Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Západ se naštval kvůli masakru v Húlá, syrští diplomaté balí kufry

Páteční masakr ve městě Húlá rozzlobil mezinárodní společenství. Syrské diplomaty vyhostily USA, Francie, Německo, Itálie, Kanada, Velká Británie či Nizozemsko. Zmocněnec OSN a Ligy arabských států pro Sýrii Kofi Annan se mezitím v Damašku snažil přimět syrského prezidenta Bašára Asada k zastavení násilí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

WoCoGo.v2

no jo

nejaka poblbana rezoluce a vyhosteni par smejdu to vrazdeni jjiste zastavi ze..maji smulu,ze tam holt neni ropa,to uz by litaly stihacky a cistili to,takhle se budou kravatari pohorsovat,ale lidi budu dal umirat..na bliti

0/0
30.5.2012 20:24

kaktusak

Re: no jo

Lidi tam umírají právě vinou Západu, který podporuje islamisty.

0/0
30.5.2012 23:39

Amora

A co takhle pohled z druhé strany - nebuďmě až tak moc ovce.

http://www.zvedavec.org/komentare/2012/05/4989-jak-media-manipuluji-sverejnym-minenim-ve-prospech-zmeny-rezimu-v-syrii.htm

+1/0
30.5.2012 14:54

harkonnen

Re: A co takhle pohled z druhé strany - nebuďmě až tak moc ovce.

dobrá snůžka lží, například že útok byl proveden noži atd

+1/0
30.5.2012 17:26

morre

Nevím

K čemu je OSN...Nikdy nebude zásah proti tyranovi /zvlášt v arabských zemích/bez rizika,či nepředpokladaných důsledků,Ale tyto zvěrstva jsou myslím dostatečným signálem /není to ojedinilý případ/k použití síly ...Synonymem pro Osn-bezzubost,lhostejnost,nekompetentnost,bojácnost..Rv

0/0
30.5.2012 10:45

Kicker

Re: Nevím

A co když si Rusko a Čína řeknou, že hloupost a naivita v nadnárodní organizace v EU překročila hranice? A pošlou sem svoje vojska, aby nám tu vysvětlili, že to tu děláme špatně? Protože i tady jsou lidé, kterým se tenhle systém nelíbí. Je to v pořádku? Asi ne. Každý stát si musí vnitřní záležitosti vyřešit sám, protože za zahraniční pomoci se ještě nikdy nevyřešili. Jen se oddálí a nebo prohloubí daný problém.

+1/0
30.5.2012 10:57

morre

Re: Nevím

Pak tedy osn nemá žádný význam..Je rozdíl -když se mi něco nelíbí, a být obětí hromadné vraždy

státního aparátu či jeho sympatizantů,bez možnosti obrany a zastání

+1/0
30.5.2012 11:16

kaktusak

Re: Nevím

Jestliže něco píšou v novinách, ještě to nemusí být pravda.

0/0
30.5.2012 23:37

kaktusak

Re: Nevím

Proti Saúdským tyranům nikdo nezasáhne, ovšem proti demokraticky zvolené syrské vládě ano.

0/0
30.5.2012 23:38

looking

proč by to dělal ?

Co by tím Asad získal ? Tohle je jasná práce teroristů, stejně, jako v Lybii, s jediným účelem - získat podporu k násilnému svržení režimu. Obětují pár dětí , rozmáznou to do světa a natáhnou ruce. Jakýkoliv "bojovník za svobodu" s kulometem v ruce je gauner a všude ve světě, i v USA a tzv. demokratických zemích by na ně poslali okamžitě armádu. Stejně, jako to udělal i Asad.

+1/0
30.5.2012 10:14

rigel

Re: proč by to dělal ?

Presne tak. Priklad je Waco. Po pouziti tanku na uzemi USA ,vysledek byl 74 mrtvych vcetne zen a deti.

0/0
30.5.2012 16:30

xylinder

Kolik asi bude muset umřít lidí...

...aby si Číňani a Rusové přestali masírovat ego? Z těhle zastydlých fakticky diktatur bez špetky svědomí je mi blivno... Je naprosto jasné, že v Sýrii po sobě nestřílí pár špionů a provokatérů a naše slavná civilizace udělá co? Velký nic, v zájmu suvernity státu na vlastní vyvraždění... ach jo...:-/

0/0
30.5.2012 7:06

piouyt

Zapad a teoriste z Al Qeada jsou na jedne strane proti Asado

.Kazdy ma svuj zajem v te zrudne valce proti Syrii.

+1/0
30.5.2012 0:03

m4xp0w3r7

Re: Zapad a teoriste z Al Qeada jsou na jedne strane proti Asado

no protiamerikánci maj jasno ;-D

+3/0
30.5.2012 0:19

pouyt

Re: Zapad a teoriste z Al Qeada jsou na jedne strane proti Asado

Proti strkani nose do cizich p...je povinost vsech slusnych lidi

+1/0
30.5.2012 6:29

Sharpe

Re: Zapad a teoriste z Al Qeada jsou na jedne strane proti Asado

Konecne s tebou mohu souhlasit, ze syrska vlada udelala chybu, ze podporovala al Kaidu. Ted se vdeku nedockala.

+1/0
30.5.2012 1:07

pouyt

Re: Zapad a teoriste z Al Qeada jsou na jedne strane proti Asado

Jo,Sadam Husein mel ZHN,a pripravoval utok na USA

+1/0
30.5.2012 6:27

kaktusak

Obvyklý masakr na objednávku "prodemokratických sil"

jako pokaždé, když imperialisti potřebují záminku k agresi.

+8/0
29.5.2012 23:22

lesobaron

Re: Obvyklý masakr na objednávku

;-D;-D;-D ty jsi se v té večerní univerzitě marxismu leninismu fakt neflákal ...

+18/0
29.5.2012 23:28

Kotrčova vystrčená zádel

Re: Obvyklý masakr na objednávku

http://static.prisonplanet.com/p/images/may2012/280512shot1.jpg

0/0
30.5.2012 11:55

Fantomas III.

bůhví jak to bylo

jestli třeba povstalci ty děti neobětovaly, aby Západ začal konečně něco dělat a zasáhl v jejich prospěch. Jestli už to nejsou spíš teroristé než povstalci, mě přijde, že ani neměli zájem, aby příměří vydrželo...

+3/0
29.5.2012 22:35

Kicker

Re: bůhví jak to bylo

No ti lidé už podle mě tak nenávidí vládnoucí kliku, že by je vraždili stejně, jako oni je, takže už tam rozdíl není. Ale věřím, že je tam pořád dost rozumných lidí, kteří prostě chtějí lepší stav věcí i bez vraždění, ale se soudy.

+1/0
29.5.2012 22:44

Sharpe

Re: bůhví jak to bylo

Zajivave jsou zminky Peroutky a par jinych vyznacnych emigrantu, kdyz po uteku na zapad vysvetlovali lidem na zapade, ze komunisticka strana se dostala k moci nelegalne a oni se jich ptali . A proc jste to nedali k soudu ? Takze nic noveho

0/0
29.5.2012 22:57

Kicker

Re: bůhví jak to bylo

A tak já myslím soudy po převratu, ne je dát k soudu teď. :D

+1/0
29.5.2012 22:59

Sharpe

Re: bůhví jak to bylo

Hemmingway ve sve knize "Komu zvoni hrana"rika porazenym neni dano zadne slovo a vitezove hrozne lzou,  Jinak se domnivam, ze kdyz se nepodarilo zjednat spravedlnost v nasem narode a pohnat k zodpovednosti alespon ty nejhorsi vrahy s doby komunismu o kterych ostatne verim, ze jen vyuzili prilezitosti ukojit svoje sadisticke choutky a byli by to delali pro kazdy rezim co by jim dal prilezitost, tak bych nejakou spravedlnost po vitezne revoluci v Syrii neocekaval, ale mozna, ze jsem prilis  skepticky

+1/0
30.5.2012 2:21

Sarka G Weatherwax

Bajecna prilezitost pro vsechny bleeding hearts

ukazat co je opravdu v nich. Ona je jedna vec si zademonstrovat v bezpeci Londyna, Parize, Berlina ci Ottawy za prava palestinskeho lidu a proti predpokladanemu nehumannimu zachazeni s timto ( a pak si jit ke Starbucks dat vydatne kaloiricke Latte); uplne druha a zcela jina vec je pak strcit cumak tam, kde se opravdu, ale skutecne vrazdi ve velkem a postavit se tyranovi celem. Nejak porad nevidim ty davy demonstrujicich Vsespravedlivych za prava syrskeho lidu na zivot (o svobode ani nemluvim)  :-/

0/0
30.5.2012 3:11

m4xp0w3r7

Re: bůhví jak to bylo

Nikdo neví jak to bylo. Ale Asadovi milice utržené ze řetězu, mi připadají drobek pravděpodobnější, než že si utlačovaní lidi pobijou vlastní žena a děti s vidinou nějakého vzdáleného vítězství ;-);-)

+1/0
29.5.2012 23:16

kaktusak

Re: bůhví jak to bylo

Spíš to vypadá na islamisty utržené ze řetězu.

0/0
29.5.2012 23:23

m4xp0w3r7

Re: bůhví jak to bylo

jo a vraždí svoje spřízněnce a přeživší to pak potvrzují, ty máš té propagandy moc

+1/0
30.5.2012 0:15

Ejsí

OSN je neschopné

Na co čekají? Stejně jako v bývalé Jugoslávii. Až se tam vyvraždí víc lidí?

Je to hnus!!

+2/0
29.5.2012 21:27

Sharpe

Re: OSN je neschopné

Ovsem stale je dost lidi, kteri rikaji, ze se vrazdeni v Jugoslavii zastavovat nemelo a melo se tomu nechat volny prubeh, az by se zastavilo samo. Takze vzdy jsou dva tabory nazoru

+1/0
29.5.2012 21:59

m4xp0w3r7

Re: OSN je neschopné

Počkej někdo ti tady vysvětlí, jak válku v Jugoslávii začali Albánci a USA ;-)

0/0
29.5.2012 22:09

Sharpe

Re: OSN je neschopné

No tak by sem mu uznal, ze USA slo jemn o to zmocnit se jugoslavske ropy a pokracovali by sme dal, nema smyl diskutovat s fanatiky, kteri knflikt s Jugoslavii vidi jako stretnuti mezy andeli a dably. Ovsem nekteri srbove mi argumentovali, ze to bylo jako vred, ktery se mel nechat vyhnit bez zasahu z vnejsi. Neco na tom je. Oni dobre ovsem vedi, ze jako nejlepe vyzbrojeni by asi vyhrali.

+3/0
29.5.2012 22:24

greenalien

Re: OSN je neschopné

To byl argument nejen Srbů, ale i různých "pragmatiků" kteří se báli opakování situace na blízkém východě. Jenže nechat tomu volný průběh by znamenalo úmrtí stovek tisíc lidí a oproti tomu máme už tak deset let mír. Ovšem, Srbové za to nejsou rádi, ale to vem čert.

+1/0
29.5.2012 22:29

kaktusak

Re: OSN je neschopné

Ano, všechny války v Jugoslávii podněcoval americký režim.

0/0
29.5.2012 23:20

Sharpe

Re: OSN je neschopné

Neslo by to rozsirit na vsechny valky na svete ?

0/0
30.5.2012 2:23

pouyt

Re: OSN je neschopné

Amici jeste nezavrazdi vsude na svete?

0/0
30.5.2012 6:30

punkaca

Re: OSN je neschopné

OSN se to hlavne hodi do kramu..

0/0
30.5.2012 3:55

piouyt

Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

se nikoho nestval,co?

+1/0
29.5.2012 20:38

m4xp0w3r7

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

Neomlouval se za to i Obama? A těžko srovnávat individuální činy šílenců s organizovaným státním terorem ;-)

+1/0
29.5.2012 20:50

rigel

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

Kdyz bylo uvalene embargo na Irak tak tam kvuli tomu zemrelo pres 100000 deti a jedna baba rekla, ze to stalo za to. Proc vam najednou nejakych 49 mrtvych decek v Syrii tak vadi?

+2/0
29.5.2012 21:29

m4xp0w3r7

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

A byl tu Hitler, Stalin a Čingischán ! Desítky miliónů mrtvých dětí, takže si Asad přece může dělat co chce !!

+1/0
29.5.2012 21:37

rigel

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

Po tech vyhazenych detech z inkubatoru v Kuvajtu a ZHN v Iraku stejne nevim co je pravda a co lez. Se mnou to nehne.

+2/0
29.5.2012 21:43

greenalien

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

A proč tedy věříte, že v tom Iráku zemřelo "100000 deti" ?

+3/0
29.5.2012 21:46

Sharpe

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

Protoze neumi delat propagandu, nemel jit nize nez milion.

0/0
29.5.2012 21:52

m4xp0w3r7

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

Protože věří jen tomu, jen čemu chce věřit. Čemu neuvěří je lež, pohádka a propaganda. Tolik výzbroj dnešního konspiratisty :-)

+2/0
29.5.2012 22:03

Kicker

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

To by mě zajímalo jak vy poznáte, čemu věřit.

0/0
29.5.2012 22:08

m4xp0w3r7

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

Nevěřím nikomu. Akorát je ta hloubka nedůvěry různě hluboká. Asad a jiní diktátoři jsou na úplném dně. To už věřím víc Zaostálkovi.

0/0
29.5.2012 22:12

Kicker

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

Tomu říkám správný přístup, troška paranoii je dnes pouze ku prospěchu. :)

0/0
29.5.2012 22:14

m4xp0w3r7

Re: Masakry ,ktere se denodene spachaji v Apganistanu

Přesto věřím tomu, že Asadova rodina žije desítky let v přepychu a v zemi udržuje výjímečný stav nebo občanskou válku, jen proto aby se udržela u moci.

0/0
29.5.2012 22:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.