- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jezdívám jedině z Dejvic, pač holky tam toho maj nejvíc.....
že by končeně v 21.století objevili Češi to, co mají Němci už někdy od 1924??
Češi už to objevili. Teď to objevila iDnes :-)
Počty cestujících v příměstské dopravě rostou stabilně už dlouho, od doby integrace do MHD a především od doby masivního dojíždění za prací do Prahy.
Požaduji zřízení železniční zastávky na Zenklově ulicic, na křižovatce U kříže!!! My, kdo bydlíme v Libni jsme diskriminování nemožností svézt se vlakem. Tato zastávka je už mnoh let slibována a skutek utek! Náklady na zřízení této zastávky by přitom byly minimální, ne-li zanedbatelné, protože vlak zde jede v úrovni ulice.
Nu což. Takových plánovaných, relativně levných a potřebných zastávek je hafo. Kačerov, Rajská zahrada, Jinonice, Vltavská, Slavia, Zahradní město, Malešice, Výtoň, Podbaba.
Jen za "nečekané vícenáklady" tunelu Blanka byste je postavil snad všechny, pokud byste nedělal architektonické kreace, ale normální perón s boudičkou a automatem ....
U S1 je hloupost, pražská MHD se z Masaryčky nedostane do Klánovic za 16 minut. Tam má být určitě 46, a to ještě za předpokladu, že na Černém Mostě stihnu a nebudu čekat na autobus, který jezdí jednou za půl hodiny.
tak uz je to psano nekolikrat v diskuzi a v clanku taky
"linkou S1 z Klánovic se cestující dostanou na Masarykovo nádraží za devatenáct minut, jízda MHD trvá tři čtvrtě hodiny."
Znovuzavedení kanionové dopravy po železnici, specielně přeprava osobních automobilů po železnici po Praze - tak to by bylo terno. V Řepích, na Smícháči najedu, na hlaváku za 5 minut sjedu. Nebo ve Vršovicích. Nebo v Krči. No akorát nakládka a vykládka.. to je hodinu dvě.. tak nic, beru nápad zpět.
MHD z Masaryčky do Klánovic za 16 minut .. (tj. o 3 minuty rychlejc než vlakem).... To zase pisálkové z NEJlepčího zpravodajského serveru vymysleli hlavou svojí vlastní
Pokud je autobus tlačen před sebou rychlíkem, tak je to možné.
Ano, více lidí jezdí. To je pochopitelné. Dříve totiž nejezdili....bo nebylo čím. S-linky zavedli až loni a nyní z toho dělají velké haló. Spíše napište článek o vytíženosti a ekonomické výhodnosti této dopravy. Ale to by bylo asi moc náročné na zjišťování podkladů, co?
co blabolis prosimte, integrace zeleznice do PID funguje od roku 1996.
Oznaceni S je jenom marketingovy tah.
Podstatně mi chybí napojení MHD na železnici, hlavně na metro. Skoro ze všech směrů je první rozumný přestup na metro na Hlavním nebo Masarykově nádraží. A když dojíždíte z Benešova a pracujete třeba na Pankráci, tak je fakt lepší jezdit autem. Jet vlakem do centra a pak se vracet metrem je fakt na prd, proto mají být přestupy z regionální dopravy na městskou na kraji Prahy.
Navrhuju tedy prodloužení linky C na nádraží Uhříněves, trasu D vést přes nádraží Vršovice, trasu A přes nádraží Veleslavín, v Podbabě zřídit zastávku a přestup na tramvaj, na Rajské zahradě zřídit zastávku a přestup na metro.
Jinak regionální doprava se zlepšuje, CityElefant už je použitelný vláček.
Nedávno konečně prodloužili bus 193 přímo před Vršovické nádraží, tak to na Pankrác není tak hrozné.
V nadpisu se mluvi o jezde po metropoli a v clanku jsou pak povetsinou priklady dojizdeni z mimoprazskych oblasti, kde samozrejme dava vlak smysl.
z jakych mimoprazskych oblasti? vsechny uvedene priklady v sedem ramecku jsou okraje Prahy.
ona Praha neni jenom Vaclavak.