Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtyři mrtví z nehody u Hrádku měli v sobě alkohol, ukázala pitva

K nehodě škodovky u Hrádku nad Nisou, při níž zemřeli čtyři lidé, mohl kromě rychlé jízdy přispět i alkohol. Soudní pitva ho podle policie prokázala u všech čtyř mrtvých pasažérů včetně řidiče. Pátý spolujezdec, devatenáctiletý mladík, stále leží ve vážném stavu v liberecké nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

starec.k

No, hlavně že nesejmuli

třeba nějakou slušnou rodinku v protijedoucím autě.

+2/0
31.5.2012 12:21

franta-t

Proč řeší alkohol u spolujezcdů?

Jako spolujezdec nemůžu být namol? 8-o Co to má společného s tím, že se vysekali? Za to, co se stalo, může řidič, ne spolujezdci

+1/0
30.5.2012 21:47

zorro_rojo

Re: Proč řeší alkohol u spolujezcdů?

Samozrejme ze muzete byt namol. Ale musite pouzit bezpecnostni pasy.

A... popravde, predpokladam ze to jestli byli opili nebo ne ma vliv i na pojistne plneni. (byli-li pojisteni)

Ale jim to muze byt celkem fuk.

0/0
30.5.2012 22:44

franta-t

Re: Proč řeší alkohol u spolujezcdů?

Takže jako spolujezdec musím zaplatit nejdřív pojišťovně, aby potom, co mě anonymní kamoš vezme domů z akce, mi dala v případě pojistné události nějakou korunu (a bůhvíjestli ji dostanu)? Trochu divné zákony

0/0
30.5.2012 23:30

kockazpassau

Re: Proč řeší alkohol u spolujezcdů?

on píše blbosti. Pojišťovna odmítne vyplatit pojistné plnění jen v případě pokud si svoji smrt nebo následky úrazu sám způsobíš pod vlivem alkoholu. Toto samozřejmě není případ těch spolujezdců, jim smrt zapříčinil s největší pravděpodobností řidič a pokud by přežil, byl by i souzený. V jeho případě by pojišťovna jistě plnění zamítla.

0/0
1.6.2012 15:20

kockazpassau

Re: Proč řeší alkohol u spolujezcdů?

tak si nejsem jistá, zda pří úmrtí spolujezdce při dopravní nehodě může pojišťovna odmítnout pojistné plnění, když o přímé souvislosti mezi jejich opilostí a smrtí se v tomto případě nedá mluvit. Něco jiného je řidič.

0/0
31.5.2012 7:19

kockazpassau

Tak jak nad tím uvažuji

a protože jsem je znala a měla ráda, tak jsem ráda, že byli opilí, protože takhle měli tu smrt si myslím snažší.

+1/0
30.5.2012 20:49

devlop

Černé BMW

Dovolil bych si upozornit na jednu zvláštnost v diskuzích o automobilových nehodách. Protože se nehoda stala v oblíbeném českém lidovém voze, tedy "oktávka v metle a v tédéíčku", diskuze se točí kolem pravého důvodu nehody, a to pochybení řidiče jako takového. Nehodnotí se řidičovo sociální postavení, stáří a výkon auta, možné zápletky s drogovou mafií a především nedochází ke škatulkování všech řidičů vozu Škoda Octávia jako vrahů, opilců a frajerských tupců. Kdyby naprosto stejný řidič boural v BMW, jehož pořizovací cena byla naprosto stejná jako je u této Octávie, rázem by z něj byl drogový dealer a pasák, omílalo by se neustále dokola to, že všichni řidiči této značky jsou stejní atd. Přitom je to vždy stejný scénář, problém je vždy a jen v jednotlivci, řidiči, který svým neuváženým jednáním sprovodí ze světa sebe a bohužel i jiné lidi. Myslete na to, až zase budete psát do diskuze s vděčným, novinářským názvem "Nehoda černého BMW..."

+1/0
30.5.2012 19:30

HIP_HOP_4_EVER_

kockazpassau:

Jste místní???

0/0
30.5.2012 19:11

kockazpassau

Re: kockazpassau:

bydlela jsem tam tři roky než jsme se odstěhovala i tu silnici velice dobře znám, najezdila jsem se tam opravdu hodně. I rynoltický kulturák znám a všichni tito mlaďasové ho mají ve velké oblibě.

0/0
30.5.2012 19:25

HIP_HOP_4_EVER_

když už jel pod vlivem, tak měl jet alespoň pomalu a ne ..

...jak na rallye ...teda já bych alespoň pomalu  jel, když už bych musel...(což sem zatím nikdy nemusel a pokud nebudu muset nepojedu) dle mého:těžko pochopitelné ,si naložit tolik lidí do auta na moje triko a k tomu jet až  napodlahu(to asi ani za střízliva v pětko) co od toho čekal???Řešíte pásy.Ano,ale pokud by tam jel max  60 KM/H a museli by je mít všichni ,když už...poslední pro mě nepochopitelná věc ocitnout se v levo,když je zatáčka pravá...když už jel "rychle" tak už v tu chvíli bylo pozdě na všechno .o tom to celé bylo.podle mě nejhorší na tom je, že 2 lidi z toho auta měli věk kdy by měli mít trochu rozumu a navzájem se haltnout po pár na haluz projetých zatáčkách v plné rychlosti.Rozum bohužel v  tomto případě chyběl . Kolik toho v sobě šofér měl teď nikdo neví,ale uvidíte, že toho  moc nebude...

0/0
30.5.2012 18:41

HIP_HOP_4_EVER_

Re: když už jel pod vlivem, tak měl jet alespoň pomalu a ne ..

.Znal terén a nejel tak tudy "poprvé" proto tak vysoká rychlost,zapoměl však na okolnosti popsané výše dle mého...nemůžu tvrdit mám odježděno málo ale sem dost mladý a pár takových tupců znám.Já sem si pořídil dost mladé,silné auto v tuningu ,jelikož se mi to líbí a baví mě to,jelikož je to mazel a ne abych si něco dokazoval na šroťáku....ale to jen tak mimo řeč.

0/0
30.5.2012 18:42

HIP_HOP_4_EVER_

Re: když už jel pod vlivem, tak měl jet alespoň pomalu a ne ..

Tak příště až se z vás někdo na červenou postaví vedle mě např. se svojí trojkovou ochcávkou v pitomym tédéíčku(většinou co tak vidím ,tak jsou to vyzrálí zkušení řidiči) a ví,že si není co dokazovat a stejně dokazuje,tak mu dám prostor tak jako vždy....baví mě to sledovat jak přepaluje tu naftu jak dýmovnice a myslí si jak mu to nejede....;-D ..ale co sem chtěl říci.je dobré vědět jak se vůz chová ,třeba i ve 200km/h na dálnici.jsou na to ,ale příhodnější okamžiky než v 5ti lidech tlačit co to dá...úplně zbytečná smrt...upřímnou soustrast pozůstalým. A vy všichni předpisoví ,deně chce se mnou závodit nějaký táta s dětmi...to je smutnéRv  jezděte opatrně

0/0
30.5.2012 18:42

HIP_HOP_4_EVER_

Re: když už jel pod vlivem, tak měl jet alespoň pomalu a ne ..

mimochodem je mi 23let jezdím od mala a dokázal jsem si už dost...nějaké trofeeje z amatérských rallye závodů s mojí starou KIT Filckou .na odreagování super ale taky málem bylo kolikrát namále(při závodu)...zatím bez ......lepší být ticho ..klepu nadřevo;-)

0/0
30.5.2012 18:53

kockazpassau

Re: když už jel pod vlivem, tak měl jet alespoň pomalu a ne ..

ten řidič jezdil podobným stylem vpodstatě stále a byl tím všeobecně známý, ale vycházelo mu to, vždy dojel ok. Ten druhý spolujezdec (29 let) už jednou vážnou nehodu měl, ale vyvázl snad bez zranění, ale měl odebraný řidičák, ale myslím, že auta miloval a tušil, že budou i jeho zkáza. Mě jen mrzí, že do toho svého ježdění a dalších věcí tahali ty mlaďasy, to jim vyčítám.

0/0
30.5.2012 18:49

HIP_HOP_4_EVER_

Re: když už jel pod vlivem, tak měl jet alespoň pomalu a ne ..

Rvjj věřím.bylo to to vše do očí byjící:-/...jj tak dlouho se chodí ze džbánem pro vodu až se... máte svatou pravdu plně souhlasím .díky za informaci:-/

0/0
30.5.2012 18:59

kockazpassau

Tak jen nechápu,

když jsou spolujezdci opilí, proč je někteří odsuzují. A řidič si mohl dát klidně jen jedno pivo. Ale tady je zase moralistů. Všichni jste jako andělé, co?

+3/0
30.5.2012 18:13

zorro_rojo

Re: Tak jen nechápu,

Tak jako andele asi ne. Ale i kdyz si dam jen jedno pivo, za volant na silnici nelezu aspon hodinu. Pro sichr.

A nejen kvuli tomu ze zastavit me policajti, mam papiry v cistirne. Proste nemam potrebu neco takoveho delat.

0/0
30.5.2012 22:50

Chytry.Levicak

nevím co češi na tom chlastu vidí

že jej musí pozřít i před jízdou.;-O

0/0
30.5.2012 18:05

Chytry.Levicak

vidíte já to říkal

bud rychlá jízda nebo chlast

+1/0
30.5.2012 18:04

proč121314

zblbnout 16 ti lété jak snadné

soudit v tomto případě pouze ty dospělé - namachrovaný týpek věčně pod vlivem drog a alkoholu a tohle Ho... si za sebe posadí dvě stále ještě děti, v tom nejsložitějším věku , proč aby si dokázal že ho někdo obdivuje za co? za to jaký je to frajer věčně vysmátý Hov.. buď zhulený nebo sjetý tu sem tam nějaký perníček proč soudit ty mladý jen škoda dvou mladých životů a rodiče ty si budou stále vyčítat že děti pustily ven ,ale přivázat je nemohly

+1/0
30.5.2012 17:41

kockazpassau

Re: zblbnout 16 ti lété jak snadné

nevím, znala jsem je teda ty dva starší, podle mě spíš někdy vykouřili jointa a to nepovažuji za zločin. Samozřejmě pili alkohol a to ne málo. Ale zejména na toho mladšího vzpomínám jen v dobrém, nikdy by nikomu neublížil. Byl to fajn kluk. RIP Charlie, nikdy nezapomeneme!

0/0
30.5.2012 18:17

MayaMoya...

pro: Pán_Zlobrů

Hele, zeptám se tě a chci pravdivou odpověď. Zemřel, nebo zranil se ti někdy někdo blízký v autě kvůli nějakému namistrovanému paku? Pokud ne, nemůžeš nikdy tyhle ostrý reakce pochopit.

0/0
30.5.2012 17:25

Luxy

Re: pro: Pán_Zlobrů

nesmysl

0/0
30.5.2012 17:27

MayaMoya...

Re: pro: Pán_Zlobrů

proč myslíš? Rozveď to...fakt...;-)

0/0
30.5.2012 17:28

Luxy

Re: pro: Pán_Zlobrů

rozvádět to nechci, ale každý je jiný a vyrovnává se různě

0/0
30.5.2012 17:36

nenovak

Re: pro: Pán_Zlobrů

Něco podobného se stalo v příbuzenstvu. Nezemřel nikdo z příbuzných, což asi není podstatné. Rok jsem nechtěl řídit auto a měl jsem strach z automobilové dopravy. Po dvou letech to odeznělo. Je těžké se vyrovnávat s tím,  že zemřeli mladí lidé ve věku kolem 25 let.

0/0
30.5.2012 23:17

:::.Radin

nestačím se divit co mezi náma žije

v diskuzi se obhajuje jednání ožralejch děcek který mohli zavraždit kohokoli z nás, mohli zavraždit kohokoli z nažich nejbližších a vy je přez to obhajujete? Obhajujete děcka který v 16 chlastají? To vám přijde normální? Přijde vám normální se v 16ti pasovat do role potencionálního vraha? 8-o No nestačím zírat co lidí se tady za mlada bavilo tím že smrtelně ohrožovali ostatní. Teda sem si myslel že jsem byl za mlada grázl, ale asi se vám nehrabu ani po kolena. 8-o No nic dál tady litujte lidi s náturou vrahů, stačí se podívat do statistik kolik nevinejch jim podobní ročně zavraždí, ať děti, rodiče malejch dětí, celé rodiny ... A to jen pro to že se im to toleruje a svádí se to na mladickou nerozvážnost?

+10/0
30.5.2012 16:36

Luxy

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

Přece neřídí opilí jen mladí, ne? Nevím, že by to někdo toleroval, pochybuji, že by to jejich rodiny schválily, kdyby měly tu možnost. A to že někdo v 16ti napije? No, tak asi taky budu potencionální vrah, když jsem si v těchto letech dala pivo a stačilo mi jedno, aby to se mnou zamávalo ;-D

0/0
30.5.2012 16:42

:::.Radin

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

takže chování těch spratků ti přijde v pořádku 8-o No sem zvědavej co vypěstuješ ze svejch ratolestí :-/

+1/0
30.5.2012 16:49

Luxy

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

já to přece neschvaluju, ale rozhodně bych jim nepřála zrovna takový trest, o který se postarali a z kterého ty máš radost. jinak jestli pěstuješ svoje ratolesti, tak to musí být zajímavá odrůda. já je vychovávám

0/0
30.5.2012 16:52

:::.Radin

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

o tom že je vychováváš právě trochu pochybuji. Shodou okolností mám 16ti letou dceru, tak si to tak nějak dokážu představit. Vidím moc dobře jaké má kamarády, jací lidé se kolem ní pohybují, jak se chovají, jaké jsou mezi nima rozdíly jak ve výchově tak v chování ;-) Jinak přeji pevné nervy při rozumné výchově, je to sranda ;-)

0/0
30.5.2012 16:58

Mysel

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

Vidite? A co teprve ti kamaradi / znami, ktere nikdy neuvidite. :o)))))

+1/0
30.5.2012 17:06

kockazpassau

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

jen aby ses jednou nedivil. Ty děti, které musí doma poslouchat jako hodinky se později, když ochutnají svobodu chovají jak utržení ze řetězu. A být tebou tak se nerouhám

+2/0
30.5.2012 18:21

macarát

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

Blablabla. Doma jsem poslouchal, sám už mám vlastní děti, ale ještě jsem tedy nikdy neměl potřebu řídit ožralý nebo dělat nějakou podobnou krávovinu.

+1/0
1.6.2012 15:09

kockazpassau

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

prostě vzor všech ctností, ale takoví suchaři mě nikdy nepřitahovali. Nuda.Lépe žít nadoraz než se v životě unudit.

0/0
1.6.2012 15:17

macarát

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

Vzor všech ctností rozhodně ne, ale žít na doraz způsobem, který ohrožuje zdraví ostatních lidí, je krávovina, ke které skutečně nevidím důvod. Je spousta zábavy, kde si člověk užije adrenalinu až až a ohrožuje jen svoje zdraví.

+1/0
5.6.2012 23:33

sandar

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

řidiči bylo 30, ale souhlas s tím, že obhájit se to nedá...bohužel se to děje, ale takovým, kteří to udělají opravdu z mladické blbosti přeji to, aby měli nehodu, při které nikoho jiného nezraní a sobě také moc neublíží, neb to je zkušenost k nezaplacení a podruhé už něco takového neprovedou. Pokud ano, tak to už je bez komentáře...Rv

+2/0
30.5.2012 16:49

Pán_Zlobrů

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

nemá smysl ty zamindrákovanej človíčku na tebe reagovat. Ztráta času. Hrej si ty svoje moralistický hry. Až dojde na tebe, doufám že přestaneš házet kamenem...:-/

+1/0
30.5.2012 17:12

kockazpassau

Re: nestačím se divit co mezi náma žije

kdybys byl trošičku inteligentní, nikdy bys nikoho nesoudil........

0/0
30.5.2012 18:19

Hrabě Monte Cristo 2011

No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

že s řidičem, který je v podnapilém stavu se společně do auta NESEDÁ!!!!!!!!;-€;-€;-€

Je třeba to svým ratolestem neustále říkat, každý den!!! každý den!!! každý den!!! Mladý člověk podléhá snadno vlivu ostatních a pocitu, že se mu nic zlého stát nemůže!!!Rv!!!!

0/0
30.5.2012 16:01

Pán_Zlobrů

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

vidíš, mě to taky kdysi rodiče říkli každý den a párkrát jsem podobnou pitomost taky udělal. Za chyby se platí, ale rozhodně není na místě (krom řidiče) někoho odsuzovat...

+1/0
30.5.2012 16:04

Hrabě Monte Cristo 2011

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

ok!! To se nedá vyloučit, ale říkat by se to mělo.

0/0
30.5.2012 16:09

MayaMoya...

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

Já jsem takovouhle pitomunu neudělala nikdy. Vždy jsem věděla, že je to blbost. Radši jsem šla pěšky, nebo si tu zábavu nechala holt ujít. Nechápu, proč máte pořád potřebu t ty namistrovaný blbečky omlouvat.

+3/0
30.5.2012 16:12

Luxy

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

Já jsem to taky nikdy neudělala a neudělám. Nikdo tady neomlouvá chyby, které udělali, ale rozhodně ne každý má na to stejný pohled a bude se tady nad tím radovat a chvástat svojí dokonalostí.

0/0
30.5.2012 16:19

MayaMoya...

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

až ti nějakej podobnej xindl zabije někoho, koho jsi měla ráda, budeš muvit jinak...n, že bych ti to přála. Ale pamatujte si, že alkohol prostě za volant nepatří. Nikdy a nikdy. Ti ostatní, kdyby měli mozek, mohli žít.

0/0
30.5.2012 16:20

Luxy

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

S tím, že alkohol za volant nepatří souhlasím. Jo, a to je přesně ono, soudíte, děláte závěry a přitom nevíte, neznáte.

0/0
30.5.2012 16:29

MayaMoya...

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

??

+1/0
30.5.2012 16:32

Pán_Zlobrů

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

ale já tohle přesně píšu, Řidič byl ožralej blb co zabil daší díky jejich hlouposti, že s ním vlezli do auta. Nechápu co tady řešíte. A že mi je těch ostatních líto? No a co je Vám sakra po tom. Ne každej je dokonalej a bezchybnej  jako Vy. Já byl taky blb a dělal voloviny. Zasloužil sem se zabít? Dnes mám firmu, zaměstnávám 15 lidí. Ne každej kdo udělá v životě blbost je jouda co si zaslouží zemřít. Nebo o co Vám vlastně jde???

+2/0
30.5.2012 16:47

MayaMoya...

Re: No tak byli nalitÍ a tím pádem nevyhodnotili správně situaci

Jde mi o to, aby lidi jezdili normálně a neohrožovali ostatní. Jde mi o to, aby vožralí chcápci za volantem už nikdy neměli možnost někoho ohrozit. Jde mi o to, abyste si uvědomil, že to, že jste byl v mládí voulem, nezanemá, že můžete obhajovat jednání jiných voulů. Mladost není omluva...

+1/0
30.5.2012 17:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.