Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nic lepšího jsme si nemohli přát, míní Klaus o zatčení Ratha

Je dobře, že policie v případu hejtmana Davida Ratha nekompromisně konala, kauza ale velmi poškozuje českou politiku a důvěru občanů i obraz země v zahraničí. Tak komentoval aktuální politické dění prezident Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ghoul99

Odposlechy

Najednou už našemu tatíčkovi odposlechy jako získávání důkazů nevadí? :) To je mi novinka...škoda, že nejde napíchnout všechny "dlouhodobě žijící ryby" po celém politickém spektru...;-)

0/0
30.5.2012 11:32

klášterecký

Počtěte si Klausovy slátaniny v Právu !!!!

I když DNES je v tom nevinně,  nedá mně připomenout "spisovatelskou", lépe řečeno grafomanskou mánii ( jde o honorář na stáří?) Klause, který v Právu stylem žáčka devítiletky popisuje své cestování po světě. To by se mělo vydat jako souborné dílo a učit o něm na novinářské fakultě!

 Klaus nemá kousek sebereflexe a myslí si, že jako prozient(!) může cintat takové kraviny. Deníček Venci Klause - tak by se to mělo jmenovat a měl by za to dostat cenu od Pionýrské organizace...

 Kdyby to ovšem nebylo vzhledem k jeho funkci trapné až hrůza.

 Vevebím I Dnes, že mu tohle netiskne. Dokazuje tak svou úroveň!!!

0/0
21.5.2012 13:24

Lisen

Vašek se zase mýlí

Daleko víc si přejeme dostat do tepláků jeho.Rv

+1/0
18.5.2012 18:49

saho1

a proc

tak nemohli postupovat i v pripade promopro? ja zapomel,tam se jednalo o pravicoveho poslance.

+1/0
18.5.2012 16:27

crusty2

Bojím se dalšího prezidenta

tenhle prezident toho udelal velmi mnoho, ne vse se mu podarilo ale ve vetsine veci mel pravdu. Jeho negativni postoj ke globalnimu oteplovani. Vsichni se mu smali, rikali ze dela ostudu v zahranici, ale bohuzel mel a bude mit pravdu. Nic jako globalni oteplovani tak jak ho prezentuji zaplaceny vedci a polovina radoby vyspeleho sveta neexistuje. Jeho euroskeptismus.. Kdyby Cr prijala euro kde by dneska byla? Cela EU je jedna velka fraska a nevstoupit do ni by bylo daleko moudrejsi.

0/0
18.5.2012 0:47

Tomáš Škvrna

Re: Bojím se dalšího prezidenta

Dalšího prezidenta budou volit tzv. "obyčejní lidé" - takže to bude nějaký kašpárek, který bude povídat jen to, co si "prostý člověk" přeje... :-)

Jinak ohledně globálního oteplování s ním, byť s rezervou, souhlasím (globální oteplování sice tu je, ale vliv člověka na něj je přinejmenším sporný) a vůči EU jsem taky skeptický...

0/0
18.5.2012 11:44

nsdaple88

ale mohli

daleko větší kalibrů tu je, že jo Venco...;-D

+1/0
17.5.2012 18:30

diviznaT no.2

Tak jako Klaus svými zbabělými průpovídkami

mě nezklamal ani Jakeš na Červeném Hrádku. Rv

+1/0
17.5.2012 16:25

Dana Růžková

Období vlivu pana Klause na vývoj v ČR také dojde

Pan Klaus by už asi neměl vůbec nic hodnotit. V zahraničí ho nikdo nebere, u nás má vliv a "svoje lidi". S podivnými podnikateli a nyní i s podivnými praktikami vede tuto zem... Mnohé ukáže historie, mnohé se ví. Když je Klaus spokojený s tím co dělá a odrovnává politické osobnosti, ať již mu vadí, že je podporují USA a nebo prostě z pocitu ohrožení z osobnosti větší velikosti, než je on sám...co na to říct? No comment a nebo, že bude už konečně v Čechách líp bez Klause??? Nepodceňujme vliv ODS, která se neštítí ničeho, opravdu ničeho. A prosím všechny novináře, ať už nepíší pod "vlivem". Je to nedůstojné, prodat zemi pro peníze za honoráře. Když podporujete ODS a ti Vám dobře zaplatí, ničíte naši zem na další generace. A to nevratně. Vnímám takovou novinářskou kolaboraci proti jménu naší země stejně srovnatelnou jako za nacismu. A jen okrajově k panu Rathovi. Třeba by ho ani 7mil.Kč zrovna nevytrhlo. Takových 100 milionů možná ano, ale 7mil. Kč asi ne. :-)

+4/0
17.5.2012 15:09

sparta_for_ever

Re: Období vlivu pana Klause na vývoj v ČR také dojde

To sedí !!! R^

P.S: Jaký rozdíl proti tomu jak náš "milovník propisek" komentoval kausu p.Bárty, že??

+3/0
17.5.2012 16:08

chobotnicka_

a já myslel , že odposlechy

a zatýkáni gaunerů ničí demokracii, asi jak kterých, že ano, Señor Prezident La Bananas República Checa de la caja bolígrafo. Takové morální procitnutí po letech to není jenom tak.8-o

+1/0
17.5.2012 14:41

chobotnicka_

Re: a já myslel , že odposlechy

dobře , už nikdy, nebudu psát a já...

0/0
17.5.2012 14:42

sparta_for_ever

Re: a já myslel , že odposlechy

Jak po letech? Jak komentoval pan "neomylný" případ p. Bárty?

0/0
17.5.2012 16:10

mystery

A já bych se přál

ještě něco lepšího. Aby ty zloděje sebrali všechny a Klause jako prvního.

+8/0
17.5.2012 12:21

robinhud

Nevíte někdo o jaké důvěře občanů náš pan prezident hovoří?

O naší politické scéně se dá napsat pouze toto. Mezi panem Rathem a zbytkem politické scény včetně pana prezidenta je jiný rozdíl. Ratha už chytli.R^ Bohužel kauzy které tento stát stáli řádové násobky financí nebudou nikdy ani vyšetřovány. A na rozkrádání veřejných zakázek se nic nezmění.Rv

0/0
17.5.2012 12:16

Světlonoš_v05

neuvěřitelná absence sebereflexe

takové kecy sedí od člověka, co financoval ODS přes falešná konta neexistujících sponzorů, co nekonal dva roky v kauze LTO, která stát stála 100 miliard.

+7/0
17.5.2012 10:54

pakostič

jak ji poškozuje sám Klaus?

kauza ale velmi poškozuje českou politiku a důvěru občanů i

obraz země v zahraničí. Tak komentoval aktuální politické dění prezident

Václav Klaus.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/klaus-chvali-policii-za-zadrzeni-ratha-kauza-skodi-politice-i-cr-pw5-/domaci.aspx?c=A120516_152555_domaci_hv

+1/0
17.5.2012 10:48

flust

....

...pochybuji, že zatčení Ratha bude mít ve světě větší sledovanost , než ukradené pero v přímém přenosu.

+7/0
17.5.2012 10:47

Lokofil

Re: ....

R^R^R^

0/0
17.5.2012 12:39

sparta_for_ever

Re: ....

R^;-DR^;-DR^

0/0
17.5.2012 16:11

Alkybiades

Falešný viník

Dobrý den,

Rath je podle mého soudu nevinný, je to jasná kampaň, a to se i ukáže.Hledání falešného viníka je hra, kterou vláda hraje s lidmi, když všichni ví, že se země pod jejím vedením sune do pr...čic.

Klaus je o mnoho řádů horší člověk, který brojil proti majetkovým, přiznáním, finanční prokuratuře, policii.

Vnitro měl na starosti Langer a tedˇ Kubice, jako odměnu. Co vám to říká?:-/

+8/0
17.5.2012 10:27

nickless

Re: Falešný viník

Říká to jenom něco o nepořádku v tvé hlavě. Klaus že je o mnoho řádů horší? Za Klausem je spousta prospěšné práce, za Rathem nic, Klaus nic neukradl, a že by brojil proti policii? To nemyslíte vážně.

+1/0
17.5.2012 10:35

pakostič

Re: Falešný viník

spousta prospěšné práce? Co konkrétně máte na mysli?

+1/0
17.5.2012 10:50

komentator-1

Re: Falešný viník

víte, ono se rádo zapomíná, že po roce 1989 se toho udělalo opravdu hodně. Kdo se v ekonomice nevyzná, ani si nepamatuje, jak vypadal za komára, ten může samozřejmě kázat o rozkradené republice. Když se ovšem podíváte do okolních zemí, nikde nebyla transformace bezbolestná a nikde nebyla bez chyb.

Oni totiž experti na demontáž socialistických systémů jaxi chyběli. Dnes jsou všichni chytří, protože už mají zkušenost, historie ale opět kousek, mrška jedna, popoběhla.

Je Klausova zásluha, že u nás vznikl stranický systém a ne nějaký občanský paskvil, který by ve strany po pár letech stejně transformoval, ovšem za cenu dosti pravděpodobných nechutností. Je jeho zásluha, že eráru zůstalo v rukou rychle velmi málo majetku, protože i to málo se ukázalo jako obrovsky korupčně motivující. Je, mimo jiné, jeho prací bezbolestné dělení měny se Slováky. Nezapomínejte v zášti na fakta!

+1/0
17.5.2012 10:57

nickless

Re: Falešný viník

Miliony věcí, uvedení jen první stovky by znamenalo upozadit tisíce jiných, což nechci, ale tak třeba: Transformace celé ekonomiky státu z plánovaného hospodářství v RVHP na tržní, mírové a úspěšné rozdělení federace, které nám ve světě závidějí, vrácení stovek vadných zákonů, upozorňování na hrozby s předstihem 15 let (EU, náboženství globálních oteplovačů apod.)

0/0
17.5.2012 11:27

Lokofil

Re: Falešný viník

Úspěšné rozdělení federace..s tím souhlasím.Ve světle toho co se dělo v Jugoslávii,to proběhlo velice,ale velice kultivovaně.Ty hrozby jsou už věc názoru a transformace ekonomiky také

0/0
17.5.2012 12:42

nickless

Re: Falešný viník

No ať už souhlasíte nebo ne s tím, co jsem napsal, tak doufám, že budete souhlasit s tm, že srovnávat ho s Rathem nelze. Rath neudělal vůbec nic, kromě MHD pro školáky zdarma (na dluh samozřejmě)

0/0
17.5.2012 12:57

Andreejks

Re: Falešný viník

prosim vas probudte se !!! Rozhlednete se kolem sebe do krajin byvaleho vychodniho bloku a reknete mi, proc si vedou podobne a kazda tato zeme vcetne CR daleko vic nez mezi sebou zaostava za zapadnim svetem. To co udelal Klaus, by podle tohto zrovnani zvladnul kazdy. A to si prosim uvedomte, rozdeleni Federeace, ktere podporovala tretina spolecneho naroda a vyprovokovali Slovaci a hlavne neprobehlo dle referenda, oslabilo vyrazne pozici obou zemi v mezinarodnim deni. V tomto pripad zdaleka neplati, ze 2+1=3. Krome jineho to znamena i oslobenou vyjednavaci pozici v ramci EU, do ktere se obe zeme tak dobrovolne cpali...

0/0
17.5.2012 19:56

spirit of the time

Re: Falešný viník

to si děláš prdel ?

+2/0
17.5.2012 11:09

sparta_for_ever

Re: Falešný viník

NEUKRADL? ;-D;-D;-D

Jestliže ne sám ve svůj prospěch, pak umožnil svým kamarádíčkům rozkrást tuto republiku tak, že jsme tam kde jsme !!!! (!)

0/0
17.5.2012 16:15

sparta_for_ever

Re: Falešný viník

Přesně tak !!

0/0
17.5.2012 16:12

legadema

no je zajímavé...

jak se ostatní kauzy staly okamžitě nedůležitými. Asi dalo hodně práce a stálo to hodně NAŠICH peněz, než vymysleli něco tak úžasného. Presumpce neviny u nás platí jen pro ODS a přilehlé kamarády, takže se veze. Určitě nějaké úplatky bral, ale to berou všichni a fakt myslíte že je až tak bl.. že je nebude mít na Bahamách. Něco tu dost smrdí. Jo, a Macek mu dal pohlavek, a ne facku, jak prezentují v tisku a TV :-/

+1/0
17.5.2012 10:24

kuřáček

Re: no je zajímavé...

0/0
17.5.2012 11:27

S.P.RISPOLOMUŽSKIJ

Re: no je zajímavé...

Přesně tak. V kauze Janoušek Bém odsuzoval Klaus odposlechy a dnes se tady rozplývá nad prací policie.Pokud mu to teď nevadí,je něco špatně.Navíc je divné,že v kauze Janoušek to policie zvojtí,ale Klausovi to zase nevadí. A nyní cítí potřebu se tady ventilovat.Krapet to celé smrdí.

+2/0
17.5.2012 11:42

romanulenka

Re: no je zajímavé...

když jde o pravici,vše je v pořádku,přestože škody jsou miliardové,odklony také nic,Klaus i Cattani jsou v klidu,ale preference pravivci úplnějim klesly a samý průrer po nich, je potřeba něco vyrobit na ČSSD.Jak to ,že ještě neměl slovo dr.Ráth a už je odsouzený?Jen úplný idiot by věřil,že to bylo tak jek se prezentuje.Každý průměrný člověk ví, že to je komplot a padesátá léta.Lidé jásají -jako nad popravou dr.Horákové.

0/0
17.5.2012 14:58

Lokofil

Re: no je zajímavé...

Souhlas!!!!!Nic jiného se neděje a také mi nepříjde Mudr Rath tak intelektuálně nesnělý,ohledně peněz..:-)

0/0
17.5.2012 12:44

Always Deleted999

Zajimave, ze Ratha zavrou

a zlodeji z ods jako vondra, bem, janousek, oulicky, rittig, drobil, dalik a dalsi behaji porad po svobode i pres dukazy o trestne cinnosti a podanych trestnich oznameni..Rv

+7/0
17.5.2012 10:22

Lokofil

Re: Zajimave, ze Ratha zavrou

Taky mě to napadlo.Další Mudr pan Bém si běhá vesele po Praze a nic;-D.Pan Janoušek je v Chorvatsku a teď taková bomba!!!!!!.Dalík jako by nebyl.Řebíček taky není.Drobil ani nemluvě Rv

0/0
17.5.2012 12:38

Fuse

Tak teď ještě on

Mého V šampyjón.

+1/0
17.5.2012 9:36

Diagnostik

Vida, tak uz i prezident

se dozvida vse teprve z tisku.....  Pravice nevi, co dela levice a naopak, rozkosne. :-/

0/0
17.5.2012 9:35

nickless

Re: Vida, tak uz i prezident

Však to je dobře, ne? Prezident by o tom nic extra vědět neměl, není to jeho kompetence. A vsadím se, že kdyby řekl, že o tom ví všechno, tak zrovna ty tady budeš řvát, jaký je to bordel, že to ví. Prostě budeš řvát vždycky.

0/0
17.5.2012 10:47

mayer

To teda sedí od člověka,

z jehož oblíbenců a nohsledů se léta rekrutují ty největší zloději a gauneři, kteří nebyli a nebudou nikdy potrestáni. Fakt HNUS, Václave Devastátore Tuneli I.

+9/0
17.5.2012 9:10

nickless

Re: To teda sedí od člověka,

Klaus je v politice přes 20 let, kolem něj se otočily tisíce lidí, po revoluci nikdo nikoho neznal a nedá se tak za nikoho zaručit. A pak u mnoha z nich teprve příležitost dělá zloděje, takže zpočátku třeba vypadali férově a pak něco šlohli. Každý zloděj do té doby, než něco poprvé ukradl, nebyl zloděj. Ty se zaručíš za všechny tvé kamarády z mateřské školy? Vsaď se, že někdo z nich dneska sedí v base a o tebe by se tak taky dalo otírat, jak je možné, že ses s ním kamarádil.

+1/0
17.5.2012 10:49

IARK - Králíček Chlupíček

Policie nekompromisne kona

Zajimave - po kauzach Promopro, Pandury, padaky atd. zatcen akorat rath - jak nekompromisni Rv

+3/0
17.5.2012 9:10

B-Happy

Bravo Policii!

Respect Police Brothers! :) Jen doufam, ze to dotahnou u soudu do zdarneho konce. Stacilo by takto razantne sundat dalsich par "hajzliku" a verejne je degradovat, zabavit majetek jako ostrasujici priklad a myslim, ze by to celkem dost pomohlo snizit uplatkovou rakovinu v ceske republice. Doted to bylo prakticky beztrestne. Jestli neco, tak tohleto hodnotim jako hodne pozitivni zpravu - konecne se neco deje!!!

0/0
17.5.2012 9:01

Catumbelan

Ale mohli,

zatknout všechny darebáky! Všechny tedy i tohoto člověka!

0/0
17.5.2012 8:10

spirit of the time

co takhle presumpce neviny ?

co postup v kauze Čunek ? Drobil ? Janoušek ? Bém ? Gross ? Klaus a jeho kuponová privatizace ?A prohlášení o špinavých penězích před léty ? A co pan Němac a princ Sání ?

+5/0
17.5.2012 8:06

Dr. Chocholousek

A podivejme se na tunel dedu

sam dal zelenou k rozkradeni bilionu a ted si hraje na moralistu.

+5/0
17.5.2012 7:16

babacek

Zatčení

Otázka:

Pokud by policie vždy jednala nekompromisně seděl by jste stále na hradě? Já

vím nejméně o pěti TO které byly hezky uklizeny.

+7/0
17.5.2012 6:05

Modrý a zelený blesk

Re: Zatčení

Bumbáčku, prezident má imunitu, víme?

0/0
17.5.2012 9:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.