Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo s Hollandem zasáhl blesk. S Merkelovou se přivítali bez polibku

Novopečený francouzský prezident Francois Hollande vyrazil na svou první oficiální zahraniční cestu. Počasí jakoby mu ale nepřálo. Vládní speciál při cestě do Německa zasáhl blesk. Letoun se musel vrátit do Paříže a Hollande nakonec přiletěl za kancléřkou Merkelovou s devadesátiminutovým zpožděním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fai Rodis

No konecne.

Jakypak mezistatnicky olizovani...

0/0
16.5.2012 21:18

Alkybiades

Vive la France !!!

Konečně někdo rozumný, kdy ty šílené škrty, ordinované Německem jiným evropským státům, zastaví.

Jinak Merkelové mají dost i v Německu...viz volby v Porýní...

Zadlužovaly se 150 let ( státy ), banky fungují právě na půjčky, takže naprosto nerozumím tomu pravicovému šílenství...

+2/0
16.5.2012 14:02

swiss114-3

a proc by se meli politici libat

Breznev s Husakem ?

to bylo odporny ty jejich francouzaky...

+1/0
16.5.2012 10:43

Mysel

Re: a proc by se meli politici libat

Tak jedte Frantikum vysvetlit, ze se olizovat nemaji. Proc to pisete nam?

0/0
16.5.2012 11:02

captain cook

Re: a proc by se meli politici libat

mnohem odpornejsi Breznev s Arafatem!!! (kde je ten smajlik - blijak?)

0/0
16.5.2012 11:09

Mražená spermie

***

Holland ! Metelesku blesku !!!

0/0
16.5.2012 10:37

furtspolu

Doufám , že ho ....

ten blesk  OSVÍTIL  nebo probudil z těch socialistických bludů a přehodnotí  své sliby před volbou.;-D;-D

0/0
16.5.2012 10:25

MajklNajt

Re: Doufám , že ho ....

"přehodnotí své sliby před volbou" ... nic jineho se od politika neda cekat ... ;-D

0/0
16.5.2012 10:26

Mysel

Re: Doufám , že ho ....

Co by prehodnocoval? Co bolo, to bolo. Terazky som prezidentom. A misto socialismu nastoupi realita..

0/0
16.5.2012 11:03

Si0 po 4. zákazu

Není o to podání, ale o to potřesení.

0/0
16.5.2012 8:29

blanka

To je tedy titulek hodny bulvaru...

!!

0/0
16.5.2012 8:14

villík

Jak tý dvojce budem říkat?

"Merlande" nebo "Holmerke" ?  Byl bych pro to druhé, je to něco, jako, volně: "dostat Merkelovou" ;-D;-D;-D

0/0
16.5.2012 8:02

villík

Opr.: "Holmerkel"

0/0
16.5.2012 8:04

udernik

Re: Jak tý dvojce budem říkat?

Merkollande

0/0
16.5.2012 8:28

udernik

Re: Jak tý dvojce budem říkat?

viz http://www.n-tv.de/politik/Merkollande-steht-zu-Athen-article6273016.html

0/0
16.5.2012 8:29

villík

Jj. Dík.

0/0
16.5.2012 9:09

Největší havárie všech dob

Re: Jak tý dvojce budem říkat?

"Homer" ?

0/0
16.5.2012 10:20

modrá sardinka

Zase

Zase trpaslík..

0/0
16.5.2012 7:34

Pierre de Croissant

Re: Zase

jakej trpaslík?

OBR to je!!

Jenom trochu přelomenej.

0/0
16.5.2012 12:10

semelik

S Merkelovou se přivítali bez polibku.....

To by si dřív nikdo nedovolil. Brežněv, jak nedostal řádnou pusu, hned zavíral kohoutky ropovodů a otevíral sila (raketová).

0/0
16.5.2012 6:55

nepohodlný energetik

Že by ten blesk byl předzvěstí bouře,která Evropu čeká ?

Německo už má hotové přípravy na MARKU,  co ale bude mít Francie ? A bude Francie tím, kdo povede jižní , ekonomicky nepovedené křídlo Unie ? Dělení sfér vlivu...kde je Čína ? Jen se ptám !!!!! :-(

0/0
16.5.2012 5:59

Největší havárie všech dob

Re: Že by ten blesk byl předzvěstí bouře,která Evropu čeká ?

Na tom setkání byla nálada jak na funuse, takže to by odpovídalo.

0/0
16.5.2012 9:23

Sharpe

ale

A zlevnil ten benzin, jak sliboval ?

0/0
16.5.2012 5:38

Opričnik3

Letadlo s Hollandem zasáhl blesk.

Ten Sarkozy má ale zastání vysoko, co? ;-D

0/0
16.5.2012 5:02

nevím, neznám, nechápu

Hmmm, bez polibku ?

takze vlastne bez ilostne predehry rovnou utok na delohu ;-D Rv

+1/0
15.5.2012 23:48

kajak v zakoně

Re: Hmmm, bez polibku ?

8-o;-D

0/0
16.5.2012 0:05

Fluffin

Re: Hmmm, bez polibku ?

co to meleš? no dostál jsi své přezdívce ;-D

0/0
16.5.2012 0:09

MajklNajt

Re: Hmmm, bez polibku ?

Pise se tam "nevím, neznám, nechápu včera" ... dneska uz treba chape ... :D

0/0
16.5.2012 10:26

LucyTarhuniah

Re: Hmmm, bez polibku ?

To píše iDNES, není to součástí přezdívky.

0/0
16.5.2012 15:04

MajklNajt

Re: Hmmm, bez polibku ?

Vim ... :-P:-)

0/0
16.5.2012 16:13

Leninovo bytostné já

Re: Hmmm, bez polibku ?

jj, blesky v letadle dělaj svoje ;-D

0/0
16.5.2012 1:07

buvolx

Já jsem s myslel,

že socialismus bylo něco špatného co bylo a umřelo. A vono to existuje i po 23 letech na západě? Už ničemu nerozumím...:-):-(

0/0
15.5.2012 23:42

kajak v zakoně

Re: Já jsem s myslel,

a co potřebuješ vysvětlit, já rozumim všemu...R^

0/0
16.5.2012 0:06

vransen

Jasně, tisknout prachy

jako Itálie svého času a zmrzlina bude stát desítky tisíc lir (euro). Tohle je určitě to správné řešení. Šetřili jste na horší časy a léta si odpírali? Socani vám to vezmou ve jménu Spravedlivého přerozdělování...

+4/0
15.5.2012 23:22

Qíteček z 666 zahrádky

Re: Jasně, tisknout prachy

Bych nevěřil, že s tebou budu někde souhlasit..... R^

0/0
15.5.2012 23:56

Fai Rodis

Re: Jasně, tisknout prachy

Nojo, ale dokud mely ty slabsi ekonomiky liru, drachmu a nejaka ta pesa nebo co, tak to jakztakz fungovalo. Slaba mena je ponekud chranila pred neumernym zadluzovanim a bylo...

To vnuceni eura bylo to nejhorsi, co se jim mohlo udelat. Tak to dopada, kdyz politika diktuje ekonomice.

0/0
16.5.2012 21:21

Kensa

Pokud se nepodaří přesvědčit Německo, aby změnilo svou

politiku, je nyní padesátiprocentní pravědpodobnost, že se eurozóna smrskne na skupinu několika malých států kolem Německa. Důsledkem by byla celoevropská hospodářská krize.

Británie, Španělsko, Francie, Itálie a Řecko mají nyní obří banky s obrovským množstvím soukromých dluhů. Stále větší části Evropy jsou uvězněny v dluhové pasti s vysoce rigidním měnovým systémem. A společnosti a voliči, naprosto nepřipravení na důsledky této situace, se bouří.

Dluhové pasti jsou neřešitelné. Problém je, že za dluh se musejí platit úroky. Hospodářský růst a inflace musejí být natolik vysoké, aby existoval dostatečně velký příjem na zaplacení úroků i umořování dluhu. Jestliže ale se začnou ekonomiky zmenšovat, dluh a jeho úroky se nedají splácet. Vlády si musejí znovu půjčovat na splácení úroků. Tím se ekonomika zmenší ještě více a ceny dál klesají, zatímco dluh stoupá. Je to dluhová past. Jediným východiskem je bankrot a likvidace bank - anebo daleko vyšší růst a inflace.

http://www.blisty.cz/a

+1/0
15.5.2012 23:17

x.1000101111010110

Re: Pokud se nepodaří přesvědčit Německo, aby změnilo svou

Slušní lidé blicí listy nečtou.

.

A ekonomiky se přirozeně nezmenší, lidé budou stále žít své životy, budou mít své potřeby, budou pracovat (mají-li kde), budou nakupovat, budou prodávat. Tyhle bláboly o tom, že krach eurozóny náš všechny zabije, jsou pouhým produktem euronadšenců a byrokratů.

.

Je třeba se vrátit ke státům, které hospodářsky spolupracují, konkurují si, nejsou svázány nesmyslnými europravidly, dotacemi, odvody, naprosto deformovaným trhem. A země, které nejsou schopny si udržet svou životní úroveň, o ni prostě přijdou. Mimochodem, Británie to rozhodně nebude.

+10/0
15.5.2012 23:23

kenzo

Re: Pokud se nepodaří přesvědčit Německo, aby změnilo svou

Celkově souhlas, až na tu úpadkovou Británii:

:

http://finweb.hnonline.sk/c1-53768160-z-velkej-britanie-sa-mozeme-poucit

:

0/0
15.5.2012 23:34

Leninovo bytostné já

Re: Pokud se nepodaří přesvědčit Německo, aby změnilo svou

R^ s vámi vždy souhlasím :-)

0/0
16.5.2012 1:12

tajny agent

Myslim, ze cesky pravicak musi byt hodne zmateny ...

kdyz vidi prijet jednoho levicaka do druhe levicove zeme a oni spolu nevychazeji ...

0/0
15.5.2012 23:15

x.1000101111010110

Re: Myslim, ze cesky pravicak musi byt hodne zmateny ...

Podstatné je, že když levičák z kabaretní velmoci přijel do země stále ještě řízené minimálně středovou stranou, držela si ho Merkelová od těla a hlídala, kde má ruce. Pokud totiž levičáka chvíli nehlídáte, má je ve vaší peněžence.

.

Reakce trhů na levici ve vedení států jsou myslím více, než zjevné. Socialista škodí už jen tím, že existuje.

+6/0
15.5.2012 23:26

tajny agent

Re: Myslim, ze cesky pravicak musi byt hodne zmateny ...

Cesky pravicak je znamy svym uhybanim podle potreby ... Cina ac vedena komunisty , ponevadz je uspesna, uz neni ani levicova ale je pravocovejsji a suprkapitalisticka ... asi az do doby dokud poroste a nebude nejak extra zadluzena. Podobne s rozlisovanim ... uspesnejsi zemem je ta stredovejsi, zadluzena pravicaky ...tak to nebyli skutecni pravicaci ... proste kopec srandy. Trhy jsou konkretni lide ... socialista je take vseobecny pojem, ktery cesky pravicak sam nejspis ani nechape a tudiz se teto vseobecne, nekonkretni diskuse nechci zucastnovat.

+1/0
15.5.2012 23:51

pan pearson

Re: Myslim, ze cesky pravicak musi byt hodne zmateny ...

Ty se nějak vyznáš, ty jeden teoretiku! ;-D

+1/0
16.5.2012 9:34

2mmmm_2

Tady se teda vyrojilo znalců Boha...

Že by propaganda z Polska už začala zabírat? :-P

0/0
15.5.2012 23:07

whitecatle

Příroda vs. společnost

Být levičákem je skutečně "proti přírodě", jak tady někdo rádoby humorně poznamenává. Ani vlastně neví jak hlubokou má pravdu. Ono totiž být "proti přírodě" v tomto duchu neznamená vůbec nic negativního. Lidské společenství má dneska v důsledcích svého pokročilého rozvoje a specifických podmínek mezilidského soužití zcela jiné potřeby než před stovkami či tisíci let a nemůže fungovat na základě přírodních zákonů (jinak by pořád např. platilo právo silnějšího a vedly by se zde permanentní války). Levice je tak čistě umělý konstrukt lidské společnosti, který přichází s takovými řešeními, aby ve společnosti platila pravidla odpovídající současné realitě, a aby z ní mohlo profitovat maximum lidí. Zamotávat do toho přirozenost přírodních principů je tak zcela absurdní.

+3/0
15.5.2012 22:57

FLOGYN

Re: Příroda vs. společnost

Je to úhel pohledu. Být levicově zaměřený skutečně je proti absolut. uplatnění zákona silnějšího a agresivnějšího, ale z jiného a hlavního pohledu je to opak toho co prosazují pravicové vlády - drancování přírody i národů pro ZISK, vzývání  ruky trhu jako jediného cíle a prostředku vývoje. Levicové myšlení je pro trvale udržitelný rozvoj, proti harašení zbraněmi,  rozumnou míru solidarity. Někdy se to hold zvrhne v obou směrech k tupému populismu-pravice straší nepřítelem proti kterému je nutné stále zbrojit, snižuje podnikaktelské daně tak, že chybí v rozpočtu, zplundrovala by vše z čeho plyne zisk jako ten šílenec ve Višňovém sadu...levice má zase nápady jako 13 důchod.Ale to není levicové myšlení.

0/0
15.5.2012 23:10

tajny agent

Re: Příroda vs. společnost

Je to tak, z darwinistickeho pojimani je levice neprirozena, z krestanskeho pojimani naopak je.

0/0
15.5.2012 23:12

tajny agent

Myslim, ze cesky pravicak musi byt hodne zmateny

kdyz vidi prijet jednoho levicaka do druhe levicove zeme a oni spolu nevychazeji ...

0/0
15.5.2012 23:14

Jak to vidíš, slepče?

Očekávání

Když jsem říkal, že objímání s Německem skončilo, tak se mi mnozí vysmáli.

Přátelé, tento rok jsou vyhloubeny základy pro hrob EU, teď je jen čas ho pomalu plnit.

Jestli s tím končí i Evropská civilizace je otázka na konec.

+3/0
15.5.2012 22:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.