Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srbské prezidentské volby překvapivě vyhrál nacionalista Nikolič

Druhé kolo prezidentských voleb přineslo překvapení. Po sečtení víc než poloviny hlasů vyhrál nacionalista Tomislav Nikolič, který by tak vystřídá liberála Borise Tadiče. Ten v dubnu odstoupil ze své funkce a spojil prezidentské volby s parlamentními. Podle svých slov proto, aby se ušetřily peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Trabant Combi

Pokiaľ bude mať

Srbsko na análnom otvore vred zvaný Kosovo tak tam budú nacionalisti stále vyhrávať!!

+4/0
21.5.2012 9:40

seagate

Nacionalisté všech zemí, spojte se!

0/0
21.5.2012 7:03

Stoura

Re: Nacionalisté všech zemí, spojte se!

Všech zemí a spojit se? To přece z principu nejde. Znamenalo by to uznat i jiné země a jejich národy jako sobě rovné. A to by pak už nebyl nacionalismus.

+2/0
21.5.2012 7:22

seagate

Re: Nacionalisté všech zemí, spojte se!

Nepochopil jste moji parafrázi a jste ještě asi hodně mladý. Dříve bylo heslo "Proletáři všech zemí spojte se".

Ale i tak je možné, že by se nacionalisté všech zemí dohodli, např. s Vietnamem, kdybychom tam odlifrovali ty Vietnamce, kteří tu pěstují konopí a oni nám Čechy, kteří tam kradou.

0/0
21.5.2012 7:51

Bizard

V Srbsku nacionalista? Nemožné!

0/0
21.5.2012 6:57

Zla Lopata

Hrabe Nikolic?

V chude rodine skotskeho vystehovalce pobliz skotskeho mesta Glasgow se narodil bohaty hrabe Nikolic. Rodice se velmi stydeli za svou chudobu pred svym bohatym synkem.

+1/0
21.5.2012 1:48

Bozako

Re: Hrabe Nikolic?

Jeste pridejte tu cast o uctu na heslo ;-D

0/0
21.5.2012 9:26

papazian

Blahopřeji Srbsku k demokratické volbě svého prezidenta!

Přeji Srbsku vše dobré a těším se, až budeme ve společné EU, kde Slovani budou moci více ovlivňovat dění v Evropě. Proto mám také radost, že naši rodinu obohatí brzy i Chorvaté a že Poláci nás učí, jak se má chovat slovanský sebevědomý národ, kdy hovoří polsky a ať si to někdo překládá, žádná podbízivá anglická řeč. Ať si nejen EU zvyká na slovanské jazyky, na slovanskou řeč a pokud ji nerozumí, bylo by i pro ně vhodné, aby se vyučování těchto jazykům více věnovali! Srbsko si zaslouží lepší budoucnost a doufám, že mu budeme nápomocni při naplňování této vize. V rodině evropských národů se šlape lépe jak být sám kůlem v plotě. Do rodiny ale musí Srbsko vstoupit důstojně a sebevědomě. S novým prezidentem to jistě půjde lépe! Také uvítám, když nový prezident Srbska bude nápomocný lepším vztahům se svými sousedy a pokusí tlačit na mezinárodní společenství, aby se lidé v Kosovu mohli vyjádřit, kde chtějí žít. I po rozpadu Rakouské monarchie to bylo možné. I zde by to mělo tak být!

+3/0
21.5.2012 1:16

Rengman

Re: Blahopřeji Srbsku k demokratické volbě svého prezidenta!

Váš Panslovanismus už je tak 100 let pasé, nemyslíte? :D Ale Kramář a Mucha by z Vás měl radost

+2/0
21.5.2012 1:29

Sharpe

Re: Blahopřeji Srbsku k demokratické volbě svého prezidenta!

Dela si legraci, tak klid.

0/0
21.5.2012 1:57

Rengman

Re: Blahopřeji Srbsku k demokratické volbě svého prezidenta!

Však já taky ;-)

0/0
21.5.2012 8:59

dolch

Re: Blahopřeji Srbsku k demokratické volbě svého prezidenta!

Nejmenuje se to náhodou Panslavismus?

0/0
21.5.2012 7:35

Rengman

Re: Blahopřeji Srbsku k demokratické volbě svého prezidenta!

Je to tak. Nějak se mi to tam to písmeno připletlo :D

0/0
21.5.2012 8:59

Horace Wimp

hrabě Nikolič? Znám

0/0
20.5.2012 23:50

Pruit Igoe IX.

Re: hrabě Nikolič? Znám

Na samotě nedaleko Skotského města Glasgow se v chudé rodině srbského vystěhovalce narodil mladičký hrabě Nikolič. Rodiče se před svým bohatým synkem styděli za svou chudobu a tak hrabě Nikolič prožil těžké dětství. Naštěstí otec přišel o celé synkovo jmění tím, že je uložil do místního peněžního ústavu na heslo "Dobro je prisjetiti se da prividno prav put prema cilju predstavja u stvari pravodlivo krivudanje", které zapomněl.

+3/0
20.5.2012 23:54

karelman

Re: hrabě Nikolič? Znám

Nejedná se o téhož hraběte Nikoliče, který později pod jménem Uljanov doporučil Rusům provést svržení prozatimní vlády ?

0/0
21.5.2012 0:09

Zla Lopata

Re: hrabě Nikolič? Znám

ne, jedna se o stejneho hrabete Nikolice, ktery v riditelne stihaci vzducholodi Karel vlivem silneho protivetru nechal Stuttgart daleko pred sebou a po osmihodinovem stihacim letu ze Stuttgartu na Brusel, pristal nedaleko Varsavy...

0/0
21.5.2012 1:50

dolch

Re: hrabě Nikolič? Znám

Taky vynalezl vodní čerpadlo se zpětnou záklopkou. Ovšem tohle je jeho vnuk. Hrabě Nikolič již v posledním 35ti obrazech nežil.

0/0
21.5.2012 7:33

karelman

Zajímalo by mě, jak David Březina,

student Institutu tvůrčí fotografie Slezské univerzity v Opavě, získal názor Ing. Zorana Momirova.

0/0
20.5.2012 23:29

Tce

Re: Zajímalo by mě, jak David Březina,

Reuters...

+2/0
20.5.2012 23:42

lombardie

Island stále okatěji směřuje

místo k slavné EU před bankrotem a jejímu zdiskreditovanému EURu ke kanadskému dolaru a parlamentní + prezidentské volby v Srbsku vyhráli nacionalisté. Tak se nám ten EUrosvaz stále více stává neatraktivní  a že to ani nepřekvapuje!;-D

+5/0
20.5.2012 23:18

www.samboush.com

Re: Island stále okatěji směřuje

Vikingové maj vazbu na ten kraj jiz z historie. Tzn patří jak do Evropy tak i na sever  Ameriky. My ale podobnou volbu nemáme. Historicky můžem se všechny evropský státy kamarádit, nebo se postupně střídat v okupování  těch ostatních. No blbý na tom je, že na ČR řada v okupování nikdy nepřijde.

0/0
20.5.2012 23:47

kodlx

Re: Island stále okatěji směřuje

vsak bychom se meli kamaradit. ale jen vocad - pocad. proc napriklad mame mit stejny limity "obnovitelne" energie jako rakusaci? proc mi ma nejakej hejsek z bruselu diktovat co si muzu dat k snidani? dokud to byla jen jakasi hospodarska unie tak bylo vetsine celkem fajn. pak se do toho namontovali komouši a jde to do kopru - z principu "to jsou penize z bruselu" se rozkradaji tak nejak s mensim pocitem viny, utraci za nesmysly za ktere bychom "sve" tezce vydrene dane neutraceli. a oni nam ted jeste rikaji, ze toho zla, regulaci, prikazu a uredniku v bruselu potrebujeme jeste vice. to je nesmysl. stejne jako menova(a tim logicky drive nebo pozdeji i fiskalni) unie v tak rozdilnych zemich jako je nemecko, spanelsko, rumunsko, lucembursko, litva...

+1/0
21.5.2012 0:18

oldfashioned Kokodák v1

překvapivě vyhrál???

ROFL, Lupo;-D;-D;-D

+2/0
20.5.2012 23:13

HrubesaMares

Jenom aby v jeho dole

nenarazili na hlinu ;-D

+1/0
20.5.2012 23:13

neeejoc

Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

a čeští nacionalisté budou zvoleni do Parlamentu a časem převezmou vládu...R^[>-]

+5/0
20.5.2012 23:03

atiguk

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

..pak náležitě ocením, že mám příbuzné v Argentině a Brazílii a tím pádem je kam jít..

0/0
20.5.2012 23:19

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Argentina nebo Brazílie? Tam již dnes proudí stále více původních Evropanů z degenerujícího EUrosvazu a to i bez nacionalistů. Proud původních Evropanů do Asie však sílí ještě rychleji. A bude jich tam proudit ještě více - komu by se chtělo žít na afro-blízkovýchodním smeťáku ve stínu mešit, co si říká Evropa?  Ostatně, Belgistán jako výkladní skříň "civilizované" Evropy?

:

http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropa/_zprava/pres-polovinu-obyvatel-belgie-by-za-padesat-let-mohli-tvorit-cizinci--1061601

:

+2/0
20.5.2012 23:35

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Ano evropane budou utíkat z "mešit plné Evropy" do Asie, kde jich je 1000x více :D

0/0
21.5.2012 0:05

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Do dálněvýchodní Asie, kde je křesťanství nejrychleji rostoucím náboženstvím. Zatímco v arabizující a černající Evropě je to islám. ;-D Celkem není důvod zavrhovat předpověď světa roku 2050 Romana Jocha, který třeba o Číně hovoří jako nejvíce prosperující části křesťanského světa. No a Evropa? Stačí se podívat do Afriky, na Střední a Blízký východ, přičíst cca 30 let a máme Evropu zítřka. Ostatně sídelní město EUropolitbyra již dnes není problém označit za méněcenný africký bordel pod jeho okny, který se má stát většinově islámský již okolo roku 2030! Ne že Brusel a celý Belgistán nebyl poplatný tomu, kam Evropa pod bezduchým modrým práporem směřuje!R^;-D

+6/0
21.5.2012 0:15

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Myslíte do té dálněvýchodní Asie kde je největší muslimský stát - Indonésie. Nebo do té dálně východní Asie s muslimským Bangladéšem, Indií či 9 milionovou menšinou v Číně?

0/0
21.5.2012 0:25

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Ale je to stejně sranda - Čína s více jak 1 mld. lidí má jen o málo více muslimů než kdysi evropská a dnes již spíše arabsko-černošská Francie v úpadku, kde jsou dnes prezidenti díky této novopopulací zvoleni viz Hollande. A trendy jsou v Číně již dlouhodobě známé!

+1/0
21.5.2012 0:34

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Zatím co Čína má jen o cca 3 miliony více muslimů než islamizující se post-evropská Francie. Křesťanství v Číně se daří:

:

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/cinsti-krestane-uz-se-neschovavaji-vlada-je-podporuje_179632.html

:

0/0
21.5.2012 0:38

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Baví mě jak podporujete vyvážení jedné kultury a náboženství do číny. Ale pokud někdo " vyváží" svoji kultur či náboženství do Evropy tak jste proti. Neměříte každému jiným metrem?

0/0
21.5.2012 0:48

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Vyvážet? Křesťanství si své příznivce v Číně hledá samo (narozdíl od islámu, co degraduje Evropu imigrací své nekvalitní populace). A nepotřebuje k tomu pro-islamizační politiku, jako je tomu ve zdegenerovaném EUrosvazu!

0/0
21.5.2012 0:55

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Muslimové jsou běžnými Francouzi jako jsou Baskové, Bretonci apod... Copak si nepamatujete na heslo: Jako protéká Seina Paříží, tak protéká Středozemní moře Francií? Francie byla vždy multikulturní národ (a byli na to náležitě hrdí). To není žádná novinka.

0/0
21.5.2012 0:41

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Nikdy ne tak, jako ta současná - napadená, znetvořená a úpadková, co každoročně zhnědne a zčerná o cca 200.000 lidí a za pár let bude islámskou. Francie je dnes přesně tou Evropou, která se stává Evropou jen zeměpisně, kterou není již problém odepsat!:

:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/francie-saint-denis-0os-/p_zahranici.asp?c=A110921_000007_p_zahranici_wag

:

+5/0
21.5.2012 0:50

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

P.S. Srovnání Basků a Bretonců s nekompatibilní neevropskou naplaveninou, co do Evropy masově proudí od 70. let minulého stolení snad nelze brát jinak, než jako alibistický multikulturní nonsens.

+1/0
21.5.2012 1:08

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Jestli to chcete hnát do extrému, tak slované jsou také naplaveninou z Iránu. Toto srovnání je naopak velmi na místě, protože podobné diskuze se vedli ve Francii již dříve a to právě v souvislosti s Bretonci basky či Provensálci. Do kardinála Richelieu neexistovala francoužština a kultura bretonců či normanů byla kromě náboženství úplně jiná, než kultura právě provensálců, kteří měli do nedávna "blíže" do Říma než do Paříže. Čili ten kulturní střet probíhá ve Francii velmi dlouho, a proto bych se o Francii nebál, že to nezvládne. A jak říkám nejedná se o neevropskou naplaveninu(alespoň z hlediska francouzské optiky), protože Francie považovala Alžírsko za svou interní součást čili ve Francii to bylo podobné, jako by se přestěhoval Pařížan do Lyonu. Je potřeba se na to podívat nečeskou knedlíkovou optikou ;-) Jinak samozřejmě neříkám, že problémy s přistěhovalci zde nejsou.

0/0
21.5.2012 1:23

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

To není o bát se či ne! Spíše je to o tom, zdali má perspektivu být ve spolku zemí, které za pár let budou a dnes již i jsou méněcenným afro-blízkovýchodním bordelem v civilizačním úpadku. Myslím si že, naštěstí tento spolek spěje k úspěšnému kolapsu, nejen civilizačnímuR^:

:

http://www.revuepolitika.cz/clanky/1399/neototalitni-eu-je-tragikomicka-ale-evropa-umira-a-za-par-let-uz-tu-nebude

:

+4/0
21.5.2012 1:41

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Víte co, ono házet Evropské problémy na to, že se sem stěhují jiní je až moc laciné. Francouzi je potřebují úplně stejně jako Němci potřebují turky. Jsou tu dva problémy, které se neřeší.

a) Každá, opakuji každá menšina, která se octne na území státu s jinou kulturou se vesměs první 4 generace radikalizuje a další generace používají v tomto případě náboženství jako prvek, který je odlišuje. Vesměs se jedná spíše o tradici než o náboženství. Tyto znaky jsou vypozorovány u všech lidí (včetně českých menšin) bez rozdílu. Jedná se o obranný mechanismus, který zabrání rozpuštění dané komunity v majoritě.

0/0
21.5.2012 1:15

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Ano potřebují, ke svému úpadku! Ostatně, Francie se svými tzv. potřebnými je nekonkurenceschopná již dnes a v budoucnu bude asi tak, jako ty části světa, kam se integruje.

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/francouzske-firmy-celi-vetsimu-vlivu-islamu_146629.html

:

No a původní Evropané, ty již před krizí začínali ve stále větší míře odcházet. Doplácet na tzv. potřebné již tehdy bylo pro ně demotivující a odcizená post-evropská Evropa také pozbývá atraktivity:

http://www.washingtontimes.com/news/2007/jun/05/20070605-092649-8531r/

+4/0
21.5.2012 1:23

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Francie měla podobný problém s přebujelým sociálním systémem již před druhou světovou válkou a tehdy se do Francie masově muslimové nestěhovali. Máte to podobné jako v Londýně. Před sto lety se nadávalo na Iry jak tam dělají bordel a dneska jsou to Pákistánci, Za 10 let to bude zase někdo jinej a pak zase někdo jinej. Vždy se bude jednat o menšinu, která momentálně je na tom ekonomicky nejhůře.

0/0
21.5.2012 1:28

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

P.S. A Německo s Turky má své výzvy také před sebou, pokud nechce zdegradovat na úroveň Turecka, zatím se zdá, že k Turecku perspektivně směřuje :

:

http://derstandard.at/1268700954153/Wir-haben-zu-wenige-qualifizierte-Zuwanderer

:

0/0
21.5.2012 1:29

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Ano je to problém.Podle mě udělalo jednu chybu, která se z krátkodobého hlediska nikomu dělat nechtěl, ale z dlouhodobého hlediska by vyřešila spoustu dnešních problémů. A to je, že Turkům ( které si sami k sobě pozvali, protože neměli lidi) nedali ihned Německé občanství, aby se mohli lépe integrovat mezi Německé obyvatelstvo. Takhle to byli a jsou do smrti stále Turci, Problémem je, že je z nich "potřeba vyrobit" Němce a to bez občanství je téměř nemožné. A ano, pokud mi to namítnete, tak v tomto ohledu jsem pro "americkou cestu". Ať si do ČR stěhuje kdo chce. Ať je třeba červenej se žlutym nosem, ale v momentě kdy požádá o azyl či občanství tak přesně jako V USA: Zapomeň kým jsi byl doteď. od teď jsi Američanem. Nefunguje to 100%, ale spoustu problémů to vyřeší.

0/0
21.5.2012 1:36

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Ano, mantra integrace neintegrovatelného. Víte, toto multikulturní vnucování nežádoucího a rušivého ve jménu integrace je takovou obscénností v dnešní degenerující Evropě topící se v multikulturním balastu, dříve či později stejně končící zdegradovanými ghetty s neprodejnými nemovitostmi s hromadou nekvalitní a rušivé populace. Ohánět se USA za zenitem je taky tak trochu asi vtip.  Nic proti a žít ve jménu té vaší integrace s Araby a černými, s kriminálním bordelem pod okny s výhledem na mešitu bych opravdu také nechtěl. Ano, pak takovou Evropu, s vědomím že to ještě člověk musí živit není problém odepsat a odstěhovat se. Než žít jako cizinec ve vlastní zemi, tak to raději jinde a v civilizovanější společnosti. Asie a některé, dnes evropštější státy Jižní Ameriky než ty evropské jsou dobrou alternativou i bez toho vaše bordelu co je třeba integrovat ve jménu pochybného multi-kulti inženýrství.

+2/0
21.5.2012 1:57

lombardie

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

P.S. A na to nemusíme chodit ani na ten tzv. Západ (dnes spíše jen označení ze setrvačnosti), stačí připomenout Cikány o jejichž kulturní saturaci stojí jen málokdo - nemovitosti neprodejné, motivace a snaha k odstěhování zásadní. Nic proti, kdo volá po integraci, tak ať se sám integruje!

0/0
21.5.2012 2:05

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Ale proč neintegrovatelného. Mě naopak baví mantra toho, že integrace nesmí být. Integrace tady byla po celou historii. Nesmysl, že Čechy patří jen Čechům jsou záležitostí novodobé historie. Indie je mnohem více roztříštěná kulturně, nábožensky a jazykově a funguje. Já neříkám, že problémy tu nejsou na druhé straně je mi úplně jedno jaké etnikum zrovna dělá bordel, protože to je prostě lidská podstata ten bordel dělat. Dnes je to jedno etnikum pozítří zas druhé. Integrace a stěhování etnik je PŘIROZENÝ vývoj, který probíhá už strašně dlouho a probíhat bude. Popravdě Evropané se za historii nakvartýrovali kam jen mohli - Afrika, Indie, Austrálie, Amerika, Asie. Takže ono když potkáte muslima jak se modlí, či uvidíte mešitu v evropském městě, tak je to podobné, jako když přišel Brit do Indie a postavil si v Novém Delí kostely. ten "kulturní rozpor" (politický je samozřejmě jiný)je stejný.

0/0
21.5.2012 9:10

Rengman

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

b) Procestoval jsem poměrně dost muslimských zemí na "blind" a můžu Vám říci, že přívětivější a pohostinnější lidi jsem na svých cestách nikde nenašel. Ať už se jednalo o hory v Turecku či o Irán. Ty nepokoje na předměstí se netýkají náboženství či etnicity, ale chudoby. Pokud se podíváte blíže zjistíte, že mezi nimi protestovalo spousta bílých ze "sídliště od vedle". Problém je vytváření ghett. Je to podobné jako by jste vzal skupinu nejchudších Čechů, řekněme 2 000 a odstěhoval je na sídliště na předměstí Tokia. Budou jinak barevní, bez práce, bez vzdělání a budou se chovat úplně stejně jako se chovají lidé v Paříži.

0/0
21.5.2012 1:15

Vit I.

Re: Blahopřeji -)...a doufám, že i u nás dozraje čas

Těšíš se na válku?

0/0
20.5.2012 23:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.