- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono to s těmi novými výrobky není asi žádná výhra, nedávno se psalo o popraskaných podvozcích nových vozů metra a svádělo se to na staré koleje. Holt výmluva se vždycky najde.
... není to důvod k odstoupení od smlouvy pro odbornou nezpůsobilost dodavatele?
aby DP podepsaly nevýhodnou smlouvu o dodávce tramvají. Tak by mě zajímalo do jaké krabice mu to škodováci dali. Asi do oranžové, kdyby jí náhodou upustil před policajtem.
T3 je nehospodárná a poruchová, akorát už se za 40 let podařilo chybičky vychytat, takže už nikoho nezaskočí taková drobnost jako svařenej zrychl a podobně.
a nebejt tunelaru, klidne by tak mohlo zustat. laminatove sedacky byly designove. nove tzv moderni vozy jsou uplne stejny smejd, jako panelaky na jiznim meste. taky to bylo moderni sidliste, rikal soudruh.
nikdy neuměla nic dobře vyrobit, uměla ale mohutně "motivovat" lokální politiky a prát peníze...
Měli by bydlet s Rathem....
Ale majstr štyk se jim povedl v Plzni..... 30miliard, to je síla...
To je zajímavý, že stejně se kritizovaly (aspoň na stránkách médií, toto nevyjímaje) tramvaje 14 T (tedy Porsche) navíc s tím, že prej plzeňský jsou mnohem lepčí...
Takze dnes uz se nerika starsi, ale mene nove.
To je fajn, takze uz nemam auto starou sunku, ale jen trochu vic mene nove auto.
je dobrý voni si musej zvyknout-to bych se pob,,l-to je drzost-hrubé závady a zvyknout.Jo zlaté bolševické T 3 sám jsem je opravoval,primitivní,pěkné a hlavně spolehlivé vy jelita
Spolehlivé jsou po x-desítkách let...on to byl bohužel taky porod,když se T1,T2 a T3 zaváděli v padesátých a šedesátých letech
Prďte na šalinó a flajsněte slempem pivo. To je nejbegovnější ze všech beg.
To je holomócky, nebo jak?