- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi jediným řešením, jak zamezit náhodným nájezdům do protisměru by byla instalace retardérů ve tvaru hladkého skokánku. Ti co by sjížděli z dálnice by jej klasickou čtyřicítkou - šedesátkou s trošku nepříjemným zhoupnutím "přeskočili", ale ti co by na něj najeli do protisměru, by to cítili jako prudké najetí na obrubák, takže by je to trklo, že je něco špatně. Vlastně něco podobného, jako jedete po vyfrézované vozovce a nevšimnete si jejího konce. A buch, ale tam jsou často ostré hrany.
To bych si nechal patentovat! Výšku skokánku doporučuju asi 50 cm, to zaručí že se na dálnici nedostanou ani ti, kteří dostatečně nezvládají své vozidlo, ani vozidla na hranici životnostI
Nejsou známy jeho podnikatelské či manažerské aktivity, nejel 140 km/h a nedodržoval pravidla řazení.
Jojo, to byl běžnej "vohnout" kterej byl akorát tak hloupej, že špatně najel na dálnici. Pravděpodobně se rekrutoval z těch, kteří se zde rozepisujou, jak mají právo jezdit v levým pruhu i když je pravej volnej, protože nikdo přece nesmí ject víc než 130, a pohoršujou se nad předjetím zprava (který fyzikálně není možný, pokud je řidič v levým pruhu oprávněně).
tuším, že na kroměřížsku jsou brány stavěný aby zachytily auto v protisměru.Žádám o podrobné vyšetření kdo za to může, že ty udaje hned nepoužil, nebo žeby policajti byli na obědě
včera když jsem tam jel tak jich bylo nejméně 20!
"Po D1 se hnala felicie v protisměru, zavinila nehodu a zmizela" ... to museli být Návštěvníci a spletli si rok přistání.
protisměru (bylo to ale blbým značením) pruhů. Reakce byla automatická . po cca 50, 100 metrech ihned co nejvíce ke kraji, blikačky a počkal jsem, až se budu moct otočit. Sice jsem pak hodně objížděl, ale to nevadilo.
Dodneška mám ten mrazivý pocit v sobě.
Pokud ovšem někdo jede 10 min v protisměru, tak nemá řídit vůbec.
A to ti nebylo divný, že najíždíš levotočivě rovnou do rychlýho pruhu?
Přesně, jak tady již někteří píší. Pokud to nebyl vyznavač adrenalinu, a nepozná, že jede v protisměru, nemá za volantem co dělat. A značení, i když není ideální, za to nemůže. Výjezdy a nájezdy na dálnicích a silnicích pro mot. vozidla, jsou pravotočivé, protože se jezdí již od války vpravo. Toto nepozná jen idiot, že není v Anglii.
Tak na to pozor. Nejsou jen nájezdy doprava, ale i doleva. Samozřejmě se při tom musí přejet nebo podjet dálnice a pak teprve odbočit doleva. Jenže, když je mlha anebo nepozorný řidič, snadno se může odbočit už před mostem. Tam by ještě každému mělo dojít, že je něco špatně, když se přiblíží k pruhům dálnice. Ale existují i nájezdy, či spíše rozplety, kde se připojujete na dálnici zleva - tj. do rychlého pruhu. Toto však většinou bývá na městských rychlostních komunikacích.
bych musel zjistit během dvou vteřin. svodidla vpravo, odstavný pruh vlevo. těch sto, max. dvěstě metrů, co bych ujel, bych odcouval zpátky. nechápu, proč tu někdo řeší, že by jel odstavným pruhem k nejbližšímu výjezdu. pokud někdo za bílého dne nepozná, že najel na dálnici obráceně, tak nemá naprosto co dělat za volantem. jiná situace je, jestli to auto ukrad nebo to byl nějaký hec.
to musí člověku při smyslech dojít hned při najíždění, když se musí dostat do pravého pruhu z toho nejvíc vlevo
jestli to nebude tím že se dělá rekonstrukce silnice první třídy mezi kroměříží a hulínem a tento řidič s felícií je po ní zvyklý jezdit při svých svátečních vyjíždkách a teď ho vedla objížďka na nadjezd nad dálnicí ve směru skaštice, kde nepozorností špatně odbočil, značení objížděk je holt u nás tryskní
Značení je tam více než dostatečné. Nehledě na fakt, že každý člověk s minimem inteligence po najetí na dálnici okamžitě pozná, že je v protisměru. A ne že pojede mnoho km proti všem autům...
.
A co je to "tryskní"?