Diskuze

Stále více Pražanů jezdí po metropoli vlakem. Je to rychlejší

Pražané začali víc využívat k cestě po hlavním městě vlaky. Zjistili, že mezi některými místy je cesta po železnici rychlejší než tramvají či autobusem. Letos se jejich počet možná ještě o něco zvýší, Praha totiž chystá pravděpodobně od září rušení některých spojů pražské MHD.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

djbeat

24. 5. 2012 12:00
Tak tak

Já jezdívám jedině z Dejvic, pač holky tam toho maj nejvíc.....

0 0
možnosti

CART09

24. 5. 2012 10:15
že by??

že by končeně v 21.století objevili Češi to, co mají Němci už někdy od 1924??

0 0
možnosti
RJ

turista-

24. 5. 2012 10:18
Re: že by??

Češi už to objevili. Teď to objevila iDnes :-)

Počty cestujících v příměstské dopravě rostou stabilně už dlouho, od doby integrace do MHD a především od doby masivního dojíždění za prací do Prahy.

0 0
možnosti
S

S.P.Q.R.

24. 5. 2012 10:02
taky občas využívám vlak

na trase Smíchov - Hlubočepy ;-D

0 0
možnosti
K

karelli

24. 5. 2012 9:04
Požaduji zřízení zastávky!

Požaduji zřízení železniční zastávky na Zenklově ulicic, na křižovatce U kříže!!!  ;-O My, kdo bydlíme v Libni jsme diskriminování nemožností svézt se vlakem. Tato zastávka je už mnoh let slibována a skutek utek! ;-€ Náklady na zřízení této zastávky by přitom byly minimální, ne-li zanedbatelné, protože vlak zde jede v úrovni ulice.

1 0
možnosti
RJ

turista-

24. 5. 2012 9:27
Re: Požaduji zřízení zastávky!

Nu což. Takových plánovaných, relativně levných a potřebných zastávek je hafo. Kačerov, Rajská zahrada, Jinonice, Vltavská, Slavia, Zahradní město, Malešice, Výtoň, Podbaba.

Jen za "nečekané vícenáklady" tunelu Blanka byste je postavil snad všechny, pokud byste nedělal architektonické kreace, ale normální perón s boudičkou a automatem ....

7 0
možnosti
PS

Worff

24. 5. 2012 8:50
Kde se vyplatí jet vlakem

U S1 je hloupost, pražská MHD se z Masaryčky nedostane do Klánovic za 16 minut. Tam má být určitě 46, a to ještě za předpokladu, že na Černém Mostě stihnu a nebudu čekat na autobus, který jezdí jednou za půl hodiny.8-o

0 0
možnosti
A

AAA2

24. 5. 2012 9:13
Re: Kde se vyplatí jet vlakem

tak uz je to psano nekolikrat v diskuzi a v clanku taky

"linkou S1 z Klánovic se cestující dostanou na Masarykovo nádraží za devatenáct minut, jízda MHD trvá tři čtvrtě hodiny."

1 0
možnosti
M

mirda66

23. 5. 2012 22:52
Optimální by pro mne byla RO-LA

Znovuzavedení kanionové dopravy po železnici, specielně přeprava osobních automobilů po železnici po Praze - tak to by bylo terno. V Řepích, na Smícháči najedu, na hlaváku za 5 minut sjedu. Nebo ve Vršovicích. Nebo v Krči. No akorát nakládka a vykládka.. to je hodinu dvě.. tak nic, beru nápad zpět.

0 0
možnosti
TF

danny47

23. 5. 2012 22:49
Co to je za tabulku....

MHD z Masaryčky do Klánovic za 16 minut ;-D 8-o ;-D .. (tj. o 3 minuty rychlejc než vlakem).... To zase pisálkové z NEJlepčího zpravodajského serveru vymysleli hlavou svojí vlastní

0 0
možnosti
R

ramsveyker

23. 5. 2012 23:01
Re: Co to je za tabulku....

Pokud je autobus tlačen před sebou rychlíkem, tak je to možné.

0 0
možnosti
TP

InstinkTT

23. 5. 2012 22:38
Demagogie

Ano, více lidí jezdí. To je pochopitelné. Dříve totiž nejezdili....bo nebylo čím. S-linky zavedli až loni a nyní z toho dělají velké haló. Spíše napište článek o vytíženosti a ekonomické výhodnosti této dopravy. Ale to by bylo asi moc náročné na zjišťování podkladů, co? RvRv

0 0
možnosti
A

AAA2

23. 5. 2012 22:41
Re: Demagogie

co blabolis prosimte, integrace zeleznice do PID funguje od roku 1996.

Oznaceni S je jenom marketingovy tah.

1 0
možnosti

pletiplot

23. 5. 2012 22:34
Napojení železnice na MHD

Podstatně mi chybí napojení MHD na železnici, hlavně na metro. Skoro ze všech směrů je první rozumný přestup na metro na Hlavním nebo Masarykově nádraží. A když dojíždíte z Benešova a pracujete třeba na Pankráci, tak je fakt lepší jezdit autem. Jet vlakem do centra a pak se vracet metrem je fakt na prd, proto mají být přestupy z regionální dopravy na městskou na kraji Prahy.

Navrhuju tedy prodloužení linky C na nádraží Uhříněves, trasu D vést přes nádraží Vršovice, trasu A přes nádraží Veleslavín, v Podbabě zřídit zastávku a přestup na tramvaj, na Rajské zahradě zřídit zastávku a přestup na metro.

Jinak regionální doprava se zlepšuje, CityElefant už je použitelný vláček.

1 0
možnosti
RJ

turista-

23. 5. 2012 22:36
Re: Napojení železnice na MHD

Nedávno konečně prodloužili bus 193 přímo před Vršovické nádraží, tak to na Pankrác není tak hrozné.

0 0
možnosti
D

Dusan321

23. 5. 2012 22:32
Nejak nerozumim tomu nadpisu

V nadpisu se mluvi o jezde po metropoli a v clanku jsou pak povetsinou priklady dojizdeni z mimoprazskych oblasti, kde samozrejme dava vlak smysl.

0 0
možnosti
A

AAA2

23. 5. 2012 22:33
Re: Nejak nerozumim tomu nadpisu

z jakych mimoprazskych oblasti? vsechny uvedene priklady v sedem ramecku jsou okraje Prahy.

ona Praha neni jenom Vaclavak.

1 0
možnosti