Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bez Ratha by Hostivice nefungovala, má to tady rád, hájí hejtmana sousedé

Obviněný středočeský hejtman David Rath se může spolehnout na podporu minimálně v Hostivici. V malém městě u Prahy má dvě domácnosti a působí tu i jako zastupitel. Se sousedy je zadobře hlavně díky tomu, že jako hejtman je ke "své" obci při rozdělování peněz velmi štědrý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krataf

Hostivice a Rath? Kdo jeste veri takovym clankum idnes???

Opravdu si tu vetsina lidi mysli, ze to co je napsany v tom clanku je pravda? Moje rodina zije v Hostivici skoro 100 let a Ratha tu nema rado ani 10 % lidi... celkem ho volilo asi 30% volicu a z tech 30% ho ma 80% "rado" protoze si reknou, ze "penize nesmrdi"...

Cela jim zkorumpovana radnice by mela byt hodne dobre proverena, protoze tudy proudily prachy primo k nemu domu a k jeho kamaradickum... Kasna, skolni jidelna, golfove gymnazium.... coze??? :)

Podle meho se pseudosocani v audinach Kratochvil a Tomsu a komunista Kudrna tresou strachy... protoze netusej, co vsechno se najde v Rathovych analech a pocitacich...

Sedmicka by mohla bejt symbolicka i v souvislosti s delkou pobytu v teplakach...

+1/0
16.5.2012 19:00

69crazy

Re: Hostivice a Rath? Kdo jeste veri takovym clankum idnes???

Ty jsi opravdu z Hostivice? Nejsi náhodou z bývalého vedení radnice nebo v příbuzenském vztahu s nimi?

Neloboval jsi náhodou za nesmyslnou výstavbu skladových areálů kolem města? Kolik pak asi za to bylo do kapsičky? Tvá poznámka k té školní jídelně a gymnáziu je také velmi "zábavná". To nevíš v jakých nevyhovujících prostorách fungovala bývalá jídelna v budově staré školy? Já také nesouhlasím s některými kroky současné radnice, ale argumentovat, že největší město na Praze-západ má po x letech jednu novou jídelnu a jedno nedostavěné gymnázium je neuvěřitelně hloupé! To chceš, aby děti jedli ve špíně a plísni? Nebo aby se učili ve staré ruině či nedostavěné škole? To chceš aby děti z Hostivice a okolí jezdili do Prahy? Víš, že škola nemá vůbec žádné sportoviště? Můžeš mi říci, co s tím dělalo bývalé vedení města?;-€

0/0
18.5.2012 9:58

NumLk

historik + par sousedu

+ Gabina s Jitkou = 7 353 8-o8-o8-o

0/0
16.5.2012 14:58

1611axela

když se někde dává navíc (viz.Hostivice)

tak se jinde nedostává, taky druh korupce politiků (podobné je to i s dotacemi EU...my pošleme do EU a ona to vyvoleným přerozdělí)

0/0
16.5.2012 12:43

Slaine55

My ze Škvorce čekali na kanalizaci dlouhá léta...

Díky panu Ráthovi a našemu starostovi z ODS, nějak peníze nechtěly chodit. Rok za rokem. Zvláštní. Jak někde se staví kašny a jinde není ani trubka k již hotové čističce. Vzhledem k přístupovým smlouvám do EU, zavazujícím nás k dobudouvání kanalizací a čističek v ČR, mne tohle dcela zaráží. Ať je rudej nebo modrej. Takže Sousedé pana Rátha mají akorát nataženou pazouru a lebedí si, jak je pan Ráth umí v těchto věcech chodit. Hanba vámRv

+3/0
16.5.2012 12:30

mleeko

)

a kdo se tech lidi jako ptal ? nebyl to nahodou Jirka Krampol a nevybirali nahodou odpovedi, ktere by se jim hodili do poradu ? ))

0/0
16.5.2012 12:00

Gaston

Dost smutné čtení!

Tito lidé ani žádnou slušnost nečekají a nevyžadují.

Jim vůbec nevadí, že je Rath ztělesněním špatnosti v naší politice. Dal ji trošičku líznout a tak na něm nic špatného nevidí.

Naprostá ztráta soudnosti.

PS ten blijící fakt chybí

+4/0
16.5.2012 11:46

mojepostovnischranka

Bez Ratha by sice Hostivice nefungovala, ale všem ostatním

by se dařilo lépe - finančně i psychicky

0/0
16.5.2012 10:57

JirkaVonErzgebirge

"Slušně vám říkám, běžte do prdele"

Ten člověk je klasik ;-D

Nojo, Hostivice si užily za evropský peníze, tak teď budou muset za svoje. Jako většina ostatních.

0/0
16.5.2012 10:21

nickless

Hostivice

A to těm místním nevadí, že všechno, co tam mají nadstandard, zase chybí jinde, kde se dRát mstil, že tam třeba neměl tolik hlasů? A že to je všecko na dluh, který budeme všichni splácet i s úrokama? A ta jeho bigamie taky nevadí?

A je to ta Hostivice nebo ty Hostivice? V každém článku jinak.

+2/0
16.5.2012 9:16

Ovcan Povolny Obecny

Re: Hostivice

je to ta Hostivice. Jinak samozřejmě mě kaká, že chybí prachy jinde. ale jaksi nemám možnost to ovlivnit, a navíc musím koukat každý měsíc na obrázky toho zmetka v místním časopise. A ta bigamie? jak to mám ovlivnit?

0/0
16.5.2012 9:52

Slaine55

Re: Hostivice

No aspoň se můžete podívat do zrcadla. To samé "sousedé" říci nemohou.

+1/0
16.5.2012 12:32

vintason

Re: Hostivice

už vidím, jak by tobě vadilo, kdyby si žil na vesnici, kde máš nadstandarty a služby a budovy, které v jiných obyč vesnicích nemají... jistě že to lidem nevadí, dělají kvůli tomu z Hostivice chloubu a ať byl Rath zloděj nebo ne, tak ho kvůli tomu budou chránit... lidi jsou stádo...

0/0
16.5.2012 13:12

bound

Re: Hostivice

ne, ale bylo by mi před ostatními trapně ho chválit do novin. Pokřivenci...

0/0
16.5.2012 13:33

vintason

Re: Hostivice

no tak jako tak, ty stavby už nikdo nezbourá a budou tam, to že je Rath zločinec se s tím ale nevylučuje

0/0
16.5.2012 15:52

nickless

Re: Hostivice

No mně by to třeba vadilo. Zvlášť kdybych věděl, co je Rath zač. Pokud by byl jen starosta pilnější v získávání dotací apod., tak třeba ne, ale kdybych věděl, že to tam sype neúměrně více z krajského na účet jiných, tak to by mi vadilo.

+1/0
16.5.2012 13:33

vintason

Re: Hostivice

jo už vidím jak by ses bavil s občanem vedlejší obce a říkal, čéče, my máme ten veřejnej bazén no hrůza... ;-) nejde o to, kam ty peníze doputovaly, stejně by je sebral na dotace jiné obce či města někdo jinej, jde o ten způsob provedení... ty dotace tu od toho jsou aby šli do veřejných věcí ne? Jistěže je to ale o známostech, tak jak všude...ale taková korupce bude existovat co budou existovat ty dotace... lidi jsou holt svi*ě...

0/0
16.5.2012 15:46

Andyon

ano, Hostivice ho milujou

a všichni ostatní ze Středočeského kraje ho nenávidí, dluhy, které nasekal na vybavení své vesnice, své kanceláře atd. budou platit všichni.

+3/0
16.5.2012 9:03

pecena_kacena

...v jednom dome zije s milenkou

a o kilometr dal v jinem dome zije s manzelkou..?8-o8-o8-o

+2/0
16.5.2012 8:38

Dangerous_Dave

Re: ...v jednom dome zije s milenkou

ja nevim ze se divite, to se resilo jeste nez byl ministrem ( a nejspis jeste driv ) a stejne se to nijak na duvere neprojevilo..... asi jsme v tomhle jak ty pritroubly italove, kdyz ma na to utahnout dve zensky tak to neni amoralni prase ale poradnej chlapak :(

0/0
16.5.2012 10:55

pralinka_rumova

Re: ...v jednom dome zije s milenkou

Vždyť vidíte, jak je shánčlivej, několik zaměstnání, to se jeden musí otáčet, utáhnout dvě rodiny. Asi začaly děti moc růst, a oficiální příjem nestačil;-)

0/0
16.5.2012 11:41

bound

Re: ...v jednom dome zije s milenkou

Spíš si myslím, že ho měly obě v hrsti. Kdyby některá začala mluvit, tak už asi sedí daleko dřív

0/0
16.5.2012 13:35

horduch

krásnej příklad toho

jak se dá za 30 kč koupit polovina národa

+5/0
16.5.2012 8:36

Woren 1

Hostivice - Slušovice

že by si pan hejtman kupoval své sousedy za peníze kraje ? Samozřejmě, že na úkor ostatních obcí. Všichni chápeme, že to tam chce mít hezké. Kdo by nechtěl, když to "někdo jiný" zaplatí ?

+2/0
16.5.2012 8:30

Ovcan Povolny Obecny

Re: Hostivice - Slušovice

to je přesné. on to tak chtěl mít. obyvatelé hostivice si o to určitě neřekli.

0/0
16.5.2012 9:52

barnabas.imax.collins

no bodejť by neměl

;-Dkdyž skrze Hostivice dojil veřejné rozpočty;-D

to bych vás tam taky upřímně miloval, vy řípy

+3/0
16.5.2012 8:27

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Uplatnost obyčejného občana ČR v praxi

Hostivice jsou krásný důkaz přístupu "obyčejného občana". Za pár drobnej do vlastní kapsy promine leccos. Nejhorší je, že ať už si to uvědomujeme nebo ne, takový "obyčejného občana" dřímá v každém z nás a lecckoho to pokušení přemůže...

+7/0
16.5.2012 8:25

Ovcan Povolny Obecny

Re: Uplatnost obyčejného občana ČR v praxi

máte výstižný nick. asi se opakuju, ale neznám v hostivici nikoho (kromě pár jednodušších povah), kdo by ratha jakkoliv obdivoval.

0/0
16.5.2012 9:54

st.1

Ano pán Velkomožný to tu má rád

no bodejť by se nestral - přece nebude bydlet v nějaké díře - žeano;-D

0/0
16.5.2012 8:24

Ovcan Povolny Obecny

Re: Ano pán Velkomožný to tu má rád

asi tak

0/0
16.5.2012 9:54

Fidozasne

Správnej Kmotr

asi...

0/0
16.5.2012 8:15

srst

ukázka co za lidi v hostivici žijí

jen naivní hlupák si může myslet, že aniž by platil vyšší místní daně, bude mít nadstandardní životní podmínky. už chápu ten titulek, takové větší bohnice více na západ.

+7/0
16.5.2012 8:13

Kopretinkaa1234

TAk to je dost síla

Hostivický historik: Věřím, že se prokáže jeho nevina

+6/0
16.5.2012 8:12

iceman.

Re: TAk to je dost síla

Nejspíš bejvalej komunista...

+1/0
16.5.2012 9:46

Ovcan Povolny Obecny

Re: TAk to je dost síla

dědeček, který je rád za guláš dvakrát ročně a proslov...

0/0
16.5.2012 9:55

nednes

Snad bez jeho nelegálních peněz !!!!!

0/0
16.5.2012 8:11

Jan Ruzicka

Vesnice,

na kterou jsme se všichni skládali a jejím obyvatelům to ale vůbec nevadilo. Zlatý cikáni.

+9/0
16.5.2012 8:10

Gmurr

Re: Vesnice,

Zde mate naprostou pravdu.

0/0
16.5.2012 8:13

Stoura

Re: Vesnice,

Oni se skládali i  nově nastěhovaní obyvatelé. Změna učení pozemků není zadarmo. Krabice vína za každý kousek zemědělské půdy, která se změní na parcelu ...

0/0
16.5.2012 8:16

JAR-47

Re: Vesnice,

KOLIKÁTKY BOTY MÁ TEN HISTORIK ?

0/0
16.5.2012 8:17

dahona

Re: Vesnice,

Sedm

+1/0
16.5.2012 9:31

JAR-47

PROSTĚ LIDUMIL

tak nějak ráth rád rozdával z cizího ( taky by se dalo říct - že to někde musel sebrat aby dal tam kam ON chtěl) a tak nějak mu vždy něco zbylo pro sebe ......

+3/0
16.5.2012 8:07

Henri von Losaria

Komentář k příspěvku níže:

"Může-li psát redaktor sprostá slova, může i diskutující."

Vážený pane, zde jste na soukromem uzemi - soukroma osoba plati za domenu, hosting i provoz serveru ze sveho a tak si s nim muze delat co chce. Treba cilene mazat vsechny vase prispevky a bude to absolutne v poradku. Je pouze na jejim uvazeni, co zde od navstevniku bude trpet.

A neplette si prosim navstevnika s redaktorem.

+1/0
16.5.2012 8:02

Mazi198

:-D

kdo by neměl rád komunálního poltika, který má tu možnost a do své obce cpe nejvíce peněz z kraje (hejtman a zastupitel). Obyvatelům bych doporučil trošku soudnosti a sundání klapek z očí,

+4/0
16.5.2012 8:01

Juras

To by mu mělo přitížit

cit.: "Jitka a Gábina o Rathově zatčení nic nevědí, ale hejtmana

vehementně chválí. "Hřiště, silnice, cyklotrasy, škola, chodníky,"

vyjmenovává Gábina infrastrukturu, o jejíž zvelebení či výstavbu se Rath zasloužil."

Tak to by mu mělo přitížit. Vyjeďte, reportéři, a poptejte se ještě občanů z okolních obcí kraje, jaký mají pochvalný názor na činnost svého hejtmana ;-D

0/0
16.5.2012 7:59

Mak76

Re: To by mu mělo přitížit

Bydlím v jedné vesnici nedaleko a taky to tu máme moc hezké. Nové chodníky, dětská hřiště, opravená náves a rybníčky, fungující školka a teď i ordinace praktického lékaře. Skoro se bojím, aby nám taky nezatkli starostu... 8-o;-D

0/0
16.5.2012 8:02

Juras

Re: To by mu mělo přitížit

My to na Moravské víscemáme taky hezký. Ono je dost dobře možné, že to mají Hostivice hezké bez ohledu na mudratha a že se jen Rath chlubí cizím peřím (nebo spíš kožíškem) :-)

0/0
16.5.2012 8:05

Ovcan Povolny Obecny

Re: To by mu mělo přitížit

jo, jednou za čas se předvede s nějakou investicí z cizích peněz a nechá se u toho vyfotit, jinak nic. cesty jsou taky děravý a vybavenost kulhá. asi jako jinde.

0/0
16.5.2012 9:57

stará Blažková 09

Až budou muset vrátit

všechny ty nakradený prachy co do nich Rath narval, budou se  divit ;-D

0/0
16.5.2012 7:59

Mak76

Re: Až budou muset vrátit

Myslíš, že jim vytrhají i novu zámkovku...? 8-o

0/0
16.5.2012 8:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.