Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Co dál, doktore? Rath je zlomený, přesto bojuje do konce

Proč se poslanec Rath dál hájí, i když v jeho nevinu nevěří už skoro nikdo? Mandátový a imunitní výbor považuje policejní důkazy za zcela přesvědčivé. O co exhejtman ještě usiluje a na co asi spoléhá?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

whitebeard

žvásty,

nic než žvásty;-D..jak mohl John vědět, jak si Rath rochnil nad šustícími bankovkami, když poslanci měli k dispozivi pouze přepis odposlechu?..jak může autor žvanit o předražené opravě, když ani policie nemá znalecký posudek?..navíc mi pořád nejde do hlavy, proč Rath odcházel z "místa činu" pěšky..normální by bylo, kdyby krabici hodil do auta, nastartoval a odfrčel;-D..že by šetřil a jezdil MHD?;-D..bude to ještě dost zajímavé..

0/0
23.5.2012 23:58

ix.

Lze souhlasit, .....

.... nikdo z mocných politiků nemá z Rathova zatčení radost. Budí se v noci zpocení a poslouchají, jestli i za jejich dveřmi už nestojí URNA.

0/0
23.5.2012 23:00

2mmmm_2

Je přeráthováno,

pokud načasováno, tak špatně načasováno, do voleb moc daleko, koliříci a mazánci neupadnou u voličů v zapomenutí. Navíc: levicový elektorát nebude kvůli tomu (a řekl bych just ne) volit ODS. Akorát se hlasy přelejou ke komunistům, kteří budou mít o několik % víc než kdyby případu Ratha nebylo....Takže sumou: Rath podpořil komunisty.

0/0
23.5.2012 18:05

VRK

Dnes, kdy Kalouskova finanční policie

vyšťourá  všechny podezřelé převody peněz, už je prý nejbezpečnější inkasovat keš. Už to prý není jako za časů Grosse, Topolánka a Paroubka. Ale souhlasím, jestliže si policie troufá už i do vyšších pater naší elity se možná přece jenom dočkáme časů, kdy zákony platí pro všechny.

0/0
23.5.2012 18:03

AnalyzaNow

Klaus: Mám radost, POKUD tyto razie budou JEN proti ČSSD

Tzn. že 1) Jako za mé éry na MF a ve Strakovce nikoho, od médií před politickou scénu až po občansvo ani nenapadne podávat dnes módní trestní oznámení, nahrávat čistě pracovní a dělné telefonní hovory jako vedli mě tak drahý "nejlepší primátor" Kolibřík-Bém s Mazánkem, ohrožovat demokracii rozmazáváním těchto věcí v médiích nebo dokonce nedůstojným vláčením vešehoschopných před soudcokratickými soudy a tak navíc vytvářet "blbou náladu" mezi masami, místo aby masy byly nadšené, jak já a spol. bojujeme proti zavádění naším národním tradicím cizích bruselských pořádků a právního prostředí 2) Pokud nějaká módní, Transparency International a jinými inspirovaný "boj s korupcí" musí přece jenom být, ať to je, jako tady s Rathem, který navíc urážel KSČM opakovaně volenou hlavu státu nedůstojným "vrtošivým staříkem" jsou lidé z ČSSD nebo na ni napojení, ne tedy "pravice" nebo z partají současné reformní a protikorupční vládnoucí koalice. Nedůstojnosti jako soud s Bártou se nesmí opakovat.

0/0
23.5.2012 16:54

Eve3

Je to jasné - politici,poslanci, senátoři si prostě myslí...

že jsou chráněni imunitou a že si můžou všechno dovolit... časem přestanou být ostražití, s jídlem roste chuť... důkazy proti Rathovi jsou naprosto věrohodné, my ve Středočeském kraji o něm víme svoje... pevně doufám, že dostane, co si zaslouží... a byla bych moc ráda, kdyby se odkryly i další lumpárny včetně toho, "jak Gross zázrakem k milionům přišel"... nejasnosti jsou i kolem Béma (měla jsem ho ráda, o to víc jsem z něj a z věcí, které se děly za jeho vlády v Praze a za které plně zodpovídal, zklamaná)...

0/0
23.5.2012 16:44

Eve3

Re: Je to jasné - politici,poslanci, senátoři si prostě myslí...

dovětek... všechny korupční aféry by se měly vyšetřit padni komu padni - ať je to vlevo či vpravo... doufám, že další (a že jich určitě není málo) korupčníci napříč politickým spektrem mají teď stažené zadky a nevědí, zda nejsou na řadě teď oni a jednotka rychlého nasazení udeří zrovna u nich doma !!!!!!

0/0
23.5.2012 16:45

whitebeard

Re: Je to jasné - politici,poslanci, senátoři si prostě myslí...

mohla byste nám dodat ty "věrohodné důkazy" o Rathově vině?..zatím, pokud je mi známo, žádné nejsou..krom odposlechů a krabice s vínem..odposlechy nemusí být připuštěny jako důkaz a 7 melounů v krabici od vína dá maximálně na přestupek;-D..

0/0
24.5.2012 0:04

nazi punk

to je blbost

janoušek se flákal v toskánsku na jachtě s topolánkem a spol. vůle nasadit na něj 100 jelitních detektivů a fízlů jako na dratha chybí. ani by to nemělo smysl, okamžitě by dostal echo přímo od některých vyšetřovatelů.

tam kde mizí miliardy se nestane nic :-/

0/0
23.5.2012 16:25

Englishman

Re: to je blbost

U Ratha snad nemizely miliardy? To, že ho chytili se sedmi megama, ještě neznamená, že jde jen o sedm mega. Rath se vícekrát nechal slyšet, že z politiky neodejde, dokud nebude mít miliardu.

A jediné zdvořilé vysvětlení neustálého opakování nesmyslu se stovkou policajtů je negramotnosti těch, kdo to sem pořád cpou. Stovka policajtů dělala zátah, na případu pracovalo jen několik lidí.

0/0
23.5.2012 16:33

H0PE1@seznam.cz

Ňák

nám zestárnul panáček.

0/0
23.5.2012 16:09

sámvelkýmao

no

nee. dokud jich nebude v lágru 1000, neuvěřím. jedinci jen dokazují, že se jedná o špičičku ledovce....

0/0
23.5.2012 16:06

chany

No co by,

holt vymění obleček.....tepláková souprava, co chceš dej si doprava...:-P;-D ;-)

0/0
23.5.2012 15:57

al.mucha

Re: No co by,

U socanů doleva.

0/0
23.5.2012 15:59

tuskau

Re: No co by,

to se mi nezdá

0/0
23.5.2012 16:03

Lafarg

Rath

Přehrávání peněz z veřejných rozpočtů - státních zakázek do politických stran je zcela běžná praxe ve všech stranách, které jsou u moci. Většina politiků o této praxi ví a považuje jí za normální. Často je to nastaveno tak, že část peněz jde do strany a část příslušnému jednotlivci. Zkušení kmotři a kmotříci tedy již dávno nenosí žádné peníze v krabicích. Spíš je to tak, že firma dostane zakázku, zaplatí předraženou službu reklamní agentuře, reklamní agentura si objedná konzultační službu z Kajmanských ostrovů, či rovnou dá sponzorský dar straně a také dá vydělat manželce příslušného politika, který zakázku zařídil. Na celém případu mi připadá divné, že Rath podobný a v případě profesionálního provedení dosud beztrestný způsob nepoužil. Kmotři, co odsávají stamiliony se můžou jen smát....;-D

0/0
23.5.2012 15:54

Englishman

Re: Rath

Rath si myslel, že je chytřejší. Tebou popsaný způsob je sice běžný a může být beztrestný (je třeba dokazovat úmysl), ale je dohledatelný. Úplatky v cash jsou nedohledatelné. Rath si asi vyráběl čistý rejstřík, aby se v budoucnosti mohl směle pustit do klientismu a korupce. :-)

0/0
23.5.2012 16:36

obhájkyně zájmů pacientů

Počkám si na soud

Nejsem věštec ani nemám přístup k dajným spisům, takže nevím, jak dopadne Rath u soudu. Odposlechy však mohou být zmanipulované a samy o sobě podle mne nemohou být jediným pádným důkazem, navíc byly pro poslance přepsány pravdivě? Dr. Ratha jsem v minulosti příliš ráda neměla, kritizovala jsem ho jak v čele LK, tak na MZ, protože neusiloval dostatečně pádně o zkvalitnění legislativy mj. pro snížení korupce v čes. zdravotnictví. Ale teď se jen divím, kolik tunelářů policie a státní zástupci nechali bez povšimnutí, zato se těsně před volbami najednou zaměřili na posl. ČSSD.

+1/0
23.5.2012 15:53

tuskau

Re: Počkám si na soud

Ono se to nabízí vždy.

Prostě pracovali s hotovostí a dojeli na to riziko.

Také bych raději viděl i jiné do očí bijící případy, snad se dočkáme.

0/0
23.5.2012 15:56

chany

Re: Počkám si na soud

zařízneme beránka...ať maj´lidi svátky...;-)

0/0
23.5.2012 15:59

michal II

Re: Počkám si na soud

Beranka, Ratha;-D;-D;-D

0/0
23.5.2012 16:12

AnalyzaNow

O "akci Rath" věděl Kubice i Nečas: Předvolební tah?

Jakkoliv je velice RAZANTNÍ postup Policie ČR a státní zástupkyně po celé měsíce (půl roku odposlechů a sledování) vítaná ZMĚNA ke standardní praxi (nejen) těchto orgánů státní moci po celých 22 let Klausistánu vítaná těmi, kteří opravdu věří ve fundamentální a všeobecnou PROSPĚŠNOST právního prostředí a úřinného potírání korupce, existují zásadní a vážné důvody domnívat se, že "akce Rath", evidentně iniciovaná udáním (trestním oznámením?) je možná jen pro Nečase a jeho ODS a sekundárně pro jeho vládnoucí kolaici a "kabinet bojující proti korupci" (s mnoha ministry evidentmně v korupci a špatném vedení veřejných zakázek již namočených) VÍTANOU a účelopvou příležitostí jak oslabit volební preference ČSSD (zejména když ODS v nich zaostává i za KSČM!! a LIDEM a VV jsou mrtvé). .... Jenom následujícíé měsíce a konzistentní NEZAMETˇANÍ a nevyšumění všech ostatních kauz (KOLIBŘÍKEM atd. počínaje) a podobně agresivní vyšetřování všech TRESTNÍCH oznámení a udání, padni komu padni, přesvědčí.

0/0
23.5.2012 15:50

al.mucha

Re: O

Taky to vidím tak, že Íčko sice sešel z očí, ale nespí!

0/0
23.5.2012 15:59

kiwi007

nechci být rýpal, ale

jak může policie mluvit o předraženosti, když nemá v ruce jiný znalecký posudek, než ten, který byl přiložen k cenové nabídce??? Kde je nějaký srovnávací posudek???? Jestliže se advokátům podaří smést ze stolu odposlech jako důkaz, tak jsou zřejmě v koncích. A původ peněz na ten úplatek pro Rátha?, když dotace ještě proplacené nebyly??? Aby to zase nedopadlo jak obvykle!!! Jen velká bublinka!!!

0/0
23.5.2012 15:34

tuskau

Re: nechci být rýpal, ale

1. navýšili uměle cenu

2. odposlechy platí

3. podělat se to může vždy

0/0
23.5.2012 15:39

kiwi007

Re: nechci být rýpal, ale

Fandím tomu, jen bz mne opravdu mrzeloi, kdzbz to zase vyšumělo na nějakém detailu.:-(

0/0
23.5.2012 15:43

Mr.White

Re: nechci být rýpal, ale

Kladu si podobnou otázku. Jestliže dotace nebyla zatím proplacena, kde se vzalo 7 milionů a ještě k tomu v hotovosti na úplatek?

0/0
23.5.2012 15:44

tuskau

Re: nechci být rýpal, ale

Jestli chceš zakázku zaplať. Výběrové řízení už proběhlo, můžeme ho zrušit

+1/0
23.5.2012 15:49

hlava..dvacetdva

Drobné všimné

netřeba prát. Předává se v hotovosti jako kapesné. Hoši co  spolu mluví to tak měli vždycky. Oni žijí trochu někde jinde .  A teď prásk, i hloupých sedm míčů je problém, doktore.

0/0
23.5.2012 15:33

I2O7OP

Policie

si pomalu ale jistě upevňuje moc, tím co děla dokazuje obyčejným lidem, že disponuje neskutečnou moci a je prakticky schopná usvědčit a poslat do vězení každého...dokud byl ministrem vnitra I. Langer tak tohle možné nebylo, jenže Kubice s Lessym nápadně připomínají mafiány a za jejich vlády se nápadně začínají dít zvláštní okonlnosti.Příjde mi to jako, že policie se snaží udělat něco než pomáhat a chránit.

0/0
23.5.2012 15:27

Zabr-Ali Mubarak

Re: Policie

Tak to už aby ses začal bát!

0/0
23.5.2012 15:30

al.mucha

Re: Policie

LOL "dokud byl ministrem vnitra I. Langer tak tohle možné nebylo"

0/0
23.5.2012 16:00

Vladimír Škopek

Tak tak

No jo, pan Rath prostě hlasitě mlaskal, i když jenom příštipkařil. To naši Bakalové, Tkáčové,  Dospivové, Tykačové, Komárkové, Kellnerové, lidi kteří čím dál víc ovládají české hospodářství, tak ti si umějí udělat zázemí v médiích i přes nabytí majetku krz děravé zákony v době privatizace a jednat výlučně v zákulisí a chirurgicky přesně. Uvidíme jestli se tihle hoši dostanou taky na paškál, nebo budeme žít v iluzi, že největší kmotři jsou mafiánské rodiny střední velikosti soustředěné kolem Janouška, Rittiga (i když ten je na vzestupu), Hrdličky, Hávy, Oulického, Dvořáka atd. To nám řekne dost i o charakteru téhle Rathovy kauzy.[>-]

+1/0
23.5.2012 15:22

hlava..dvacetdva

Re: Tak tak

Hlavně jestli doktor nedržel v druhé  ruce zrovna telefon, že to oznámí osobně Kubicemu. Ale to už by nám snad napsali, ne ?

0/0
23.5.2012 15:36

JJe

Plkejte si tady, co chcete,

já D. Rathovi fandím. Na rozdíl od ostatních slizounů ve sněmovně je inteligentní a sympaťák a je tady spousta jiných, kteří už dávno měli sedět, ale bohužel jejich kauzy byly zameteny pod koberec.

+3/0
23.5.2012 15:15

Zabr-Ali Mubarak

Re: Plkejte si tady, co chcete,

Jasně, to můžeš. A až ti někdo ukradne třeba peněženku, auto nebo vybílí byt, tak mu taky koukej zafandit, protože jsou daleko větší zloději. Člověk by měl být názorově konzistentní.

+2/0
23.5.2012 15:29

whitebeard

Re: Plkejte si tady, co chcete,

a on Rath něco ukradl?..pokud vím, tak měl dostat úplatek..o krádeži se v souvislosti s jeho případem nikdy a nikde nemluvilo;-D..

0/0
24.5.2012 0:11

Ctav

Re: Plkejte si tady, co chcete,

Hustej model!!!

+1/0
23.5.2012 15:40

zipovačka

Rath

chtěl odklonit 7 mil kč z celkových 24 mil kč zpět do státního rozpočtu, aby se část odkloněných peněz ze státního zase do státního naklonila, co je na tom.;-D

0/0
23.5.2012 15:06

Ctav

Spiknuti???

To tady vazne tolik lidi veri, ze se da zorganizovat spiknuti  do ktereho se zapoji desitky policistu, statni zastupci, desitky  politiku napric politicky spektrem, imunitni vybor atd.atd.??? Navic,  jen aby se zbavili jednoho arogantniho kecalka (a zaroven s tim slo sedet dalsich 7 llidi)? To se prece da udelat (a v praxi dela) daleko jednoduseji. Napr.  za par mesicu jsou volby, staci najit nejaky banalni duvod proc skrtnout jedno jmeno z kandidatky... Lidi myslete hlavou a nenechte se manipulovat zoufalymi prohlasenimi psanymi  z vazby

0/0
23.5.2012 15:04

m123m

Re: Spiknuti???

R^ R^ Jen hlupáci by tomu mohli věřit.

0/0
23.5.2012 15:06

henryhenryhenry

Re: Spiknuti???

Nevnucuj sve nazory ja take nesdilim jine,ale jsem asi jediny kdo tady umi napsat jinemu mas pravdu nebo ano i to je mozne.Nech lidem at si mysli,ze to na nej nekdo hodil je to preci kazdeho vec !!navic John pro me neni duveryhodny ani omylem natoz ceska policie jen tak mimochodem tim nerikam je to cele lez,ale cele to pravda neni za tim si stojim...

+1/0
23.5.2012 15:08

MiroTR

Re: Spiknuti???

A je pro Vás důvěryhodný Sobotka ?  Ten totiž říká něco podobného. ;-)

0/0
23.5.2012 15:11

henryhenryhenry

Re: Spiknuti???

Ten pro me duveryhodny neni a nerekl jsem to.Ten je pro me horsi nez Rath nesedi mi uz hodne dlouho a navic nesnasim kdyz jsem s nekym ve strane tak ho pak hodit pres palubu a delat ze ja jsem cisty jak lilie.Pro me totiz uz neni duveryhodny nikdo z te soucasne vlady ani ODS,ani CSSD ani Top 09.

+1/0
23.5.2012 15:13

Mr.White

Re: Spiknuti???

Asi proto, že je tam tolik nejasností a "zaručené" informace se obden dementují apod. Já nevěřím ve spiknutí, jen si myslím, že si Policie chtěla usnadnit práci při usvědčování a podvrhla nejspíš některé důkazy (peníze v hotovosti).

+1/0
23.5.2012 15:16

henryhenryhenry

Nicmene za vtip povazuji...

ze ten chytrak Necas chce zrejme stejne jako ostatni proslov Ratha udelat neverejne aby neutrpela povest snemovny jak rikaRv to for za milion...ta uz ani vic nejde jak je  prohnila ta poslanecka snemovna tak už to řekni, že se bojíš co řekne!!!!!!

+1/0
23.5.2012 14:55

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Nicmene za vtip povazuji...

Třeba to bere jako zpestření a chce se s kolegy, co nebyli včera na imunitním výboru, taky pobavit.

0/0
23.5.2012 14:56

henryhenryhenry

Re: Nicmene za vtip povazuji...

tady uz je to tak pestry posledni dva roky,ze uz to vic nejde no i kdyz nikdy nerikej nikdy to lidi ve svycarsku se musi treba hodne nudit kdyz maji klid....

0/0
23.5.2012 14:57

Subo

Re: Nicmene za vtip povazuji...

Co se divite... co kdyby rekl neco co nemame slyset...  musi tam byt prostor pro cenzuru...

0/0
23.5.2012 15:01

henryhenryhenry

Re: Nicmene za vtip povazuji...

no prave ze se nedivim proto to pisu tady je vazne kazdy expertR^

0/0
23.5.2012 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.