Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vietnamci v některých krajích začínají ovládat obchod s drogami

Stále častěji končí v sítích Národní protidrogové centrály členové vietnamské komunity. Ti pěstují hlavně marihuanu, čím dál tím více ale vaří i pervitin. Pro detektivy je navíc velmi složité dostat se Vietnamcům na kobylku, komunita je totiž velmi soudržná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mendox

Je mi líto

všech, kteří se zastávají obchodních praktik vietnamských přistěhovalců. To že se na Vás usmívají v obchodě neznamená, že nejsou na straně druhé arogantní, bezohlední, neuznávající evropské hodnoty života a kultury, že peníze pro ně vždy budou znamenat více než zákony jakékoliv země, pokud ta si je neohlídá. Rychle zapomínáte jak masakrovali prasata, odváželi psy, aby je později snědli, vraždili se mezi sebou, vydírali, jak rychle ovládli herny a prostituci....Vietnamská komunita má svoje zásady, které vycházejí ze zákonů hierarchie, jsou zde pěšáci a jsou privilegovaní, kteří řídí především nezákonnou činnost, jezdí v nejluxusnějších autech a financují všechny obchody. Vietnamci od počátku vyžírají tuto zemi, začali s dovozem textilu, kdy podplacení celníci věřili, že košile se dá vyrobit za 1,- Kč ....a náš textilní průmysl šel do kopru...,a tak bych mohl pokračovat dále.....Až noví neúplatní politici se osvobodí od pojmu spolupráce s Vietnamci a vyčíslí škody, budete se divit...

+2/0
21.5.2012 13:58

mendox

Je mi líto, všech

0/0
21.5.2012 13:28

libyn 3

Za sebe znovu říkám

Nevadí mi! Nevadí mi ani konzumenti trávy! U ostatních nevím, protože žádné takové neznám! Co se navíc týče Vietnamců, mám podezření, že policie, bržděná "pozitivní diskriminací" se snaží nahnat kladné body zrovna na nesprávné minoritě! Ta mediální antivietnamská masáž se ale stupňuje, takže u těch jednodušších, by úspěch mít i mohli!

0/0
21.5.2012 1:21

zajicek jacicek

Re: Za sebe znovu říkám

Nemaji tu co hledat.At tahnou.

0/0
21.5.2012 5:12

lofy

Myslím,že už je na čase je taky poslat domů,odkud přišli.

Než bude pozdě ...

+3/0
21.5.2012 1:11

jan.banos

ovládat obchod s drogami

legalizovat drogy. Prohibice také nefungovala.

+1/0
20.5.2012 23:48

mpes3

správně!

propaganda - udělat z vietnamců ty špatné :-)

+1/0
20.5.2012 18:34

svatáDala

Ani se tomu nedivím.

Dělají to, co jim umožňujeme desítky let. Umí se přizpůsobit v každé době, oproti cikánům.

Stánky už nevydělávají, přešli do kamenných obchodů a podražili. Nyní se rozmáhají obchody s potravinami (večerky) většinou s nekvalitním zbožím a nehtová studia (taktéž).

Marihuana už asi není tak výdělečná, když jde po nich PČR a tak přechází na tvrdé drogy. Co bude potom se bojím domyslet:-/

0/0
20.5.2012 17:26

levy

Hmm...

....vietnamci jsou vetsinou jen smelinari a malo ktery se zivi poctivou praci. Tohle je o nich znama vec vsude ve svete. V tech jejich "vecerkach" z jednych dveri prodavaji potraviny, z tech druhych drogy. Na rozdil od cikanu se maji kam vratit a prece zustavaji. Rv

+6/0
20.5.2012 15:56

karoko

Vietnamci za čas ovládnou celou ČR.

S ohledem na to, jak jsou pracovití a pilní,obchodně zdatní a dbají na vzdělání svých dětí,  často premiantů ve třídách, počítám, že není daleko doba,  kdy u stánků budou stát převážně Češi.

Naopak z Vietnamců (dnešních pilných studentů) budou advokáti, průmyslníci, obchodníci poslanci a senátoři

+2/0
20.5.2012 15:25

Bender Bending Rodriguez

Re: Vietnamci za čas ovládnou celou ČR.

no a co? češi mají stejné možnosti, ale jaksi se jim nechce.. nebo ti v tom někdo brání..?

0/0
20.5.2012 16:44

Inzheim

Prosím

Vietnamce sem dotáhl Husák v roce cca 1970--- za účelem vyučení zejména v kovo-obráběcím -průmyslu. V roce 1990 zde byl učiněn pokus Vietnamce repatriovat, na př. z letiště Mošnov, ale výsledkem bylo, že průvod Vietnamců, kráčejících k letadlu zazněl signál, odhodili zavazadla a rozutekli se jak vrabci. Vietnamci uvažují matematicky přesně, dělají pouze to, co bez velké dřiny přináší vysoké zisky. Navzájem si přejí a chrání se, tudíž zkorumpovaná a nesmyslnými paragrafy spoutaná česká policie NEMÁ šanci NIČÍM POCTIVÝM SE ASIATÉ NIKDY NEBUDOU ŽIVIT

+6/0
20.5.2012 14:45

generál Patlay

Re: Prosím

V 90. letech Nemci zaplatili Vietnamcum dovezenym do NDR za navrat zpet. Ti se ale misto toho presunuli sem.

0/0
20.5.2012 15:00

cernobila_televize

Re: Prosím

ale presto jich je taky dost i v Nemecku. Temer vsechna "cinska" bistra maji Vietnamci, skutecnych cinskym jsem navstivil jen par. V Nemecku ted maji problem s "pracovitou" tureckou mensinou/(vetsinou).

0/0
20.5.2012 16:15

Modrý a zelený blesk

Re: Prosím

A čím se živíš ty:?

0/0
20.5.2012 15:07

ducatofil

Poč se píše

Vietnamci a ne mladíci a proč se nepíše údajně, jako v případě našich cenzurováno. Máte dojem, že náš vztah k vašim oblíbeným cenzurováno se nějak změní, když nám  začnete předhazovat Vietnamce. Ani omylem, Vietnamce beru.R^

+1/0
20.5.2012 14:16

5_reinkarnace

A nase vlada nam ordinuje

dalsi a dalsi pristehovalce a klasickou ceskou rodinu s detmi nici danemi a poplatky...

+4/0
20.5.2012 14:03

ducatofil

Re: A nase vlada nam ordinuje

Pokud si klasická česká rodina pořídí šest sedm dětí jako naši cenzuováno ty dávky přirozeně dostane také, v tom to vůbec není. Problém je , že bílá rasa zešílela a nechce mít děti, potože jim zelení najebali do hlav, že prý je "přelidněná planeta". Chovejte se nomálně jako barevní, mějte děti a vaše země zůstane vašim potomkům. V opačném případě jednoduše vymřete, dějiny budou pokračovat dále, bez vás, vaši zemi si jenom obsadí jiné národy, histoie bude pokačobvat dál, žádný konec světa nenastane  - otázka je jen v tom, zda máte právo takto zacházet se svoji vlastní zemí, kterou po vás vaši předkové obsadili, zvelebili, vybojovali, vybrečeli. Vy myslíte, že ano, tak si ale nestěžujte na přistěhovalce, ti za vaši blbost nemůžou.

0/0
20.5.2012 14:23

Diagnostik

Re: A nase vlada nam ordinuje

Vy asi take zijete v iluzi, ze planeta je nafukovaci. Ze Cesi zbrzdili mnozeni je zpusobeno systemem, ne tim, ze by byli tak ekologicky uvedomeli. I tak, prumerna rodina mela maximalne dve az tri deti. Jak chtete konkurovat barbarum, co jich maji dvacet? Zavody v mnozeni? Krome toho, kde chtete vzit na ty davky, kdyz brzo nebude co zrat?

+1/0
20.5.2012 16:49

Rukac

původ fotografie

Zdravím, nechci být hnidopich, nicméně na snímku s hroty místo parapetu mi výhled z okna dost silně připomíná anglické předměstí.

 :)

+3/0
20.5.2012 13:59

halagajda

Re: původ fotografie

R^R^R^

0/0
20.5.2012 14:39

Lord Havelock Vetinari

Počkat,

já myslel že to je už několik let všeobecně známým faktem..

0/0
20.5.2012 13:41

Camulator

Tak

mě napadá krásná paralela na naši politickou scénu. Jedni kradou, lžou a podvádějí, ale jakmile se objeví zpráva, že to samé dělají i druzí, najednou zloděj křičí: "Chyťte zloděje!" Copak si nevidíte do huby? Vyřešte si nejdřív svoje Rathy, Bárty, Vondry, Bendly, Drobily, Grosse, Berdychy, Pitry...fuj, to jsem se zadýchal, a až pak, s hlavou vztyčenou ukazujte na vietnamce a křičte: "Chyťte je! Vyhostěte je! Cokoliv."

+1/0
20.5.2012 13:06

generál Patlay

Re: Tak

Omlouvate jedny zlocince tim ze existuji i zlocinci druzi?

+1/0
20.5.2012 13:14

Camulator

Re: Tak

Neomlouvám nic, pouze poukazuji na typický český jev: pokrytectví. Jaktože tu pořád nadáváte na násilníky, lupiče, vrahy, politiky a zloděje, kteří vám rozkrádají stát, ale jakmile se začne diskutovat o vietnamcích, kteří pěstují marihuanu, jsou najednou za všechno můžou zlí vietnamci a všichni Češi jsou najednou čistí a nevinní jako dětská prdelka?

+2/0
20.5.2012 13:21

generál Patlay

Re: Tak

To jsem jeste v diskusich nevidel, ze by vsechny Cechy nekdo povazoval za svate. Spis je tu tendence automaticky adorovat Vietnamce. To ze nejsou jako cikani je pro nektere diskutujici dukaz naproste dokonalosti.

+3/0
20.5.2012 13:43

Camulator

Re: Tak

To ani přímo říkat nemusejí, přímo z těch příspěvků je to cítit, v tom je podstata onoho pokryteckého chování, sami nejsou Češi abolutně ničím výjimečně čistým, přesto jakmile se diskutuje o menšinách, tak "fuj fuj fuj, ruce pryč od nich, jsou špinaví, žlutí, snědí, lžou, kradou a podvádějí, vyžeňte je z naší krásné (korupcí a klientelismem prorostlé) země."

0/0
20.5.2012 13:59

Pořízkovabašta

Re: Tak

Lidi co zakládají svoje reakce na tom co z příspěvků "cítí" jsou krapet blázni.

+1/0
20.5.2012 14:57

Camulator

Re: Tak

Přiznávám, trochu nevhodná volba slov, měl jsem raději použít známější "schopnost číst mezi řádky," to je taková ta dovednost, která se učí na druhém stupni základní školy.

0/0
20.5.2012 16:03

zajicek jacicek

Re: Tak

Drz radeji hubu inteligentni Camulatore.

0/0
21.5.2012 5:18

Camulator

Re: Tak

Trošku jste si spletl dobu a státní zřízení. Argumentujte a nebrečte.

0/0
21.5.2012 20:00

editus

Re: Tak

Takže žádný Čech nemůže říct o komkoliv jiném, že krade? Tím chcete říct, že absolutně všichni Češi kradou a loupí a vraždí? Nu, když pominu tento absolutní nesmysl, podle všeho co říkáte, nemůžete ani vy nikoho kárat, protože, ať jste jakékoliv národnosti (předpokládám, že ne Čech, protože každý Čech podle vás krade a loupí ...), tak ve vaší vlasti žije někdo, kdo nežije podle Božího desatera, takže i VY byste měl držet ústa a nejdřív si uklidit před svým prahem ...

A pokud jste hnidopich, tak ano, i já :-)

+1/0
20.5.2012 14:17

Camulator

Re: Tak

Ne, absolutně jste nepochopil, co jsem měl na mysli a na co jsem reagoval. Reagoval jsem na takovou nepěknou vlastnost, říká se jí pokrytectví, kdy jeden příslušník národa, který sám o sobě nemá úplně čisté svědomí, hází špínu na všechny příslušníky druhého národa, čili kdy Čech, přestože je on sám nevinný, ale je si dobře vědom, že Češi jako národ vůbec ne, kydá hnůj na všechny vietnamce. A kdeže jsem sebral, že na všechny? Inu: "Jake prekvapeni? Pro mne urcite ne. Okradaji stat na danich prodejem na trznicich, kradou elektrickou energii a pestuji drogy.", nebo "Všechny je poslat domu! To si jsem taháme pakáž nejprve cigoši pak

Vietnamce arabáče Ukrajince no že se sem necpou francouzi nebo dáni?" nebo, "Co k tomu dodat, česky neumí, ale jina o.o. !! Místo aby je vyhnali ze země, tak se stát pustí do důchodců !!!!!!!"

+2/0
20.5.2012 14:32

rotacni.hyperboloid

Žádná novinka

..tady u nás ve večerce taky prodávají. Stačí říct správné hesloRv

+2/0
20.5.2012 12:57

5_reinkarnace

Re: Žádná novinka

A jake je to heslo a jak se ho dovis?

0/0
20.5.2012 14:04

Ejsí

Tento článek je rasistický

Pokud nemůžete zveřejnit při spáchání trestného činu, zda to provedl cikán, či nikoliv tak to samé platí pro Vietnamce.

A u nás Vietnamci provozují obchod se zeleninou, oblečením a restauraci a vše je naprosto v pohodě. Nikomu nevaděj, naopak.

+4/0
20.5.2012 12:37

rotacni.hyperboloid

Re: Tento článek je rasistický

A víš co tam skutečně prodávají?:-)

+2/0
20.5.2012 12:58

ducatofil

Re: Tento článek je rasistický

Ano vím, levné potraviny, boty, šaty - tisíckrát lepší , než různé ty dříve státní prameny a jednoty, dnes billy.

0/0
20.5.2012 14:25

S.P.RISPOLOMUŽSKIJ

Re: Tento článek je rasistický

Nezlobte se na mne,ale,podle mého,rasistický určitě není.Opírá se totiž o nějakou policejní statistiku.Jestli je tam nárůst oproti jiným rokům,nejsem schopen posoudit.Vše se zřejmě točí pouze kolem objasněné trestné činnosti.Ale i tak to,podle mne,vrhá trochu jiné světlo i na ty Vietnamce,kteří prodávají ve večerkách nebo tržnicích.Co my o nich víme? Měli by si také udělat pořádek sami mezi sebou.

0/0
20.5.2012 14:43

marilin2

Ovládání trhu s marjánou

Co v některých krajích! Všude!;-€!!

+1/0
20.5.2012 12:34

robirob

o konkretnich problemech s touto mensinou se bavit muzeme

nechapu, proc u jiste jine mensiny to mozne neni. Prestoze by se u ni urcite nasly statisticky velmi nadprumerne hodnoty napr. nezamestnanosti a "sberu kovu", coz spolecnost pozkozuje pravdepodobne jeste vic.

Jinak dodavam, ze se mi samozrejme nelibi vyroba drog kymkoliv, zvlast nekym, kdo se do CR prijede zvenku timto zivit.

0/0
20.5.2012 12:27

Modrý a zelený blesk

Pro toho rasistickýho truhlíka dole,

počet Vietnamců v ČR roste výrazněji až po roce 89, takže si každej dokáže představit, že přistěhování, vybudování nějakého zázemí trvá nějakou určitou dobu a až poté obvykle (na rozdíl od jiné menšiny) přicházejí děti. No a kolik z těchto dětí může být na VŠ nám řekne prostý matematický výpočet.

0/0
20.5.2012 12:26

villík

Hmm. Pravda!

A ti s titulem z VŠ už nebudou pěstovat marjánu, to jste chtěl naznačit?

+1/0
20.5.2012 12:32

Modrý a zelený blesk

Re: Hmm. Pravda!

To nevím, ale třeba se nedaj chytit.

0/0
20.5.2012 13:38

A/D

řikám to pořád

legalizujte drogy a prostituci, odzbrojíte tím organizovaný zločin.

0/0
20.5.2012 12:23

dáša je konečně štastná

kdy už konečně společnost pochopí

že problem není na straně vyrobců, ale spotřebitelů. dokud je poptávka, výrobce se vždycky najde i když si policie boty ošoupe.

+2/0
20.5.2012 12:17

rotny Manas

Jake prekvapeni?

Pro mne urcite ne. Okradaji stat na danich prodejem na trznicich, kradou elektrickou energii a pestuji drogy.

+1/0
20.5.2012 12:15

Camulator

Re: Jake prekvapeni?

Zato Češi všichni do jednoho poctivě daně odvádějí, nikdy žádný padělek neprodali a ČEZu vždy odevzdali složenku s upřímným úsměvem na tváři. :D To není omluva pro vietnamce, to je upozornění na typické české pokrytectví.

+1/0
20.5.2012 12:56

cernobila_televize

Re: Jake prekvapeni?

rozdil je, ze pokud k vam prijde inspekce, tak vas bud poslou do chladku nebo zaplatite pokutu a je vyreseno. Pokud vy poslete inspekci na Vietnamce, tak vas vietnamci navstivi a reknou vam, ze to nebylo pekne a inspektorovi poradi at se podivaji radeji na obchod vedle.:-/

+1/0
20.5.2012 16:24

zajicek jacicek

Re: Jake prekvapeni?

Pokud delaji Cesi to ci ono,tak je to vec Cechu v Cechach-JSOU TU DOMA.Pokud tolik milujes Vetnamce,tak se seber a tahni s nima do ...

0/0
21.5.2012 5:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.