Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Volba šéfa strany není jen tak, komunista Ransdorf ji zaspal

Volba předsedy strany může být i pořádně náročná záležitost. O víkendu to ukázal Miroslav Ransdorf, který hlasování o šéfovi KSČM zaspal. Jeho smůlou bylo, že si zdříml přímo před televizními kamerami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cowboy.from.hell

Ten je jak kule!

:-)

0/0
24.5.2012 15:47

claw

Re: Ten je jak kule!

Ne, je vážně nemocný - a novináři z iDnes jsou skutečné hyeny.

(Znám je. Někteří z nich studovali s Ransdorfem obor vědecký komunismus na Karlově univerzitě a Ransdorfa se štítili, protože byl před rokem 1989 z KSČ vyloučený. Když pak 18. listopadu 1989 ráno tihle mladí elitní komunisté zjistili, že je srdce vlastně táhne doprava, štítili se Ransdorfa zase - protože zatímco oni "dělali prachy" a privatizovali si MF Dnes do vlastních rukou, Ransdorf v roce 1990 podal přihlášku do KSČM, tedy do strany, z níž byl dříve vyloučen.) ;-€

0/0
24.5.2012 16:49

Pruit Igoe IX.

Divoká noc, no...

;-D

0/0
24.5.2012 13:08

1866

jen žasnu

je s podivem že se do ČT dostanu tací lidé kteří neumějí číst a nebo si něktré věci ani neověří je to k páči když veřejnoprávní media padají na úroveň blesku apod. to že poslanec EP p.Ransdorf usnul při jednání je pravdou ale vliv na výsledek by jeho hlas stejně neměl neboť tam nebyl jako delegát sjezdu ale jako jeho host a ti možnost volby neměly!!

0/0
24.5.2012 12:00

JCage.

Riskuje!

za tohle se posila do gulagu

0/0
24.5.2012 10:13

pavel.61.

Re: Riskuje!

dnes už ne. Jaksi ten  levicový totalitní experimet Rudá armáda přestala bránit

0/0
24.5.2012 10:46

Bouše

Tak hlavně, že se nevyblil na předsednický stůl ...

;-D

0/0
24.5.2012 9:56

držte si klobouk

o přestávce byla asi Staličnaja

a pití "Na zdarovje"

0/0
24.5.2012 9:24

roby

zkuste zveřejnit

dostupné fotografie spícího knížete, předsedy TOP 09. To by bylo na celý článek.Myslím, že se toto může stát každému, jenže Ransdorf  je komunista a proto z toho udělejme senzaci.

0/0
24.5.2012 9:19

strom01

Re: zkuste zveřejnit

Takových fotografií bylo zveřejněno několik tun. Ale to nevadí viď? Hlavně že se ubližuje chudáčkům komunistům.

0/0
24.5.2012 17:31

Dr.Onufrakova

Jemu sa ten stôl zdvíha relatívne pomaly

U iných sa náhle zdvihne chodník. Rozdiel je v atestácii ošetrujúceho lekára, neurológ alebo adiktológ.

0/0
24.5.2012 8:41

Knýža Ostereich von Slinta

Ransdorf může v klidu spát

KSČM preference rostou na rozdíl od TOP Knýža , ten by se měl vzbouzet každé ráno v  5 hod....preference CVVM....

[>-][>-][>-]

TOP09 05/2011 .... 16,5 % ....  05/2012 ..... 10,5 %

KSČM  05/2011 ....  12    % ....  05/2012 ..... 21,5 %

[>-][>-][>-]

0/0
24.5.2012 8:32

pavel.61.

Re: Ransdorf může v klidu spát

ano národní ostuda ! Mít nacistickou, eh co to povídám, komunistickou stranu v parlamentu

+1/0
24.5.2012 9:14

pavel.61.

proč by nespal? Prachy má jisté, a vzdy se najde 10%

voličů, kteří těmto morálně vadným lidem dají hlas. když vezmete, kolik lidí se nachytá na hrací automaty, astrologii, 50%urok..... To by nebylo podvodníků, nebýt tech "10%" méně myslících

0/0
24.5.2012 8:12

protiodborář

Musíte si zvykat sockomouši!

Staré voly už tahat nenaučíte!Tak neplačte a berte to tak jak si zasluhujete!Lidské tělo chátrá a to včetně mozků!musíte se naučit co o tom píše Bible!"pomní člověče hříšný,že prach jsi a v prach se zase obrátíš!";-)

+5/0
23.5.2012 22:49

Bendr69

Re: Musíte si zvykat sockomouši!

předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg,je taky sockomouši?

+3/0
24.5.2012 0:27

F-18

Re: Musíte si zvykat sockomouši!

;-D

0/0
24.5.2012 0:50

kaktusak

Chce se asi stát nejpopulárnějším politikem.

0/0
23.5.2012 21:49

CeleronD

Na to, jaké tam plácají nesmysly, jich v bdělém stavu

vydrželo překvapivě dost.

+2/0
23.5.2012 21:41

dodyn

Nejlépe by bylo

kdyby usnuli všichni jak Růženka a už se neprobrali.

+1/0
23.5.2012 20:35

roby

Re: Nejlépe by bylo

no jo, to je problém. Oni totiž získávají stále víc preferencí a už jsou před TOPkou. Asi nějaký podvod, co myslíte dodyn?

0/0
24.5.2012 9:21

pavel.61.

Re: Nejlépe by bylo

jen ukázka "přemýšlivosti" národa. 10% "méně přemýšlivých" najdete vždycky a dalších 10% jsou nespokojenci co naletěli představě, že komouši ukojí jejich okamžitou protestní náladu (ti mají šanci se vrátit na zem)

0/0
24.5.2012 11:18

claw

Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

Mnozí redaktoři MF Dnes studovali spolu s Ransdorfem na Karlově univerzitě obor Vědecký komunismus.

Když se stali členy KSČ a prominentními komunistickými redaktory MF (Dnes), Ransdorfa (který byl před rokem 1989 z KSČ vyloučený) si netroufli ani pozdravit. Ale psali nadšené oslavné texty o sjezdech KSČ - ještě v létě 1989.

18. listopadu 1989 ráno zjistili, že jsou vlastně pravičáci - a Ransdorf (který se v roce 1990 znovu přihlásil do KSČ) jim samozřejmě zase vadil. Poté, co si privatizovali MF Dnes do svých kapes, a Ransdorf si to troufl kritizovat, stal se jim největším nepřítelem. Inu.

+4/0
23.5.2012 19:58

pět elementů

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

Nikdo tady na tvého Ransdorfa neůtočí!To jen tvoje rozněžnělá  duše,aby všichmi milovali tvého miláčka upí ,když vidí místo vysněného poloboha, srákorku,břídila,koutkavceRv;-D!

+4/0
23.5.2012 22:56

joedrfr

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

;-D;-D;-D!!

+1/0
23.5.2012 22:58

claw

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

Ransdorfa znám léta - učil mě v 80. letech na tajných seminářích, které vedl, když ho komunisté vyhodili z KSČ.

Znám jeho přednosti a nedostatky a vážím si ho.

Už za to, že v roce 1990, kdy se čeští vepři vrhli ke korytům (a do ODS) a začali "dělat prachy", on vstoupil do KSČM, do strany, která ho vyhodila - aby Česko nebylo jen o těch penězích, ale i o morálce.

:-)

+3/0
23.5.2012 23:28

wiki5

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

komuniste a moralka? Clovece priznejte se vy jste pozil

0/0
24.5.2012 0:55

pavel.61.

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

morálce??? Co je na obhajováví komunismu  morálního? A nacizmus by jste morálně obhajovat uměl také? (Pozn nacizmus, další levicový totalitni experiment, způsobil řádově menší zlo než komunismus)

0/0
24.5.2012 8:09

claw

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

Pavlíku, už na základce se učí, že nacismus je pravicová ideologie. Vědí to samozřejmě všichni, takže z tvého plácání vysvítá jen to, že do školy jsi ještě nechodil - nebo že jsi tak hloupý, že bys školu nezvládl. (Bože, musels dát klávesnici i těmhle děckám z pomocný?!)

0/0
24.5.2012 8:34

pavel.61.

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

tak to mě teda pouč. Zkus najít aspon 10rozdílů. To že  komouši tvrdí, že národní socialismus je pravicový směr je jen proto aby zakryli, že jsou ze stejného levicového hnízda. Je to stejná totalitní zavrženíhodná ideologie. A to že se naši  fašisté (další levicový TOPTALITNÍ  směr) drží v našem parlametu je ostuda národa

0/0
24.5.2012 9:50

claw

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

Ostudou parlamentu jsou ODS, TOP a VV.

Ostudou české společnosti jsou "pavlíci", kteří nevědí o pravicovosti nacistické ideologie. 

A ty rozdíly?

Pravice se vzájemně podporuje s církví. Nacismus měl vždy podporu církve (viz Francovo Španělsko), komunismus nikdy.

Nacismus je nacionalistický, komunismus naopak internacionalistický. Atd. atd.

0/0
24.5.2012 16:53

pavel.61.

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

to že chudák ransdorf u komunistů zůstal pouze svědší o jeho duševní chudobě. Obhajovat nesmyslně tak něco nemorálního může jen hlupec nebo vyšůranec. Řekl bych to druhé. Nakonec prachů má a odpovědnost žádná. No neberte to

0/0
24.5.2012 9:54

claw

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

"Neůtočí"? Inu pravicová inteligence.

Nauč se napřed písmenka, a teprve pak nám něco napiš. Jinak zesměšňuješ i své pravicové přesvědčení. Které je ovšem směšné samo o sobě.

+1/0
23.5.2012 23:55

pavel.61.

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

to bys musel nejdřív vědět co to "pravice" je. Jenže to ti komunistická škola nedá a čtení, u kterého se musí myslet , bolí

0/0
24.5.2012 10:02

F-18

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

Takhle se mluví o panu knížeti?

0/0
24.5.2012 0:52

JCage.

Re: Proč mě hyenistický útok na Ransdorfa nepřekvapuje?

jo, a jeste mu parchanti podstrcujou prasky na spani!

0/0
24.5.2012 10:16

S.P.RISPOLOMUŽSKIJ

!!!

Pokud by zaspal jen volbu předsedy KSČM,tak bych to zase až za takový problém nepovažoval.To je pouze jejich problém.Horší je,že lidé, jako on, prakticky zaspali dobu.;-D

+2/0
23.5.2012 19:54

S.P.RISPOLOMUŽSKIJ

Re: !!!

Navíc ještě "douška".Video jsem neviděl,prakticky mne to ani nezajímá,ale předpokládám,že uvedená poloha "hodinář",má blízko k tomu,co se spíše nazývá,že"Četl ubrus". :-P

+3/0
23.5.2012 20:07

Sep

Asi snil o tom

Jak zakládá on a Karel Schwarzenberg novou stranu.;-D;-D;-D[>-]

+4/0
23.5.2012 19:31

josefl

Re: Asi snil o tom

Houby. Byl tam jako spící agent. A vzal to doslova.

+3/0
23.5.2012 19:35

sámvelkýmao

no

v hospodě jsme říkávali.... čet z ubrusu......

0/0
23.5.2012 19:18

josefl

Re: no

Možná se mu zdálo, že má vše zaplaceno, tak to nechtěl přetrhnout. ;-D

+1/0
23.5.2012 19:27

Kojot

Spal, ale nezdržel se hlasování

Miloslav Ransdorf byl na sjezdu jako host, ne jako delegát, takže hlasovat nemohl. Ověřte si to a napravte to, když už vám taková banalita stojí za zveřejnění.

0/0
23.5.2012 19:11

josefl

Re: Spal, ale nezdržel se hlasování

No,banalita. Na sjezdu komoušů to je banalita, ovšem v Evropském parlamentu to je ostuda. A další ostuda je, že mámě europoslance zadluženého až po uši. Proatě pan Ransdorf je krásným příkladem, kam nás komouši chtějí vést. A také zářným příkladem co je ten eroparlament zač.

+4/0
23.5.2012 19:15

Kojot

Re: Spal, ale nezdržel se hlasování

Wow! To jste to vzal z jedný vody na čisto s použitím snad i většiny argumentačních podpásovek vyjmenovaných zde: http://yourlogicalfallacyis.com/ Váš komentář si uložím a až budu mít čas, zkusím jej zanalyzovat do detailů. Pokud chcete, dejte mi sem na sebe nějaký kontakt a až ten rozbor zveřejním, dám vám vědět.

0/0
23.5.2012 19:30

dědeček

Re: Spal, ale nezdržel se hlasování

a co chcete rozebírat ? Že je na jednáních které jej osobně nezajímají a prostě je prospí ? Tady není co rozebírat.

+2/0
23.5.2012 19:38

josefl

Re: Spal, ale nezdržel se hlasování

Oni komouši umí i něco jiného než podpásovky? Nějak mi to uteklo. Ale analyzujte, rozebírejte. Nezapomeňte si k ruce vzít komunistickou bibli, Poučení z krizového vývoje. A kontak si raději vezměte na Milouše Jakešovýho, ten vám zcela jistě rád pomůže.

0/0
23.5.2012 19:38

Kojot

Re: Spal, ale nezdržel se hlasování

Taky dobrý matroš, ale ten původní celkem stačí. Díky.

0/0
23.5.2012 20:09

Kojot

Co použiji

Použiji asi výhradně jen http://yourlogicalfallacyis.com/ a http://blisty.cz/art/39049.html

0/0
23.5.2012 20:12

Kojot

Re: Spal, ale nezdržel se hlasování

Zatím jen stručně:

1) No,banalita. - Ano, máte právo zpochybnit toto mé tvrzení. 2) Na sjezdu komoušů to je banalita, ovšem v Evropském parlamentu to je ostuda. - Nevyjadřoval jsem se k tomu, zda to je či není banalita v EUparlamentu, ale v článku je to zmíněno, beru to jako podnět k diskusi 3) A další ostuda je, že mámě europoslance zadluženého až po uši. - Toho se mé hodnocení kauzy coby banální netýkalo. Ale po pravdě řečeno, pro mě je to důkaz, že Ransdorf není korupčník. Ten by zadlužený nebyl. 4) Proatě pan Ransdorf je krásným příkladem, kam nás komouši chtějí vést. - Ke spaní na schůzích a občanskoprávním sporům o peníze? 5) A také zářným příkladem co je ten eroparlament zač. - A to je samozřejmě dokonalá perla na závěr, perfektní vyústění nepřípustných zobecnění.

--

Prostě váš komentář je opravdu pěkným příkladem šaptné argumentace a stojí za to být zachován pro příští generace.

0/0
23.5.2012 20:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.