Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamion s tunovými svitky drátu narazil do stromu. Řidiči selhalo srdce

Ve vážném ohrožení života se v pondělí brzy ráno ocitl 50letý řidič polského kamionu. Vezl mnohatunové svitky drátů a v Třinci bez zjevného důvodu narazil do stromu. Jak se záhy při dramatickém převozu do nemocnice ukázalo, muž měl vážné srdeční problémy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mousehr

Řidiči kamiónů

nechodí na preventivní lékařské prohlídky? My jako řidiči MHD v Praze to máme každý rok.

0/0
8.5.2012 16:46

Negrativ

Re: Řidiči kamiónů

No a? Vzdyt nedavno to jeden z vas pustil kdesi z mostu. Taky srdce. Prohlidka to vubec nemusi odhalit, viz. caste pripady u fotbalistu...

+1/0
9.5.2012 7:51

vesmírný_pozorovatel

Ještě že tam byli záchránáři

dříve než naši neviditelní, to by zase bylo materiální škody.;-D;-D;-D

+4/0
8.5.2012 8:13

Drdol

Re: Ještě že tam byli záchránáři

ti si sice nezachránili dželezo, ale zato si zachránili naftu ;-D Nebo se taková odčerpaná nafta vrací dopravci v igelitovejch pytlíkách?

0/0
8.5.2012 10:02

thorough2

Re: Ještě že tam byli záchránáři

Hasiči si žádnou naftu zachraňovat nemuseli, jejich auta byla v pořádku. PHM se přečerpává ručním čerpadlem do sudů a ty si může majitel auta v nějaké lhůtě vyzvednout. Když si je nevyzvedne, tak jsou ekologicky zlikvidovány.

0/0
8.5.2012 10:28

Lumpíí i po banánu 7

Re: Ještě že tam byli záchránáři

tunový svitek se blbě nese, ale dá se kutálet ....

+1/0
8.5.2012 11:31

dezo007

jee zelezo

ridice je mi lito a preji mu brzke uzdraveni..... No a co to zelezo-draty?uz to uklidili?vzal bych sebou erziku no jako ze bychom sly kolem.a k tomu ze kamion mel600litru jak uvadi paan redaktor iDnes tak ma pravdu tomu se nedivte.nekteri maj i vetsi nadrze to mi verte:-P

0/0
8.5.2012 6:41

Rubik1

Budoucnost patri autopilotum

Takovym nehodam v budoucnu zabrani prepnuti na autopilota, ktery bude schopen bezpecne zastavit a zavolat pomoc.

0/0
8.5.2012 3:19

dezo007

Re: Budoucnost patri autopilotum

budoucnost patri .....,kulovi v dnesni dobe sou lidi radi ze si muzou u nas koupit predrazene nove auta ze zakladni vybavou-volant a 4kola jj4 kolikrat uz neni ani rezerva,

0/0
8.5.2012 6:43

2kedar

Re: Budoucnost patri autopilotum

V budoucnosti budou ti lépe situovaní rádi, že mají koně!!

0/0
8.5.2012 7:13

thorough2

Re: Budoucnost patri autopilotum

Současnost je že auto automaticky brzdí před překážkou, že se vrací do svého pruhu pokud přejede čáru z jedné nebo druhé strany a není zapnuté směrové světlo a že vyšle signál SOS pokud vystřelí airbag.

0/0
8.5.2012 10:42

Rubik1

Re: Budoucnost patri autopilotum

O tom jsem psal. Ted jde jen o to, kdy se to prepravcum vyplati montovat do kamionu.

0/0
8.5.2012 14:41

Rubik1

Redaktor ma trochu problem s vyjadrovanim

Urcite nevezl vice nez dvacetitunove svitky, jak redaktor chybne pise, ale o vice nez dvacet tun svitku.

+1/0
8.5.2012 3:16

thorough2

Re: Redaktor ma trochu problem s vyjadrovanim

Myslis ze Tve vyjadrovani je v poradku? Coto je za blabol: "o vice nez"? :))

0/0
8.5.2012 10:47

Rubik1

Re: Redaktor ma trochu problem s vyjadrovanim

Upadlo mi tam to o, Nejsem korektor, takze nejaky preklep se stane. A ostatni jiste pochopili, co jsem chtel napsat.

0/0
8.5.2012 14:42

GeorgeXL

600 litrů nafty?

Citát: ... "Hasiči odčerpali z nádrží poničeného kamionu šest stovek litrů nafty,.... ". Kolik že litrů odčerpali? To musela být CISTERNA, ne? 8-o

0/0
7.5.2012 22:35

Patolog

Re: 600 litrů nafty?

Nevim čemu se divíš.

0/0
7.5.2012 22:39

ČSLA

Re: 600 litrů nafty?

proč se ztrapnovat, když během minuty si to člověk může najít...ano, TIRáci mají nádrže okolo 600 litrů

http://www.autocarro.cz/eshop/zbozi/man-m1-m650

já vim, tvá Fobia 1.2 HTP má pouze čtyřicetilitrovou...

+6/0
7.5.2012 22:56

barnaked

Re: 600 litrů nafty?

Fobia ma vic nez 40 ale min nez 50 ;-D

0/0
8.5.2012 9:19

semelik

chmm, to je docela dobrej tip pro některé občany

0/0
8.5.2012 16:13

skokánek

Re: 600 litrů nafty?

a některé až 1000 litrů;-)

0/0
7.5.2012 23:41

ČSLA

ročník 1962 a inkfart za volantem

30tunového kolosu.to měl teda z pekla štěstí, že to vůbec přežil, bud jel hodně pomalinku a nebo ty kabiny jsou z opravdu kvalitního materiálu...

0/0
7.5.2012 22:02

slezan2

Re: ročník 1962 a inkfart za volantem

Možná to vyzní cynicky, ale bylo z pekla štěstí, že to narval do stromu a ne třeba do protijedoucího auta. Každopádně řidiči přeji brzké uzdravení

+1/0
7.5.2012 22:49

AAA3

Re: ročník 1962 a inkfart za volantem

Kdyby tam ten strom nebyl, tak by sjel do skarpy nebo do pole a nemuseli by ho slozite vystrihavat. Do protijedouciho auta to mohl narvat bez ohledu to, zda tam strom byl ci nebyl. Stromy u silnic nemaji co delat!

0/0
8.5.2012 0:25

Kidkid

Re: ročník 1962 a inkfart za volantem

Stromy k silnicím patří!!!!! Auta nemají co dělat na silnicích určených pro koňské potahy, cyklisty a chodce! Zdražte pohonné hmoty tak, aby auta ze silnic pro koně zmizela. Čím víc se aut sešrotuje, tím víc se zachrání lidských životů.:-P

0/0
8.5.2012 0:58

2kedar

Re: ročník 1962 a inkfart za volantem

Týýý, jooo!!!Kdy tě pustili?8-o

0/0
8.5.2012 7:15

thorough2

Re: ročník 1962 a inkfart za volantem

Kdyby byl na letišti a kdyby kolem letiště byla zpevněná plocha a kdyby foukal protivítr a kdyby mu sjela noha z pedálu plynu tak se vůůůůůbec nic nemuselo stát žeeee? :-D

0/0
8.5.2012 10:51

Bender Bending Rodriguez

Re: ročník 1962 a inkfart za volantem

a kdyby pes nesral, dál by doběhl.. jsi odborník na dopravu, že víš, že tam stromy nemají co dělat? chápu, že vám závodníkům by se hodilo kolem silnic padesát metrů kačírku a pak bariera z pneumatik co, to by se jezdilo..

0/0
8.5.2012 11:42

Rubik1

Re: ročník 1962 a inkfart za volantem

Jeste neni jiste, zda to prezije.

0/0
8.5.2012 3:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.