1/0
3.6.2012 10:33

naroznej

I toto svědčí o slušnosti politiků

Když byl Rath na koni , všichni mu lezli někam a byli s ním obrovští kamarádi. A díky tomu se měli jak prasata v žitě. Dnes , když je z něho mrtvola , tak do něj všichni kopou

+2/0
2.6.2012 22:52

odborářský papaláš na golfu

Trošku z jiného úhlu:

Domnívá se středočeská ČSSD, že obyvatelé jmenovaného kraje jsou tak tupí, aby nepochopili, že něco smrdí obecně? V zásadě jsou dvě možnosti:

1. Buď Rath kradl na StČ kraji sám samotinký a vtom případě je potřeba se zamyslet nad tím, jaké mechanismy koaliční ČSSD a KSČM v tomto kraji implementovaly, že takové bezostyšné "měření tlaku" umožnily, když nahlas vykřikovaly společně neco o sociální spravedlnosti a boji proti korupci.

2. Minimálně někteří kradli spolu s ním.

V obou případech je zjevně problém na jejich straně a měli by ho řešit, pokud toho nejsou schopní nebo ochotní, musí nést následky.

+6/0
2.6.2012 22:45

Igen

Re: Trošku z jiného úhlu:

Měli to zařízené podle hesla: KDO NEKRADE S NÁMI KRADE PROTI NÁM!!!!!!

0/0
3.6.2012 9:43

janzlatousty2

ODpověď

Ano, domnívají se tak , a naprosto právem. Volič ČSSD  volí, koho mu ukáží. Nejdřív to byl Gross,  po něm PArubek, člověk se zbytkem rozumu by Paroubka  po Grosových aférách nevolil.

1. Pravda, ale to  je voliči ČSSD  zcela lhostejné

2. To je také jasné, někdo kradl, jiný za drobné dměny kradení toleroval..

Podotýkám ale, že ve stejném režimu pracují i ostatní kraje  vedená ČSSD  a města pod kontrolou koalic ODS+ČSSD, či pod kontrolou ODS.

+2/0
3.6.2012 10:15

cutting

Nedávno

Nedávno jsem viděl zajímavý dokument. Oslavenec hostil své "kamarády" v hospodě, platil a všichni ho plácali po ramenou, jaký je bourák a jak ho mají rádi. Pak najednou dostal infarkt. A co myslíte, že následovalo? Tito "obyčejní lidé" během pár minut zmizeli, nikdo mu nezavolal ani záchranku, prostě překročili kamaráda na zemi a zdrhli. Samozřejmě bez placení. Nakonec mu doktora zavolal někdo jiný od vedlejšího stolu....

+3/0
2.6.2012 22:02

pppaa

Re: Nedávno

ano, ano, to je rytí česká povaha;-D;-D

0/0
3.6.2012 7:11

pppaa

Re: Nedávno

pardon "ryzí"

0/0
3.6.2012 7:12

Kopakopa

Pouze další konkrétní důkaz,

že slušných lidí je v politice naprosté minimum (limita se blíží nule...) křížem krážem stranami - straníci dělají "profesionální" politiku jen a jen pro peníze, a to za každou cenu...

+2/0
2.6.2012 22:00

denny2606

Re: Pouze další konkrétní důkaz,

Jak vystřiženo z manuálu ČSSD pro své věrné diskutéry. Máme problé a to velký,to neokecáme ani před  našimi tupými voliči.Co s tím? Prostě to zevšeobecníme napříč celým politickým spektrem. Resumé: Problé máme všichni. PR "Lihového domu" dobře ví, jak se dělá politické řemeslo!R^

+8/0
2.6.2012 22:18

Jerry Fletcher

Re: Pouze další konkrétní důkaz,

Z čeho dovozujete, že předešlý příspěvek je od voliče ČSSD? Proto, že řekl, co všichni tak nějak podvědomě stejně tuší?

Jen pro jistotu: nejsem voličem ani příznivcem ČSSD.

0/0
3.6.2012 7:59

denny2606

Re: Pouze další konkrétní důkaz,

právě z toho zevšeobecňování na celé politické spektrum v diskusi o cause Ráth, potažmo problému ČSSD. Političtí grázlíci jsou i v jiných stranách,ale nyní se pere špinavé prádlo ČSSD a to je,oč tu běží. Nechcete mi snad namluvit, že politiky a příznivce ČSSD trápí v tomto případě korupce a zlodějina pana Rátha a & na úkor naší společnosti a ostuda s tím spojená. To, co je problémem ČSSD je právě a jenom spojitost s ČSSD a proto ona taktika zevšeobecňování a tím odvádění primární pozornosti od ČSSD.

+1/0
3.6.2012 15:28

Jerry Fletcher

Re: Pouze další konkrétní důkaz,

O tom žádná, ale pořád to neznamená, že si původní přispěvatel jen nepovzdechl nad úpadkem politiky.

0/0
3.6.2012 16:21

denny2606

Re: Pouze další konkrétní důkaz,

úpadkem politiky nejsou causy typu "Ráth", ale voliči,kteří volí populisty a demagogy za 30 Kč. Nelze hovořit o úpadku politiky,když tato neměla a nemá odkud padat. V této nešťastné zemi se může již jen a jedině zvedat.

0/0
3.6.2012 16:58

Jerry Fletcher

Re: Pouze další konkrétní důkaz,

Rád bych sdílel Váš optimismus ohledně budoucnosti...

0/0
3.6.2012 20:05

holes6

cssd

;-DR^

+1/0
2.6.2012 21:40

gter

Tak co...

Už se prali????

+1/0
2.6.2012 21:07

WXYQ

Rathovo karate

Rath, velký bojovník za Sobotku a Dienstbiera. Silnej oddíl - kvalitní vinotéka!!;-)

http://youtu.be/KE_Obe14CfY?t=4m43s

0/0
2.6.2012 21:06

vejcednes

Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplnené

statočnými občanmi Ríše, ochotnými opakovane prisahať jej vernosť. História sa opakuje. Opäť všetci vykrikujú, že s Rathom nič nemali. :-)

0/0
2.6.2012 20:56

Madqwert volí ČSNS

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplnené

To byla doby, kdy členy ČSSD byli lidé jako Gabčík, Kubiš či Opálka. Dnes je ČSSD plná Čurdů kolaborujících s Kubicestapem Rv:-(

0/0
2.6.2012 21:12

až vyrostu, budu politikem

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplnené

Neber si do úst jména těchto hrdinů. Ani jeden z nich členem sociální demokracie nebyl.

+8/0
2.6.2012 21:54

vor v zakoně

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplnené

Aten smutek lidi slovenskeho Štatu.

+2/0
2.6.2012 21:13

Josef Zelený

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplne

Víš, ty hloupé vajíčko, kolik tehdy v Praze žilo Němců? Na tom Václaváku byli prostě pažští Němci. Čechům lze vyčítat leccos, možná až příliš moc velké sezení za pecí a čekání, jak to dopadne, ale rozhodně ne nějaké horování pro Německo.

0/0
2.6.2012 21:22

pppaa

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplne

ostatně jako Slováci bojující s Němci a urá a bili jme rusou, aj čo to vraviem němcov. Jo Jo historie je svinstvo a Slováci nějak rychle zapomínají na svou účast na straně fašistů

+6/0
2.6.2012 21:29

vor v zakoně

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplne

Slovensky Štat bol spojenec fasistov. Kapitualciu este nepodepsali.

+1/0
2.6.2012 21:48

vejcednes

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplne

Protektorát bol čo? Nepriateľ Ríše? Bola to súčasť Ríše a to maximálne loajálna. :-)

0/0
2.6.2012 21:52

pppaa

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplne

oni hornouheráci přebíhali dle potřeby, aby byli vždy s tím silnějším, to převlékání mají dodnes. Jsou to takoví no zadkolezci.

0/0
3.6.2012 7:15

vejcednes

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplne

a tom zhromaždení smútila vléda protektorátu pred pražským obyvateľstvom a vyzývala ho k vernosti Ríši. Atď.. škoda hovoriť.:-)

0/0
2.6.2012 21:36

lesobaron

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplne

čo bolo , to bolo , terazky som vejcednes ....

+7/0
2.6.2012 23:24

naroznej

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplne

V Praze žilo cca 50.000 Němců. Na Václavák se vejde cca 200.000 lidí.

0/0
2.6.2012 22:50

mark.mess

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplnené

To byla doba,kdy slovenští zrádci Československa, ve svém konečně jakoby samostatném státu aktivně připravovali transporty židů do koncentráku.Slovensko a slováky mám rád,ale je jen dobře,že jsme se rozdělili.Byl jsem velkej federalista,ale je vidět,že myšlení v obou zemích je u mnohých(ne u většiny) natolik rozdílné, že je dobře, že jsme dneska 2 státy a žijeme si každý za svoje...

+3/0
2.6.2012 22:31

vejcednes

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplnené

Z Bójska sa za nečinného prizerania miestnych vyviezlo viac židov ako zo Slovenska.:-)

0/0
2.6.2012 22:38

mark.mess

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplnené

Statistiky neznám - nechci se tu s Tebou hádat o počtech,ale my jsme byla okupovaná země-protektorát, zatímco slováci si v (konečně) samostatném "Štátu" rozhodovali (relativně, ale aktivně) sami...

+4/0
2.6.2012 22:45

pppaa

Re: Keď zabili Heydricha, tak bolo Václavské námestie naplnené

zapomněl jsi dodat, že nás to stáklo sakra peněz, a to již od dob první republiky udělat s této zaostalé Hornouherské provincie alespoň přijatelné, trošku kultivované území. Po válce to bylo ještě horší, tam se muselo povinně stavět, aby se obě části vyrovnaly, pak se tam cpalo, aby se to alespoň udrželo. Holt byla to drahá sranda

+2/0
3.6.2012 7:19

midlo

Co by mělo spojovat a rozdělovat..?

Nejde přeci o to, kdo měl jak blízko k Rathovi, ale o to, kdo má/měl jak blízko ke kurupčnímu jednání, ne?

0/0
2.6.2012 20:32

sematam

Dyť je to nevzdělaná banda hokynářů

od které se nedá nic jiného čekat než to co předvádějí.

+3/0
2.6.2012 20:23

Tak nevim

A jak víme

,štěpením se dosáhne čeho?.Jen doufám,že to nezasáhne sousední státy,v dnešní mezinárodně napjaté situaci(Irán,KLDR)je to nebezpečné.Takže přátelé a soudruzi z ČSSD pozor.Ještě válku na nás....

0/0
2.6.2012 20:10

-EaSy-

Re: A jak víme

nukleární velmoc ČR R^R^R^R^

0/0
2.6.2012 20:15

Josef Zelený

20-2=18

Citát z článku: "Rozhodně budu proti tomu, aby krajskou ČSSD očisťovali pánové Urban, Povšík, Seidl či Havlíček."

Můj komentář: Tak tam tedy přijdou jiní lidé. Ale zatímco zmínění pánové Urban, Povšík, Seidl či Havlíček jsou za osmnáct, tak ti, kteří případně přijdou místo nich, budou hádejte za kolik? Ano, správně. Uhodli jste to. Budou bez dvou za dvacet.

Kde také v ČSSD vzít lidi, kteří by byli za více?

+1/0
2.6.2012 20:10

až vyrostu, budu politikem

Re: 20-2=18

Znám jednoho socana, ten je za šestnáct a možná by při troše snahy mohl jít i níž.

+3/0
2.6.2012 20:24

WXYQ

Re: 20-2=18

Jó Rath, pánové, to byl tahoun. Sobotku udělal předsedsou, Dienstbiera protlačil jako prezidentského kandidáta, no pánové, kdo z vás to má. Rathův vliv by mohl závidět i Paroubek. Asi kvalitní vinotéka :-P

Takhle to s ním bylo

http://youtu.be/KE_Obe14CfY?t=4m43s

Upozorňuju, že to není žádná rathovská bžunda!!

+1/0
2.6.2012 21:03

DDPLC

V ODS se mezi sebou nehádají! ODS je jednotná!

ODS totiž vzájemně stmeluje dobrý pocit z poctivosti.

V ODS jsou totiž všichni poctiví!R^

0/0
2.6.2012 20:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.