- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já osobně část této ulice, kde se tragédie stala nemám ráda ani jako chodec nebo řidič. V každé situaci musí předvídat trošku předem ne jen řidič, ale i chodec. V této situaci to byla souhra špatných náhod .....
srazeneho sofera co srazi lidi na prechodech, nez toho chodce a smazali me. Tim se redakce snazi naznacit, ze vrazdeni lidi na prechodech je vcelku normalni a hlavne se ti vrazi nesmi vubec kritizovat, jeste by tech chodcu mohli povrazdit malo. Jiny vyklad proc to smazali me nenapada..
zmařeného lidského života. Je mi hluboce líto, že jedna jediná vteřina v lidském životě zničila život tolika lidem.Co však nemohu pochopit, je štvanice na pana Vlacha, která se tu i v jiných mediích strhla.ˇBez znalosti celé věci byl odsouzen bez soudu, byl nazván vrahem, jen proto, že pro většinu lidí politik = grázl.Pana Vlacha znám čtyřicet let.Je to čestný člověk a jako čestný člověk se k celé věci postavil.Jen proto, že je mediálně známý je tu vláčen jako nejhorší zločinec, na rozdíl od dalších dvou řidičů, kteří ve stejný den z nějakých příčin usmrtili na Olomoucku další dva chodce.
Londýnský primátor Boris Johnson, politik Konzervativní strany, jezdí do práce na kole, žádný superb, jaguár, audi, porsche. Chtělo by to trochu skromnosti, vystoupit z těch nařvaných bouráků, paznehti! Škoda, že takového politika nemůžu volit v Praze. Londýn má 8,5 milionu obyvatel.
Milý paznehte, v článku se píše o události, která se stala v Olomouci, tudíž opravdu nechápu váš (ne)logický kotrmelec k volbám v Praze.
A drobnost: jak jste přišel na to, že superb je "nařvaný bourák"? Naopak je to velmi skromné vozidlo domácí automobilky.
musi se ted psat o nekom jinym.
prijde o dva body.... a smitec
statistika http://www.ibesip.cz/648_Dopravni-nehody-z-duvodu-nedani-prednosti-chodci-na-vyznacenem-prechodu-pro-chodce-v-letech-2000-2008 a rok 2000 vs 2001
k 1.1.2001 vstoupil v platnost zákon 361/2000 o provozu na pozemních komunikacích, ve kterém se objevila tzv. "absolutní přednost" chodce - tedy alespoň podle interpretace médií
v tehdejším znění §5 řidič je povinen
h) s výjimkou řidiče tramvaje umožnit chodci, který je na přechodu pro chodce nebo jej zřejmě hodlá použít, nerušené a bezpečné přejití vozovky; proto se musí řidič takového vozidla přibližovat k přechodu pro chodce takovou rychlostí, aby mohl zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, a pokud je to nutné, je povinen před přechodem pro chodce zastavit vozidlo
(... rychlost přibližování je mimochodem nesplnitelný požadavek, pokud se na okraji přechodu neblíží limitně nule)
Já su tele To mě teda trknout mohlo, dík.
Ale o té nesplnitelnosti požadavku na snížení rychlosti bych si dovolila polemizovat: zpravidla máte na okolí přechodu nějakou chvíli výhled, takže už třeba na 50 metrů vidíte, jestli tam třeba někdo nestojí a máte čas brzdit. Osobně před přechodem, na který nevidím, že okolo nikdo není, sundám nohu z plynu a pořádně koukám. Samozřejmě, že to není stoprocentní, někdy se bezmozek vyloupne mezi autama a hupsne pod kola ani nemrknu, ale dost to pomůže. Razím zdravý rozum a slušnost. Jako chodec se mám příliš ráda na to, abych riskovala a na náhrobek si pak mohle dát "Ale měla jsem přednost", takže taky rači počkám, ale štve mě, kolik řidičů mě ignoruje.
Každá zbytečná smrt je ztráta lidského života,
každé zbytečně hrubé slovo je ztráta lidské důstojnosti.
Tohle je trauma na celý život pro kohokoliv, komu se to stane, koho se to dotkne. Držím palce, ať to jmenovaný zvládá se ctí, a ať nikdo nezneužije ztráty lidského života k jakékoliv politické hře.
Ostatním přeji, aby to nikdy nemuseli zažít.
tohle je trauma především pro rodinu mrtvé paní, kterou jste před !politickou hrou" trochu opomenul
Za to, že nepozorně vstoupila do vozovky?