Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Modlíme se za smrt slovenských hokejistů, objevilo se na Facebooku

Slováky pobouřila stránka na Facebooku nazvaná Modlíme se za leteckou havárii slovenského hokejového týmu. Tamní média soudí, že tvůrci stránky chtěli zneužít atmosféry kolem mistrovství světa a vyprovokovat nesnášenlivost mezi Čechy a Slováky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

meast1

???

Prečo to riešime? Na jednej aj na druhej strane bolo dosť emócii, uznávam, ale toto už išlo do extrému. Na tej stránke autor riešil otázku či Demitra zhorel zaživa, utopil sa alebo bol rozmliaždený a že sa mu takýto obrázok páči!!!! To už nie je len o rivalite športovcov, toto je o chorom rozume, fanatizme. Pýtam sa zaoberá sa tým česká polícia, či čaká kým takto narušený jedinec zrealizuje tragédiu aká sa odohrala v Nórsku????

0/0
21.5.2012 16:19

ted61

to

Že to je ubohost to ví každý ale že tyhle kraviny IDNES tady napíše to je hnus. Bože to nemůže být idnes solidní a ne nějaký pitomý plátek honící se za senzací!

0/0
21.5.2012 9:13

Trabant Combi

Je to morbídne

a výrok duševného chudáka,ktorý ptrí do ústavnej liečebne.;-O

0/0
21.5.2012 9:13

Jidor

hloupe, ale ...

hloupe, ale bohuzel ne moc prekvapive ... vzajemne popichovani se obcas dostava do takoveto roviny a lze to jen ignorovat ... z me zkusenosti musim ale rict, ze mnohem casteji takovyto styl vnimam na slovenske strane :-/

0/0
20.5.2012 23:27

sematam

Re: hloupe, ale ...

To nie je pravda. Češi sú tí, ktorí viac "popichují."

0/0
21.5.2012 3:24

sematam

Re: hloupe, ale ...

Hele, Jánošíku, nepopiCHUJ tady, nebo seš o 100 dukátů chudší.

0/0
21.5.2012 3:28

buzzfuzz

Re: hloupe, ale ...

No z mé zkušenosti to vidím tak, že čím větší kre...én tím víc otravuje. A to bez rozdílu národnosti.:-/

0/0
21.5.2012 9:59

alienista

ADAM HÁJEK A MIKULÁŠ KLANG

Adam Hájek a Mikuláš Klang sú autormi tohto článku. Toto je úplná "novinárska" žumpa. Je to neskutočné ako toto môže niekto uverejniť a takto propagovať nenávisť. Ani v Blesku by som vás nezamestnal. Je mi z vás zle..

0/0
20.5.2012 23:26

daaaanyyyy

cerny humor, no a co? ne kazdy ma smysl to pochopit

ccccccccccccccc

0/0
20.5.2012 22:22

vajgars

Re: cerny humor, no a co? ne kazdy ma smysl to pochopit

tohle není černý humor.....

0/0
21.5.2012 0:01

Šťavnatá cikánská pečeně

idnes propaguje hnutí směřující

k potlačování práv a svobody určité rasy nebo národa? S čím přijdou fašisté z IDNES příště?

0/0
20.5.2012 22:05

Rheia

Don't feed the troll!

;)

0/0
20.5.2012 21:33

kovr1

Admine

Klidně mi odečtěte 2000 dukátů. Tyto stránky jsou neubožejší na netu a správce by potřeboval po tlamě za to ,že to vůbec uveřejnil.  Celý IDNES je banda vylízaných debilů a ty admine taky,Nazdar , a teď mi zablokuj účet

Pokud budeš mít zájem, IP si zjistíš,ale za rozdmýchávání těchto nálad zasloužíš jen to nejhorší.

+7/0
20.5.2012 19:40

libyn 3

Re: Admine

jako by se banga dal i na sport

0/0
20.5.2012 20:55

sematam

Re: Admine

Jací diváci, taková hra. Když jednáte převážně s výtečníky kteří dovedou v diskuzi namontovat Kalouska do všeho, třeba i do článku který radí diabetikům, tak se nedivte že se iDnes přizpůsobí ohledně výběru zpráv.

0/0
21.5.2012 3:05

pvl1

U nás za vsí je na zdi spousta nápisů.

Chcete je tady všechny publikovat?

+3/0
20.5.2012 18:58

tajny agent

Drazi slovaci,

prosim omluvte vyplod nejakeho dusevne zaostaleho cloveka u ktereho je tezke zjistit jeho statni prislusnost.

+7/0
20.5.2012 18:19

Mad89

Re: Drazi slovaci,

nemas sa zaco ospravedlnovat najlepsie je taketo blbosti nevnimat , ale nerozumiem naco to pise idnes nebyt ich tak taketo blbosti nikto neriesi

+7/0
20.5.2012 18:27

Taisun

Re: Drazi slovaci,

Přesně jen toho duševního mrzáka zviditělňují

+1/0
20.5.2012 18:59

pvl1

Re: Drazi slovaci,

cenzor zapomněl zcenzorovat autora.

0/0
20.5.2012 19:01

tajny agent

Re: Drazi slovaci,

To je fakt ...

0/0
20.5.2012 22:00

Mad89

pff

trapne idnes dementi a vy to este musito dat na web vy ste tejto blbosti este pomohli, naco take kraviny zverejnujete to tu mam postovat kazde podobne video ktorych su stovky ?

+5/0
20.5.2012 18:04

mandy000

Re: pff

Inteligence iDNES rádoby redaktorů nulová, co se divíš :)

0/0
20.5.2012 18:06

mandy000

Zakomplexovaný hňup

Fakt hnus Rv

+1/0
20.5.2012 18:01

Ianw

Budu fandit Rusů, máme od nich ropu a plyn

Rusko do toho;-D

+4/0
20.5.2012 17:57

Politicky nekorektni Artaban v01

Re: Budu fandit Rusů, máme od nich ropu a plyn

Ze Slovenska mame zase hodne cobolu na univerzitach.

+2/0
20.5.2012 18:18

johhan1973

Re: Budu fandit Rusů, máme od nich ropu a plyn

Je dobré sa učiť programovacie jazyky ... však :-)

.

cobol - http://cs.wikipedia.org/wiki/COBOL

0/0
20.5.2012 23:01

pavlik05

proti rusakum

je treba drzet palce jakemukoli teamu R^

+3/0
20.5.2012 17:50

karelvesely.cz

Re: proti rusakum

Ano. Přesně tak R^R^R^...kromě Slováků, teda...;-D;-D

0/0
20.5.2012 17:58

z666

Doufám, že si Slováci odvezou zlato!

Včera nám dali na pr**l a vyhráli zaslouženě. Tak jim budu držet dnes, protože na to mají. A k nějaké debilní provokaci, aby s nimi spadlo letadlo, se nebudu vyjadřovat, protože si myslím, že nejlepší odpovědí je tento nesmysl ignorovat. Což novináři tohoto ubohého plátku nedokázali. iDnes a její pisálci, v čele s mistrem mazačů Dvořákem, jsou jen banda chudáků, když tuto ubohost byť jen zveřejnili. A můžeš tento příspěvek klidně smazat, chudáku admine. Aspoň mi opět dokážeš svoji ubohost.

+6/0
20.5.2012 17:49

mandy000

Re: Doufám, že si Slováci odvezou zlato!

100% souhlas !!!!

+2/0
20.5.2012 18:03

Kwak Kwakovič

Re: Doufám, že si Slováci odvezou zlato!

R^

0/0
20.5.2012 20:25

Beter

To se zase

vlastenci předvedli... :-P

+2/0
20.5.2012 17:34

bez_tolerance_hlouposti

Na idioty a frustraty

narazi clovek vsude, takze netreba informovat o kazde prkotine

+2/0
20.5.2012 17:34

jpvJ

Slováci vyhráli zaslouženě

a dneska jim budu fandit, jako by hráli naši!!Jinak těm našim gratuluji k nádherné bronzové medaili!!

+11/0
20.5.2012 17:22

karelvesely.cz

-

Policie je proti podobným internetovým provokacím bezmocná......8-o a proč by se měla policie zabývat takovými nesmysly, To nemá na práci nic důlkežitějšího??? 8-o

0/0
20.5.2012 17:17

someone_else

No potěš.

Fanatiků houf na bábu si trouf. Tak trochu jako machometáni a ta jejich po­sra­ná kajda. Sága rodu homo ve zkratce. IQ pod dvě molekuly na hektar.

0/0
20.5.2012 17:06

Overball

trochu mě překvapují, nicméně já budu SK fandit.

nemam rad cechov a co tak sledujem svoje okolie tak vacsina tiez nie, ked citam zopar prispevkov cechofilov tu ci na idnes, je to ako safranu.dnes sledujeme fin cze, kazdy...opakujem kazdy drzi palce finom, ked hraju pepici s kymkolvek vzdy sa drzi superom. Pepani nie su oblubeni v drvivej vacsine Slovenska. Je to fakt, je to objektivny pohlad. Oni sa raduju ak sa nam nedari v ovela vacsej miere, staci si citat prispevky na ceskych forach. Taraniny o tom ze na kazdej strane sa najde zopar takych onakych su iba taraninami.

0/0
20.5.2012 17:03

Overball

Re: trochu mě překvapují, nicméně já budu SK fandit.

Na ceskej strane je ich mnohonasobne viac, suvisi to s ich bohorovnou nadradenostou a komplexom z toho ze sa nejake Slovensko od nich dovolilo odtrhnut a osamostatnit...od malicka sa im vtlka do hlav ze nas ucili, zivili, doslova satili a chranili a my takto....

mne je to jedno, nevadi mi to a nech su aki su. Ja ich tiez nemam rad, nikdy som im nefandil a ani nebudem. A vsetko v slusnej rovine.

Na druhej strane sa potom ozyvaju tipkovia Zlatopramen, original, Jares Kratky a spol.....ktori nevahaju cloveka s inym,odlisnym nazorom doslova zakopat do zeme, pourazat, lebo len to co ONI napisu, len ICH nazor je spravny.

Aky je potom rozdiel medzi cechofilmi ktori urazaju ludi s neg.nazorom na pepanov? Ziaden.

0/0
20.5.2012 17:04

Overball

Re: trochu mě překvapují, nicméně já budu SK fandit.

pro nechápající příspěvek z fóra www.sme.sk

0/0
20.5.2012 17:05

asiplavam

Re: trochu mě překvapují, nicméně já budu SK fandit.

Ked nemas rad Cechov a sledujes svoje okolie v tejto suvislosti, nemas inu sancu, ako prist k chybnym zaverom. Normalny bezny clovek totiz proti Cechom vobec nic nema, ale tato skutocnost sa logicky nema ako prejavovat navonok. Cize si to nemas ako vsimnut.

0/0
20.5.2012 17:31

asiplavam

Re: trochu mě překvapují, nicméně já budu SK fandit.

Asi som bol na chvilu ten nechapajuci. Ale toto som mohol napisat aj prislusnemu diskuterovi, princip ten isty.

0/0
20.5.2012 17:40

milossereda

Re: trochu mě překvapují, nicméně já budu SK fandit.

To máš blbý,že to takhle bereš, ale víš, že Čechům je to celkem jedno komu fandí většina Slováků, když hrajou Češi?Proč si myslíš, že si nám to nandal?Češi jsou dost sebevědomej národ a ty s tvojí většinou si jim ukradenej! Tak se netrap blbostma, možná že už tvoje děti ztratí ten tvuj ubohej komplex a budou nad věcí jako Češi. Ahoj zamindrákovanej chudáku a přijeď se někdy podívat do Čech , abys věděl, že tě nikdo tadey neřeší! Češi mají Slováky rádí a takovej pomatenec na tom nic nezmění!

+2/0
20.5.2012 19:09

krisikowa

...

Trochu mi to připomíná situaci, kdy byly záplavy a někdo založil skupinu "Jsem z Prahy a co se děje na Moravě mě nezajímá!"

Hanba takovým lidem. Doufám, že se stydí dostatečně.

0/0
20.5.2012 16:45

II cane sporca

Snad existuje svoboda slova a projevu

Tak at si kazdej placa co chce.

+1/0
20.5.2012 16:30

občan_z_předměstí

No a co jako má bejt?

?

+1/0
20.5.2012 16:26

Veska pořád umírá. Co je?!

Tak kdo je horší?

Redaktůrek, co to rozmázl nebo ten hlupák, co to založil? Ale co každý má své Lančíky, jenom tady jich máme tak 50:)

+2/0
20.5.2012 16:25

retkini

co je to ten facebook?

+2/0
20.5.2012 16:23

trophop

Re: co je to ten facebook?

Tam se ukájejí všelijací týpci!;-D

+3/0
20.5.2012 16:49

Lev_666

Re: co je to ten facebook?

Taková úchylka, něco jako facesitting.

0/0
20.5.2012 18:54