Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dcera odmítla domluvený sňatek, rodiče ji pro zahanbení zavraždili

Pákistánští rodiče čelí před britským soudem obvinění ze šokujícího zločinu. Kvůli zostuzení se totiž rozhodli zavraždit svou dceru. Ta údajně odmítla předem domluvený sňatek a několikrát se také pokusila vzepřít přísné výchově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pm22

Muslimky jsou

stroje na vyrobu muslimu. Nic vic.

Divim se ale, ze se ceske zenstiny nijak zatim neobavaji, ze je to ceka take. Uz proto, ze muslimove ani nemusi valcit a Evropu a Australii proste zamuslimiji  :):):)

 Muslimove jsou  lide se zvyky z dob daleko ;-D pred narozenim Krista.

0/0
29.6.2012 4:56

Johny__S

Do evropského právního systému by se měl vrátit trest smrti.

+2/0
22.5.2012 12:47

Johny__S

Re: Do evropského právního systému by se měl vrátit trest sm

A "musejí-li" muslimové zavraždit svou dceru kvůli rodinnému zostuzení, pak myslím, že adekvátní je takového otce rodiny třeba kastrovat (uříznutím penisu). Ostuda za ostudu. Ať si vybere.

+1/0
22.5.2012 12:48

generál Patlay

Re: Do evropského právního systému by se měl vrátit trest smrti.

A co takhle resit pricinu zla, tedy vypakovat mimoevropske kolonizatory?

0/0
22.5.2012 15:23

legadema

proč češka a běloška zabila své děti???

0/0
22.5.2012 12:25

1907 (FK Opava)

Re: proč češka a běloška zabila své děti???

Že by prastará rodová tradice?

Asi ne, co? :-P

0/0
22.5.2012 12:27

Rotoped64

Idiotský text

"Pákistánští rodiče čelí šokujícímu obvinění před britským soudem." Vážení pisálkové, šokující není obvinění  nýbrž skutek, ze kterého jsou obviněni.

+2/0
22.5.2012 12:07

Clar

jo jo, zase xenofobní diskuze

Kolik vražd se v Anglii stane? Tisk ale napíše o této jediné. Myslíte, že nás soudí v zahraničí také jenom podle tý ženský, která zavraždila své čtyři děti? Stádu stačí předhodit kus syrovýho masa v podobě článku o Romech, muslimech a hned to tu frčí. Velmi pěknej článek: http://pospech.blog.respekt.ihned.cz/c1-55765610-romove-zautocili-v-brne

+1/0
22.5.2012 10:46

Kotrč tiskovým mluvčím

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

jasně - vražda je vražda - ale tu ze žárlivosti nebo loupežnou tak nějak dokážu pochopit - ale kvůli volbě partnera????

+3/0
22.5.2012 10:57

Clar

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Já nedokážu pochopit ani vraždu ze žárlivosti, ani vraždu loupežnou, ani vraždu ze cti ani vraždu jinou. Jaký je rozdíl v tom někoho zabít protože mi dal košem a chodí s někým jiným a v tom někoho zabít, protože si nevzal někoho koho si přál rodič? Ty máš větší pochopení pro něco, co je běžnější v naší společnosti. Muslim to může mít naopak.

+1/0
22.5.2012 12:51

Johny__S

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Při vraždě ze žárlivosti se také dohodne celá rodina a vraždit pošlou toho člena, který má naději na nejnižší trest (tj. mladistvého)?

+2/0
22.5.2012 13:04

schima

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Tady jde o to, že toto jsou zvyky, za které by je v jejich domácích zemích nikdo ani neobtěžoval a nyní tyto zvyky praktikují v civilizované zemi. Nemám problém s národností / rasou, já mám problém s jejich chováním, pokud se chovají takto

+2/0
22.5.2012 13:36

pm22

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Nic proti zvykum tech muslimu. At se je dodrzuji, ale doma a nelezou do jine kultury, kde okamzite narokuji a to dost nahlas, sva prava . At se nejaka multikulti projde nekde u Saudu v bikinach a hned prijde na jine myslenky  ;-D;-D;-D

0/0
29.6.2012 5:00

waleyo

Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

Víš vůbec co je to xenofobie?

+4/0
22.5.2012 11:07

opportunity

Re: Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

Řekla bych, že pojem užil správně. To ostatní nekomentuju.

0/0
22.5.2012 11:08

Mirais

Re: Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

já si nemyslím, že je nějaká diskuze xenofobní. Xenofobní znamená neodůvodněný strach a v případě Evropy a její islamizace cizí nenávistnou ideologíí maskující se za náboženství, je strach odůvodnitelný denodenní zkušeností.

+6/0
22.5.2012 11:24

Clar

Re: Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

Ty máš s islámem nějakou osobní denodenní zkušenost? Nebo nasáváš moudra jenom z tisku, jako je idnes, kterej stopro v jinejch diskuzích pomlouváš coby nekvalitní?

0/0
22.5.2012 12:34

Johny__S

Re: Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

No, nedávno mě překvapil rodinný přítel, Afričan, který ač vysoce inteligentní, mi vykládal, že se Američané snaží muslimy zničit.

+1/0
22.5.2012 12:50

Clar

Re: Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

No a co? Vždyť spousta diskutérů je tady přesvědčená, že se nás snaží zničit muslimové... Tím že sem migrují a rozvrací nás zevnitř. V čem je rozdíl? Nemluvil bys, kdybys žil pár let v Africe třeba podobně...? Myslím, že u jinýho článku, kde by se psalo o válce USA někde v Perským zálivu, by spousta lidí psala, že jde Amíkům jenom o ropu a o nadvládu na arabským světem...

0/0
22.5.2012 12:55

Johny__S

Re: Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

Jde o to, že oni jsou spoluobčany v evropských zemích. Přitom z větší části evropské zřízení nenávidí a rádi by je přeměnili na to, na něž jsou zvyklí doma. Čili vrátit Evropu někam do středověku.

+3/0
22.5.2012 13:04

Clar

Re: Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

Pokud by to tak bylo, tak by to bylo samozřejmě špatně. Ale já médiím nevěřím, protože dnešní novináři jsou většinou jenom kopírovači odněkud někam, v horším případě si to při tom kopírování ještě trochu vylepší. A když si to vylepší třetí kopírovač v řadě, hodnota původní informace je na nule. Na druhou stranu západ má také potřebu vměšování a vylepšování toho "středověku" na něco lepšího. Nicméně nás stále nic neopravňuje paušalizovat celou kulturu na základě jedné vraždy a článku o ní v novinách.

0/0
22.5.2012 13:08

Johny__S

Re: Zabít své dítě za to, že neposlouchá, je xenofobie?!

Vychází to tak z průzkumů veřejného mínění. Problém je, že se generaci od generace radikalizují. Rodiče se integrovali, děti "hledají své kořeny". A často naletí extrémistům. A muslimové se s naším zřízením neztotožňují - mají je za příliš dekadentní. Proto čekají. I současný turecký premiér prohlásil, že co se Turkům nepodařilo při obléhání Vídně, to se jim podaří skrze dělohy jejich žen. Prohlásil také, že Turek, který se odvrátí od turectví, je zrádce národa, ať žije kdekoli. A Turci na to slyší.

+1/0
22.5.2012 13:12

Tajemný muž

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Tady nejde o to, že by to byl ojedinělý případ. Vůbec ne. Takových případů jsou hromady. Navíc často dostane dívka na výběr, buď ji odkráhluje rodina, nebo spáchá sebevraždu. Takže spousta těchto vražd je schována právě pod nálepokou sebevraždy. Navíc to není xenofobie, xenofobie je strach z neznámého, tohle, co je v diskuzi, je nesouhlas s importem poznaného. Mulikulti paka po nás chtějí, abychom se přizpůsobili jejich kultuře (např. vraždění dětí, protože si chtějí vybrat partnera sami) a to se nám nelíbí. Stejně jako se nám nelíbí, že máme ze svých daní platit těmto lepší život jen proto, že mají jinou kulturu. Taky se nám nelíbí, že kde je konflikt muslim vs. domácí, dává se za pravdu muslimovi, abychom náhodou neurazili jeho kulturu (5 muslimských žen může klidně bílou ženu ukopat k smrti, neboť jim to jejich náboženství přikazuje - kopat do nevěřících psů, zatímco my se nesmíme bránit).

Pletete si zkušenost s xenofobií, pozor na to, je to něco úplně jiného!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+3/0
22.5.2012 11:51

Clar

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Já v diskuzích vidím jenom výpady proti jinejm kulturám, a to se nepovažuju za žádné multikulti pako, když použiju tvoje slova. Těch, kteří razí multikulturalismus je opravdu hodně málo, de facto zanedbatelné procento populace. Xenofobie je správné slovo, protože většina diskutujících nemá s islámem žádnou osobní zkušenost, ale má naprosto jasno o tom, že je špatně a že je třeba se ho bát, zavírat hranice apod. Můj názor je ten, že když tady chce islamista žít, měl by přijmout naše pravidla hry, ale jsem dalek toho, na základě pár mizerných článků v bulvárních plátcích odsuzovat celou kulturu.

+1/0
22.5.2012 12:39

Johny__S

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Je třeba se poučit ze Západu. Jestliže si např. v Británii 50% muslimské mládeže myslí, že by bylo vhodné zavést právo šaríja, tak je to špatně! Jestliže v Nizozemsku lékaři vážně přemýšlejí o tom, že v muslimských rodinách legalizují "labioplastiku" (uříznutí stydkých pysků či klitorisu = ženská obřízka), tak je to špatně! Jestliže tamější státní úřady už ani neslaví Vánoce, aby někoho neurazily (a rozesílají přání "Veselé zimní svátky"), tak je to špatně! Muslimové se musejí přizpůsobit nám, ne my jim!

+2/0
22.5.2012 12:54

Clar

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

A v Čechách si díky neobjektivitě médií 90% lidí myslí, že by se sem muslimové neměli vůbec pouštět.  Kolik procent obyvatel anglie znamená 50% muslimské mládeže? Podle mě míň, než je procento voličů Vandase v Čechách.

0/0
22.5.2012 12:58

Johny__S

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Dnes ano, nicméně platí, že v některých britských městech je nejčastějším jménem dávaným dítěti Mohamed. Muslimové mají mnohem vyšší porodnost, což znamená, že by za pár desetiletí mohli tvořit velkou část společnosti. A pak už si tu šaríju odhlasují. Nás potom budou trpět, jako to je v tradičních muslimských společnostech, ale jedině tehdy, když se jim podřídíme. Pokud náhodou budou mít pocit, že jsme urazili Proroka či jejich víru, budou mít plné právo nás zabít.

+1/0
22.5.2012 13:02

Clar

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Nejvíc mě fascinuje, jak je pro nás vždy v těchto otázkách interesantní Anglie a Francie a Čech diskutér umí našim evropským bratrům dobře poradit. Podobné předpovědi jsem čítával ještě v tištěné podobě před 20-ti lety o Německu a Turcích.

+1/0
22.5.2012 13:30

Johny__S

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Však se také ta varování potvrdila. Já jim ovšem nechci radit1 - ať si poradí, jak uznají za vhodné. Ale rád bych, abychom se jejich problémům vyhnuli. Multikulturalismus je blbost.

+1/0
22.5.2012 14:12

1907 (FK Opava)

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

To nic, pana Pospěcha dřív nebo později nějací cikáni vyškolí :-P

+1/0
22.5.2012 12:30

Johny__S

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Problém je, že "vraždy ze cti" jsou na západě stále více se rozšiřujícím fenoménem - rozšiřuje se tak, jak přibývá muslimů. Tyto rodiny kolikrát zneužijí svého nejmladšího syna, který coby mladistvý dostane minimální trest. Vraždy mají sloužit jako varování ostatním dívkám. Muslimská komunita je soudržná, i když dívka uteče od rodiny, často ani tak neuknikne, protože ji někdo někde zahlédne a rodinu informuje. Západní justice je vůči tomuto jevu bezmocná - často se stává, že si dívky stěžují na policii kvůli vyhrožování, ale dostane se jim odpovědi, že dokud se něco nestane (=dokud nejsou jednoznačné důkazy), policie konat nebude.

+1/0
22.5.2012 12:46

Praotec Tunel999

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

Tak lzivou propagandu jsem uz dlouho necetl..;-D

0/0
22.5.2012 13:25

generál Patlay

Re: jo jo, zase xenofobní diskuze

K tomu odkazu na uslzeny clanek o vecne utiskovanych cikanech, zde je realita:

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/174710/tricitka-romu-zautocila-v-jihlave-na-dva-policisty.html

0/0
22.5.2012 15:25

Bug02

no

Já nevim čemu se kdo diví??? To je přece běžná praxe u podobných národů, hlavně ať mi tu pravdoláskaři nevyprávěj něco jinýho - těchto případů už je snad dost ne? A furt si to sem budeme tahat a furt se budeme divit!

+5/0
22.5.2012 10:41

Praotec Tunel999

Ano tohle je presne zpusob, jakym se

teroristi dostavaji do Evropy. Pakosi domlouvaji svatby jejich holkam s teroristama z Pakostanu, takze ti potom muzou legalne prijet do zeme a za nim obratem cela familie. Osobne jsem byl svedek toho, jak jedna pakosska mlada ucitelka basnila o svem novem manzelovi z Pakostanu, ktereho jeste vubec nevidela..;-DRv

+2/0
22.5.2012 10:38

iRI2

Kdo z koho?

Bez ohledu na osobní vkus je otázkou, která kultura je vlastně perspektivnější a kdo se víc do koho tlačí.

Kdo má více vojáků a zbraní na území druhého? Evroamerická společnost v islámských zemích, nebo oni v Evropě? Kdo zabil více lidí na území druhého? Jejich teroristi u nás, nebo my u nich? Postavili islamisté více mešit v Evropě a USA, nebo my více Mekáčů u nich? Komu se za posledních let více změnil život? Která města se za posledních 100 let změnila více působením jiné kultury? Ta naše v Evropě, nebo ta jejich v islámských zemích?

Pokud chci něco nestraně hodnotit, mel bych se zamyslet nejen nad problémy, které nám tu jejich působením vznikají, ale také nad problémy, které vznikají u nich.

0/0
22.5.2012 10:17

schima

Re: Kdo z koho?

Pokud nemáš na mysli Euro-US Army na jejich území, pak se ptám, čím tyto země ovlivňujeme?

+1/0
22.5.2012 10:22

Rengman

Re: Kdo z koho?

Prakticky úplně vším. Stylem života, stylem hudby, oblékáním. Pamatujte, že ve většině státu, kde žijí muslimové byla Evropská zpráva, takže ten vliv je samozřejmě doteď obrovský.

0/0
22.5.2012 10:25

iRI2

Re: Kdo z koho?

Jeďte se tam podívat. Především penězi. Mekáč na každém rohu, ropu tam těží firmy z Evropy či USA a podílejí se na velkém stěhování lidí, všude se jim tam cpe naše kultura. Navíc ta armáda je dosti zásadní. Podívejte se třeba na Libyii. Tam jsme se podíleli na zcela zásadní změně v rozložení sil. Afganistán zrovna tak... ti lidé za posledních 100 let prakticky nezažili, že by se jim nam necpalo buď Rusko, nebo USA.

0/0
22.5.2012 10:27

Naive_observer

Re: Kdo z koho?

To máte pravdu, leckdy se vměšujeme, někdy to ovlivnění probíhá pasivně. Nejsme ale buňky v uzavřené Petriho misce, ale žijeme na jedné zeměkouli, mám společné hranice, cestujeme. Ovlivnění tady bude vždycky, a pokud si pamatuju, tak nás muslimové negativně ovlivňovali také svými výboji, obchodováním s balkánskými ženami a vůbec otrokářstvím. Neznamená to, že jejich náboženství je v pořádku, když tam naši lidké těží ropu (jejich lidé to neumí). Dost divná logika.

+1/0
22.5.2012 12:06

tropický pes

přijmi

kulturu země, kde žiješ nebo táhni jinam. Tak by se s přistěhovalci mělo zacházet Rv

+8/0
22.5.2012 10:08

iRI2

Re: přijmi

Však my se s nima taky moc nepáráme: http://byznys.ihned.cz/c1-53297650-tezarsti-giganti-si-po-smrti-kaddafiho-brousi-zuby-na-libyjskou-ropu

0/0
22.5.2012 10:19

Hynek Vilém Jarmila reloaded

islám je totalitní ideologie

co k tomu říct víc ...

+6/0
22.5.2012 10:00

schima

Re: islám je totalitní ideologie

Lépe možná řečeno autoritářská ideologie, ale jinak souhlas R^

+1/0
22.5.2012 10:04

Mirais

Co je to proboha za společnost

když jsou nuceni kvůli tomu, co by si o nich pomysleli sousedi zabít své milované dítě ? A to ještě tvrdí, že jejich kultura a náboženství je nám nadřazeno. My jsme pro ně nevěřící psi a máme jim platit výpalné (džizju) za to, že nás nechají v klidu žít. Nechápu, proč vyznávání islámu není v Evropě trestné, když odporuje našim zákonům.

+7/0
22.5.2012 9:54

schima

Re: Co je to proboha za společnost

Což pravdu máš. Avšak ústava garantuje svobodu vyznání a ústava je vždy více, než zákon. Takže i když Islám může být v křížku se zákony, chrání jej ústava. Osobně by mě zajímal pohled ústavního soudu na církev, která by uznávala odkaz Hitlera. Jelikož samotné vyznávvání tohoto cíle je dle zákona trestné, ale ústava garantuje sobodu vyznání ....

+1/0
22.5.2012 10:07

Mirais

Re: Co je to proboha za společnost

No, nevím jestli by bylo v souladu se zákony vyzývání imámů v mešitách k nenávisti a násilí proti nevěřícím, jak je tomu běžné na západ od nás. U nás vím jenom o případu nějakého muslimského konvertity v Brně, který měl nějaký antisemitský projev.

+1/0
22.5.2012 10:11

schima

Re: Co je to proboha za společnost

No a ten případ dopadl jak?

0/0
22.5.2012 10:16

Mirais

Re: Co je to proboha za společnost

Myslím, že se o tom jen psalo v tisku. Ke stíhání asi nedošlo, je to zřejmě příliš choulostivé téma.

http://lukaslhotan.blog.idnes.cz/c/255789/Je-rozdil-mezi-nenavisti-k-brnenskym-a-izraelskym-zidum.html

+1/0
22.5.2012 10:24

schima

Islám

To budou jistě plně věřící lidé, jejich druhou dceru chytli při vykrádání domu ......

Skvělá chamraď. Kvůli takovým případům bych s chutí uzavřel hranice ...

+7/0
22.5.2012 9:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.