Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zastavte stavbu cyklostezky, požadují rybáři. Bagry zabíjejí mihule

Rybáři chtějí v Českém ráji zastavit stavbu cyklostezky na břehu Jizery mezi Malou Skálou a Líšným. Stěžují si, že stavební stroje ničí koryto řeky a ohrožují tím chráněné druhy ryb a živočichů. Úřady jejich stížnost už skoro měsíc prověřují a stavba zatím nerušeně pokračuje dál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Slaine55

vybetonovat, vyasfaltovat, odvodnt, vypálit...

A co kdyby tam byla cesta přírodní? Nešlo by to? To tam musí bejt asfalt?

0/0
12.5.2012 14:31

Hijo De Puta II

Horské nebo trekkingové kolo cyklostezku nepotřebuje.

To se zase dělá asfaltová dálnice pro mamlasy na kolečkových bruslích...:-P

0/0
12.5.2012 9:28

dialektik

Co dělá cyklokoordinátor ?

Mezi námi nevím, co má dělat,  do teď mi to není jasné. Ale pokud tedy existuje, tak měl mít nějaké pravomoce. Například zastavit stavbu cyklostezky ve veřejném zájmu. Jinak s tím, že se dělají v přírodě naprosto zbytečné cyklistické dálnice a to ještě kolem toku je hloupost. Tok nemá být ničím, co do přírody nepatří omezen. Prašná cesta je myslím maximum možného. Myslel jsem, že nedostatek peněz z EU donutil politiky myslet, ale spletl jsem se.

0/0
12.5.2012 7:52

Norkey

Isera

S tou cyklostezkou nemám problém, v Rakousku mají taky kolem každé řeky minimálně jednu a Jizera si svoji taky zaslouží, dost tam teď chybí. Hlavně že to tady komentuje žumpa společnosti, anonymní diskutéři, fakt radost ty nenávistné trapné příspěvky číst, to hned zvedne náladu. ;-D

+1/0
11.5.2012 23:51

dialektik

Re: Isera

Myslet si, že dolní tok řeky pro stavbu cyklostezky je srovnatelný s horním nebo středním tokem je co ?

0/0
12.5.2012 7:58

kladivar3

Tyhle rybare nakopat do zadele.

u nas prijdou jednou za dva roky s centralou a vyberou elektrikou vsechny velky pstruhy. Vlezu na pozemek znicej plot a ani se neprijdou omluvit. Je to zrovna tak namyslena sebevedoma chaska jak tihle nimrodi co strilej po vsem co se hyba a pak se kazdej divi ze leta nejsou zajicove, koroptve, etc.

Jo k tem mihulim. Taky byly u nas v potoce ale jen do doby nez tam tihle rybari radili elektrikou. Od ty doby jsem je tam nevidel.

+3/0
11.5.2012 13:18

brezinka1

Re: mají z tebe strach

ti rybáři

0/0
11.5.2012 16:40

antimultivitamin

Cyklostezky jsou předražený tunel

Rv

+1/0
11.5.2012 12:53

lahab

My tam tu ekologickou cyklostezku vybudujeme...

... kdyby v tom potoce měly všechny ryby vychcípat! Ve jménu ekologie a boje proti globálnímu oteplování.

+1/0
11.5.2012 12:33

Mirek-M

ČIŽP je k smíchu

Tak investor nemá pořebná povolení k zásahu do biotopu zvláště chráněných druhů živočichů. Bagry jezdí v řece! A Česká inspekce životního prosředí, která má pravomoc stavbu OKAMŽITĚ zastavit (viz. § 66 zák. č. 114/1992 Sb.) od 18.4. studuje podklady. ČIŽP je totálně impotentní úřad.;-€;-€;-€

+2/0
11.5.2012 11:33

Jubilejní 20. nick -cenzuře zmar

Cyklostezka prostě BUDE !!!!

Neboť se jedná o další záminku pro vztyčení propagandistické cedule podvodné EU a pro nalití peněz z eráru do soukromých kapes ;-€EURv

+3/0
11.5.2012 11:23

mojmyr

Ta cyklostezka je jedno velké neštěstí a důkaz toho

Jak jednoduše se politici nechají přesvědčit

o tom, že konají blaho pro občany. Jenže blaho je to hlavně pro firmy. Občané v tom

místě očekávají hlavně nezničenou přírodu a nevyasfaltované původní stezky.

0/0
11.5.2012 10:44

Premiant

Projektuje nekdo kdo na kole nejezdi

...jak uz byva tradici. Znam hodne cyklistu a nikdy nikdo nehulakal ze chce asfaltove cesty, my cyklisti nechceme asfaltovou cestu, nybrz jen a pouze cestu, to znamena pokud je napr vedle reky krasny breh, tak ho pouze upravit aby se tam dalo jezdit popripade s krosovym kolem a ne hned tam dat asfalt, to same ve meste, chci pouze cyklopruh vedle pruhu pro auta,abychom se mohli bezpecne prepravovat a ti co projektuji cyklotrasy tak hned vymysli kde udelaji cyklostezku a naprojektuji ji nekam do poli,kam lidi jezdici do prace fakt nejezdi a nebo udelaji stezku na chodniku kde musim kazdyho neinteligenta vyzvonit aby si tahnul na svoji pulku a kazdych 10 metru slezat z kola kvuli prechodu, to mohu kolo nechat rovnou doma,protoze na rychlosti to moc neprida

+5/0
11.5.2012 10:35

starababa

Re: Projektuje nekdo kdo na kole nejezdi

souhlas, u nás máme chodník, který slouží jako část cyklostezky a navíc tam ještě udělali výběh pro psy, takže někdy je to hodně adrenalinové pro VŠECHNY zúčastněné;-D;-O

0/0
11.5.2012 11:31

Premiant

Re: Projektuje nekdo kdo na kole nejezdi

Z mých zkusenosti vim, ze je to nejvetsi adrenalin pro cyklisty, jezdi v pravo a po sve vyznacene ceste, ale chodci tohle vubec neresi a chodi si kde chteji, dve zenske s kocarkama zabiraji cely chodnik vcetne casti pro cyklisty a je jim to jedno, a na cyklostezce je to jeste vetsi harakiri, bruslari a cyklisti v pravo,pejskari take a cokl v levo, a zenske s kocarkama jak v levo tak v pravo, ja si poridim poradnou trumpetu a vzdy je vytroubim a je mi jedno jestli jejich dite bude spat nebo ne

0/0
11.5.2012 13:12

vpro2

Re: Projektuje nekdo kdo na kole nejezdi

R^ ... hovoris mi z duse ;-) ... bohuzel vystavba cyklostezek je financne dosti vyhodna i vzhledem ke grantum, takze se nesmyslne budou budovat tam kde nejsou potreba a paradoxne ve mestech na to budou kaslat, protoze tam musi resit krizovatky a dopravni infrastrukturu a to uz se musi trochu premyslet :-/

0/0
11.5.2012 11:35

inkognito23

sám jezdím na kole..

.. a jsem jednoznačně PROTI budováním cykloztezek takhle v přírodě. Ty at se budují ve městech jestli je k tomu prostor.

+5/0
11.5.2012 10:20

Kefalín3

Re: sám jezdím na kole..

Když se ti ve městě na kole líbí, je to tvoje věc. Ty jsi ještě asi v přírodě nejel, že?8-o

0/0
12.5.2012 8:13

rafol

A tak to pujde dal a dal

Kdokoli prijde s nejakym navrhem, vzdy se najde jiny, kdo pujde proti tomu. Rybari vs. cyklisti je jenom spicka ledovce.

0/0
11.5.2012 10:01

gogan

Re: A tak to pujde dal a dal

Rybáři na to upozornili, ale jinak je to stavevební firma vs příroda. Těžit materiál na stavbu ze dna řeky je fakt zhovadilost.

+1/0
11.5.2012 10:11

Toranoko

Re: A tak to pujde dal a dal

"nejakym navrhem" - vyasfaltovat prirodu. Kdo chce jezdit do prirody, at tam jezdi, ale at si z ni nedela pohodlne mesto. Driv tam nebylo prelidneno i proto, ze slo o samoregulaci - ti fajnovi na to proste byli moc fajnovi. Dneska jsou strasne modni "treky" a kdovicojeste, ale s prirodou to nema absolutne nic spolecneho, tak maximalne jeji vysavani a niceni.

0/0
11.5.2012 12:32

SocPredator

Re: A tak to pujde dal a dal

Oni to staví cyklisti? Opatrně s tím vymezováním, myslím, že to staví město

0/0
11.5.2012 13:08

dwart

Cyklouši, ač jejich bezohledné chování nesnáším

tak v tomhle prsty přímo nemají. Spíš jde o firmy, které ktějí podojit EU na dotacích a obecní erár.

+2/0
11.5.2012 9:59

neandrtálec

Re: Cyklouši, ač jejich bezohledné chování nesnáším

... cyklouši ... já bych mohl vyprávět !!! (o sobě :-))

0/0
11.5.2012 10:01

vpro2

Re: Cyklouši, ač jejich bezohledné chování nesnáším

... vidis ja jako cyklista a i sofer, ktery uz ma par set tisic najezdeno zase nesnasim bezohledne ridice ;-)

0/0
11.5.2012 11:37

Chleba a brambory

Re: Cyklouši, ač jejich bezohledné chování nesnáším

Tak bezohledné řidiče nemá rád asi nikdo. Ale poměrně je jich podstatně méně jak bezohledných pumpičkářů.

0/0
11.5.2012 12:18

neandrtálec

U nás ODS alespoň nechala za státní eníze vysekat holé pruhy

... v tom zbytečku přírody, co tady zbývá.

:-)

Aby na sebe upozornili, než KONEČNĚ půjdou od (již vyžraných) koryt.

:-)

0/0
11.5.2012 9:58

B_B_Lobo

zpocene trenyrky

si to prosadily a za nase penize stavi. tak proc by meli brat ohled zrovna na nejake reky a ryby?

0/0
11.5.2012 9:35

neandrtálec

Re: zpocene trenyrky

Zpocené trenýrky nejsou volená strana a nemají rozhodovací pravomoc o rozdělování peněz.

:-)

+1/0
11.5.2012 9:59

vpro2

Re: zpocene trenyrky

... Ty musis mit asi hodne jednoduchy zivot ;-D

0/0
11.5.2012 11:38

Rago

Asfalt

A není toho rozlévaného asfaltu v přírodě už víc než dost?

Jezdím na kole, ale někdy to na cyklostezkách vypadá jako na závodech:-(

+5/0
11.5.2012 9:23

ScoutX

Re: Asfalt

Taky si říkám, proč je pro kolo nutné mít všude asfalt a vyfrézovaný pruh přírody okolo, to už rovnou můžou jezdit ve městě, přírodu uvidí stejně zničenou.

+2/0
11.5.2012 9:27

Baxaras171

Nezabíjejte ryby, požadují rybáři

Chceme je zabíjet my sami

+3/0
11.5.2012 9:15

Pruit Igoe XI.

Re: Nezabíjejte ryby, požadují rybáři

;-)R^

0/0
11.5.2012 9:19

ScoutX

Re: Nezabíjejte ryby, požadují rybáři

Tyhle ryby nezabíjejí, jednak je těžké je klasickým způsobem ulovit a jednak jsou chráněné zákonem. Co se lipanů a pstruhů týče, za ty si zaplatí dřív než je vůbec mají právo chytat. A za ty peníze se pak vysazují noví.

0/0
11.5.2012 9:25

Petricek

Re: Nezabíjejte ryby, požadují rybáři

no vranky a mihule není zrovna problém nachytat. tydle se chytají růčo a není to žádný problém. zamlada jsem se jich nachytal. mihule plavou na místě v hejnech a vranku člověk najde skoro pod každým větším kamenem. samozřejmě pokud je to v čistých řekách.

chytatli jsme je na čumendu a potom pouštěli zpět.

0/0
11.5.2012 9:45

ScoutX

Re: Nezabíjejte ryby, požadují rybáři

Právě proto píši chytit povolenými způsoby a lov rukou mezi tyto způsoby nepatří. Lidi používající nedovolený způsob lovu jako rybářská stráž neberu za rybáře ale pytláky.

0/0
11.5.2012 12:02

korsican1

Řeka a okoli jsou naše!

Ať si ty stovky cyklistů táhnou za autama na silnici a navzájem se tam pozabíjí, my všichni 4 rybáři z Malé Skály chceme mít svůj klid u NAŠÍ řeky. Řeka nám přece patří! Přece nám nebude někdo jezdit za zády...;-€

0/0
11.5.2012 9:09

malomocný

Re: Řeka a okoli jsou naše!

Pakáž jako pakáž, jeden potřebuje asfaltovej chodník, tam kde nemá co dělat aby si vezl zadek na velocipédu, druhej si zas přivlastňuje břehy.

0/0
11.5.2012 9:53

Toranoko

Re: Řeka a okoli jsou naše!

sorry, ale ja s nima souhlasim. Z Male Skaly a vubec celeho Ceskeho Raje se stava predmesti - chodit se tam uz pomalu neda, protoze krosari vam susti za zady, a nikdy nevite, kdy ktery vyrazi. Oni nechteji do prirody, jen se nekde rychle adrenalinove projet, pak sednout na dlabanec a pivko a odsustit.

V te rychlosti stejne vidi z prirody velky h**no. Jak mam Cesky raj rada, a u Male Skaly jsme ve skalach taborili i dny, tohle mi tam fakt vadi.

+1/0
11.5.2012 12:35

dialektik

Re: Řeka a okoli jsou naše!

Ano, zvyšuje opotřebení přírody, aby se naplnili děravé kapsy státu, a to za každou cenu.

0/0
12.5.2012 8:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.