Diskuze

„Vlčí děti“ vývoj dohánějí, opoždění ale přetrvává, řekli u soudu znalci

Městský soud v Praze se vrátil k případu dvou malých chlapců izolovaných rodiči v bytě v centru Prahy. Jejich otec za týrání dětí dostal osm let vězení, matka podmínku. Odvolací soud nařídil doplnění odborných posudků. Znalci v nich popsali přetrvávající problémy dětí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

majkl1

28. 5. 2012 21:16
Děti a rodičovská zodpovědnost.

Dělání dětí je celkem příjemný relax. Problém je v tom, že cca za 2 příjemné minuty ( lékařsky zjištěný průměr trvání soulože) můžete mít závazek minimálně 18 let, ale v praxi nadosmrti. A dětem je nutno se věnovat. A tady je úhelný kámen probému. Když si koupíte štěně, musíte ho naučit základní poslušnosti. Pokud to nezvládnete, budete mít problémy, možná i se zákonem. Jenže ten základní výcvik čokla zmáknete během jednoho roku.

To u dítěte jaksi nelze. Jeho "výcvik" probíhá od narození až do puberty. V tomto okamžiku jakýkoliv další "výcvik" tvrdě odmítá. Ovšem, pokud jste v primárním "výcviku" postupovali správně, po odeznění telecích let se potomek najednou vrací. Samozřejmě už ne do výcviku, ale přijde pro radu. Což je jen další výcik, jen metodika je jemnější. Čert mne může vzít, když VIP tvrdí: "Praktikujeme volnou výchovu". Což znamená - necháme to růst jak dříví v lese, my na to máme!

Asi víte, co chi říci. A teď si uvědomte, jak asi vychovává děti sektář, psychopat etc.

6 0
možnosti
FV

ajgor

28. 5. 2012 23:22
Re: Děti a rodičovská zodpovědnost.

Naprosty souhlas.R^

0 0
možnosti
BB

nazdravi

28. 5. 2012 20:23
V tomto clanku se snazi zakryt oblicej tech rodicu,

a fotografii te Perly ukazou celou. Neni vam to divne?

0 0
možnosti
DS

důchodkyně svazačka

28. 5. 2012 19:28
Je to otřesné

Ze strany úředníků,soudců a "znalců" je to darebáctví,včetně těch komentářů!Tak jak to už někdo píše,nemá cenu cokoliv rozebírat !Nezávidím těm,kteří to hodnotí jako třeba ten "vita.s"Rv

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

28. 5. 2012 19:44
Nějak nám "zapadlo",

že "otec vyhrožoval manželce smrtí - ta zavolala policii. K dětem neměl žádný vztah a oba chtěli dát děti pryč (kdy?), odpírali jim vrstevníky, prarodiče, přírodu... když děti odváželi do kojeňáku, "matka" raději zůstala s "mistrem" a když už jim tedy nepřekáželi, hodili si dovču do Španělska, (s dětma se holt nikam nedostali...) - taky otřesné....

S vita.s souhlasím.

2 0
možnosti
A

Alka1

28. 5. 2012 19:04
Rodičů se nezastávám, ale

dost mě děsí ta snaha různých znalců a odorníků na to "zprůměrovat děti". Co má kdy dítě umět. A jak je mimo průměr hned řešit. Prostřední syn se v určené době neuměl sám otočit na bříško. Když jsme mu zvedla ručičiky nad hlavu otočil se (měl docela dlouhé končetiny) Na prevenčce jsem doktorce potvrdila, že se otáčí, spal, tak to po něm nechtěla.. Za měsíc to uměl. Dnes má po maturitě a jde na VŠ. Kamarádka měla něco podobného, přiznala, že to malý neumí a jezdili "rehabilitovat" třičtvrtě roku...Zřejmě zbytečně..

Já mluvila odmala dobře, o sestře říkali, že bude němá (mluvila do 6ti let za bonbon), ale už ve škole s vyjadřováním neměla problém.

Jakákoli individualita je dnes nepřípustná. všechny odlišnosti jsou diagnostikovány jako vady a nepřípustné odchylky od normy a je třeba je "řešit" ;-€

7 0
možnosti
JK

pesimistka7

28. 5. 2012 19:29
A

jak chcete odhalit nějaký problém - vývojovou vadu? Než porovnáváním se "zlými" tabulkami, s "průměrem"? :-/ Nedává to fakt ani trochu smysl? 

Na druhou stranu se zase dočtete co doktoři "nepoznali", ale když sledují odchylky - zase špatně: potlačení individuality....

Kamarádky holčička dlouho nemluvila - a vývojová dysfázie, doktorka to nepodcenila, přišlo se na to včas a než šla do školy krásně se srovnala s vrstevníky.

5 0
možnosti
PZ

pět elementů

28. 5. 2012 17:35
Já si myslím a po tomto případu zvlášť

Že úředníků,soudců,policajtů a "znalcůů je zbytečně mnoho a také ,že jsou minimálně o 50 procent přepláceni!Ani se mi nechce psát proč!Nazdar radar!;-DRv

9 0
možnosti
DH

dana33

28. 5. 2012 17:57
Re: Já si myslím a po tomto případu zvlášť

Ovsem nejlepsi znalci jsou, co deti vubec nevideli. Super!

6 0
možnosti
F

Fred2

28. 5. 2012 17:15
Určitě mně tento případ poučil

Také ten případ těch manželů,co vychovali rotu dětí,včetně multikulturních obohacovačů a president je dokonce odměnil.Soudy je ale soudili a ti manželé měli z toho velké nepříjemnosti!Nechci v rodině nikoho cizího vychovávat!Už mi bylo dokonce nabýdnuto,ale jsem odmýtl díky té mediální zkušenosti,včetně zkušenosti těch "znalců" a  soudců!;-D

9 0
možnosti
J

joedrfr

28. 5. 2012 17:19
Re: Určitě mně tento případ poučil

Nabídnuto;-D

0 0
možnosti
VS

vita.s

28. 5. 2012 16:44
Ani já nechápu, ty hloupé "zastánce" tady...

Je tragédie, jak lidi "myslí"...;-( Onen Martin K. je naprosto evidentní psychopat a jeho vymývání mozku té ženské je tak zjevná věc, že už zjevnější být ani nemůže. Nemusí dostat 8 let, ale něco jednoznačně a odebrání dětí zcela bez diskuze. Nejsme v pravěku, svoboda rozhodně!!, ale všechno má své meze. Zajistit dětem nejzákladnější podmínky k jejich normálnímu zdravému rozvoji (a to i duševnímu, tedy včetně přístupu ke všem "informacím", kontaktu s vrstevníky, atd. atd.) je povinnost každého, jakkoli rádoby "alternativního" rodiče, stejně, jako kupř. školní docházka a základní zdravotní péče, aby neumřely malé třeba na úplavici apod...

A té ženě je naopak třeba pomoci, stejně, jako kupř. drogově závislým apod. Ach jo, lidi... :-((

8 0
možnosti
J

jjona

28. 5. 2012 16:47
Re: Ani já nechápu, ty hloupé

Souhlas, jeden z normalnich lidi tady. Ti  zastanci by se meli zavrit do pokoje a koukat ven jen pres okno 2 roky a uvidime =))

2 0
možnosti
FV

ajgor

28. 5. 2012 16:36
Doufam, ze pani uz zacala praktikovat antikoncepcni toceni..

...prsou, kdyz uz je mistr reiki doma.:-P

3 0
možnosti
C

chrchla77

28. 5. 2012 16:24
Nechapu

Kolik tu ma tenhle parek zastancu. Domaci vezeni je mnohem horsi, nez par facek. To vim velmi dobre z vlastni zkusenosti - poprat se v hospode neni tak zly jako do ni vubec nesmet.

5 0
možnosti
LIPB7

Lumpíí i po banánu 7

28. 5. 2012 16:40
Re: Nechapu

malé dítě je spokojené tam, kde má rodiče. O hospodu fakt nestojí.

Tohleto je speciálně objednaný přísný trest zato, že si dovolili "zatajit děti úřadům"

Argument, že neměli botičky je dost směšný - můj děda dostal první boty až když šel do školy a to ještě jen v zimě.

Spousta nepřizpůsobivých rodin věnuje dětem jen tolik času, aby je sprostě okřikla, ALE děti jsou hlášené na úřadech, tak je to O.K:

3 0
možnosti
DP

Olds

28. 5. 2012 16:20
Dohánějí vývoj.

Už mají mobil, telku, DVD, Nintendo, Plejstejšn a hromady plastikového humusu Made in China z Bambule a Sparkysu?

6 0
možnosti
JK

pesimistka7

28. 5. 2012 16:51
A co hrát si na písku,

s jinými dětmi? Běhat po trávě, v lese si stavět "domečky", cákat se v rybníku, pohladit si psa, nebo kočku,....? Tohle jim asi dá víc, ne? A neměli to, od těch "nekonzumních rodičů"! ;-€

3 0
možnosti