Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Izraeli vypěstovali konopí, které nezkuřuje. Pacienti si stěžují

Vědci v Izraeli zbavili konopí jeho omamných účinků. Vzhled, vůně ani chuť nové odrůdy konopí se neliší od běžné rostliny, pokud si však z ní ubalíte cigaretu, budete na drogový rauš čekat marně. Vědci si slibují, že rostlina pomůže pacientům trpícím cukrovkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

daBmV

Co blbnete?

spousta mistnich chytraku ma reci o minimalne armagedonu a malem bezbradavkovych prsou...problem je vsak, ze nepochopili nic, nebo jen malou cast.                    To, ze vedci dokazali

vyslechtit rostlinu, ktera ma vice CBD a mene THC, tedy je mnohem

vhodnejsi pro cukrovkare, neznamena prece, ze takovou rostlinu budou

davat i lidem, kteri na sve potize potrebuji THC.(po chemoterapii napriklad).          Kdyz v konvencni medicine zavedou novy lek na prujem, nezmizi kvuli tomu z trhu lek na boleni hlavy.           Pro vymazla: proste vypestili model, kterej sice nedava, ale jako lek na cukrovku je krutoprisnej.

mam se tady i vykakat, nebo je to jasne? :-)

+1/0
22.6.2012 1:14

Angis

Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

jaké abstinenční příznaky jsou po travce? 8-o

0/0
31.5.2012 10:17

slava kunst

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

pro autory Idnes jasně těžké, velmi těžké;-D

0/0
31.5.2012 10:54

Angis

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Já to myslím vážně, něco konkrétního jestli někdo zná.. deprese? Obezita?

0/0
31.5.2012 11:03

schima

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Znal jsem pár lidí co měli určitou závislost, ale vzhledem k tomu, že tyto individua si cpali do nosánku i pervitin, tak bych řekl, že spíše trávou vytloukali chuť na perník. Jinak závislost na marihuaně není ...

0/0
31.5.2012 11:13

Angis

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Vytloukat travou chut na pernik.. no tak to hodne stesti..;-D

0/0
31.5.2012 11:19

schima

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

No mě ne, já jsem naštěstí tyhle sračky nikdy neochutnal. Ale máš pravdu, z těch lidí jsou trosky ...

0/0
31.5.2012 11:24

nakorbena_svine

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Tady je krásně vidět to společenské rozdělení tvrdých drog. Kdo šňupe piko nebo meth je troska, kdo kokain tak je na úrovni. ;-D

0/0
31.5.2012 11:26

schima

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

počkej, o koainu tu nepadlo ani slovo ...

0/0
31.5.2012 11:41

nakorbena_svine

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

To je totiž tím, že když se řekne smažka, tak každý vidí závisláka na piku, ale nikdo si nevybaví celebrity, který mají místo mozku z koksu kostku. Nic víc v tom nehledej.

0/0
31.5.2012 11:48

schima

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Smažka na piku si dá s gustem i kokain a funguje to i obráceně. Cokoliv nad marihuanou je životu nebezpečné a vše i s kokianem jsou to drogy tvrdé

0/0
31.5.2012 11:50

nakorbena_svine

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Já si myslím, že závislák na koksu si dá možná jednou meth na zkoušku, ale těžko ho to uspokojí tak jako kokain. Prostě být závislý na kokainu je ekonomicky náročnější, než na piku. Proto chápu, že smažka na na piku s gustem přejde na kokain, pokud na to bude mít finančně. Obráceně tomu tak může být, když závislák na koksu zchudne. Nevidím důvod, proč by měl jít z první  do čtvrté cenové. Takže teď se dostáváme k jádru mé myšlenky. Tedy, že ačkoli jsou oba závislý smažky, tak víc lidí to řekne o tom co si dává piko. Jinak po kokainu prý nejsou takové dojezdy jako u pika, tak to může mít taky svůj vliv na společenský postoj.

0/0
31.5.2012 11:58

schima

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Ano, pro valnou část lidí je smažka i kuřák marihuany, ale to holt věc, se kterou se moc nenadělá ... Ale jinak souhlasím

0/0
31.5.2012 12:01

Angis

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Jo ja to taky přál tak obecně. :-)

0/0
31.5.2012 11:29

nakorbena_svine

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Tady možná najdeš odpověď. Doporučuji pustit si od 10. do 12. minuty. ;-)

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10175540660-mate-slovo/212563230800019-mate-slovo-s-m-jilkovou/

0/0
31.5.2012 11:15

Angis

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

To bych bral jako nasledek, ne jako priznak abstaku =))

0/0
31.5.2012 11:30

nakorbena_svine

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Myslel jsem tím hádajícího se Babiše a toho sedláka, né Doležala. Ikdyž jako odstrašující případ je JXD víc než ideální.

0/0
31.5.2012 11:35

slava kunst

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

takže závislost je psychická spočívající v nutkavé touze po konzumaci. Podobně je to s čokoládou, touha po pocitu libosti a její následné naplnění. Procentuálně je to podobné s konzumenty čokolády. Někdo je prostě od přírody vybaven, tak že snáze podléhá touhám.

Deprese, schizofrenie, paranoia, jestliže má někdo predispozice k duševní chorobě, mohou psychotropní látky chorobu aktivovat nebo prohloubit, ale jak je to statisticky významné nevím.

Obezita, obecně konzumace konopí podporuje chut k jídlu, při léčbě rakoviny a potlačování následků chemoterapie je to jeden z pozitivních účinků.

Tráva není dobrá nebo zlá, ale záleží na rozumu a citu pro míru konzumenta, podobně jako se vším na tomto světě.

To jsem chytrej až čumím.;-D

+1/0
31.5.2012 11:34

Angis

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Díky.

0/0
31.5.2012 11:38

schima

Re: Dotaz na feťáky, pardon , kuřáky -

Příznaky jsou drastické a viditelné, jako příklad bych uvedl některé zdejší články ;-D;-D;-D

0/0
31.5.2012 10:56

Angis

To zas bude "pádů" z lešení..

0/0
31.5.2012 10:15

Graetar

Někomu se to skutečně může k léčbě hodit

Ale jestli se to dostane na černý trh, budu si taky stěžovat :-)

0/0
31.5.2012 9:58

schima

Re: Někomu se to skutečně může k léčbě hodit

;-D;-D

Stížnosti směrujte na svého dealera

0/0
31.5.2012 10:55

schima

Nooo

Takže z přírodního léčiva udělali opět sbírku chemických sr...ek

0/0
31.5.2012 9:46

medved_cz

Re: Nooo

Naopak. Zachovali léčivé látky a odstranili látku fetovací. Takže vyrobili něco jako nealkoholické pivo/víno. To také obsahuje všechny látky zdraví prospěšné ale je bez látky fetovací-alkoholu.

Nicméně se ukazuje, že "léčba marihuanou" je spíše legálním fetem než léčbou. Protože pacienti odmítají stejnou látku, akorát bez toho fetu.

+1/0
31.5.2012 10:02

nakorbena_svine

Re: Nooo

Zásadní léčivá látka obsažená v trávě je tetra hydro canabinol. Tím, že Židi vymysleli něco, co už dávno vymyšleno je (technické konopí) a odstranili z ní "fetovací látku", tím tu bylinu k léčebným účelům znehodnotili. To srovnání s nealko pivem a vínem pokulhává, protože tyto produkty nemohou co do prospěšnosti zdraví jejich alkoholickým protějškům konkurovat ani ve snu. Samozřejmě je důležité dodat: "všeho s mírou".

0/0
31.5.2012 10:44

daBmV

Re: Nooo

mno. oni ti Židi, udělali pro výzkum lečebných účinků konopí víc, než kdokoli jin na světě. Za vydatné pomoci profesora Lumíra Hanuše (v místní rubrice Kavárna je s ním velmi poučný rozhovor). Objevili toho spoustu, to si nastudujte sám , nicméně na řadu problémů-obtíží zabírá opravdu ta "fetovací" látka, tedy THC. To, co teď vytvořili, je podle odborného článku na serveru, kterému můžeme (a nemusíme) věřit, varianta pro cukrovkáře a věřím tomu, že velmi přesně odstranili pouze to, co opravdu nepotřebují. Neutralizovali účinky THC a zvýšili působení další substance CBD, neboli cannabidiolu (http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabidiol). Lidem po chemoterapii, stále nechají tu s ~11,5% THC. Která látka je zásadnější, mi přijde trochu žabo-myší spor. ;-)

0/0
21.6.2012 23:36

schima

Re: Nooo

Jelikož jedna z léčivých látek je THC, tak mi vysvětlete, co nyní teda léčí :-)

0/0
31.5.2012 10:58

daBmV

Re: Nooo

takze jste zase nic nepochopil...

0/0
22.6.2012 0:33

ODSCSSD7

no "efekt navykovosti" postrada i ta stara dobra trava

takze nevim co resi

+1/0
31.5.2012 7:53

schima

Re: no

Taky jsem si nepovšmil závislosti na marihuaně ....

0/0
31.5.2012 9:48

Angis

Re: no

A to ji kouříš už dvacet let 3x denně...;-)

0/0
31.5.2012 10:21

schima

Re: no

;-D;-DR^

0/0
31.5.2012 10:54

Gamehoror

U článků by povinně měl být přiložen i obrázek autora.

To snad dnes ví už každé desetileté dítě že existuje i technické konopí.

Fakt by mne často zajímal typ lidí co plodí takové články abych věděl komu se zdaleka na ulici pro jistotu vyhnout.

+3/0
31.5.2012 6:46

dzji

Re: U článků by povinně měl být přiložen i obrázek autora.

a co má technické konopí společného s nově vyšlechtěným izraelským konopím???

0/0
31.5.2012 7:35

luki

Re: U článků by povinně měl být přiložen i obrázek autora.

že nemáme věřit všemu, co se někde říká nebo píše :-)

0/0
31.5.2012 7:42

dzji

Re: U článků by povinně měl být přiložen i obrázek autora.

to jistě, ale zakládající příspěvek tohoto vlákna mi připadá zcela mimo téma, o kterém ten článek píše

0/0
31.5.2012 7:42

Bask1

Re: U článků by povinně měl být přiložen i obrázek autora.

Zakládající příspěvek byla přesně i má reakce na tento článek. Nejsem znalec, ale pokud vím, existuje technické konopí, které se od toho přírodního liší tím, že neobsahuje thc. Pokud ho tedy ubalíte a vyhulíte, užijete si všechny požitky chuti, ale nebudete v rauši. Jak se liší od té izraelské novinky, to nevím.

+1/0
31.5.2012 10:50

daBmV

Re: U článků by povinně měl být přiložen i obrázek autora.

a kdyz neco nevim, tak to napisu do diskuse, aby to vsichni videli! :-P dohledejte si s Gamehororem rozdily mezi CBD (Cannabidiol) a THC (delta-9-tetrahydrocannabinol), treba tomu budete rozumet vic.

0/0
22.6.2012 0:48

libyn 3

Re: U článků by povinně měl být přiložen i obrázek autora.

oboje stojí za prd

0/0
31.5.2012 7:42

Angis

Re: U článků by povinně měl být přiložen i obrázek autora.

http://vice.idnes.cz/novinari.aspx?idnov=1950

 

Na konci každého článku je taková malá zkratka, na kterou když kliknete autora zříte a ještě se o něm něco málo dozvíte.. ale těžko chtít něco náročného po autorovi, když čtenáři nezvládají něco takhle jednoduchého.

+1/0
31.5.2012 10:22

slava kunst

autor má asi mocnej model

možná vlastní sklizeň.;-D

0/0
31.5.2012 2:09

schima

Re: autor má asi mocnej model

Vzhledem k pozdnímu odpoledni autor pravděpodobně odpálil tradiční večerní žilku izraelského modelu a jelikož huba byla zvyklá na modely z holandska, tak sepsal tento moták ;-D;-D

0/0
31.5.2012 9:49

slava kunst

Re: autor má asi mocnej model

jj autor by si měl lépe vybírat co do tý huby vrazí. Některé modely mu fakt nedělají dobře.

0/0
31.5.2012 10:51

Lord Havelock Vetinari

A já se ptám,

co je komu po tom, zda po něčem budu zhulený jak papuč, nebo nebudu? Není to tak jako náhodou moje věc, pokud tím někdo jiný nebude poškozen na svých právech, nebo nevznikne pojistná událost?

pozn.: nekouřím nic a ani nechci.

+2/0
31.5.2012 2:08

dzji

Re: A já se ptám,

No nic do toho nikomu není. Až uvidíte chlapa, jak se chystá skočit z mostu, tak mu popřejete šťastný let. Nebo ne?

0/0
31.5.2012 7:37

slavka1

Re: A já se ptám,

Fajn, takže od zítřka se bude prodávat už jenom Pito a dětské šampaňské? Protože u alkoholu to hrozí taky - resp. víc. A pro jistotu by se mohl zakázat prodej ostrých předmětů, protože by se s nimi mohl člověk zranit... Vlastně asi by bylo nejbezpečnější dát všechny lidi do svěrací kazajky.

0/0
31.5.2012 8:14

Kenneth 706

Pokud jde lidem skutečně jen o léčebné účinky

tak si nemají na co stěžovat. Pokud se na ně jen vymlouvají, tak mají smůlu. Já myslím že R^

0/0
31.5.2012 0:10

wimpy67

Re: Pokud jde lidem skutečně jen o léčebné účinky

myslíš si blbě. Řeč je pouze o cukrovkářích. Naprostá většina těch, kteří to využívají skutečně k léčení, potřebuje THC. Tohle je jen proto, aby farmaceutické firmy zase mohly rejžovat na téměř neúčinném zboží.

+1/0
31.5.2012 0:16

daBmV

Re: Pokud jde lidem skutečně jen o léčebné účinky

to je ale blabol... jestli vam to porad nedoslo, tak vyslechtili rostlinu, ktera je pomerem latek pro cukrovkare mnohem vhodnejsi nez dosavadni "modely". v cem spociva jeji "neucinnost"? ze misto ucinne latky THC prevazuje ucinna latka CBD? na bolest hlavy si berete endiaron???"pouze " cukrovkaru je v jejich lecebnym programu celkem dost a dostavaj do ruky ususeny kytky...

0/0
22.6.2012 0:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.