Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otec „vlčích dětí“ si na svobodě okamžitě znovu podmanil svou ženu

Otec "vlčích dětí" Martin K. je už týden zase se svou ženou. Vrchní soud vyhověl jeho žádosti a pustil ho z vazby. Rodiče Hany K. jsou přitom zdrceni z toho, jak rychle si muž svou manželku znovu podmanil. "Nemá vlastní rozum, úplně ji ovládá a my jsme ji ztratili," říká její otec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

čuk2gek

otec vlčích dětí

je podle znalců psychopat. Anebo už není? Já takové lidi nechci potkávat na ulici. To není slabost demokracie, ale neschopnost byrokracie.

+1/0
23.5.2012 15:18

xexyn

Re: otec vlčích dětí

Podle jakých? Podle těch,co posuzovali ony "vlčí děti"? Nebo našli někoho, kdo nedělá posudky od stolu? Naše soudy se v současnosti bohužel musí brát s rezervou.

0/0
23.5.2012 18:11

ziiv

hmm...

bacha na zobak, past na dukaty ... melo me to napadnout

+1/0
23.5.2012 14:26

prazakm

Zajímavé,

chodí často nakupovat. Za co? Odkud mají příjem? A jestli porušuje soudní příkaz, tak doufám podmínka padá a jde si holka sednout natvrdo.

0/0
23.5.2012 10:11

dana33

Re: Zajímavé,

Myslim, ze kdyz prijde clovek z vezeni musi dostat socialni davky. Nebo umre hladem?

0/0
23.5.2012 12:39

dana33

Re: Zajímavé,

Mimo to ten pan pracoval tak ma asi narok na podporu v nezamestnanosti. Spousta lidi nepracovala nikdy a taky nakupuje.

+1/0
23.5.2012 12:40

oldiess

"Chlapci chodili doma bosí a polonazí"

není nic zdravějšího než chodit naboso, mít na sobě kopu hader taky na nic dobrýho není

+1/0
23.5.2012 8:37

RumFighter

Re:

Už alespoň vynechali to, že se děti neuměly najíst příborem... Já když nechám svojí malé  (22 měs.) v ruce lžičku, ať si to trénuje, tak je většina jídlo všude možně, jen ne v puse. Ale té srandy, co z toho má... ;-D Chodit bos ano, ale jak kde. Třeba na studeným linu to je o zdraví děcka. A nepouštět je ven z  bytu, to je úchylárna Rv

+2/0
23.5.2012 9:32

oldiess

Re:

ale jo, jen jsem chtěl poukázat na to, že by neměli být odsuzováni za to, co zjevně žádnou újmu nepúsobí, naopak.

+1/0
23.5.2012 10:11

furrat

Jak se někdo může divit,

že se paní snaží izolovat od lidí, kteří jí a její rodině komplikují život, navíc naprosto kontroverzním způsobem???

Taky bych se nejspíš odstěhoval a odřízl ode všech, co nejlíp vědí jak mám žít a co mám dělat a svým svévolným a nevhodným zásahem mi zničí rodinu 8-o

+2/0
23.5.2012 7:52

pesimistka7

Re: Jak se někdo může divit,

Kdyby zafungovala jejich "alternativní antikoncepce" (točení prsy), nikdo by je neřešil! Děti chtěli dát stejně (někdy) pryč, stejně jako první dceru (sama řekla na kameru) - jaké zničení rodiny? On jí napadl a vyhrožoval zabitím, ona zavolala policii - jaký zásah by byl "vhodný"? A poté odmítla s dětmi odjet, raději zůstala s manželem. Když od nich děti odvezli, udělali si dovču do Španělska, ale děti (aby ch "chránili před zlým světem) vypouštěli maximálně na balkón.:-/

+3/0
23.5.2012 8:04

Ondra Zima

Novináři

by měli hledat způsob jak znovu získat respekt a tímhle prasáckým přebíráním zpráv ze serverů a děláním novinařiny od stolu a  články jen na efekt si ho opravdu nezískají.

+2/0
23.5.2012 7:31

fitzie

jediným důvodem zveřejnění této informace

:-Pje navýšení přístupů.

+3/0
23.5.2012 7:27

ztrewq

štát se*ie, že

je niekto na ňom nezávislý. a že sa týmto madializovaným príkladom spochybňujú gendrové štúdie o rovnosti. stačí si prečítať knihu Život jako štafeta / Jana Marhounová a vidí, že to bolo jasné dávno, iba dnes nám tlačia "korektnosti" ...

+1/0
23.5.2012 6:35

tomtop

Re: štát se*ie, že

myslíte že anarchie je lepší ? Být to tak, jak píšete, tak tu ještě řádí mor ...

+5/0
23.5.2012 6:43

Banjo Banjo

Re: štát se*ie, že

Anarchie? V době moru se moc nedalo ani cestovat, existovalo nevolnictví pro většinu lidí.

Tak o jaké anarchii tu melete?

+1/0
23.5.2012 9:22

tomtop

Re: štát se*ie, že

melu o tom, že by si lidé chtěli dělat vše po svém ... bez ohledu na specialisty a jejich dnešní poznatky.

Odmítají se autority a zákony, které nechápeme nebo s nimi nesouhlasíme. Holt každý chce Nikdy se nelze přizpůsobit všem a takový stav, kdy by se na nic nehledělo bych nazval anarchií. Nevím zda by to byl konkrétně mor, ale byly by tu určitě jiné nemoci, proti kterým by v rámci rozhodování rodiče nenechali naočkovat děti a tím by se výrazně podpořilo rozšiřování těchto nemocí....

+2/0
23.5.2012 9:48

Hybes

Trosku zmatek ne??

Z mestskeho soudu rovnou na vrchni??Hm nejake to popletene.A jeste ho vrchni pustil z vazby-bez stanoviska kraje.No teda nevim soudruzi

+1/0
23.5.2012 1:00

Mouchard revival

Re: Trosku zmatek ne??

informace v článku je v tomto směru v pořádku, že v tom máš hokej ty jsi světu sdělovat nemusel...

0/0
23.5.2012 5:48

Hybes

Re: Trosku zmatek ne??

Hele svete s popletenyma pravidlama v hokeji:

Jejich otec dostal u městského soudu osm let, matka

podmínku. Vrchní soud vyslyšel odvolání Martina K. a případ se musí

projednat znovu. V pondělí 28. května proto budou vypovídat další

znalci. Od mestskeho soudu se odvolava ke krajskemu.Nikoli hned k vrchnimu.Tak teda misto sportu tu vec postav na pravou miru.

+1/0
23.5.2012 11:22

královna z horní dolní

Také to hodnotím

Také to hodnotím za velmi špatně odvedenou práci policajtů,soudu,sociálních pracovníků,podivných znalců a mediální ubohosti!Někdo tady napsal "zbytečných" a zbabělých lidí,kteří se kolem toho případu motají a mají nějakou zodpovědnost  za budoucnost!:-PRv

+6/0
22.5.2012 23:08

důchodkyně svazačka

Je to strašné

Pamatuju hodně blbých úředníků a policajtů a spoustu zanedbaných rodin(ne jenom romů) a ne jenom po roce1989! Vy,kteří toto opovrženíhodné jednání ze strany policie,soudce,"znalců"zbytečných,ouřadů schvalujete,měli by jste se zamyslet nad životem,který vedete a který vás čeká!:-PRv

+6/0
22.5.2012 22:52

Isabelle

Re: Je to strašné

Koho jsi svazovala svazačko ?

0/0
22.5.2012 23:02

královna z horní dolní

Re: Je to strašné

O mně vůbec nejde!:-P

0/0
22.5.2012 23:10

Isabelle

Re: Je to strašné

Tebe jsem se neptala ... jsi odporna s tim vyplazenym

0/0
22.5.2012 23:15

důchodkyně svazačka

Re: Je to strašné

RvX

+2/0
22.5.2012 23:24

Raviea

Re: Je to strašné

Nic si z toho nedělej,jsem stará bába a mám s čím porovnávat!Ten vyplazený také si půjčuju,ale už nebudu§:-/

0/0
22.5.2012 23:32

důchodkyně svazačka

Re: Je to strašné

V nučka mi to teď spočítá,že s ní dělám starou bábu!Raději už mizím!Nemá se mi montovat do diskuse!8-o

0/0
22.5.2012 23:38

tomtop

Re: Je to strašné

je zbytečné starat se o týrané děti ? Nebo co jste chtěla říct ?

+1/0
23.5.2012 6:46

mattiCZ-2

Krásný příklad v podstatě uměle vytvořené kauzy...

a mediálního lynče. Probůh, on si na svobodě znovu "podmanil" svou ženu!! Ó jak hrozné, měli by ho zavřít na doživotí, aby už si nikdy nikoho nepodmaňoval... Úroveň lidí v českých médiích je vskutku katastrofální. Co vy na to, paní Karásková? ;-€RvRvRv

+8/0
22.5.2012 22:31

důchodkyně svazačka

Re: Krásný příklad v podstatě uměle vytvořené kauzy...

To jsem zapoměla dodat,nasadia ta žena(velice lichotím)korunu!Když se neumí vyjadřovat pravdivě,používá fantasmagorii!:-PRv

+2/0
22.5.2012 22:58

pesimistka7

No,

můžeme se pohoršovat nad sylem, jakým je napsán článek, ale z dřívějších rozhovorů s paní na kameru je velmi patrný manželův "výpach". Nebojte, pán doživotí nedostane, nejspíš ho pustí - snad se alespoň už nebude množit.

+1/0
23.5.2012 8:15

danny47

Chodíme na procházky, žena nakupuje...

a z čehopak vlastně žijí, dovolil bych se zeptat .....

+1/0
22.5.2012 21:25

důchodkyně svazačka

Re: Chodíme na procházky, žena nakupuje...

Pokud jsem četla,je to zručný a šikovný řemeslník a spolupodnikatel!:-P

+3/0
22.5.2012 22:55

pervekt

...

Pani nebyla shledana nesvepravnou, takze nechapu, proc by ji mel kdokoliv nutit delat neco jineho, nez sama chce.

Uz to odebrani ditete povazuji za spatne. Dite sice neprihlasili, ale take pro ne nechteli zadne vyhody od statu. Otec pracoval, rodina nezila z zadnych statnich davek. Stat by mel spis resit deti, ktere (a jejich rodice) dotuje. Pak ma samozrejme pravo kontrolovat, zda jsou tyto prispevky vyuzivany ucelne.

+6/0
22.5.2012 20:16

xexyn

Re: ...

Téměř ve všem souhlasím. Chápu, že stát řeší i děti, na které nepřispívá, ale jen tam, kde jsou opravdu vážně zanedbávané, což očividně nebyl tento případ. Pokud se podíváme i jinam než na iDnes, tak zjistíme, že s těmi dětmi to nebylo tak špatné, jak se nám tady podsouvá, jejich opožděný vývoj je přinejmenším sporný a způsobené problémy minimální. Pokud by stát něco chtěl dělat, tak by musel do Chánova a podobných lokalit, jenže tam se úředníci bojí zasahovat, tak dokazují, že si je neplatíme zbytečně na jiných místech. ;-€ Netvrdím, že ti lidi žili ideální a správný život, ale ta akce proti nim byla téměř xenofobní. Po ČR běhají bez postihu mnohem větší gauneři.

+4/0
22.5.2012 20:24

bombai

Re: ...

Takže si to řekněme celé: tito rodiče se již vzdali své starší dcery v dětském věku, žije u prarodičů a se svými rodiči se nestýká, oni sami o dívenku nemají zájem. Po incidentu, který celý případ spustil, kdy paní zavolala na svého manžela policii, tak jí bylo nabídnuto, aby se i s dětmi přesunula do specializovaného zařízení. Ona to odmítla, děti poslala samotné, a věnovala se svému manželovi. Oba rodiče se veřejně, i v rozhovorech vyjádřili, že děti již nechtějí, že se jich vzdali. takže o jakém odebrání dětí matce mluvíte. Jinak ať si paní žije s kým chce, s tím souhlasím. Ale také tvrdím, že jako rodiče oba dva selhali, a na své vlastní děti nemají již práva.

+10/0
22.5.2012 21:48

pervekt

Re: ...

Co se týká těch posledních dětí, vzdali se jich až když se do toho začaly motat úřady a defakto jim zamezily je vychovávat podle vého přesvědčení.

 Netvrdím, že to je "normální" rodina. Ale nebýt normální ještě neznamá být špatný člověk. Když připustím myšlenku, že byli přesvědčeni o své výchově, moc možností jak reagovat neměli. Podřídit se a vychovávat děti "podle státu" nechtěli, měli s nimi tedy někam utéct a schovávat se? Nebo je rovnou zabít?

 Problém dnešní doby je přílišná unifikace. Na všechno se vymýšlejí nějaké šablony, normy, a lidi jsou nuceni je dodržovat. Jenže práve rozdíly, pestrost možnostní a svoboda volby jsou podstatou života. Mnozí, z později slavných a významných osobností pocházeli právě z "nenormálních" rodin. Nelze se na to dívat černobíle a předjímat. I objektivně "opožděné" dítě se může později rozvinout, je špatné tvrdit, že dítě v nějakém věku MUSÍ dětal to a v jiném ono, jinak je to ŠPATNĚ. Život nejsou škatulky a přesně vytyčená cesta mezi nimi...

+2/0
23.5.2012 0:38

pesimistka7

Re: ...

Co se týká Vašeho "vzdali se jich na popud úřadů" - dle vyjádření zmanipulované matky, se jich vzdát chtěli (kdy?), zkrátka nechtěli je, "otec" k nim neměl vztah vůbec, v podstatě meli štěstí, že "tatínkovi" hráblo teď a ne třeba o rok či více let později....

Stát prostě jsou pravidla, každému se všechno líbit logicky nemusí a nebude, ale naprosto bez pravidel to asi fungovat také nemůže. Pokud nebudou nějaké "šablony" (tabulky) třeba stran vývoje dítěte, jak potom chcete třeba podchytit, nebo sledovat něco, co může ve výsledku ukázat na potřebu nějaké speciální zvýšené péče, léčby, rehabilitace (např.vrozenou vadu), něco, co lze eliminovat právě v nízkém věku? Vše se totiž "samo" nesrovná.

Myslím, že prostor pro výchovu "po svém" zde je, ale izolace ála tito "rodiče" prostě objektivně je špatná a následky rozhodně zanechat mohla daleko horší, čím déle by v tom ty děti žily.

+3/0
23.5.2012 7:42

chruyeager

Re: ...

Kdyby se jim néco stalo, tak by nevyužili doktora? Pkud ano, tak by stát využili, pokud ne, bylo by to zabití. No a samozřejmé i tak pro ty děti stát využívali: například bezpečnost (armáda, policie), bereme to jako samozřejmost, ale ona to samozřejmost nikdy nebyla.

+1/0
22.5.2012 22:21

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Hloupá s škaredá,

co jí zbývá, než poslouchat na slovo ještě hloupějšího a škaredšího, než je ona? Jediné, co by jí mohlo pomoct, je psychiatrie, tu ale odmítá. Je mi jí líto, ale vybrala si to sama.

+2/0
22.5.2012 19:59

pesimistka7

Hloupá s škaredá?

Zmanipulovat se může nechat i chytrá a krásná (což je věc názoru, mně paní nijak "škaredá" nepřipadá a i kdyby byla, tak co....:-/). Zmanipulovaný člověk je závislý - v sektách máte mraky lidí různého vzdělání, žádný zástup podprůměrné inteligence - že odmítá léčbu na doporučení manipulátora mne vůbec nepřekvapuje, dle všeho roky téměř nevycházela z bytu, s nikým kromě něj se nebavila. Nevím zda lze říct, že "si to vybrala sama"....

0/0
23.5.2012 7:55

stonozka

Co???

Zanedbávání dětí že je spíše "filozofický problém"!? Co je to za t.r.b.u, ten psycholog! Otec oněch chudáků dětí je jasně psychicky vyšinutý... Se svou ženou se hledali, až se našli. Mohlo by jim to i klapat, kdyby ovšem do toho nepřišly děti... Ty jejich posvěcené spojení odnesly. Občas se hrozím, koho mi domů jednou přivedou ti moji "svištíci"!

+1/0
22.5.2012 19:41

Y.N

Re: Co???No jen ať se bojí

až potkají vás ty jejich;-ORv

0/0
22.5.2012 20:30

KarelV

Když tady čtu ty příspěvky, tak to vypadá

že si spíše ona podmaňuje jeho ... ;-D ... nu což, nebyl by první ani poslední !!!

+1/0
22.5.2012 19:35

firer.diskuze

Článek je lživý,

ve sloupku ozančuje děti jako zubožené. To ale není dle dřívějšího vyjádření policie pravda.

+3/0
22.5.2012 19:33

CeleronD

Podřízenost jí osvobozuje od odpovědnosti k životu a výchově

Té ženě takové poddanské postavení vlasně vyhovuje, protože má míň starostí a jednodušší život.

+3/0
22.5.2012 19:05

Duke___Nukem

Re: Podřízenost jí osvobozuje od odpovědnosti k životu a výchově

ona zas tak podrizena nebude.Videl jsem jeji oci a vim sve..:-)

+1/0
22.5.2012 19:18

harkonnen

Netušil jsem, že dospělý musí hlásit rodičům pobyt

Pokud je ta paní svéprávná, tak snad může bydlet s manželem a nemusí hlásit svůj pobyt rodičům, ne? Když ho propustěj a nemá soudní zákaz se stýkat s manželkou, pak jim snad nic nebrání. Sice jsou vyšinutý, ale je spousta horších případů, co běhá po svobodě...

+3/0
22.5.2012 18:29

Y.N

Re: Netušil jsem, že dospělý musí hlásit rodičům pobyt

R^ já zase mám podezření na opičí lásku rodičů. A ti znalci ať klušou do ghett nepřizpůsobivých a bílé ať nechají na pokoji. V těch ghettech najdou daleko horší příklady....

+6/0
22.5.2012 18:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.