Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odboráři blokovali školství a kulturu. Ministr kouzelnou hůlku nepřevzal

Odboráři a další odpůrci vládních reforem v úterý ráno zahájili před ministerstvy školství a kultury sérii blokád. Bouřili se proti negativním dopadům reforem a finančních škrtů na oba resorty. Během happeningu vystoupili s projevy učitelé či herci. Probíhala i řada diskusí, koncertů či divadelních představení. K protestujícím promluvil ministr školství Petr Fiala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zberanek

Každý ví, že nechápe

To, že Hanáková něco a nebo spíše všechno nechápe dnes už zná celá republika, nemusí to tedy už opakovat.

0/0
31.5.2012 6:15

jumical

"Nechápu, proč ministerstvo kultury" reakce

Co

se týče rozdělování financí, tak jsou všechny resorty v republice na tom

stejně, ministrestvo kultury nevyjímaje.

Kvete korupce a občané této neutěšené situaci již dále nehodlají tiše přihlížet.

V minulosti jsem ministerstvo také žádal o příspěvek a nedostalo se mi ani základní lidské slušnosti, jako je odpověď na dopis. Ostatně, každý žadatel by měl být srozuměn o tom, jak jste rozhodli a kdo v daném roce příspěvek získává a následně i zprávu o činnosti těchto organizací. Pak by se dalo hovořit o jisté transparentnosti. Otázkou zůstává kolik z  29 příspěvkových organizací, které podporujete má osobní a lobistické provázanosti s ministerstvem, dále kolik z těchto organizací je z jiného kraje, než z hl. města Prahy  nebo středočeského kraje. Hodně neziskovek v této republice pracuje bez jakékoli podpory ze strany ministerstva, i když mají na kontě nesčetně reprezentací a šíření dobrého jména české kultury doma i v zahraničí, tak jak uvádíte. Transparentnost je tedy určitě namístě.

+1/0
30.5.2012 9:56

tigrakrajtovita3

Re:

Ministerstvo ani neodpovi? 8-o To by si v zahranici nedovolili nebo by to nekdo odskakal!

0/0
30.5.2012 11:00

dědeček

Odboráři by si hlavně měli zjistit,

co je vlastně dle Ústavy ČR jejich posláním.

0/0
30.5.2012 9:07

Bery

Re: Odboráři by si hlavně měli zjistit,

Hajit sve hospodarske a socialni zajmy. A neni to dane Ustavou CR, ale Listinou zakladnich prav a svobod, ktera je soucasti ustavniho poradku CR. ;-)

0/0
30.5.2012 16:19

Raviea

Odboráři,odboráři

Už jste vyplatili ten Kalouskův  trakař,který jste propili v šenkovně?;-DRv

+1/0
29.5.2012 19:17

Lionel 1

-

;-D;-D;-D

Ty "davy" mě fakt rozesmály. Vždyť i těch kadibudek od ToiToi bylo víc.;-D

+2/0
29.5.2012 19:13

karelvesely.cz

-

Zvláštní...ještě minulá demonstrace byla proti korupci a najednou jim korupce nevadí...;-D

+2/0
29.5.2012 19:02

Bertiik

Jan Májíček?

Islamofil, komunistický radikál, odborářský aktivista. Jakmile slyším tohle jméno, vím, že není nutné číst nebo poslouchat dál. ;-O

+4/0
29.5.2012 18:37

Vifon

Vidím, že se odporářům nákupy v Praze zalíbily!!!!

Bodejď by ne, když mají dopravu zdarma! ;-D

+1/0
29.5.2012 18:31

kukvykuk..

Re: Vidím, že se odporářům nákupy v Praze zalíbily!!!!

Co prosím tě je v té Praze tak zajímavého k nakupování, že jinde to není?

0/0
29.5.2012 18:42

tuli,tuli

Re: Vidím, že se odporářům nákupy v Praze zalíbily!!!!

Nevim ja mam radej New York na nakupy. V Praze spise pivanko a hospudky

0/0
29.5.2012 18:48

tuli,tuli

Re: Vidím, že se odporářům nákupy v Praze zalíbily!!!!

sakra nejsu odbororar;-D;-D;-D

0/0
29.5.2012 18:49

modroslizák

Upřimně řečeno, školství a kultuře bych natento zrovna tak,

ale voliči to vidí, ovlivňuje je, když k nim promlouvají herci, takže protestu tleskám, budou to další bodíky pro levici. Pravičákům to uškodí a to je vítr v našich plachtách a zdarma.

0/0
29.5.2012 18:17

Ejsí

Měli by blokovat především před ústředím ČSSD,

která chce svrhnout vládu a dosadit zloděje za svých řad. Teda ty, na které se ještě nic neprovalilo. Ratha už asi těžko, že?;-D

+4/0
29.5.2012 17:59

kukvykuk..

Re: Měli by blokovat především před ústředím ČSSD,

I ty jeden kolibříku, Janoušku a podobně.

0/0
29.5.2012 18:44

kOBLICH

Už je čtvrt na pět...

... tak bacha, ať neděláte přesčas!

0/0
29.5.2012 16:12

libyn 3

zbývá pár kroků a jsou vevnitř!

Příště je už lidé udělají a pak to začne "lítat"!

+1/0
29.5.2012 15:14

Dluhy se neplatí!

Re: zbývá pár kroků a jsou vevnitř!

Těším se na návštěvu odborářů na středočeském hejtmanství. :-)

+5/0
29.5.2012 15:15

kOBLICH

Re: zbývá pár kroků a jsou vevnitř!

Nic takového jako středočeské hejtmanství a hejtman Rath neexistuje. Alespoň pro odboráře, kteří nevidí oranžovou a rudou barvu...

+2/0
29.5.2012 16:11

jamesdixon

Re: zbývá pár kroků a jsou vevnitř!

Odboráři budou organizovat protesty za jeho propuštění, protože prostý lid ví, že pan doktor Rath je nevinný. A odbory hájí zájmy prostého lidu.

+3/0
29.5.2012 17:05

odejděte5

Pro P0rka

Ale v mém dotazu jsem neřešil navýšení o procenta kvůli splátkám, ale odhad ceny pozemků, který je zhruba 3,5* vyšší než u jiných restituentů. Okamžitý odhad , k datu možného vyplacení a z tohoto odhadu se teprve vypočítávají procenta úroků. Není to, ale na vás moc složité. Asi ano podle vašich reakcí určitě!:-):-);-D;-D

0/0
29.5.2012 15:04

petrik 52

Re: Pro P0rka

a kdo dělá takové odhady ????

0/0
29.5.2012 15:07

Lafarg

Re: Pro P0rka

Předkladatelé tvrdí, že podle zákona z r. 1947 nedošlo k vyplacení finančního odškodnění církvi z tohoto titulu. Uvedená edice dokumentů uvádí něco jiného. Mezi příjmy arcibiskupství olomouckého ze zprávy Ministerstva zemědělství v dubnu r. 1949 se uvádí získání 20 mil. Kčs jako náhrada v souvislosti s touto revizí pozemkové reformy. Rovněž uváděná cena v navrhovaném zákoně je sporná. Logická by byla cena z doby převedení na stát, arcibiskup Beran s odkazem na zákon o revizi pozemkové reformy vycházel z ceny z r. 1914.

+1/0
29.5.2012 15:09

Lafarg

Re: Pro P0rka

V tabulce č. 4 důvodové zprávy ohledně základu pro poskytování náhrady k tomuto zákonu se ale uvádí, že zemědělské půdy bylo 72.202 ha, lesní půdy 181.326 ha, vodní plochy 3.611 ha, ostatní plochy 3.894 ha a dále plochy zastavené a další nemovitosti. V tabulce 5 důvodová zpráva uvádí, že Lesy České republiky evidovaly k 20.2.2011 ve své správě 151.177 ha původního majetku církve a náboženských společností, tedy více než podle arcibiskupa Berana církvi patřilo před 1. pozemkovou reformou, a to včetně půdy, na kterou se pozemková reforma nevztahovala. Z toho vyplývá, že vláda navyšuje ve svém návrhu tento majetek katolické církve, neboť nepředpokládám, že by údaj arcibiskupa Berana byl výrazně nepravdivý.

prof. Václav Pavlíček, UK

+2/0
29.5.2012 15:09

p0rek

Re: Pro P0rka

pane odejděte,chápu,co mi chcete sdělit.Není mi jasná validita informace o 3,5 krát vyšším odhadu,protože jsem přesvědčený,že je v tom nějaký drobný háček,který Vy neznáte,nebo nechcete znát. Informace z levé strany jsou vždy ve stylu radia Jerevan.Církev nemusím a to vůbec,ale krádeže by měly být srovnány. Hlavně mne "berou"    "zaručené"informace o "vývaru" pro Kalouska. Klasický závistivý rudý hnus.

+2/0
29.5.2012 15:14

odejděte5

Re: Pro P0rka

Jinou reakci jsem ani nečekal. Místo argumentů, či vyvrácení, např. zmíněním toho háčku - pokud existuje.! Místo toho jen hloupé politické žvásty o levici. !!

Takže co více říci, nic, stejně jako není třeba nic říkat k Poučení z let...........

Vaše argumentace a argumentace toho paskvilu je zhruba , tak na stejné úrovni!!!:-)

Loučím se , na hloupé plkání opravdu nemám čas a ani náladu!:-)

0/0
29.5.2012 15:40

Bery

Re: Pro P0rka

Ze Kalousek ma velmi slusnou "provizi" snad ze vseho co dela, to uz dnes vi i male dite... ;-D

0/0
29.5.2012 16:50

tuli,tuli

Re: Pro P0rka

Muze te me sdelit jak cirkev k majetku prisla? Teda staci jedina legalni

moznost. Vynechame zabaveni pro carodejnictvi, kacirstvi, ukradeni protoze se mi libi, atd. Staci mi

jedine vysvetleni. Cirkev krade staleti tak uz se z toho stala normalni

vec komunista to zvladl za 2 roky.Taky nic pekneho . Nesouhlasim s vyrovnanim s cirkvi. Jiz maji dost a celou dobu parazitovali na statnim rozpoctu;-O

0/0
29.5.2012 18:46

petrik 52

tak kolik

bylo blokařů 10 15 nebo i 20 ks ??

+2/0
29.5.2012 14:59

Dluhy se neplatí!

Re: tak kolik

Jenom aby je neohrozil Kalousek. :-)

+3/0
29.5.2012 15:03

number of the beast

uz nedemonstruji proti korupci?

+1/0
29.5.2012 14:53

odejděte5

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

Demonstrují, proto jsou před ministerstvem kultury!!

+1/0
29.5.2012 14:54

number of the beast

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

he?

0/0
29.5.2012 14:57

Dluhy se neplatí!

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

To jim přišlo hloupé, někdo by mohl vytáhnout fotky Ratha a Sobotky v čele jejich protestu. :-)

+1/0
29.5.2012 14:54

number of the beast

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

prekvapuji me, takovou sebereflexi jsem necekala

0/0
29.5.2012 14:56

Béda Távníček

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

A proč ne Kalouska a Nečase? Ti dostanou pěkné "odměny " za ty církevní restituce. Ráth a Sobotka nedostanou nic socanofóbisto.;-D

0/0
29.5.2012 14:57

number of the beast

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

ti si naodklaneji dost z evropskych dotaci, naposledy pan Hasek a oprava zameckych koniren v Lednici za pul miliardy

+3/0
29.5.2012 14:59

petrik 52

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

jak to víš socanofile

+1/0
29.5.2012 15:00

Dluhy se neplatí!

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

Asi už dostal smlouvu na procenta. :-)

+1/0
29.5.2012 15:02

Dluhy se neplatí!

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

Myslíš to vážně, že by měli odboráři demonstrovat s fotkami Kalouska a Nečase v čele průvodu?

Já jsem pro, ale teď kdo z nás dvou jim to řekne a dostane po hubě? ;-D

+1/0
29.5.2012 15:02

petrik 52

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

béda se bojí, ten neřekne nic

0/0
29.5.2012 15:04

jamesdixon

Re: uz nedemonstruji proti korupci?

Korupce na levici je přece v zájmu obyčejných lidí a vůbec jim nevadí. Naopak vědí, že pan doktor Rath je zcela nevinný.

0/0
29.5.2012 17:06

Dluhy se neplatí!

Odboráři blokují školství a kulturu.

Nebát se, blokovat, okupovat, krást ... :-)

+4/0
29.5.2012 14:52

libyn 3

zlodějská církev zjistila,

že tu nikoho neohloupne, tak tu vydrancuje aspoň zbytek majetku! V 89  měli být postaveni mimo zákon nejen KSČ, ale i církev!!

+1/0
29.5.2012 14:45

Dluhy se neplatí!

Re: zlodějská církev zjistila,

A cyklisti!

+5/0
29.5.2012 14:48

Lafarg

Re: zlodějská církev zjistila,

Nejdůležitější ale je ,aby církev předložila a řádně doložila soupis majetku,který ji skutečně patří, aby nedošlo k neoprávněnému vydávání majetku nad rámec.Dále je nutné znovu přehodnotit peněžní náhrady,které jsou značně nadhodnocené a naprosto neadekvátní skutečnému stavu.

Církev u nás zaznamenává neustálý pokles věřících ale na druhé straně vzrůstající počet duchovních,což je paradoxní.proto církev potřebuje tyto obrovské majetky,aby si mohla držet stále stejné postavení i při klesající podpoře věřících.

Víra je hezká věc,může člověka šlechtit i obohatit ,ale mnoho lidí zjistilo,že ke své víře vůbec církev nepotřebují-a toho se právě církev bojí.

+2/0
29.5.2012 14:52

Dluhy se neplatí!

Re: zlodějská církev zjistila,

A neměl by mít seznam toho co církvím zabavil spíš ten kdo zabavoval a zároveň odvážel faráře i celé kláštery s mnichy a jeptiškami na širokorozchodnou do pohraničí?  ;-D

+4/0
29.5.2012 14:53

ScoutX

Re: zlodějská církev zjistila,

Prosim vás, která z církví u nás zaznamenává nárust duchovních? Možná tak poměrný. Navíc nechápu, proč by měly církve vypracovávat jiný soupis, než předkládaly u všech soudů u kterých se svého práva domáhaly.

+1/0
29.5.2012 14:56

opportunity

Re: zlodějská církev zjistila,

Pleteš se, lidé potřebují víru. Nepotřebují církev.

0/0
29.5.2012 18:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.