Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie vpadla do Beskyd, pochytala motorkáře i zloděje dřeva

Tak už dost! Lesníkům z Beskyd došla trpělivost s neustálým vjížděním čtyřkolek a motocyklů do lesů, stejně tak i se zloději dřeva. Jejich stále naléhavější stížnosti o minulém víkendu vyslyšeli policisté a v okolí Lysé hory provedli zátah. A nestačili se divit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bla23bla

V Orlických pod západním koncem hřebene

jsem žádného motorkáře mnoho let nepotkal. Za socíku tam jezdili na kývačkách pastevci a honili uprchlé jalovice, ale jinak nic. Jezdím na chalupu do CHKO a pohoda. Sám si tam občas vytáhnu kývačku, ale přece ji nezablátím nebo nezapráším ;-D. A na kole to do těch kopců fakt bolí!!!;-D

Stejně nejvíc vadí lidem hluk! Kdyby měli motorkáři pořádné tlumení a nenajížděli do lidí, asi by si jich nikdo nevšímal.

0/0
4.6.2012 19:54

tenisovej..loket

Re: V Orlických pod západním koncem hřebene

blablabla

0/0
4.6.2012 20:09

bla23bla

Re: V Orlických pod západním koncem hřebene

Jako obvykle, opět srší humorem :-) No jo, tenisový loket, to je nějaká bolest!! ;-D

0/0
4.6.2012 20:42

ZLOBR11

Zamyslete se

Nejhorší kje že všechny 4kolkáře a motorkáře hážete do jednoho pytle!!! To je potom špatně jsou takoví co si jdou jen vyjet do lesa na projístku ano sou takovi co tam rajdi hlava nehlava pres male stromky a nici les ale ne vseci jsou jako oni !!!! Ja jezdim na 4kolce po lese ale jen po cestach a chovam se ohleduplne kdyz vydim houbare nebo ciklystu nebo turistu spomalim pozdravim a jedu dal vse je jen vychove...... je pravda ze kdby bylo vice trati pro verejnost do lesu by jsme nemuseli ale vysvetle to tem krvatakum nahore !!! To ze nekteri jezdi po lese a delaji tam curbes je jejich zasluha tak jim priste muzete podekovat za to ze nam nekde neschvalili trat ;-)

0/0
16.5.2012 23:50

nero150

Zamyslite sa

preboha ľudia zamyslite sa trošku

koľko škody narobí jedna motorka?? nejakú malú drážku a kus hluku...

a koľko škody narobí lakatoš? to už je jedno však? keď tam sú polmetrové koľaje tak to je samozrejme jedno a keď naloží kládovka drevo a vyjde na cestu a zašpiní cestu tak to nevadí??? mimochodom na tom nánose bahna na ceste som dostal šmyk rozbil auto ale to nevadí kto mi toto preplatí?? nikto´!!! tak sa už ľudia preberte a začnite uvažovať, čo narobí viac škody?? bývam v beskydách a jazdím na motorke... samozrejme nejdem sa zastávať všetkých motorkárov niektorý by potrebovali bič!!!

tak sa doprdele konečne prebudte, že motorka neurobí toľko škody ako lesná technika!!!

je mi z vás na zvracanie!

0/0
16.5.2012 15:23

macarát

Gratulace do Beskyd

Jen tak dál.R^

0/0
16.5.2012 12:22

Dlaždič Lojza

Lesáci si za to můžou sami

Po celých Beskydech je síť nádherných asfaltových cest, takže není problém do lesa vyrazit i z obyčejným autem.

0/0
15.5.2012 21:03

freid

Stát má to co chtěl

tohle je následek zavírání oficiálních tratí, a nezájem státu zakládat nové enduro a motocrossové tratě. Já sám jsem se pokoušel založit legální cestou enduro trať, v místě které je z jedné strany ohraničeno dálnicí,z druhé strany železnicí. Nejbližší vesnice je 3km vzdušnou čarou. Je to pozemek úplně k ničemu s jílovitou půdou a kamením. Po cca půlročním vyřizování jsem narazil u starosty právě té nejbližší obce, že ježdění bude hlučné a veškerá práce přišla vniveč. Od té doby jezdíme s bandou už jen do lesa, oráme všechno co se dá a kde se dá. Už nemám zájem dělat něco legálni cestou v téhle republice. Až mě chytí,zaplatím pokutu a budu jezdit vesele dálR^

0/0
15.5.2012 20:28

dana33

Re: Stát má to co chtěl

A na prirodu a zvirata a rostliny nemyslite? STYDTE SE!

0/0
15.5.2012 21:07

carpatia

Re: Stát má to co chtěl

Až mě chytí,zaplatím pokutu a budu jezdit vesele dál....

Až pojedeš přes můj les, bude tě možná čekat natažené ocelové lanko mezi stromy ve výšce cca 150 cm ;-)

+2/0
15.5.2012 22:10

sincos

Re: Stát má to co chtěl

Jasně, typická reakce arogantního namyšlence. ON, nadčlověk, něco chce a zlé okolí mu to neumožnilo, takže se začne chovat, jako prase. Typický produkt komančské výchovy, bez úcty k čemukoliv, takový typický buran "já, já, já, jenom já..." Tady pomůže jen pořádná rána přes hubu.

+3/0
15.5.2012 22:46

Masový automobilismus nás ničí

Konečně s těmi duševními vozíčkáři

začala policie něco dělat. Bohužel je to stále jen kapka v moři.

+1/0
15.5.2012 20:01

chudy lekar

Skvělý titulek

;-) Policie pochytala motorkáře, kteří v lese kradli dřevo...??? :-P

0/0
15.5.2012 18:00

Agent GS

Jezdit nejezdit...

Myslím, že některé reakce jsou lehce přehnané... Bylo by asi po starostech, kdyby se v určitých lokalitách umožnilo ježdění oficiálně např. na lesních cestách pro těžbu dřeva apod. Lidé by se vyblbli legálně a neotravovali by cyklisty a ostatní turisty v lesích. Ti, kteří se v lesech pohybují určitě ví, jak těžba dřeva devastuje lesy....Ani 100 motorek by takovou škodu nenapáchalo... Rozhodně nejsem pro legalizaci jízdy v lese a jezdím radši do zahraničí, kde se mohu svezt legálně....

Každého baví něco jiného, jen by tím neměl ohrožovat ostatní...;-)

0/0
15.5.2012 16:41

sdfjůvjsaf

Re: Jezdit nejezdit...

si upad, ne?

0/0
15.5.2012 19:05

Vlada_07

Re: Jezdit nejezdit...

Jiste panove, kupte si kus lesa a jezdete si ... pochopte, ze doby, kdy nic nepatrilo nikomu, uz davno neplati

+4/0
15.5.2012 19:21

Sportsemilibi

Re: Jezdit nejezdit...

Čtyřkolkáři mi pijí krev už pěkně dlouho zejmána tím, že považují cizí lesy a louky za své. ALE např. kousek od nás je CHKO a v něm nepoužívaný vápencový lom. To je přesně lokalita, kde by se motorkáři a čtyřkolkáři mohli vyřádit. Dokonce by to pomohlo i tamní vegetaci, jelikož tam rostou kytky, které potřebují občas "přeorat". Ale to je samozřejmě neprůchodné, takže místo unikátní lokality zbyde jen dalších 5 hektarů zarostlých trnkami a kopřivami.

0/0
15.5.2012 22:21

nickless

Dobrá práce policie, ale častěji!

Po lesích jezdím na horském kole a motorkářů je tam spousta, občas mě ohrožují a to v zimě i v létě. A potkat osobák s vozíkem, na který celá rodinka s dětmi nakládá kulatinu taky není problém. Akorát nevím, jestli to nejsou majitelé, tak nevím, jestli to hlásit nebo ne.

0/0
15.5.2012 16:33

Fair-Play

Re: Dobrá práce policie, ale častěji!

Pokud jezdíš po lese nebo polní cestě tam, kde je zákaz vjezdu všech vozidel na kole, tak porušuješ zákon.

0/0
15.5.2012 16:52

nickless

Re: Dobrá práce policie, ale častěji!

Tak tam samozřejmě nejezdím, ale to by tam ten zákaz musel být. Pokud tam není, tak platí zákaz vjezdu motorových vozidel. A moje kolo motor nemá.

+3/0
15.5.2012 16:56

Lampárna

Jo v lese

Na obvyklých klidných vycházkových trasách se psem na vodítku jsem dříve potkával většinou nějaké zvíře, jen málo kdy člověka, nanejvýš kombinace obojího - ojedinělé vyjížďky na koních. V posledních letech se přemnožují cyklisti a přibývá i adrenalinových motorkářů a tak díky svým strojům snáze dosáhnou dříve vzdálených a hůře dostupných lokalit - na to byli totiž dost líní. Před cyklistou jsme se zatím vždy stihli uklidit z cesty - jezdí pomaleji, ale až se rozběsněný motorkář potká na úzké cestě s mým psem a vodítkem, tak mu jen držím palce, ať se psovi nic nestane a snad to ve zdraví přežijou oba. Splašení koně by mohlo bejt taky prima adrenalin...

0/0
15.5.2012 16:11

Grepy

Zloději

Máme malou část jednoho lesa u Starojické Lhoty. Bohužel nám tam někdo sem tam uřeže strom a pak pařez pěkně přikryje ať se to hned nepozná a větve rozháže. Jsou to stromy okolo 25 cm průměr a pěkně mě to ... Absolutně není šance to uhlídat. Vždycky když tam jdu, tak jsem z toho na infarkt. Je to jen pro zlost. Chodíme tam prořezávat malé stromky a sadit. Kácet nic nemůžeme, protože je to ještě malé, takže tam jen makáme a zloději kradou. Je to super pocit :(((

+2/0
15.5.2012 15:51

MrGoGo1

Re: Zloději

Dejte si tam fotopast a dotyčnému spáchejte škodu na jeho majetku, nejlépe vozidle, kterým provádí krádež. Legálně se bránit je neúčinné a fyzické napadnutí trestné. Pro vás.

+2/0
15.5.2012 21:22

Housmuťátko

Takže pohoda...

Pár kaček za pohyb v lese, bude to tak 5000 až 10 000,- a příští víkend zase jen s větší obezřetností.....

0/0
15.5.2012 15:12

digitaaalek

Lysa hora

Na to jak je okoli Lyse hory ponicene by tam meli delat zatahy kazdy tyden. Verim, ze z pokut by se naklady prepadovych akci zaplatily. R^R^

+7/0
15.5.2012 14:29

Pepito-To

Re: Lysa hora

R^

0/0
15.5.2012 14:45

CYnikCYnik

Drazí lesomotorkáři

Kupte si nebo nebo pronajměte pozemky, klidně tam zakažte vstup turistům a cyklistům, vybudujte si tam dráhy a jezděte třeba do zblbnutí (což by u některých byla zbytečná práce). My taky na sjezdovkách platíme za to, že používáme do kopce motor a takové sáňkaře nebo bobaře vlekaři vyženou.

Hlavně nelítejte po CHKO nebo po lesních a polních cestách jako prasata a neohrožujete houbaře, turisty a cykloturisty, kteří tam jsou na rozdíl od vás se svolením majitele pozemku. Prostě respektujte soukromé vlastnictví, s kterým se v jiných případech určitě rádi oháníte. :-/

+18/0
15.5.2012 14:21

Meliorátor

Re: Drazí lesomotorkáři

To si na omylu, ikdyby si koupil co chtěl, bez příslušných povolení tam nic takovýho dělat nemůže. Vyjmenuju ti X paragrafů, který by tím porušil. Pokud by chtěl něco takového skutečně vybudovat za vlastní prachy, musí si připravit částku v řádech milionů korun a minimálně rok lítat po úřadech. Stavební úřad, odbor životního prostředí, hygiena, dopravka.......

0/0
15.5.2012 15:33

CYnikCYnik

Re: Drazí lesomotorkáři

Psal jsem vybudujte a k tomu samozřejmě patří i administrativní kolečko. Přece jim nebudu vypisovat všechny procesy a radit s EIA.

+2/0
15.5.2012 15:38

Meliorátor

Re: Drazí lesomotorkáři

To "budování" je nejednodušší věc na tom celém procesu......proto je záhodno spíše nastínit to "kolečko" :-) Pokud by to šlo na "velkou EIU", je jen tohle záležitost cca 1 roku nervů a množství peněz.

0/0
15.5.2012 17:08

Vlada_07

Re: Drazí lesomotorkáři

No a co ? Bude-li někdo mermomocí chtít jezdit za svoje a na svém, jak by slušelo, jistě nebude nějaké té hodinky nebo koruny litovat. Jezdit na cizím a dělat vlastníkovi starosti a způsobovat náklady, to zvládne v Čechcách každý trouba. A ještě se budou divit, co je to za svoboda :-(((

0/0
15.5.2012 19:26

VladexAndroid

když 2 dělají totéž není to totéž

někteří lidi mají povolení vjezdu ale znečišťují a dělají hluk stejně.  měl by se zakázat vjezd všem autům se spalovacími motory, ale povolit vjezd všem autům na solární pohon a elektromotor!!

0/0
15.5.2012 14:11

Alex_crusty

Re: když 2 dělají totéž není to totéž

To ti lesáci poděkujou, až si budou muset začít schánět solární traktor :)

0/0
15.5.2012 14:16

panko velkomožný

Re: když 2 dělají totéž není to totéž

Terénní solární auto? Pane vachmajstr, voni jsou hlava! ;-D

+4/0
15.5.2012 14:18

já George XVII

Re: když 2 dělají totéž není to totéž

hlavně v lese to bude jisto jistě fungovat ;-D

+1/0
15.5.2012 14:22

Smrť

Re: když 2 dělají totéž není to totéž

On je takový "nepatrný" rozdíl v tom, jestli jsou ty stroje v lese kvůli práci nebo z rozmaru bezohledných rozjívenců, co nerespektují nic a nikoho.

+3/0
15.5.2012 14:41

WIFI

Re: když 2 dělají totéž není to totéž

jasně, ale to někteří lidi nedokáží rozlišit. Holt vidí něco, co vypadá jako cesta a hned si myslí, že se tam může jezdit.

0/0
15.5.2012 14:45

Si0 po 4. zákazu

Lesák Silvestr = nomen omen

(Silva je latinsky les.)

0/0
15.5.2012 14:06

Dr.Onufrakova

Pennsylvania - lesná krajina kvakera Williama Penna

0/0
15.5.2012 14:50

Corsini

Dnes se Policii v médiích zadařilo...

V středočechách lapli Ratha s bandou loupežníků, teď zpráva o pochytané škodné v Beskydech...

Správný okamžik na vyvěšení náborových letáků :)

+2/0
15.5.2012 14:03

littlemoon

Re: Dnes se Policii v médiích zadařilo...

v mediích možná v praxi kdž po nich něco chceš končí to prohlášením že nikam nepojedou neb už projezdili limit benzínu na den :-/

0/0
15.5.2012 14:08

nudavlese

konecne

najhorsi su ti na 4kolkach

+1/0
15.5.2012 13:57

Lilo.lea

Re: konecne

Ale pokud dobře čtu a vidím, žádného 4kolkáře nepolapili?? Tedy opravdu jsou nejhorší 4kolkáři? ??

0/0
15.5.2012 15:18

littlemoon

ha

policie při razii v lesním porostu ??8-o tomu nevěřím ;-D

0/0
15.5.2012 13:56

ted61

ano

SUper jen tak na ně, myslím si že motorky do lesa určitě nepatří no a zloději. Je to lesní pych a na to tresty byly dost drsné

+1/0
15.5.2012 13:56

Fair-Play

Je divné

že tu všichni řeší jen motorkáře ale zloděje dřeva nikdo8-o A co je asi horší ? No ta zlodějna !!

+1/0
15.5.2012 13:48

cufir-mufir

Re: Je divné

Největší zloději dřeva jsou lesníci, jak se tu i finálně ukázalo :-) 

.

Stejně tak jako největší bordel kolem vody dělají rybáři.... Rv

+1/0
15.5.2012 13:53

ODSCSSD7

jen ti sberaci kovu nam nejak unikaji ze?

;-D

+3/0
15.5.2012 13:39

panko velkomožný

Re: jen ti sberaci kovu nam nejak unikaji ze?

Motorkáři taky dlouho unikali. Důkaz, že na každého jednou dojde ;-)

+2/0
15.5.2012 13:41

ODSCSSD7

Re: jen ti sberaci kovu nam nejak unikaji ze?

no unikali... to je silne slovo :-)

+1/0
15.5.2012 13:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.