- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám, že tady je to dnes zase plné železničních expertů a amatérských vyšetřovatelů nehod... každý ví, proč se to stalo, kdo za to může a kolik stojí metr koleje...:-) ještě včera byli všichni hokejoví trenéři a předevčírem specialisté na trestní právo v oblasti úplatků poslanců:-) jsme národ specialistů na všechno, to je dobře:-) jen ty komentáře podle toho občas vypadají...
Nejvíc mě baví nároz experta, že strojvedoucí musel chrápat, jinak by si všiml, že to drncá a skřípe:-) Viděl jste někdy nákladní vlak? Ten drncá a skřípe celou dobu své existence:-) Možná jen základní info pro elektronickou tužku expertů: 2400 tun v pohybu, 70 kilometrů za hodinu, 30 vagónů uhlí, vykolejil osmý od konce, brzdná dráha víc než kilometr, půlnoc - tedy tma jak pytli... shrnuto - ani si toho nejdřív nemusel všimnout:-)
Všechno vím,všude jsem byl a od všeho mám klíče !
Prej auto :o))))))))))))))))))))
Jo, to je ta jízda na tempomat - když vagony skáčou po pražcích, tak lokomotiva prostě jen víc zabere a jede nastavenou rychlostí.
Kdysi jsem u podobné nehody byl blízko - vlak zastavil teprve když vykolejené vagony pokácely a přetrhaly trolejové vedení.
S tím se dá málo co dělat, leda že by počítač nějak hlídal zvýšenou spotřebu vzhledem ke sklonovým poměrům
Obvykle to tahá řada 122, které je 45 let. Nemá tempomat, ale její stejnosměrné sériové motory se samy přizpůsobí zvýšenému odporu - vlak zpomalí, ale to se schová do třeba do zpomalení v oblouku, takže fíra si toho všimnout nemusí.
jistě vyplatí když šetří na pravidelných prohlídkách a dozoru. Stálo to za to propustit pár zaměstnanců ?
Nebo mě někdo chce tvrdit , že to ložisko se zadřelo až při té jízdě ? Šetřit se má ale na PRAVÉM MíSTĚ. Nebo ,
že by tohle bylo to pravé místo ?. Jestli pak to uhradí pojištovna ? Pokud ano tak to zase budeme mít zvýšené pojistné. A tak to jde v tomto Hamtystátu pořád dokola . Postižení, důchodci, ženy po porodu a na mateřské si zase více utáhnou opasky a jede se dál.Je mi z toho státního bordelu na blití - velebnosti. Chybí tu ta zákonná odpovědnost politiků a úředníků za svěřený státní majetek. .
Ložisko se vždycky zadře "až při jízdě", příteli.
a opravu protáhnul, aby se vidělo v reále, jak podle jistého experta zvládne praha a levá strana labe veškerý provoz z východu na sever
Každý normální člověk musí vědět že je to pitomost, ať se jde ten expert podívat do Libně, plné nádraží čekajících nákladů...
Ono i deset mega za vagony mi přijde docela dost. Zničené jsou tak dva, navíc nepochybuju, že byly dávno odepsané...
nejdražší dálnice v Evropě, ale i železnice :-) ať jdou do kytek za 3km 100 mil.