- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Odbočím zcela od smyslu tohoto projektu, o kterém stejně jako mnozí z vás pochybuji. Zastavím se u technické úrovně a zabezpečení testování. Je za námi první den, kdy jsme měli v plánu otestovat cca. 100 žáků z matematiky během 6 vyučovacích hodin. Hned první skupina 18 žáků nebyla schopna po ukončení testu výsledky odeslat na server niqes. Další skupiny, které byly v plánu na další vyučovací hodinu tak byly pozdrženy, a když se konečně dostaly k PC nemohly se pro změnu k testu přihlásit a pokud se to některým jednotlivcům povedlo, tak jim test zamrzl u 6. otázky. Snažili jsme se kontaktovat linku telefonní podpory, ale ta je zahlcena. Dnes je situace mnohem horší než včera - v 7:45 jsme posadili 17 žáků k PC a v současné chvíli (9:20) se podařilo ukončit test pouze jednomu žákovi.
No nazdar. To je tím, že se do státního najímají kamarádi a ne špičkoví IT. Zajímavé je, že třeba takový tradiční internetový obchod se nezasekává, všelijaké veřejné testy také ne, ale jak jde o školy nebo úřady, tak nefunguje zhola nic.
by testy měly být anonymní. Jenže to zase by jim tam puberťáci naklikali schválně špatné odpovědi.
Školy by měly být hodnoceny podle toho, jaký je vstup a výstup. Škola, která se nachází třeba v nějaké čtvrti s převahou různých zaostalých dětí nikdy nebude mít takové výstupy jako škola, kam chodí děti opečovávané a inteligentní. Přitom učit chytré děti dovede každý blbec, alle vychovat ze zanedbaných dětí práceschopné ovbyvatelstvo, to je heroický čin. A nejlepší učitelé bývají ve zvláštních školách. To, co coni, vydrží málokdo.
a,b,c,d a budou mít všichni stejné testy? To se dá totiž nejsnadněji opisovat, a to ve velkém a v celé třídě.
Generálka srovnávacích testů začala matematikou a ....,Nevite jestli se budou delat taky testy ve zvlastnich skolach?ja s erzikou si myslim ze tam to je rok od roku lepsi,nas ferko nosi same jednicky
Zbytečné učivo-rovnice,funkce,slovní úlohy....Testy jsou ze znalostí 6.,7.tř---osnovy jsou nanic.
Synek je ještě malý, ale až ho to bude mět potkat (pokud to nebude zrušeno), už teď vím, že bude nemocný. Myslím, že jsou důležitější věci, za co by mělo MŠMT vyhazovat stovky mil. Kč. A jaké má dítko znalosti vím dobře sám a kvalitu školy si pohlídám, zjistím atd... A nepotřebuju nějaké testování. Důležité budou přijímačky na SŠ a pak matura. Další testování je zbytečné...
Opravdu je to blbost co píšete. Ještě chlapečka neposílejte do školy až se bude zkoušet, nebo až bude třeba pršet. Je to nejlepší cesta aby vám z něj vyrostl takový Rath. Ale možbá je to váš cíl.
Obtížnost si volí školáci sami?????? Prvních šest otázek bylo společných pro všechny, zbylých deset vybrala sama aplikace na základě zhodnocení společných otázek. Takže o tom, že by si děti volily obtížnost, nemůže být ani řeč.
To je pravda a jak synek konstatoval, nikdo je na to nepřipravil a polovinu testovaného učiva teprve probírali nebo probírat budou ( slavné švp).